Przedmiot: | Wymiana powierzchni dachu wraz z założeniem instalacji odgromowej |
Data zamieszczenia: | 2022-05-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gryfickie TBS Spółka z o.o ul. Wiejska 8 72-300 Gryfice powiat: gryficki tel. 91384 73 36, tel. 883 258 254, tel/fax. 91 384 30 51 gryfickie-tbs@wp.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Gryfice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 91384 73 36, te |
Termin składania ofert: | 2022-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana powierzchni dachu wraz z założeniem instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty przy Ul. Śniadeckich 44 w Gryficach. II. Szczegółowy opis przedmiotu i główne wymagania zapytania ofertowego 1/ wymiana powierzchni dachu wraz z założeniem instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. Wspólnota Mieszkaniowa przy Ul. Śniadeckich 44 w Gryficach b) Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zamówieniem,w załączeniu przedmiar robót. c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należyta starannością, przepisami, normami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej, d) Zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo budowlane art.10, to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, e. Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę, f. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami BHP, organizacją prac budowlanych bez zakłóceń,{organizacja i zagospodarowanie placu robót, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót, naprawę wszelkich szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót]. Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2022 r. godz. 12;15 Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Spółki [sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Wykonanie wymiany powierzchni dachu wraz z założeniem instalacji odgromowej na budynku Wspólnoty przy ul Śniadeckich 44 Gryficach 2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20.05.2022 r. do godz. 12;00 Miejsce i termin realizacji: Pożądany termin realizacji a/ termin realizacji 30.08.2022 r. Wymagania: III. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1, Zamawiający wymaga aby oferta zawierała załączony wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo ofertowy [zał. nr 2] oraz sporządzony przez wykonawcę kosztorys ofertowy. 2, Zamawiający wymaga także aby Wykonawca załączył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3, Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 20.05.2022 r. VII. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie robót, okres gwarancji oraz podłączyć kosztorys ofertowy, 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą odbywać się będą w złotych poiskich. VIII. Informacje o formalnościach: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź rezygnacji z części robót bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami jak również swobodę wyboru Wykonawcy i z tego tytułu nie będą przysługiwać Wykonawcom roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. W przypadku przystąpienia do realizacji, Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie 7 dni od zawiadomienia. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofertbez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj. Protest, odwołanie, skarga. 7. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są a) Waldemar Tatar tel. 91384 73 36 b/ Roman Rusiecki tel. 883 258 254 |
© eurobudowa.pl 2004-2022