śląskie (Pyskowice)
łódzkie (Łódź)
małopolskie (Libiąż)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja budynków |
Data zamieszczenia: | 2022-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wieleń Kościuszki 34 64-730 Wieleń powiat: czarnkowsko-trzcianecki 672561170 Wielen_UM@wokiss.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/695695 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Wieleń |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 672561170 |
Termin składania ofert: | 2022-12-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieleniu i budynku Szkoły Podstawowej w Miałach Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieleniu i budynku Szkoły Podstawowej w Miałach. Inwestycja jest podzielona na części składające się z dwóch zadań: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieleniu obejmująca: a) Obiekt budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieleniu, w tym: - ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz, - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją za pomocą wełny mineralnej, - wymianę źródła ciepła- budowę instalacji gazowej zewnętrznej na gaz ziemny sieciowy wraz z kotłem gazowym zewnętrznym kondensacyjnym z zamkniętą komorą spalania wraz z kominem zewnętrznym systemowym i niezbędnym wyposażeniem, - wymianę systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, - wymianę istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED, - wymianę instalacji grzewczej grzejnikowej wraz z montażem zaworów termostatycznych. b) Obiekt tzw. ,,małej szkoły", w tym: - usunięcie istniejącej warstwy termoizolacji ze styropianu wraz z oczyszczeniem ścian, - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, - ocieplenie stropu nad parterem za pomocą wełny mineralnej, - ocieplenie stropodachu za pomocą styropapy, - wymiana stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - wymianę stolarki drzwiowej drewnianej i stalowej, montaż stolarki stalowej i aluminiowej, - wymianę systemu grzewczego, w tym źródła ciepła na instalację powietrznych pomp ciepła wraz z wymianą armatury i oprzyrządowania, - wymianę systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, - wymianę istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieleniu i budynku Szkoły Podstawowej w Miałach. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Miałach obejmująca: - ocieplenie ścian zewnętrznych za pomocą styropianu, - wymianę rur spustowych oraz rynien, - ocieplenie stropu nad parterem za pomocą wełny mineralnej, - ocieplenie stropodachu od strony zewnętrznej za pomocą styropapy, - wymianę stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, - wymianę systemu grzewczego, w tym źródła ciepła na instalację powietrznych pomp ciepła wraz z wymianą armatury i oprzyrządowania, - wymianę systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, - wymianę istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej. CPV: 45321000-3, 45300000-0, 45311000-0, 45111300-1, 45111000-8, 45421100-5, 45261000-4, 45261320-3, 45442100-8, 45262120-8 Dokument nr: 2022/BZP 00458393, KTI.271.31.2021 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/wielen 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: zamowienia@wielen.pl ; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen ; 4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga zarejestrowania na: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen . 5. Sposób rejestracji i korzystania z Platformy przedstawione zostały na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen . Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem platformy. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy określone w regulaminie dostępnym na: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen. 6. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 10 Mb/s. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1 ; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wieleń; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@wielen.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników). 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/695695 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-12-15 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wielen Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2023