śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa Pręt |
Data zamieszczenia: | 2022-11-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Świdnik" Spółka Akcyjna Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik powiat: świdnicki (lubelski) 662013835 pawel.chojnacki@leonardocompany.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/137058 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Świdnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 662013835 |
Termin składania ofert: | 2022-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 39/2022 Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0329/19 - Optymalizacja i poprawa konstrukcji łopaty wirnika nośnego śmigłowca Sokół przy użyciu nowych materiałów kompozytowych i technologii produkcji Część 1 DOSTAWA Pręt 1.4021 Fi 60 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem niniejszego Zapytania Ofertowego jest dostawa materiału - Pręt 1.4021 zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną. (Załącznik nr 2). CPV: 14622000-7 Dokument nr: 2022-28263-137058, 39/2022 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2022-12-12 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2022-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat świdnicki Gmina Świdnik Miejscowość Świdnik Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - terminu realizacji zamówienia, w przypadku zmian harmonogramu realizacji projektu przez Zamawiającego, - warunków płatności, pod warunkiem obustronnej, pisemnej zgody; - zmiany wartości zamówienia wynikającej ze zmniejszenia/rozszerzenia zakresu rzeczowego (w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Instytucji Pośredniczącej/Zarządzającej oraz za obustronną pisemną zgodą stron). 3. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru dostawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania - oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu stron Umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy podpisanej z Dostawcą za obopólnym porozumieniem Stron, w przypadku zaistnienia okoliczności, w wyniku których zmiana będzie konieczna w celu prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić m.in. w następujących przypadkach wystąpienia: - siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą Stron umowy - termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego oraz czas niezbędny na usunięcie jego ewentualnych skutków uniemożliwiających wznowienie prac; - stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.) - termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego oraz czas niezbędny na usunięcie jego ewentualnych skutków uniemożliwiających wznowienie prac. - innych przeszkód uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia, za które nie odpowiada Dostawca, w tym będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności opóźnienia w przekazywaniu niezbędnych informacji i dokumentów, odbiorze, opóźnienia w podejmowaniu decyzji przez Zamawiającego ważnych z punktu widzenia realizacji zamówienia itp. - wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających wykonanie zamówienia, za które nie odpowiada Dostawca - termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Dostawca. - konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy - termin realizacji zamówienia zostanie wstrzymany na czas zakończenia niezbędnych zakupów; - konieczności wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej - termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia pisemnego wniosku, o którym mowa w pkt. 2, do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2022-11-30 Data ostatniej zmiany 2022-11-30 15:39:06 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100 %. Ocena końcowa oferty będzie obliczana według wzoru: W = ( Cmin/Cn ) x 100 pkt gdzie: W - wartość punktowa ocenianej oferty Cmin - minimalna cena netto wśród składanych ofert Cn - cena netto ocenianej oferty Kontakt: Osoby do kontaktu Paweł Chojnacki tel.: 662013835 e-mail: pawel.chojnacki@leonardocompany.com |
© eurobudowa.pl 2004-2023