Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu związanego z dostosowaniem urzędu do potrzeb osób niepełnosprawnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu związanego z dostosowaniem urzędu do potrzeb osób niepełnosprawnych

Data zamieszczenia: 2023-01-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
powiat: kolneński
Tel. 086 2791322, fax. 086 2791250
igielgut@malyplock.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Mały Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 086 2791322, fa
Termin składania ofert: 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA sprzętu związanego z dostosowaniem urzędu do potrzeb osób niepełnosprawnych

1. Część

a) System przyzywowy

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
System wzywania pomocy przeznaczony dla osób niepełnosprawnych. Który poinformuje, że przed wejściem do budynku znajduje się osoba potrzebująca asysty, np. osoba niewidoma. System składający się z nadajnika oraz odbiornika, który przekazuje informację w formie dźwiękowej i wizualnej.

b) DOSTAWA nakładek antypoślizgowych na schody wewnętrzne- 4 sztuki

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Nakładki antypoślizgowe na schody tak aby osoby z niepełnosprawnością, osoby starsze oraz inne osoby ze specjalnymi potrzebami miały bezpieczny dostęp do budynku. Kolor nakładki do ustalenia z zamawiającym. Wymiary długość około 100 cm, ma posiadać 5 cm kontrastowe krawędzie.

c) DOSTAWA i montaż systemu fakturowego FON w ciągach komunikacyjnych

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Dla osób słabowidzących oraz osób z niepełnosprawnością intelektualną istotne są przede wszystkim kontrasty kolorystyczne, natomiast dla osób niewidomych kontrasty fakturowe stosowane na nawierzchniach ciągów pieszych- przewidziano 20 m ścieżki. W tym 20 metrów linii prowadzącej wraz z polami uwagi, co zostanie określone na etapie realizacji.

d) DOSTAWA tabliczek brajlowskich na drzwi- 39 sztuk

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Tabliczki informujące o funkcji pomieszczenia w formie wizualnej oraz dotykowej (alfabet Braille'a). Informacja dotykowa powinna znajdować się na ścianie, po stronie klamki, na wysokości min. 120 cm (dół tabliczki) i maks. 160 cm (góra tabliczki), w odległości 5-10 cm od ościeżnicy drzwi" -zdecydowano się oznaczyć drzwi w budynku Urzędu Gminy Mały Płock tabliczkami brajlowskimi. Materiał wykonania PMMA.

e) DOSTAWA lupy powiększającej- 1 sztuka

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Zakup lupy powiększającej pozwoli na odczytywanie dokumentów w urzędzie osobom słabowidzącym, powiększając je do odpowiedniej wielkości tak aby osoba mogła przeczytać co znajduje się na danym dokumencie.

f) DOSTAWA urządzenia lektorskiego- 1 sztuka

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Zakup urządzenia lektorskiego pozwoli m.in. na odczytywanie na głos zawartości na dokumentach oraz oglądanie obrazów/zdjęć w powiększeniu.

g) DOSTAWA ramek do podpisów- 2 sztuki

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Ramka do podpisu i czytnik banknotów ma ułatwić każdej osobie z dysfunkcją wzroku wypełnianie codziennych czynności

h) DOSTAWA tabliczek kierunkowych do budynku ułatwiających orientację w budynku- 8 sztuk

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Tabliczki kierunkowe posłużą do opisywania kierunków w jakich należy poruszać się po budynku, tak aby ułatwić orientację w budynku.

i) System informacyjno- nawigacyjny dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności (niewidomych, niedowidzących, głuchych, poruszających się na wózkach inwalidzkich) na telefony komórkowe.

