dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Kocierzew Południowy)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dok. budowlanej i wykonawczej we wszystkich branżach wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dla zad. pn. ,,Modernizacja hali sportowej '' |
Data zamieszczenia: | 2023-01-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Województwo Śląskie ul. Ligonia 46 40-037 Katowice powiat: Katowice Tel.: +48 327744072 zamowienia@slaskie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | 23 000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 327744072 |
Termin składania ofert: | 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Wykonanie dok. budowlanej i wykonawczej we wszystkich branżach wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dla zad. pn. ,,Modernizacja hali sportowej przy ZSOMS im. J.Kussocińskiego w Raciborzu'' Numer referencyjny: ZP-ZN.272.8.1.2022.MS II.1.2)Główny kod CPV 71220000 Usługi projektowania architektonicznego II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy usługi wykonania kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej we wszystkich branżach wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dla zadania pn.:,,Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu". 2. Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) został szczegółowo określony w Załączniku nr 3 do Opisie potrzeb i wymagań (w skrócie: OPiW). 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do OPiW Projektowane postanowienia umowy ( w skrócie: PPU), które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71221000 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71240000 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71247000 Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71223000 Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Kod NUTS: PL22 Śląskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo śląskie, POLSKA II.2.4)Opis zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy usługi wykonania kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej we wszystkich branżach wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dla zadania pn. ,,Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i realizacji oraz szczegóły związane z opisem potrzeb Zamawiającego i cechami charakterystycznymi usługi zostały określone w PPU (Załączniku nr 2 do OPiW) i OPZ (Załączniku nr 3 do OPiW). 2. Minimalne wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia niepodlegające negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty: Zamawiający informuje, że zakres ewentualnych negocjacji dotyczyć będzie sposobu rozliczeń wynagrodzenia określonych w § 7 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (procentowego udziału wynagrodzenia za poszczególne etapy prac). Wszystkie pozostałe elementy wyszczególnione w Projektowanych postanowienia umowy oraz w jej załącznikach nie podlegają negocjacjom, zaś minimalne wymagania zostały wskazane w załączniku nr 1 do Projektowanych postanowień umowy - Opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane w dokumentacji parametry funkcjonalno-użytkowe oraz wymagania są minimalnymi i pożądanymi. Należy je dostosować do odpowiednich wymogów projektowanego obiektu w uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie uzgadniania dokumentacji projektowej. Zakres wymaganych prac projektowych wskazanych załączonych dokumentach nie jest katalogiem zamkniętym, lecz minimalnym z punku widzenia celu, któremu dokumentacja projektowa ma służyć. 3.Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) został szczegółowo określony w Załączniku nr 3 do OPiW. 4.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 2 do OPiW Projektowane postanowienia umowy ( w skrócie: PPU), które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl 6.Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków WPF Województwa Śląskiego na lata 2022 - 2025. UWAGA! Zgodnie z art. 152 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych, bez przeprowadzenia negocjacji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowe doświadczenie zawodowe Projektanta w specjalności architektonicznej w zakresie projektowania hal sportowych / Waga: 20 Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowe doświadczenie zawodowe Projektanta w specjalności architektonicznej w zakresie projektowania obiektów sportowych posiadających świadectwo PZLA / Waga: 20 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 31/12/2025 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Uzupełnienie Sekcji II.2.7): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu poszczególne terminy realizacji zamówienia znajdują się w § 6 PPU (załączniku nr 2 do OPiW), dostępnym na stronie:https://slaskie.ezamawiajacy.pl 2. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 23 000,00 zł, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII OPiW. CPV: 71220000, 71221000, 71240000, 71247000, 71248000, 71320000, 71223000 Dokument nr: 005404-2023, ZP-ZN.272.8.1.2022.MS Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.slaskie.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 09/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo śląskie, POLSKA Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 09/05/2023 Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający informuje, że pełny opis znajduje się w rozdziale V OPiW dostępny na stronie: https://slaskie.ezamawiajacy.pl VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą zlecenia elektroniczne Akceptowane będą faktury elektroniczne VI.3)Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach o których mowa w: 1) art.108 ust.1pkt 1-6 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) z zastrzeżeniem art.110 ust.2 ustawy Pzp; 2)Zamawiający przewiduje także fakultatywne podstawy (przesłanki) wykluczenia zawarte w art.109 ust.1 pkt 4, pkt 5 i pkt 8 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art.110 ust.2 ustawy Pzp; 3) art.7 ust.1 ustawy z dnia13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.z 2022r.poz.835 z późń.zm); 4) art.5 k rozp. Rady(UE)833/2014 w brzmieniu nadanym rozp.Rady(UE)2022/1269. Podstawy wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/1269 dotyczą również podwykonawców,dostawców o ile przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Brak podstaw wykluczenia musi potwierdzić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmioty udostępniające zasoby. 2. Wykonawca którego oferta wstępna zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty) w celu wykazania braku podstaw(przesłanek)wykluczenia z postępowania (określonych w rozdz.VII pkt 2 OPiW na podstawie art.126 ust.1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 10 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a)w art.108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;b) w art.108 ust.1pkt4 ustawy Pzp, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego-sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 2) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozum.ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów(t.j.: Dz. U.z 2021r poz.275)z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub infor. potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej,niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, składanych na podstawie w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdz.VII OPiW; 4) odpis lub info.z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1pkt 4 ustawy Pzp sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem (...). 3. Oferta wstępna powinna zawierać wszystkie dokumenty wymień.w OPiW w następującym układzie: 1)Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną ,,Formularz oferty wstępnej''-zgodnie z wzorem przekazanym wraz z Zaproszeniem do składania ofert wstępnych 2)Dokumenty rejestrowe/pełnomocnictwa (jeśli dotyczy,odpowiednio na zasadach opisanych w rozdziale X pkt 7.3 i pkt 7.4 OPiW) 3)Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy odpowiednio na zasadach opisanych w pkt 9-13 rozdziału XIII OPiW) 4)Oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII OPiW- w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej 4. Wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć: 1)Oświadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp (JEDZ) 2)Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 w brzmieniu nadanym rozp. Rady (UE) 2022/576 składane na podst. art.125 ust.1 ustawy Pzp 3)Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru 4)Pełnomocnictwa-jeśli dotyczy 5)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby-jeśli dotyczy 6)Oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp- jeśli dotyczy VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.4.3)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 3.1. niezgodną z przepisami ustawy Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienia umowy; 3.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy Pzp. 3.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. 5. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym. 6. Terminy składania odwołań wskazane zostały w art. 515 dział IX Środki ochrony prawnej ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Izby. 8. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określa Dział IX ustawy Pzp. VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30/12/2022 Kontakt: Województwo Śląskie Krajowy numer identyfikacyjny: 9542770064 ul. Ligonia 46 Katowice Kod NUTS: PL22 Śląskie 40-037 Polska Osoba do kontaktów: Krzysztof Rogala, Andrzej Bilnik - w sprawach merytorycznych, Mirosława Smyczyńska - w sprawach proceduralnych E-mail: zamowienia@slaskie.pl Tel.: +48 327744072 |
© eurobudowa.pl 2004-2024