Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
Plac Powstańców Wielkopolskich 9
62-095 Murowana Goślina
powiat: poznański
zp@murowana-goslina.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/710582
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Murowana Goślina
Wadium: 17 000 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

,,Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i 5. podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r."

Numer referencyjny: ZP.271.22.2022
II.1.2)Główny kod CPV
09000000 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi: 961 290 kWh (zamówienie podstawowe)

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000 Elektryczność
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL418 Poznański
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Murowana Goślina

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi: 961 290 kWh (zamówienie podstawowe). 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej - Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, ustawy z dnia 8 grudnia 2017 r. o rynku mocy oraz zgodnie z wydanymi do tych ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra klimatu i środowiska z dni 5 stycznia 2022 r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad kształtowania I kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną raz Rozporządzeniu Ministra klimatu i środowiska z dnia 11 listopada 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego 4. Sprzedawcą rezerwowym jest: Enea S.A. 5. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa. 6. W Załączniku nr 1 SWZ informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce umowne), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej. 7. W toku realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia w zakresie do +/-30% względem wartości zamówienia podstawowego. 8. Zwiększenie wartości zamówienia nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji opisane zostały Dziale I ust. 2 pkt 3 Projektowanych postanowień umowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ). 9. Zmniejszenie wartości zamówienia nastąpi na zasadzie, w zakresie i sposobie opisanym w Dziale I ust. 2 pkt 4 Projektowanych postanowień umowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ). 10. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych, mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 1 do Umowy po uprzednim uzgodnieniu tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w Umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla Zamawiającego i będą dotyczyły, w szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na usłudze dystrybucji. 11. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych w odniesieniu do poszczególnych PPE. 12. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2023
Koniec: 31/12/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zwiększenie wartości umowy do 30% nastąpi na zasadzie prawa opcji. Zasady, zakres i sposób skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji: a) dodawanie PPE, zwiększenie ilości energii elektrycznej oraz wartości składników usługi dystrybucji energii elektrycznej, w szczególności w przypadku zmiany mocy umownej, grup taryfowych, b) skorzystanie z prawa opcji następuje na podstawie aneksu sporządzonego przez Zamawiającego, ze wskazaniem zakresu zmian opisanych w lit a) powyżej, c) Zamawiający może jednokrotnie lub wielokrotnie skorzystać z prawa opcji, do wyczerpania wartości wskazanej w Dziale IV ust. 2 pkt 2 Umowy, d) Opcja będzie rozliczana wg cen jednostkowych obowiązującej w pierwotnie złożonej ofercie, z zastrzeżeniem zmian wynagrodzenia opisanych w Dziale V ust. 1 pkt 3 i 4 Umowy, e) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 17 000 zł. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Pobiedzisko - Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach O/Murowana Goślina nr 05 90440001 0020 0200 0156 0007

CPV: 09000000, 09300000, 09310000

Dokument nr: 004317-2023, ZP.271.22.2022

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 31/01/2023
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:

Otwarcie nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/transakcja/710582

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcie nastąpi po uprzednim odszyfrowaniu ofert złożonych za pośrednictwem platformy zakupowej. Zgodnie z ustawą Pzp Zamawiający nie ma obowiązku przeprowadzania jawnej sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/710582

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/710582

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 31/01/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Murowana Goślina

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/04/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/12/2022

Kontakt:
GMINA MUROWANA GOŚLINA
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 631258595
Plac Powstańców Wielkopolskich 9
Murowana Goślina
Kod NUTS: PL418 Poznański
62-095
Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Wtorkowska
E-mail: zp@murowana-goslina.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.