śląskie (Katowice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku |
Data zamieszczenia: | 2022-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Zaklików Zachodnia 15 37-470 Zaklików powiat: stalowowolski zamowienia@zaklikow.pl https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/79967/details |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Zaklików |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-12-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa budynku Domu Kultury w Dąbrowie i budynku OSP w Starych Barakach Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Budowa budynku remizy OSP w Starych Barakach - etap 1". Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejących budynków: budynku OSP i budynku garażowego oraz wykonanie fundamentów nowego budynku OSP wraz z izolacją cieplna i przeciwwilgociową, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, 2) przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, 3) wykonanie ław i stóp fundamentowych, 4) wykonanie ścian fundamentowych, 5) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, 6) wykonanie izolacji cieplnych, 7) wykonanie elementów instalacji odgromowej (otok), 8) zasypanie i wyrównanie terenu Uwaga: Pokrycie dachu istniejących budynków przeznaczonych do rozbiórki wykonane jest z płyt eternitowych falistych. W ramach zamówienia nie należy wyceniać rozbiórki pokrycia dachowego - Zamawiający na dzień ogłoszenia postępowania dokonał już rozbiórki pokrycia dachowego na budynku OSP, natomiast rozbiórkę pokrycia dachowego na budynku garażowym wykona we własnym zakresie na początku w roku 2023, co podyktowane jest koniecznością zapewnienia miejsca magazynowania sprzętu OSP. W ramach przedmiotu zamówienia należy uwzględnić rozbiórkę wszystkich pozostałych elementów budynku wraz z konstrukcją dachową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiary robót, Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na za-kresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej. ,,Budowa budynku Domu Kultury w msc. Dąbrowa - etap 1". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie fundamentów budynku Domu Kultury w msc. Dąbrowa wraz z izolacją cieplna i przeciwwilgociową, w szczególności: 1) przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, 2) wykonanie ław i stóp fundamentowych, 3) wykonanie ścian fundamentowych, 4) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, 5) wykonanie izolacji cieplnych, 6) wykonanie elementów instalacji odgromowej (otok), 7) zasypanie i wyrównanie terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiary robót, Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na za-kresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej. CPV: 45216100-5, 45111300-1, 45111200-0, 45262300-4, 45262500-6, 45320000-6, 45321000-3, 45312310-3, 45212300-9 Dokument nr: 2022/BZP 00477566, IN.271.39.2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zaklikow.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję ,,zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja". 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zaklikow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Rejestracja Wykonawcy następuje automatycznie poprzez: - podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub - kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub - jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku, ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wy-danej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net; podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wy-danej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę; certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie ,,Osobisty"). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Budowa budynku Domu Kultury w Dąbrowie i budynku OSP w Starych Barakach" prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/public/79967/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2022-12-21 11:00 Miejsce składania ofert: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2023