Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego

Data zamieszczenia: 2023-01-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz
ul. Podchorążych 33
85-915 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
Tel.: +48 261413876/+48 26144296
rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 261413876/
Termin składania ofert: 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

dostawa sprzętu kwaterunkowego

Numer referencyjny: 1 D 1
II.1.2)Główny kod CPV
39100000 Meble
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, metalowej i sprzętu tapicerowanego

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

konstrukcja drewniana

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39100000 Meble
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod NUTS: PL71 Łódzkie
II.2.4)Opis zamówienia:

przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej: biurka, łączniki i przystawki do biurek, biurka komputerowe, szafki pod drukarke, stoły biurowe, stoły konferencyjne, szafy biurowe, szafy ubraniowe, regały, wieszaki, szafki kuchenne. ilości wskazane zostały w dokumentach zamówienia

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2023
Koniec: 15/09/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

konstrukcja metalowa

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod NUTS: PL71 Łódzkie
II.2.4)Opis zamówienia:

przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej: stoły konferencyjne, szafy kartotekowe, regały, stoły świetlicowe i akademickie, wieszaki, szafy na odzież, stoły polowe, stojaki na broń. ilości wyrobów wskazane zostaną w dokumentach zamówienia

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2023
Koniec: 15/09/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

prawo opcji dotyczy: szafy na odzież, wieszaków, regałow oraz stołow świetlicowych. ilosci zostaną wskazane w dokumentach zamówienia. dodatkowe zamówienia moze zostać zożone w termnie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod NUTS: PL71 Łódzkie
II.2.4)Opis zamówienia:

przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów meblowych - rodzaj i ilości wskazane zostaną w dokumentach zamówienia

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2023
Koniec: 15/09/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

sprzęt tapicerowany

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39000000 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod NUTS: PL71 Łódzkie
II.2.4)Opis zamówienia:

przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu tapicerowanego: fotele biurowe obrotowe, fotele biurowe wyściełane, krzesła biurowe, krzesła obrotowe, krzesła gabinetowe, fotele gabinetowe, sofy. ilości wskazane zostały w dokumentach zamówienia

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2023
Koniec: 15/09/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

termin początkowy moze być wcześniejszy aniżeli 01.03.2023r - w zależności od zakończenia postępowania i zawarcia umowy

CPV: 39100000, 39000000

Dokument nr: 012258-2023, 1 D 1

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 09/02/2023
Czas lokalny: 10:05
Miejsce:

https://portal.smartpzp.pl/rzibydgoszcz

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.portal.smartpzp.pl/rzibydgoszcz

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/02/2023

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
04/01/2023

Kontakt:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz
ul. Podchorążych 33
Bydgoszcz
Kod NUTS: PL613 Bydgosko-toruński
85-915
Polska
E-mail: rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl
Tel.: +48 261413876/+48 26144296

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.