kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
dolnośląskie (Głogów)
śląskie (Gliwice)
lubelskie (Krasnystaw)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
mazowieckie (Warszawa)
Przedmiot: | Wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku |
Data zamieszczenia: | 2022-06-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o Dolnych Wałów 11 44-100 Gliwice powiat: Gliwice bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl https://miniportal.uzp.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-07-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku przy Ul. Zygmunta Starego 30 w Gliwicach Krótki opis przedmiotu zamówienia Zgodnie z SWZ: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku przy Ul. Zygmunta Starego 30 w Gliwicach, wprowadzenie C.O. i C.W.U. z sieci ciepłowniczej miejskiej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej, wzmocnienie istniejących elementów konstrukcji oraz inne roboty towarzyszące. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 2.1. izolacja ścian fundamentowych 2.2. izolacja stropu ostatniej kondygnacji 2.3. remont pomieszczeń piwnicznych 2.4. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania 2.5. wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej 2.6. roboty ogólnobudowlane w lokalach obejmujące prace instalacyjne i elektryczne 2.7. roboty w zakresie wewnętrznej instalacji elektrycznej, 2.8. roboty w zakresie konstrukcji dachu 2.9. roboty dekarskie 2.10. ocieplenie elewacji 2.11. częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2.12. prace w zakresie nawierzchni 2.13. wykonanie ogrodzenia 2.14. roboty rozbiórkowe 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektu architektoniczno-budowlanego remontu budynku, projektu technicznego remontu budynku, przedmiarów robót, branżowych STWiORB, pozwolenia na budowę, wymagań inwestorskich. CPV: 45453000-7, 45321000-3, 45400000-1, 45331100-7, 45332000-3, 45233200-1, 45111291-4, 45420000-7, 45310000-3, 45111300-1 Dokument nr: 2022/BZP 00223682, 104/PZ/2022/ZBM Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Wpostępowaniuoudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcamiodbywasiędrogąelektroniczną przyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortal udostępnympodadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz dokomunikacjiwynosi150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust.1pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452).Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Korzystanie przez Wykonawcę ze wskazanej platformy jest bezpłatne. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (kod pocztowy 44-100) przy Ul. Dolnych Wałów 11;1.2. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,44-100 Gliwice, Ul. Dolnych Wałów 11 lub pocztą elektroniczną na adres email:iod@zbmgliwice.pl1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywającynaZamawiającym;1.4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej,,ustawaPzp";1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;1.8. posiada Pani/Pan:1.8.1. na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;1.8.2. na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010443/01 z dnia 2021-02-24 2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;1.9. nie przysługuje Pani/Panu:1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit.c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-07-11 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacją: ,,Wadium - postępowanie nr 104/PZ/2022/ZBM", 4.2. gwarancjach bankowych, 4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 104/PZ/2022/ZBM 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zgodnie z SWZ: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie termomodernizacji wraz z remontem budynku przy ul. Zygmunta Starego 30 w Gliwicach, wprowadzenie C.O. i C.W.U. z sieci ciepłowniczej miejskiej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej, wzmocnienie istniejących elementów konstrukcji oraz inne roboty towarzyszące. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 2.1. izolacja ścian fundamentowych 2.2. izolacja stropu ostatniej kondygnacji 2.3. remont pomieszczeń piwnicznych 2.4. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania 2.5. wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej 2.6. roboty ogólnobudowlane w lokalach obejmujące prace instalacyjne i elektryczne 2.7. roboty w zakresie wewnętrznej instalacji elektrycznej, 2.8. roboty w zakresie konstrukcji dachu 2.9. roboty dekarskie 2.10. ocieplenie elewacji 2.11. częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2.12. prace w zakresie nawierzchni 2.13. wykonanie ogrodzenia 2.14. roboty rozbiórkowe 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektu architektoniczno-budowlanego remontu budynku, projektu technicznego remontu budynku, przedmiarów robót, branżowych STWiORB, pozwolenia na budowę, wymagań inwestorskich. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia/nie spełnia 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 2.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2.3.2. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 700.000,00zł. 2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali: dwa zamówienia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku wielorodzinnego, wielokondygnacyjnego o wartości minimum 100.000,00zł brutto; jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu, przebudowy lub wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania w lokalu/budynku/obiekcie budowlanym o wartości minimum 50.000,00zł brutto. Uwagi: o Pod pojęciami ,,budowa", ,,przebudowa" rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.). o Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur. o Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego. o Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. o W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2.5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 2.5.1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2.5.2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2.5.3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń 2.5.4. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ:2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą,któryzłożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrazzdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie odinnegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącymzałącznik nr3 do SWZ;2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lubewidencji;2.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozagranicamiRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumentywystawionew kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, żenie otwartojego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, niezawarłukładu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się onwinnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisachmiejscawszczęcia tej procedury.2.2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydajesiędokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów ooświadczeniu podprzysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,organem samorząduzawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkaniawykonawcy.2.2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinnybyćwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z numeracją SWZ:2.3. Informacji banku lub spółdzielczejkasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowychlubzdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;jeżeliz uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacjifinansowej,może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunkuudziału wpostępowaniu; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumentskłada tenwykonawca, który będzie odpowiadał za spełnienie tego warunku.2.4. Dokumentupotwierdzającegoubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej zprzedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną.2.5. Wykazu robótbudowlanych,zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, spełniających wymaganiaokreślone wpunkcie IV.2.4 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty tezostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawcaz przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiedniedokumenty;2.6.Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymaganiaokreślone w punkcieIV.2.5 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacją: ,,Wadium - postępowanie nr 104/PZ/2022/ZBM", 4.2. gwarancjach bankowych, 4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia/nie spełnia 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2022-08-09 |
© eurobudowa.pl 2004-2022