warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
zachodniopomorskie (Świnoujście)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Włoszczowa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWY MEBLI BIUROWYCH, KRZESEŁ, FOTELI, MEBLI TAPICEROWANYCH ORAZ MEBLI METALOWYCH |
Data zamieszczenia: | 2023-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa powiat: Warszawa Tel.: +48 261849317, Faks: +48 261849168 szp.szi@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/szi |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 261849317, |
Termin składania ofert: | 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWY MEBLI BIUROWYCH, KRZESEŁ, FOTELI, MEBLI TAPICEROWANYCH ORAZ MEBLI METALOWYCH II.1.2)Główny kod CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiot zamówienia stanowi: Część 1 - DOSTAWA mebli biurowych Część 2 - DOSTAWA krzeseł i foteli oraz mebli tapicerowanych Część 3 - DOSTAWA krzeseł i foteli obrotowych Część 4 - DOSTAWA mebli metalowych II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 3 758 530.00 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 1 - DOSTAWA mebli biurowych Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa, ul, Nieświeska 54/56, Polska II.2.4)Opis zamówienia: DOSTAWA mebli biurowych w ilościach zawartych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, i zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5a do SWZ) II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 361 980.00 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania przez Zamawiającegoz prawa opcji, szczegółowe ilości oraz rodzaj wyposażenia meblowego zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 2 - DOSTAWA krzeseł i foteli oraz mebli tapicerowanych Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa, ul, Nieświeska 54/56, Polska II.2.4)Opis zamówienia: DOSTAWA krzeseł i foteli oraz mebli tapicerowanych w ilościach zawartych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, i zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6a do SWZ) II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 262 760.00 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania przez Zamawiającegoz prawa opcji, szczegółowe ilości oraz rodzaj wyposażenia meblowego zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 3 - DOSTAWA krzeseł i foteli obrotowych Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa, ul, Nieświeska 54/56, Polska II.2.4)Opis zamówienia: DOSTAWA krzeseł i foteli obrotowych w ilościach zawartych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, i zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7a do SWZ) II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 991 300.00 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania przez Zamawiającegoz prawa opcji, szczegółowe ilości oraz rodzaj wyposażenia meblowego zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część 4 - DOSTAWA mebli metalowych Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa, ul, Nieświeska 54/56, Polska II.2.4)Opis zamówienia: DOSTAWA mebli metalowych w ilościach zawartych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, i zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8a do SWZ) II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 1 142 490.00 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. W przypadku skorzystania przez Zamawiającegoz prawa opcji, szczegółowe ilości oraz rodzaj wyposażenia meblowego zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich części niniejszego postępowania do dnia 17.11.2023 r. CPV: 39000000 Dokument nr: 002697-2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 09/02/2023 Czas lokalny: 10:15 Miejsce: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szi Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szi TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 09/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Warszawa, ul, Nieświeska 54/56, Polska Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 09/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29/12/2022 Kontakt: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Krajowy numer identyfikacyjny: 526-22-00-493 Al. Jerozolimskie 97 Warszawa Kod NUTS: PL Polska 00-909 Polska Osoba do kontaktów: https://portal.smartpzp.pl/szi E-mail: szp.szi@ron.mil.pl Tel.: +48 261849317 Faks: +48 261849168 |
© eurobudowa.pl 2004-2024