śląskie (Pyskowice)
łódzkie (Łódź)
małopolskie (Libiąż)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż urządzeń |
Data zamieszczenia: | 2022-11-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
CGE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Machowej Machowa 160A 39-220 Machowa powiat: dębicki 690300953 Slobodyanyk@dnd.net.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/133146 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Machowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 690300953 |
Termin składania ofert: | 2022-12-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż urządzeń niezbędnych do opracowania i wdrożenia innowacyjnej technologii produkcji tworzywa ceramicznego dla wyrobów cienkościennych o obniżonej emisyjności, zrobionego kompatybilnymi angobami w jednokrotnym cyklu wypalania oraz wybór osób na stanowiska mechanika urządzeń, operatora linii, kierownika ds. jakości Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0614/21 - Opracowanie i wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji tworzywa ceramicznego dla wyrobów cienkościennych o obniżonej emisyjności, zdobionego kompatybilnymi angobami w jednokrotnym cyklu wypalania. Część 1 DOSTAWA i montaż młyna bębnowego Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1) Opis części nr 1 zamówienia - dostawa i montaż młyna bębnowego Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest dostawa i montaż jednej sztuki młyna bębnowego, przeznaczonego do mielenia i rozdrabniania surowców ceramicznych (np. gliny, iły) o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewnić ilość masy ceramicznej, niezbędnej do produkcji min. 10 mln sztuk doniczek w skali roku (do kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram) b) młyn rotacyjny, cylindryczny, c) korpus stalowy, d) wykładzina gumowa lub równoważna do rodzaju materiału wsadowego, e) młyn musi być zaopatrzony w komplet mielników, f) prędkość obrotowa co najmniej 13,5 obr./min. g) możliwość realizacji sterowania i optymalizacji cyklu mielenia, h) napęd z zestawem niezbędnych pasów i łożysk, i) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), j) automatyczny załadunek i rozładunek z systemem podawania na sitową maszynę wibracyjną/mieszadło mechaniczne, k) młyn musi zapewnić rozdrobnienie materiału do wielkości cząstek nie grubszych niż 350 mikrometrów, l) młyn musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej, tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, m) młyn musi posiadać mielniki w ilości zapewniającej wymaganą ilość i wydajność wraz z zapasem, n) młyn musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych od tablicy sterowniczej do stacji poboru (m.in. kable, bieżnie, osłony), o) młyn musi być zaopatrzony w poręcze, schody i balustradę, p) w skład młyna muszą wchodzić wszystkie niezbędne elementy, tj. właz/lej/system zasilania, właz/lej/ system odprowadzania materiału po zmieleniu: urządzenie do otwierania włazów i ładowania ścierniwa z wózkiem przesuwnym, tablicą sterowniczą oraz zestawem rur i szybkozłączek, q) urządzenie musi być fabrycznie nowe, r) młyn musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 2 DOSTAWA i montaż wibracyjnej maszyny sitowej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 2) Opis części nr 2 zamówienia - dostawa i montaż wibracyjnej maszyny sitowej Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest dostawa i montaż jednej sztuki wibracyjnej maszyny sitowej, przeznaczonej do separacji surowców ceramicznych (m.in. gliny, iły) o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewnić ilość przesianego surowca, niezbędnego do produkcji doniczek w ilości min. 10 mln sztuk w skali roku (dla kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram), b) przesiewacz wielopokładowy, c) wymiary cząstek nadawy 350 mikrometrów, d) końcowe frakcje do osiągnięcia: poniżej 300 mikrometrów dla gliny oraz iłów, 63-100 mikrometrów dla rozdrobnionych doniczek, e) powierzchnia sit - co najmniej 4 m2, f) wymienne sita w zależności od potrzeby stopnia rozdrobnienia, g) możliwość sterowania wibracjami i optymalizacji procesu przesiewania, h) napęd z zestawem niezbędnych podzespołów, i) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), j) przesiewacz musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej, tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, k) przesiewacz musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych od tablicy sterowniczej do stacji poboru (m.in. kable, bieżnie, osłony), l) przesiewacz musi być zaopatrzony w poręcze, schody i balustradę, m) w skład urządzenia muszą wchodzić wszystkie