kujawsko-pomorskie (Szubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu kwaterunkowego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz ul. Podchorążych 33 85-915 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz Tel.: +48 261413876/+48 26144296 rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 261413876/ |
Termin składania ofert: | 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: dostawa sprzętu kwaterunkowego Numer referencyjny: 1 D 1 II.1.2)Główny kod CPV 39100000 Meble II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, metalowej i sprzętu tapicerowanego II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: konstrukcja drewniana Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39100000 Meble II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie Kod NUTS: PL71 Łódzkie II.2.4)Opis zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej: biurka, łączniki i przystawki do biurek, biurka komputerowe, szafki pod drukarke, stoły biurowe, stoły konferencyjne, szafy biurowe, szafy ubraniowe, regały, wieszaki, szafki kuchenne. ilości wskazane zostały w dokumentach zamówienia II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2023 Koniec: 15/09/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy II.2)Opis II.2.1)Nazwa: konstrukcja metalowa Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie Kod NUTS: PL71 Łódzkie II.2.4)Opis zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej: stoły konferencyjne, szafy kartotekowe, regały, stoły świetlicowe i akademickie, wieszaki, szafy na odzież, stoły polowe, stojaki na broń. ilości wyrobów wskazane zostaną w dokumentach zamówienia II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2023 Koniec: 15/09/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: prawo opcji dotyczy: szafy na odzież, wieszaków, regałow oraz stołow świetlicowych. ilosci zostaną wskazane w dokumentach zamówienia. dodatkowe zamówienia moze zostać zożone w termnie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie Kod NUTS: PL71 Łódzkie II.2.4)Opis zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów meblowych - rodzaj i ilości wskazane zostaną w dokumentach zamówienia II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2023 Koniec: 15/09/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy II.2)Opis II.2.1)Nazwa: sprzęt tapicerowany Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie Kod NUTS: PL71 Łódzkie II.2.4)Opis zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu tapicerowanego: fotele biurowe obrotowe, fotele biurowe wyściełane, krzesła biurowe, krzesła obrotowe, krzesła gabinetowe, fotele gabinetowe, sofy. ilości wskazane zostały w dokumentach zamówienia II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/03/2023 Koniec: 15/09/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy CPV: 39100000, 39000000 Dokument nr: 012258-2023, 1 D 1 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 09/02/2023 Czas lokalny: 10:05 Miejsce: https://portal.smartpzp.pl/rzibydgoszcz Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.portal.smartpzp.pl/rzibydgoszcz Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 09/02/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04/01/2023 Kontakt: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz ul. Podchorążych 33 Bydgoszcz Kod NUTS: PL613 Bydgosko-toruński 85-915 Polska E-mail: rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl Tel.: +48 261413876/+48 26144296 |
© eurobudowa.pl 2004-2024