śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem pojazdu WUKO wraz z obsługą |
Data zamieszczenia: | 2022-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a 33-100 Tarnów powiat: Tarnów tel. 14 637 74 02 w. 23, tel. 601 587 721 e.zajac@zdw.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Tarnów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 14 637 74 02 w. |
Termin składania ofert: | 2022-12-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pod nazwą: ,,Wynajem pojazdu WUKO wraz z obsługą" zgodnie z warunkami określonymi poniżej. 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdu WUKO wraz z obsługą. Samochód specjalistyczny WUKO będzie wynajęty wraz z obsługą operatorską do mechanicznego oczyszczenia rur przepustowych z namułu zamulonych do 50 % o średnicy 0 1000 mm o długości: 1. Przepust 0 1000 mm długość 11 mb 2. Przepust 0 1000 mm długość 8 mb 3. Przepust 0 1000 mm długość 10 mb 4. Przepust 0 1000 mm długość 18 mb Wykonawca musi dysponować pojazdem wyposażonym we wszystkie niezbędne urządzenia umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania usługi: Obwód Drogowy w Sieradzy, Sieradza 229, 33-240 Żabno. Ilość czasu pracy sprzętu do wykonania usługi wynosi 20 godzin. Cena jednostkowa za wynajem pojazdu zawiera wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym: - dojazd sprzętu do miejsca realizacji usługi - praca sprzętu wraz z obsługa przy odmulaniu rur przepustowych - wywóz nieczystości, szlamu Dokument nr: RDWT/PW/2022/1181/EZ, RDWT-271-2-50/22 Składanie ofert: o Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej (przekazaną drogą elektroniczna, tzn. za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: e.zajac@zdw.krakow.pl) w nieprzekraczalnym terminie do 07.12.2022 r. godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 2. PODSTAWOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA o Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 16.12.2022r. Wymagania: o zamówienie realizowane siłami własnymi bez udziału Podwykonawców; o tryb dokonywania płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury; o w związku z centralizacją podatku Vat faktura wystawiona na realizację przedmiotu zamówienia winna zawierać następujące dane: NABYWCA: Województwo Małopolskie ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków NIP: 676-217-83-37 ODBIORCA: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów. 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY o ofertę należy złożyć w formie elektronicznej sporządzoną w języku polskim, wypełniając formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia; o wraz z ofertą należy wypełnić kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1.1 do oferty. Cena podana w ofercie jest taka sama jak wartość kosztorysu ofertowego brutto ogółem, w ofercie należy podać cenę brutto (wraz z podatkiem VAT); wszystkie wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; cenę brutto należy określić w złotych polskich; w cenie brutto oferty należy skalkulować wszystkie koszty i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia; o rozliczenie usługi będzie kosztorysowe na podstawie ceny jednostkowej podanej w kosztorysie ofertowym o Zamawiający gwarantuje wykonanie 50% wartości zamówienia o ofertę oraz wszystkie załączniki podpisuje osoba reprezentująca Wykonawcę zgodnie z umocowaniem lub stosownym pełnomocnictwem. o złożenie oferty wraz z zał. w postaci elektronicznej polega na wysłaniu do Zamawiającego wiadomości elektronicznej na wskazany adres e-mail zawierającej skan podpisanej oferty i zał.; Konieczne jest wpisanie w temacie / tytule maila: Oferta na ,,Wynajem pojazdu WUKO wraz z obsługą" w przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. nieotwarcie oferty w trakcie sesji otwarcia. o zamawiający stwierdza wpływ ofert, które wpłynęły elektronicznie na podstawie informacji generowanych przez system elektroniczny (pocztą elektroniczną e-mail). o wszystkie koszty związanie ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. o O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego. 4. PROCEDURA BADANIA OFERT I WYBORU WYKONAWCY 4.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium -100% cena 4.2. Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną; 4.3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert ważnie złożonych, spełniających wszystkie wskazane przez Zamawiającego wymagania oraz określających wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i podanymi przez Zamawiającego warunkami jego realizacji; 4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą do uzupełnienia dokumentów bądź złożenia wyjaśnień w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku zasinienia takiej potrzeby zamawiający zastrzega sobie prawo następczego negocjowania warunków realizacji zamówienia z Wykonawcą, którego oferta została najwyżej oceniona w ramach rankingu ofert sporządzonego zgodnie z kryteriami oceny ofert, o których mowa w pkt. 4.1 Zaproszenia, w szczególności w zakresie dotyczącym ceny ofertowej zawartej w ofercie - m. in. w sytuacji, gdy cena ta (cena najkorzystniejszej oferty) przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na realizację zamówienia. Negocjacje z Wykonawcą prowadzi Zamawiający zgodnie z zasadami komunikacji elektronicznej. 