niezbędne elementy, tj. lej zasypowy z systemem zasilania, system odprowadzania materiału po przesianiu, rury, szybkozłączki, wózek do odbioru przesianego materiału, n) urządzenie musi być fabrycznie nowe, o) przesiewacz musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 3 DOSTAWA i montaż wolnego mieszadła mechanicznego Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 3) Opis części nr 3 zamówienia - dostawa i montaż wolnego (wolnoobrotowego) mieszadła mechanicznego Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest dostawa i montaż jednej sztuki wolnego (wolnoobrotowego) mieszadła mechanicznego, przeznaczonego do przygotowania ceramicznych mas lejnych z glinów oraz iłów o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewniać ilość przesianego surowca, niezbędnego do produkcji doniczek w ilości min. 10 mln sztuk w skali roku (do kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram), b) mieszadło mechaniczne zamykane do sporządzania jednorodnej mieszaniny lejnej z surowców pochodzenia naturalnego, c) lepkość uzyskiwanej masy lejnej: 750-3000 mPa?s (konsystencja masy zbliżona do farb emulsyjnych), d) szacowane wymiary mieszanych cząstek gliny: 300 mikrometrów, e) regulacja obrotów mieszadła w zakresie co najmniej 1 - 250 obr./min, f) objętość zapewniająca założoną ilość masy ceramicznej i wydajność, g) możliwość wymiany elementów mieszających, h) automatyczny system dozowania wody i nadawy z młyna i sitowego przesiewacza wibracyjnego, i) automatyczny i regulowany system opróżniania tj. odbioru i tłoczenia masy lejnej do prasy filtracyjnej, j) system połączeń i transportu masy lejnej z mieszadła do prasy filtracyjnej, k) napęd z zestawem niezbędnych podzespołów, l) mieszalnik musi być zaopatrzony w pompę do tłoczenia masy lejnej do prasy filtracyjnej, m) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), n) mieszalnik musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, o) mieszalnik musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych od tablicy sterowniczej do stacji poboru (m.in. kable, bieżnie, osłony), p) w skład urządzenia muszą wchodzić wszystkie niezbędne elementy tj. system zasilania, system odprowadzania materiału po przesianiu, rury, szybkozłączki, wózek do odbioru przesianego materiału, q) urządzenie musi być fabrycznie nowe, r) mieszalnik musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 4 DOSTAWA i montaż pompy membranowej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 4) Opis części nr 4 zamówienia - dostawa i montaż pompy membranowej Przedmiotem części nr 4 zamówienia jest dostawa i montaż jednej sztuki pompy membranowej, służącej do tłoczenia ceramicznej masy lejnej, wykonanej z glin oraz iłów, z mieszadła mechanicznego do prasy filtracyjnej o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewniać ilość przesianego surowca, niezbędnego do produkcji doniczek w ilości min. 10 mln sztuk w skali roku (do kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram), b) zakładana lepkość ceramicznej masy lejnej: 750-3000 mPa?s, c) maksymalne wymiary mieszanych cząstek gliny 300 mikrometrów, d) pompa musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej pozwalającej na pracę, e) pompa musi posiadać komplet niezbędnych materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych, f) pompa musi być fabrycznie nowa, g) pompa musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 5 DOSTAWA i montaż prasy filtracyjnej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 5) Opis części nr 5 zamówienia - dostawa i montaż prasy filtracyjnej Przedmiotem części nr 5 zamówienia jest dostawa i montaż jednej sztuki prasy filtracyjnej przeznaczonej do otrzymywania mas plastycznych z ceramicznych mas surowców pochodzenia naturalnego (m.in. gliny, iły) o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewniać ilość przesianego surowca, niezbędnego do produkcji doniczek w ilości min. 10 mln sztuk w skali roku (do kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram), b) rama nośna stalowa ze stali nierdzewnej, c) wszystkie części prasy mające kontakt z masą lejną muszą być wykonane z materiału nierdzewnego, d) centralne zasilanie nadawy, e) co najmniej ręczne przemieszczanie i rozładowywanie płyt, f) sterowanie automatyczne zamykania prasy, g) sterowanie i możliwość wyłączenia oraz regulacji procesu filtracji, h) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), i) zakładana lepkość masy lejnej: 750-3000 mPa?s, j) końcowa wilgotność masy plastycznej 20%, k) ilość płyt filtracyjnych zapewniająca zakładaną ilość i wydajność masy plastycznej, l) hydrauliczny docisk płyt, m) prasa musi być