śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont przebieralni |
Data zamieszczenia: | 2022-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół w Rudkach ul. Szkolna 2 26-006 Nowa Słupia powiat: kielecki tel. 41 31 77 179 sekretariat.rudki@wp.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Nowa Słupia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 31 77 179 |
Termin składania ofert: | 2022-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont przebieralni na parterze w budynku Szkoły Podstawowej w Rudkach" Remont przebieralni na parterze w budynku Szkoły Podstawowej w Rudkach. 1. Zakres prac: 1) ETAP I (w terminie do 28.12.2022 r.) a) Wyburzenie ścianki działowej- 12m2 b) Skucie tynków - 60m2 c) Zabudowa rur w łazience - 3 m2 d) Wykonanie instalacji elektrycznej do podgrzewacza umywalkowego - 1szt. e) Wykonanie instalacji hydraulicznej i kanalizacyjnej do umywalki 1 szt. f) Tynkowanie - 60m2 2) ETAP II (w terminie od 01.01.2023 do 31.03.2023 r.) a) Szpachlowanie -28m2 b) Położenie gładzi na sufitach - 40m2 c) Gruntowanie, malowanie - 86 m2 d) Położenie glazury na ścianach - 75m2 e) Położenie terakoty - 40m2 f) Wymiana drzwi - 2 szt. g) Montaż sedesu i umywalki 2. Materiały do wykonania przedmiotu zamówienia: Wszystkie niezbędne materiały do wykonania przedmiotu zamówienia zakupuje wykonawca. CPV: 45453000-7 Dokument nr: ZSR.D.271.2 .2022 Składanie ofert: XII. 11. Miejsce i termin złożenia oferty: 1. Ofertę należy złożyć w wybranej formie: 1) przesłać na adres: Zespół Szkół w Rudkach, Ul. Szkolna 2,26 - 006 Nowa Słupia, 2) przesłać na adres mailowy: sekretariat.rudki@wp.pl 3) przesłać faksem na numer: (41) 31 77 179 2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 08.12.2022 r. do godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: V. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Budynek Szkoły Podstawowej w Rudkach, Ul. Szkolna 2, 26-006 Nowa Słupia VI. Terminy realizacji zamówienia 1. ETAP I-w terminie do 28.12.2022 r. 2. ETAP II - w terminie od 01.01.2023 do 31.03.2023 r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), ze względu na wartość zamówienia poniżej 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzi się w języku polskim. 1. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym. 2. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada istotnej treści Zapytania Ofertowego z zastrzeżeniem poniższych zapisów o poprawieniu oferty lub jest niezgodna z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) Wykonawca nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego w treści oferty oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 4) zawiera rażąco niska cenę. 3. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Zamawiający może, kontaktując się drogą maiłową na adres wskazany w ofercie, w toku badania i oceny oferty żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oferty (w tym badać rażąco niską cenę), bądź uzupełnienia braków formalnych oferty, wyznaczając Wykonawcy termin na ich uzupełnienie. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia wyczerpujących wyjaśnień Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty. 5. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie jednego dnia roboczego od zawiadomienia Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie poprawek. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia, w świetle złożonych ofert, uznana zostanie przez Zamawiającego za niemającą racjonalnego uzasadnienia. IX. 8. Kryteria oceny ofert cena- najniższa cena 100% Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. X. 9. Wynik postępowania Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazane e-mailowo do wszystkich uczestników postępowania. XI. 10. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Wykonawców. Pytania należy kierować na adres e-mail: sekretariat.rudki@wp.pl 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach jednej części. 3. Zamawiający może unieważnić zapytanie w szczególności, jeżeli: 1) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia; 2) nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie oferty zostaną odrzucone. 3. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów: Główny kod: 45453000-7 IV. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej w Rudkach zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 2. Odbioru przedmiotu zamówienia strony dokonują na podstawie: 1) Protokół odbioru częściowego przedmiotu zamówienia podpisany przez obie strony -ETAP I 2) Protokół ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez obie strony -ETAP II 4. Zamawiający dokonuje odbioru robót w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia ich gotowości przez Wykonawcę, celem ostatecznego odbioru przedmiotu umowy. 5. Podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę stanowi: 1) Protokół odbioru częściowego przedmiotu zamówienia podpisany przez obie strony -ETAP I - faktura wystawiona do dnia 31.12.2022 r. 2) Protokół ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez obie strony -ETAP II - faktura wystawiona do dnia 15.04.2023 r. VII. 6. Sposób przygotowania i składania ofert 1. Wykonawca składa Ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego (Formularza Ofertowego). 2. Oferty można składać za pomocą operatora pocztowego, fizycznie dostarczyć do siedziby poprzez Zamawiającego, osobiście, droga elektroniczną na adres: sekretariat.rudki@,wp.pl 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 4. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. VIII. 7. Ocena ofert 3. Uwaga: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2) Oferta przesyłana drogą e-mail - po podpisaniu powinna być zeskanowana i dopiero w takiej formie przesłana. Kontakt: 3) Telefon do kontaktu: Pani Alina Cieśla tel. 41 31 77 179 |
© eurobudowa.pl 2004-2023