dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Głogów)
lubelskie (Krasnystaw)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Przedmiot: | Wymiana windy osobowej |
Data zamieszczenia: | 2022-06-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Powiatowy w Radomsku Jagiellońska 36 97-500 Radomsko powiat: radomszczański zamowienia@szpital.biz.pl https://szpital.logintrade.net/zapytania_email,90813,b56f50f2a14c30dc6e9370f496dfb278.html |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Radomsko |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-07-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana windy osobowej w budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy/ dźwigu osobowego bez zmian konstrukcyjnych obiektu w istniejącym szybie w budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku. 2. Szczegółowy zakres prac opisany został w załączniku nr 1 do SWZ CPV: 45313100-5 Dokument nr: 2022/BZP 00225709, 571/2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-07-13 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpital.biz.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.biz.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja przez platformę przetargową , która jest na stronie szpitala: www. szpital.biz.pl lub na adres e mail: zamowienia@szpital.biz.pl za wyjątkiem składania ofert, czynność ta wyłącznie przez Platformę Przetargową 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpital.logintrade.net/zapytania_email,90813,b56f50f2a14c30dc6e9370f496dfb278.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-07-13 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa szpitala Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-21 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 571/2022 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy/ dźwigu osobowego bez zmian konstrukcyjnych obiektu w istniejącym szybie w budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku. 2. Szczegółowy zakres prac opisany został w załączniku nr 1 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-21 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancjii 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zdolności technicznej lub zawodowej: - a) dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane w przypadku legitymowania się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalności, - b) dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane w przypadku legitymowania się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalności, - c) wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej wykonanej należycie obejmującej modernizację lub wybudowanie szybu windy (dźwigu ) wraz z dostawą i montażem windy (dźwigu) o wartości brutto co najmniej 200.000,00 PLN, oraz referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanym przez Zamawiającego - Załącznik nr 6 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c. Wykaz osób wykonujących zamówienie zgodnie z rozdz.V, pkt 2 ppkt 4)a) i b) w swz- Załącznik nr 8 do swz d. Wykaz robót i referencje, zgodnie z rozdz.V, pkt 2 ppkt 4) c) w swz - Załącznik nr 7 do swz 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany w umowie w zakresie szczegółowo opisane w projekcie umowy, który jest załącznikiem nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancjii 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2022-08-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2022