zaopatrzona w kompletny i niezbędny system zasilający, n) prasa musi być zaopatrzona w urządzenie do przemywania tkanin filtracyjnych strumieniem wody, o) prasa musi być zaopatrzona w system do odprowadzania i odzysku wody po procesie filtracji zaopatrzony w pompę membranową, która będzie tłoczyć wodę do zbiornika zewnętrznego, p) prasa filtracyjna musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, q) prasa musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych od tablicy sterowniczej do stacji poboru (m.in. kable, bieżnie, osłony), r) w skład urządzenia muszą wchodzić wszystkie niezbędne elementy do pracy tj. lej zasypowy z systemem zasilania, system odprowadzania wody po procesie filtracji, rury, szybkozłączki, wózki/przenośnik do przefiltrowanych placków, s) urządzenie musi być fabrycznie nowe, t) prasa musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 6 Prasa ślimakowa odpowietrzająca z automat. maszyną do cięcia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 6) Opis części nr 6 zamówienia - dostawa i montaż prasy ślimakowej odpowietrzającej z automatyczną maszyną do cięcia Przedmiotem części nr 6 zamówienia jest dostawa i montaż jednej sztuki prasy ślimakowej odpowietrzającej z automatyczną maszyną do cięcia, przeznaczonej do zagęszczenia i odpowietrzenia mas plastycznych uzyskanych z ceramicznych surowców pochodzenia naturalnego (m.in. gliny, iły) o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewniać ilość przesianego surowca, niezbędnego do produkcji doniczek w ilości min. 10 mln sztuk w skali roku (do kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram), b) prasa ślimakowa odpowietrzająca, c) możliwość otrzymywania placków, które pozwolą na produkcję doniczek o średnicach w zakresie 50 - 360 mm i wysokościach 80 - 325 mm, d) formowanie doniczek w ilości 10 mln szt./rok, e) wydajność: min. 3,5t/h, f) średnica wyjściowa: nie gorsza niż 190 mm, g) redukcja średnicy wyjściowej w zakresie nie gorszym niż: 160/130/100/80 mm, h) automatyczna maszyna do cięcia z blatem roboczym, i) sterowanie i możliwość wyłączenia w trakcie zagęszczania, j) wilgotność masy ceramicznej min. 18-21%, k) automatyczne ładowanie glinianej masy plastycznej, l) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), m) końcowa wilgotność masy plastycznej 20%, n) prasa musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, o) prasa musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych, p) w skład urządzenia muszą wchodzić wszystkie niezbędne elementy tj. lej zasypowy z systemem zasilania, silnik maszyny, silnik pompy próżniowej, q) urządzenie musi być fabrycznie nowe, r) prasa musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 7 dostawa i montaż automatycznej linii do produkcji doniczek Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 7) Opis części nr 7 zamówienia - dostawa i montaż automatycznej linii do produkcji doniczek od 5-30 cm Przedmiotem części nr 7 zamówienia jest dostawa i montaż dwóch sztuk automatycznej linii do produkcji doniczek od 5 do 30 cm o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewniać ilość przesianego surowca, niezbędnego do produkcji doniczek w ilości min. 10 mln sztuk w skali roku (do kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram), b) wytwarzanie doniczek o średnicach w zakresie 50 - 360 mm i wysokościach 80 - 325 mm, c) formowanie doniczek w ilości 10 mln szt./rok lub średnia wydajność - nie mniej niż 700 doniczek/h, d) automatyczne ładowanie placka masy lejnej za pomocą przyssawki, e) paletyzator z taśmą, f) automatyczne oliwienie elementu, g) automatyczne wykańczanie brzegów doniczki, h) automatyczne odstawianie uformowanych doniczek z ich przesuwem na podajnik rolkowy lub równoważny, i) sterowanie i możliwość wyłączenia linii, j) wilgotność masy ceramicznej min. 18-21%, k) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), l) linia musi być zaopatrzona w kompletny i niezbędny system zasilający, zasilanie prasy i przekładni, m) linia musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, n) linia musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych od tablicy sterowniczej do stacji poboru (m.in. kable, bieżnie, osłony), o) w skład linii muszą wchodzić wszystkie niezbędne i kompletne elementy do wytwarzania doniczek, p) urządzenie musi być fabrycznie nowe, q) każda z linii musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 8 DOSTAWA i montaż podajnika taśmowego do transportu gliny Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 8) Opis części nr 8 zamówienia - dostawa i montaż podajnika taśmowego (ślimakowego) do transportu gliny Przedmiotem części