dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Głogów)
lubelskie (Krasnystaw)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
podlaskie (Kolno)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Przedmiot: | Zaprojektowanie oraz budowa windy osobowo-towarowej wraz z dostosowaniem infrastruktury budynków A i B na każdym z pięter |
Data zamieszczenia: | 2022-06-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach Raciborska 15 40-074 Katowice powiat: Katowice zam_publ@rckik-katowice.pl https://rckik-katowice.ezamawiajacy.pl/pn/rckik-katowice/demand/notice/publicpzp/during/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpDuringNoticePublicList |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | 95 700 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-07-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie oraz budowa windy osobowo-towarowej wraz z dostosowaniem infrastruktury budynków A i B na każdym z pięter. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zaprojektowanie oraz budowa windy osobowo-towarowej, obsługującej sześć przystanków w budynku A oraz cztery przystanki w budynku B, wraz z dostosowaniem infrastruktury budynków na każdym z pięter. Zaprojektowanie oraz budowa zabezpieczeń p-poż. klatek schodowych budynków A i B oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu i modernizacji IV piętra budynku A w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach CPV: 45111100-9, 45262300-4, 45262500-6, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45321000-3, 45310000-3, 45330000-9 Dokument nr: 2022/BZP 00229815, ZP/TP/19/2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://rckik-katowice.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckik-katowice.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: zam_publ@rckik-katowice.pl2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://rckikkatowice.ezamawiajacy.pl 3) Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://rckik-katowice.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://rckik-katowice.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-07-14 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://rckikkatowice. ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/19/2022 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 4787951,25 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zaprojektowanie oraz budowa windy osobowo-towarowej, obsługującej sześć przystanków w budynku A oraz cztery przystanki w budynku B, wraz z dostosowaniem infrastruktury budynków na każdym z pięter. Zaprojektowanie oraz budowa zabezpieczeń p-poż. klatek schodowych budynków A i B oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu i modernizacji IV piętra budynku A w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45410000-4 - Tynkowanie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45321000-3 - Izolacja cieplna 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca powinien dysponować: - co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, mogącą wykonywać samodzielne funkcje nadzoru technicznego w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń (wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień) do kierowania robotami budowlanymi, która to osoba będzie pełnić w przedmiotowym zamówieniu funkcję kierownika budowy. Osoba ta winna być czynna zawodowo i posiadać co najmniej 36 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. - co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, mogącą wykonywać samodzielne funkcje nadzoru technicznego w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,(wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień), która to osoba będzie pełnić w przedmiotowym zamówieniu funkcję kierownika budowy. Osoba ta winna być czynna zawodowo i posiadać co najmniej 36 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. - co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, mogącą wykonywać samodzielne funkcje nadzoru technicznego w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,(wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień), która to osoba będzie pełnić w przedmiotowym zamówieniu funkcję kierownika budowy. Osoba ta winna być czynna zawodowo i posiadać co najmniej 36 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. - co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, mogącą wykonywać samodzielne funkcje nadzoru technicznego w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności hydraulicznej, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,(wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień), która to osoba będzie pełnić w przedmiotowym zamówieniu funkcję kierownika budowy. Osoba ta winna być czynna zawodowo i posiadać co najmniej 36 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. b) posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj: o w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, usługę w zakresie projektowania ogólnobudowlanego o wartości minimum 50 000 zł brutto, o w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną (1) robotę polegającą na realizacji 1 obiektu w zakresie modernizacji i przebudowy o wartości minimum 2 500 000 zł (brutto). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości : 95 700 zł 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1.Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku, do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) Zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem, o którym mowa we wzorze umowy - załącznik nr 7 do swz. b) Zmiany osób pełniących funkcję kierownika budowy - zmiana będzie możliwa na wniosek Wykonawcy, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SWZ oraz przedłożeniu dokumentów potwierdzających uprawnienia tych osób wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) Zmian technologiczno-materiałowych wykonania elementów robót wyłącznie w przypadkach, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie czy też system jest równorzędny lub lepszy funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt. d) Zmian z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; e) Zmian wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynikających ze zmian w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu umowy, co w zależności od rodzaju zmian, jakie będą miały miejsce będzie skutkowało podwyższeniem lub obniżeniem wartości przedmiotu umowy. f) Zmiany terminu, w przypadku zmian spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi lub utrudniającymi prowadzenie robót budowlanych, dokonanie odbiorów, lub obiektywnymi utrudnieniami w budowie, utrudnieniami w uzyskaniu pozwolenia na budowę. g) Zmian do Harmonogramu rzeczowo-finansowego powodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi lub atmosferycznymi lub siły wyższej (pandemia) Wykonawca jest obowiązany aktualizować opracowany harmonogram rzeczowo-finansowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w tym zakresie. Aktualizacja harmonogramu musi być wykonana na każde wezwanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od przedstawienia takiego wezwania przez Zamawiającego. Harmonogram obowiązuje Strony po ich zatwierdzeniu przez Zamawiającego; h) Zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. i) Zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana nazwy, siedziby lub adresu) lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej. 2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany umowy w przypadku: a) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących ,,siłą wyższą" skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. Jako ,,siłę wyższą" rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy; b) powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących ,,siłą wyższą", grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; c) zmiany w zakresie wprowadzenia robót zamiennych lub robót dodatkowych, zgodnie z warunkami określonymi w §1 umowy. 3.Strony dopuszczają również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności : a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 4. Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2022-08-12 |
© eurobudowa.pl 2004-2022