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
System ten ma posłużyć do nawigowania w pomieszczeniu Urzędu Gminy. Osoba z dysfunkcją wzroku ma otrzymywać informacje dźwiękową co pomoże w łatwy sposób zlokalizować nadajnik. Nad drzwiami ma zostać umieszczony znacznik YouWay Plus (2 sztuki) oraz znacznik YouWay Beacon (3 sztuki)

2. Część

a) Dostosowanie strony internetowej Urzędu Gminy

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Zwiększenie dostępności cyfrowej osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym osobom z niepełnosprawnościami. Dostępność strony internetowej oznacza, że może z niej skutecznie korzystać każdy na dowolnej aplikacji klienckiej, na dowolnym urządzeniu, z dowolnego rodzaju połączenia, w każdych warunkach, bez względu na sprawność swoich zmysłów. Od 4 kwietnia 2019 roku podmioty publiczne zobowiązane są do zapewnienia dostępności cyfrowej swoich stron ustawą. Zapewnienie dostępności cyfrowej stron internetowych oznacza spełnienie wielu kryteriów sukcesu zdefiniowanych w Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1). Wytyczne wymagają spełnienia czterech głównych zasadami, którymi są: postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość, kompatybilność.

3. Część

a) Stworzenie oraz dostawa tablic informacyjnych do Urzędu Gminy- 2 sztuki

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Tablice mają spełniać funkcję komunikacyjno-informacyjną - będą pomocne szczególnie dla osób starszych, jak także dla osób z niepełnosprawnościami z powodu zaburzenia funkcji poznawczych. Dokładny zakres informacji umieszczonych na tablicach zostanie omówiony po wybraniu firmy dostarczającej. Musi być wykonana z zachowaniem odpowiednich kontrastów oraz wielkością czcionki dla osób słabowidzących.

b) Zakup tablicy do oznaczenia Miejsca Obsługi Osób niepełnosprawnych - 1 sztuka

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Tablica będzie spełniała funkcję komunikacyjno-informacyjną Musi być wykonana z zachowaniem odpowiednich kontrastów dla osób słabowidzących oraz posiadać piktogram.

4 Część

a) Zakup pętli indukcyjnej- 1 sztuka

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Niniejszy sprzęt to przenośna pętla indukcyjna/ system wspomagający słyszenie wielorakiego zastosowania. Nadajnik przekazuje sygnał radiowy do odbiornika (z odległości do 30 m), co pozwala cieszyć się doskonałą jakością dźwięku przez zestaw słuchawkowy lub aparat słuchowy w ustawieniu T. Niezależny ręczny odbiornik ma własną regulację głośności i tonu. Pętla indukcyjna przesyła dźwięk bezpośrednio do aparatu słuchowego osoby słabosłyszącej. Użytkownik aparatu słuchowego wyposażonego w odbiornik pętli indukcyjnej słyszy czysty dźwięk bezpośrednio z mikrofonu prelegenta lub innego źródła dźwięku. Pozwala to wyeliminować problemy związane z niekorzystną akustyką pomieszczenia. W chwili obecnej w Urzędzie nie są wykorzystywane pętle indukcyjne dlatego też jej zakup jest niezbędny, bowiem pozwoli na zwiększenie dostępności informacyjno-komunikacyjnej, a także będzie znaczącym ułatwieniem dla osób słabosłyszących.

b) DOSTAWA zegara ściennego- 1 sztuka

Nazwa komponentu
Wymagane minimalne parametry techniczne
Zastosowanie
Zegar ścienny elektroniczny wyświetlający godzinę, datę, dzień tygodnia oraz temperaturę. Duży ekran LCD ma pozwolić czytelnikowi niedowidzącemu łatwo dostrzec odbijane dane. Wyraźnie wyświetla dzień, tydzień i miesiąc dużymi, pogrubionymi literami bez użycia skrótów na jasnym, czytelnym wyświetlaczu, aby pomóc osobom cierpiącym na utratę pamięci lub innym, którzy mają trudności ze zrozumieniem skróconych słów.
1.2 Uwarunkowania formalno-prawne

a) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia.

b) Wykonawca udzieli zamawiającemu 24 miesiące gwarancji na dostarczony sprzęt.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Gminy Mały Płock Ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, osobiście, pocztą lub na email. igielgut@malyplock.pl w terminie do dnia 13.02.2023r. do godz. 12:00.