nr 8 zamówienia jest dostawa i montaż dwóch sztuk podajnika taśmowego (ślimakowego) do transportu gliny o następujących parametrach: a) urządzenie musi zapewnić transport wewnątrzzakładowy gliny do kolejnych maszyn, pozwalającej na produkcję doniczek w ilości min. 10 mln szt w skali roku, czyli 10 tysięcy ton surowca w skali roku. Do kalkulacji należy przyjąć średnio: 1 doniczka = 1 kilogram, b) zasilanie zakładu gliną w ilości min. 10 tys. ton rocznie, c) sterowanie wysokością, kątami nachylenia i szybkością pracy, d) możliwość wyłączenia podajnika, e) szerokość przenośnika: min. 800 mm, f) długość przenośnika: max 8 m- regulowana/modułowa konstrukcja, g) wilgotność transportowanej gliny min. 18-21%, h) przenośnik musi być zaopatrzony w osłony zapobiegające wysypywanie się gliny w trakcie transportu, i) urządzenie musi być fabrycznie nowe, j) musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 9 Komplet hartowanych metalowych form z przyssawkami Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 9) Opis części nr 9 zamówienia - dostawa i montaż kompletu hartowanych metalowych form z przyssawkami Przedmiotem części nr 9 zamówienia jest dostawa i montaż kompletu hartowanych metalowych form z przyssawkami, służących do otrzymywania doniczek ceramicznych z glin i iłów (tzw. formowanie z mas plastycznych) o następujących parametrach: a) formy adekwatne i dostosowane do ,,Automatycznej linii do produkcji doniczek", b) wytwarzanie doniczek o średnicach w zakresie 50 - 360 mm i wysokościach 80 - 325 mm c) komplet składa się z następujących form: - a. 9: wysokość: 99? 2 mm; średnica dolna 88,2 ?1; średnica górna 113,2 ?3; kąt 82,5° - 4 szt. formy żeńskie i 1 szt. formy męskiej, - b. 12: wysokość: 125,5? 2 mm; średnica dolna 114,8 ?1; średnica górna 147,2 ?2; kąt 82,5° - 4 szt. formy żeńskie i 1 szt. formy męskiej, - c. 15: wysokość: 151,5? 3 mm; średnica dolna 135,6 ?2; średnica górna 174,2 ?3; kąt 82,5° - 4 szt. formy żeńskie i 1 szt. formy męskiej, - d. 19: wysokość: 213,5? 3 mm; średnica dolna 181,8 ?3; średnica górna 230,2 ?3,5; kąt 82,5° - 4 szt. formy żeńskie i 1 szt. formy męskiej, - e. 24: wysokość: 250,5? 4 mm; średnica dolna 224 ?3; średnica górna 279,5 ?4; kąt 82,5° - 1 szt. formy żeńskie i 1 szt. formy męskiej, - f. 32: wysokość: 324,5? 4 mm; średnica dolna 263 ?3; średnica górna 359,1 ?4; kąt 82,5° - 1 szt. formy żeńskie i 1 szt. formy męskiej, d) urządzenie musi być fabrycznie nowe, e) musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 10 DOSTAWA i montaż urządzenia do angobowania Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 10) Opis części nr 10 zamówienia - dostawa i montaż urządzenia do angobowania, Przedmiotem części nr 10 zamówienia jest dostaw i montaż jednej sztuki urządzenia do angobowania, służącego do nanoszenia angoby mineralnej na wysuszone doniczki ceramiczne, o następujących parametrach: a) ręczny system do nanoszenia angoby na doniczki, b) ręczna kabina malarska, c) pistolet natryskowy z kompletnym systemem zasilającym angobę, d) system odciągów powietrza ograniczający zapylenie, e) system filtrów, f) zbiornik do odzysku angoby, g) średnica koła 500 mm z regulacją wysokości i obrotów, h) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), i) urządzenie musi być zaopatrzone w kompletny i niezbędny system zasilający (pompy, silniki), j) urządzenie musi być zaopatrzone w przenośnik podający doniczki pokryte angobą do pieca, k) przenośnik musi być adekwatny do transportu doniczek o średnicy 5-30 mm, l) przenośnik musi mieć osłony boczne i regulację prędkości, wysokości oraz kąta nachylenia, m) urządzenie musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, n) urządzenie musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych od tablicy sterowniczej do stacji poboru (m.in. kable, osłony), o) urządzenie musi być fabrycznie nowe, p) musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 11 dostawa i montaż pieców gazowych (turbopiec) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 11) Opis części nr 11 zamówienia - dostawa i montaż pieców gazowych (turbopiec) Przedmiotem części nr 11 zamówienia jest dostawa i montaż dwóch sztuk pieców gazowych (turbopiec), służących do szybkiego wypalania doniczek ceramicznych z surowców pochodzenia naturalnego (np. gliny, iły) o następujących parametrach: a) ręczny system do nanoszenia angoby na doniczki, b) ręczna kabina malarska, c) pistolet natryskowy z kompletnym systemem zasilającym angobę, d) system odciągów powietrza ograniczający zapylenie, e) system filtrów, f) zbiornik do odzysku angoby, g) średnica koła 500 mm z regulacją wysokości i obrotów, h) kompletny