4.5. W przypadku braku możliwości dokonania w niniejszym postępowaniu wyboru oferty najkorzystniejszej z powodu złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy je złożyli do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższa ceną. 4.6. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego. 5. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI Na gruncie prowadzonego postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (na adres e-mail: e.zajac@zdw.krakow.pl) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, 6. INFORMACJE I ZASTRZEŻENIA PROCEDURALNE o Niezłożenie oferty w wyznaczonym w niniejszym zaproszeniu terminie będzie oznaczać dla Zamawiającego brak zainteresowania realizacja zamówienia ze strony Wykonawcy; o Złożenie oferty po upływie wyznaczonego w niniejszym zaproszeniu terminu będzie uważane przez Zamawiającego za niezłożenie oferty; oferta taka zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy; o Oferta złożona w formie innej niż pisemna będzie uważana przez Zamawiającego za nieważną i nie będzie uwzględniana przy dalszych czynnościach postępowania; o Oferta nie spełniająca wskazanych przez Zamawiającego wymagań oraz oferta określająca wykonanie zamówienia niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i podanymi przez Zamawiającego warunkami jego realizacji będzie uważana przez Zamawiającego za nieważną i nie będzie uwzględniana w procesie wyboru oferty najkorzystniejszej; o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków oraz odwołania / unieważnienia prowadzonego postępowania, którego dotyczy niniejsze zaproszenie, w każdym momencie bez podania przyczyny. o Informuje się, że Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie jest jednostką budżetową publiczną. Zamawiający wnosi o wyrażenie zgody na podanie: nazwy Wykonawcy, danych adresowych oraz ceny i innych warunków realizacji zamówienia zawartych w ofercie do publicznej wiadomości w szczególności poprzez poinformowanie innych warunków realizacji zamówienia zawartych w ofercie do publicznej wiadomości w szczególności poprzez informowanie innych uczestników postępowania o jego wynikach oraz zamieszczenie informacji o zawarciu umowy na stronie internetowej Zamawiającego www.zdw.krakow.pl. Treść oświadczenia (zgoda) zawarta jest w pkt. 3.5 formularza oferty stanowiącej załącznik nr 1, do niniejszego Zaproszenia. o Wyrażenie przedmiotowej zgody jest dobrowolne, niemniej jednak zaznacza się, iż niewyrażenie takiej zgody uniemożliwi udział Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, tzn. złożona przez niego oferta nie będzie mogła być brana pod uwagę w procesie wyboru Wykonawcy zamówienia jako niespełniająca wymagań określonych w Zaproszeniu. o Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od realizacji zamówienia Zamawiający może w trybie ponownego badania ofert, np. negocjowania warunków zamówienia w tym ceny) dokonać wyboru Wykonawcy (oferty najkorzystniejszej) na bazie pozostałych ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu, jeżeli posiada odpowiednie środki na sfinansowanie zamówienia, a Wykonawca, którego oferta miałaby zostać wybrana w dalszej kolejności, wyraża zgodę na realizacje zamówienia. Uwagi: 7. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej ,,RODO"), informuje się, że: Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie (dalej ,,ZDW") ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, tel. (12) 44-65-700, kontakt elektroniczny: httos://www.zdw.krakow.pl/kontakt.html. Inspektorem ochrony danych osobowych w ZDW jest p. Pani Agnieszka Szlęk kontakt e-mail: iod@zdw.krakow.pl. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie zamówienia pn. ,,Wynajem pojazdu WUKO wraz z obsługą" (zn. RDWT-271-2-50/22) prowadzonym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych w trybie pozaustawowym. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe regulacje prawne, w tym przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie dokumentacji. W szczególności Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów Zamawiającego (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani / Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy - do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy. Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W odniesieniu do Pani /Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani / Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani / Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. r\\\\ a Kontakt: o Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zachowania w poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia, także po zakończeniu jego realizacji. Informacji w sprawie prowadzonego postępowania udzielają: zagadnienia proceduralne: Ewa Zając tel. 14 637 74 02 w. 23 zagadnienia merytoryczne: Jerzy Bączek tel. 601 587 721 |
© eurobudowa.pl 2004-2023