Oferta winna być sporządzona na ,,Formularzu oferty".

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania zamówienia do 03.02.2023 r.

Wymagania:
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. (86) 2791322.
4. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy będą dysponować:

1) niezbędnymi uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) wiedzą i doświadczeniem

3) odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) odpowiednią sytuacji ekonomiczną i finansową, pozwalająca na realizację zamówienia

5. Kryteria oceny ofert:

Ustala się następujące kryteria ocen:

1) cena - waga kryterium 100 (C)

Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia, pozostali będą oceniani wg poniższego wzoru:

cena oferty najtańszej

----------------------------- x 100 pkt

cena oferty ocenianej

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Zaproszeniu warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:

P= C

gdzie:

P - liczba punktów przyznanych badanej ofercie,

C - Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium ,,Cena",

6. Sposób obliczenia ceny

1) Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

2) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.

3) Cena oferty musi być podana w złotych polskich z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

4) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek), a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem (niepowodujące istotnych zmian w treści oferty), niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Opis sposobu przygotowania ofert

1) Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.

2) Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innym języku. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

3) Formularze oferty i wszystkie dokumenty (również te złożone na załączonych do zaproszenia wzorach) muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej (np. z pieczątką imienną) przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie uwidocznioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo.

4) Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą ofertę.

5) Załączniki i dokumenty powinny być sporządzone wg wzorów i wymogów niniejszego zaproszenia. Złożone przez wykonawców załączniki do oferty muszą być zgodne w treści z dokumentami stanowiącymi załączniki do niniejszego zaproszenia.

6) Zakres dostaw, który jest podstawą określenia ceny, musi być zgodny z zakresami obowiązków wynikających z niniejszego zaproszenia i umowy.

7) Zamawiający zaleca, aby każda strona oferty wraz z załącznikami była ponumerowana kolejnymi numerami. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów jej naruszenia.

8) Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) uprawnione do podpisania oferty wraz z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem".

9) Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do odrzucenia oferty.

10) Ofertę należy złożyć na załączonym do niniejszego zaproszenia formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 wraz z załącznikami.

11) Tajemnica przedsiębiorstwa:

Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiącą tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Przez tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób , o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął , przy należytej staranności działania w celu utrzymania ich w poufności.

Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób ,,tajemnica przedsiębiorstwa".

Zamawiający ma prawo do badania skuteczności zastrzeżenia dotyczącego zakazu udostępniania informacji zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa.

Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie będą one udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

9. Zawartość ofert - Wykaz oświadczeń i dokumentów:

1) Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę:

a) Formularz ofertowy wg wzoru załącznik Nr 1,

b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy/konsorcjum ( np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru),

c) Oświadczenie dotyczące nowych przesłanek wykluczenia - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3.

10. Informacje na temat zakresu odrzucenia ofert:

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia,

2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

3) zawiera inny sposób wykonania zamówienia, niż ten, który został opisany przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,

4) została złożona po terminie składania ofert,

5) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania.

12. Informacja na temat wykluczenia Wykonawców

1) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy:

a) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu,

b) wyrządzili szkodę zamawiającemu lub wykonali wcześniejsze zamówienia nienależycie,

c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

d) Ponadto, w związku z wejściem w życie regulacji rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31.07.2014 r. dotyczącego środków organizacyjnych w związku z działaniem Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainę w brzmieniu zmienionym /określonym rozrządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dnia 08.04.2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków organizacyjnych w związku z działaniem Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (zwanym dalej ,,rozporządzeniem") oraz ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) - stanowiących regulacje prawa powszechnie obowiązującego, które statuują wobec tzw. podmiotów objętych/określonych dyspozycją tych aktów prawnych - zgodnie z poniższym) sankcje i zakazy związane z obszarem zamówień publicznych - wskazuje, iż na gruncie niniejszego postępowania obok podstaw wykluczenia określonych w pkt 1 niniejszego rozdziału (tzn. statuowanych przepisami art. 108 ustawy Pzp), zastosowanie mają również sankcje określone tymi regulacjami szczególnymi.

