lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Głogów)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Jabłonna)
Przedmiot: | Rewitalizacja Placu Pamięci Narodowej |
Data zamieszczenia: | 2022-06-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie Feliksa Nowowiejskiego 10/12 42-217 Częstochowa powiat: Częstochowa 34 322 60 37 cuk@cuk.czestochowa.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 34 322 60 37 |
Termin składania ofert: | 2022-07-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rewitalizacja Placu Pamięci Narodowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Palcu Pamięci Narodowej wraz z jego bezpośrednim otoczeniem. Zadanie jest do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej pn.:"Przebudowa Placu Pamięci Narodowej w Częstochowie" w tym projekty techniczne: Przebudowa Placu Pamięci Narodowej, Instalacje elektryczne - Oświetlenie terenu, opracowanej przez pracownię projektową TIM ARCHITEKCI s.c. Tomasz Borowiecki, Małgorzata Małasiewicz. Zakres robót przewidziany zamówieniem obejmuje m.in.: - niwelację terenu, - uporządkowanie terenu, przycięcie drzew i krzewów, - wykonanie nawierzchni z tłucznia i kostki brukowej, - korektę układu ścieżek, - demontaż wskazanych w dokumentacji nawierzchni granitowych, - przeniesienie masztu flagowego, - wykonanie oświetlenia terenu i oraz iluminacji zieleni, - demontaż istniejących elementów małej architektury (ławek i koszy na śmieci), - montaż nowych elementów małej architektury (ławek, koszy, stojaków rowerowych) - wyrównanie i oczyszczenie przylegającego terenu, - odtworzenie trawników, - nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej, - roczną pielęgnację zieleni od odbioru inwestycji, - inwentaryzację powykonawczą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. Załącznik nr 8 oraz 8a CPV: 45000000-7, 45111291-4, 39113600-3, 34928480-6, 77310000-6, 45310000-3 Dokument nr: 2022/BZP 00223883, CUK-D.2600.2.3.2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.cuk.czestochowa.pl/zamowienia-publiczne/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu /CUKCZESTOCHOWA/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej zp@cuk.czestochowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje odnośnie przetwarzania danych osobowych zapisane zostały w załączniku nr 9 do SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje odnośnie przetwarzania danych osobowych zapisane zostały w załączniku nr 9 do SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-07-12 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniportalu Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15 000,00 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Centrum Usług Komunalnych z dopiskiem ,,Wadium do postępowania CUK-D.2600.2.3.2022 - Rewitalizacja Placu Pamięci Narodowej" Citi Handlowy nr rachunku: 03 1030 1016 0000 0000 9326 1002 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: CUK-D.2600.2.3.2022 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Palcu Pamięci Narodowej wraz z jego bezpośrednim otoczeniem. Zadanie jest do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej pn.:"Przebudowa Placu Pamięci Narodowej w Częstochowie" w tym projekty techniczne: Przebudowa Placu Pamięci Narodowej, Instalacje elektryczne - Oświetlenie terenu, opracowanej przez pracownię projektową TIM ARCHITEKCI s.c. Tomasz Borowiecki, Małgorzata Małasiewicz. Zakres robót przewidziany zamówieniem obejmuje m.in.: - niwelację terenu, - uporządkowanie terenu, przycięcie drzew i krzewów, - wykonanie nawierzchni z tłucznia i kostki brukowej, - korektę układu ścieżek, - demontaż wskazanych w dokumentacji nawierzchni granitowych, - przeniesienie masztu flagowego, - wykonanie oświetlenia terenu i oraz iluminacji zieleni, - demontaż istniejących elementów małej architektury (ławek i koszy na śmieci), - montaż nowych elementów małej architektury (ławek, koszy, stojaków rowerowych) - wyrównanie i oczyszczenie przylegającego terenu, - odtworzenie trawników, - nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej, - roczną pielęgnację zieleni od odbioru inwestycji, - inwentaryzację powykonawczą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. Załącznik nr 8 oraz 8a 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 39113600-3 - Ławki 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: 1 cena ryczałtowa brutto - 98%; 2 długość okresu gwarancji - 2%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 98 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 2 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiając uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna min. 1 000 000,00 zł 4. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający określa warunki w powyższym zakresie: 4.1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie przestrzeni publicznej, m.in. wyposażenie terenu w infrastrukturę rekreacyjno-wypoczynkową (np. wykonanie placu rekreacji ruchowej dla dzieci, dla seniorów, obiektów sportowych jak boiska, skate parki, itp.) bądź wykonanie zagospodarowania skwerów, placów, parkingów o wartości robót brutto co najmniej 350.000,00 zł każda. 4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm.) tj. osobą/osobami której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (,,świadczenie usług transgranicznych"). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15 000,00 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Centrum Usług Komunalnych z dopiskiem ,,Wadium do postępowania CUK-D.2600.2.3.2022 - Rewitalizacja Placu Pamięci Narodowej" Citi Handlowy nr rachunku: 03 1030 1016 0000 0000 9326 1002 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno zawierać: 2.1. jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 2.2. wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie; 2.3. precyzować zakres umocowania; 2.4. upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców; 2.5. być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną ofertę jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi. 3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa osobno każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 5.Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp - Załącznik nr 7 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ (wzór umowy) 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy. 3. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w części XXIII SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: 1 cena ryczałtowa brutto - 98%; 2 długość okresu gwarancji - 2%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 98 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 2 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2022-08-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2022