system sterowania (szafa/elektryczna tablica sterowania), i) urządzenie musi być zaopatrzone w kompletny i niezbędny system zasilający (pompy, silniki), j) urządzenie musi być zaopatrzone w przenośnik podający doniczki pokryte angobą do pieca, k) przenośnik musi być adekwatny do transportu doniczek o średnicy 5-30 mm, l) przenośnik musi mieć osłony boczne i regulację prędkości, wysokości oraz kąta nachylenia, m) urządzenie musi zawierać wszystkie elementy i podzespoły niezbędne do posadowienia i montażu w hali produkcyjnej tj. m.in. podpory, kotwy, konstrukcje zabezpieczające, n) urządzenie musi posiadać komplet materiałów do wykonania przyłączeń elektrycznych od tablicy sterowniczej do stacji poboru (m.in. kable, osłony), o) urządzenie musi być fabrycznie nowe, p) musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 12 dostawa i montaż wymienników ciepła Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 12) Opis części nr 12 zamówienia - dostawa i montaż wymienników ciepła, Przedmiotem części nr 12 zamówienia jest dostawa i montaż dwóch sztuk wymienników ciepła, stanowiących wyposażenie dwóch pieców do wypalania doniczek ceramicznych i stanowiących z tymi piecami komplementarne urządzenia o następujących parametrach: a) zadaniem urządzenia ma być minimalizowanie strat ciepła, b) stałość temperatury rozgrzanego powietrza - do 150°C, c) możliwość regulacji i nastawienia temperatury, d) pracę w układzie zamkniętym, e) kontrolę temperatury na wejściu i na wyjściu, f) zabezpieczenie wymiennika ciepła i wentylatora, g) urządzenie musi być fabrycznie nowe, h) musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Część 13 wybór wykonawcy, pełniącego funkcję mechanika urządzeń Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 13) Opis części nr 13 zamówienia - wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję mechanika urządzeń Przedmiotem części nr 13 zamówienia jest wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję mechanika urządzeń, do którego obowiązków będzie należało: a) modyfikacja i odpowiednia parametryzacja poszczególnych urządzeń linii prototypowej, b) modyfikacja urządzeń linii prototypowej i jej parametrów wg zaleceń operatora linii i instytucji badawczych, c) monitoring pracy elementów mechanicznych Część 14 wybór wykonawcy, pełniącego funkcję operatora linii Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 14) Opis części nr 14 zamówienia - wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję operatora linii Przedmiotem części nr 14 zamówienia jest wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję operatora linii, do którego obowiązków będzie należało: a) parametryzacja poszczególnych elementów prototypu linii produkcyjnej i dostosowanie ich do aktualnych wymogów technicznych, zgodnie z wynikami poszczególnych etapów prac rozwojowych oraz testów poprawności parametrów, b) obsługa linii prototypowej zgodnie z załączonymi instrukcjami obsługi oraz wytycznymi instytucji badawczych i kierownika produkcji. Część 15 wybór wykonawcy, pełniącego funkcję kierownika ds. jakości Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 15) Opis części nr 15 zamówienia - wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję kierownika ds. jakości Przedmiotem części nr 15 zamówienia jest wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję kierownika ds. jakości, do którego obowiązków będzie należało: a) kontrola jakości wyrobów na poszczególnych etapach prac rozwojowych produktu końcowego, b) współpraca z jednostką badawczą, c) sporządzanie raportów z przeprowadzonych analiz. CPV: 42000000-6, 42996400-8, 43410000-0, 51100000-3, 51500000-7, 42000000-6, 43410000-0, 51100000-3, 51500000-7, 42000000-6 Dokument nr: 2022-42018-133146 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2022-12-06 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2022-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 1 zamówienia - dostawa i montaż młyna bębnowego - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 2 zamówienia - dostawa i montaż wibracyjnej maszyny sitowej - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 3 zamówienia - dostawa i montaż wolnego (wolnoobrotowego) mieszadła mechanicznego - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 4 zamówienia - dostawa i montaż pompy membranowej - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 5 zamówienia - dostawa i montaż prasy filtracyjnej - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 6 zamówienia - dostawa i montaż prasy ślimakowej odpowietrzającej z automatyczną maszyną do cięcia - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 7 zamówienia - dostawa i montaż automatycznej linii do produkcji doniczek od 5-30 cm - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 8 zamówienia - dostawa i montaż podajnika taśmowego (ślimakowego) do transportu gliny - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 9 zamówienia - dostawa i montaż kompletu hartowanych metalowych form z przyssawkami - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 10 zamówienia - dostawa i montaż urządzenia do angobowania - 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 11 zamówienia - dostawa i montaż pieców gazowych (turbopiec)- 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-08-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 12 zamówienia - dostawa i montaż wymienników ciepła- 31 sierpnia 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-11-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 13 zamówienia - wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję mechanika urządzeń - 30 listopada 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-11-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 14 zamówienia - wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję operatora linii - 30 listopada 2023 roku Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Pilzno Miejscowość Machowa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2022-12-06 Koniec realizacji 2023-11-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis 1. Maksymalny termin realizacji zamówienia to: części nr 15 zamówienia - wybranie wykonawcy, który będzie pełnił funkcję kierownika ds. Jakości - 30 listopada 2023 roku Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany warunków umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 2. Warunkiem ubiegania się o zamówienie jest brak powiązań kapitałowych i osobowych między Zamawiającym i Wykonawcą. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 15. Składając ofertę należy załączyć: 1) Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 16 do zapytania ofertowego, 2) Oświadczenie zawierające informacje niezbędne do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 17 do zapytania ofertowego, 3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, stanowiące Załącznik nr 18 do zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2022-11-04 Data ostatniej zmiany 2022-11-04 14:32:02 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 1-12 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: najniższa cena (cena brutto) - 100%, zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem: (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej x 100) x 100% Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 13-15 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: 1) najniższa cena (cena brutto) - 90%; zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 90 Więcej informacji w Zapytaniu Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) przynależność do jednej z poniższych grup - 10 % Wykonawca otrzyma 10 punktów, jeżeli wykaże, że przynależy do jednej z grup, o których mowa w pkt VIII.3.2. Jeżeli Wykonawca nie wykaże przynależności do jednej z wyżej wymienionych grup, to otrzyma za to kryterium 0 punktów Szczegóły w Zapytaniu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 13-15 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: 1) najniższa cena (cena brutto) - 90%; zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 90 Więcej informacji w Zapytaniu Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) przynależność do jednej z poniższych grup - 10 % Wykonawca otrzyma 10 punktów, jeżeli wykaże, że przynależy do jednej z grup, o których mowa w pkt VIII.3.2. Jeżeli Wykonawca nie wykaże przynależności do jednej z wyżej wymienionych grup, to otrzyma za to kryterium 0 punktów Szczegóły w Zapytaniu Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w przypadku części nr 13-15 Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert: 1) najniższa cena (cena brutto) - 90%; zgodnie ze wskazanym poniżej wzorem (cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych/cena oferty badanej) x 90 Więcej informacji w Zapytaniu Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) przynależność do jednej z poniższych grup - 10 % Wykonawca otrzyma 10 punktów, jeżeli wykaże, że przynależy do jednej z grup, o których mowa w pkt VIII.3.2. Jeżeli Wykonawca nie wykaże przynależności do jednej z wyżej wymienionych grup, to otrzyma za to kryterium 0 punktów Szczegóły w Zapytaniu Kontakt: Osoby do kontaktu Viktor Slobodyanyk@dnd.net.pl tel.: 690300953 e-mail: viktor.slobodyanyk@dnd.net.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023