Wedle przedmiotowych regulacji:

- Wykonawca stanowiący podmiot, o którym mowa w artykule 5k ust. 1 rozporządzenia, nie może uzyskać jakiegokolwiek zamówienia publicznego, ani dalej wykonywać jakiegokolwiek zamówienia publicznego (również przy udziale podmiotu trzeciego, podwykonawcy lub dostawcy w sytuacji, o której mowa w art. 5k ust. 1 rozporządzenia) - przy zastrzeżeniu artykułu 5k ust. 4 rozporządzenia;

- Wykonawca stanowiący podmiot, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w okresie trwania okoliczności tam wskazanych, podlega obligatoryjnemu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. złożona przez takiego wykonawcę oferta podlega odrzuceniu zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a ponadto w przypadku, jeżeli w okresie wykluczenia taki podmiot ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, to zgodnie z art. 7 ust. 6 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego podlega on karze pieniężnej nakładanej decyzją Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (UZP).

Wskazane sankcje i zakazy dotyczą:

- podmiotów objętych dyspozycją artykułu 5k ust. 1 rozporządzenia, tzn. podmiotów stanowiących:

? obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;

? osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a;

? osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a lub lit. b;

- podmiotów objętych dyspozycją art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tzn. podmiotów stanowiących Wykonawcę:

? wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

? którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę, o której mowa w ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

? którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

2) Ofertę Wykonawcy wykluczonego odrzuca się.

13. Unieważnienie postępowania

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając wykonawców.

2. Zamawiający może unieważnić postępowanie przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

3. O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty i zamieszcza te informacje na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty, informuje wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

15. Informacja o środkach ochrony prawnej

1) Wykonawca może wnieść do zamawiającego środek ochrony prawnej zwany sprzeciwem na czynność podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechanie czynności, do której zamawiający był zobowiązany.

2) Sprzeciw przysługuje wyłącznie wykonawcy, który wykaże, że ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia.

3) Sprzeciw powinien wskazywać czynność zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa lub czynność zaniechaną, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające jego wniesienie.

4) Sprzeciw wnosi się w terminie 2 dni od dnia w którym wykonawca mógł przy dołożeniu należytej staranności powziąć informację o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

5) Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 4 zamawiający może rozpoznać sprzeciw lub pozostawić bez rozpoznania.

6) W przypadku uznania zasadności sprzeciwu zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w niniejszym Regulaminie.

16. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

1) Zamawiający zawiera umowę z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania informacji, o których mowa w rozdziale 14.

2) Zamawiający może zawrzeć umowę niezwłocznie, jeżeli wpłynęła tylko jedna oferta.

3) Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej wykonawcy, którego ofertę wybrano.

17. Postanowienia końcowe

1) Postępowanie jest ważne jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu

2) Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.

3) Oferty, potwierdzenie upublicznienie zaproszenia do składania ofert, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa stanowią załączniki do protokołu postępowania.

4) Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się po ich otwarciu.

5) Zamawiający udostępnia protokół lub załączniki do protokołu na wniosek Wykonawcy.

6) Przekazanie protokołu lub załączników następuje po przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub w formie pisemnej.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz do uzupełniania dokumentów, jak również do poprawienia w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także pozostawienia zaproszenia bez dokonania wyboru.

9) Przywołane w zaproszeniu ofertowym załączniki stanowią jego integralną część.

10) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu ofertowym stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy prawa i wytyczne związane z przedmiotowym postępowaniem.

Kontakt:
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami: Ilona Giełgut, e-mail: igielgut@malyplock.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.