Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa zautomatyzowanego regału do blach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa zautomatyzowanego regału do blach

Data zamieszczenia: 2023-01-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Biko-Serwis sp. z o.o. sp.k
Zakładowa 13
26-052 Nowiny
powiat: kielecki
608 369 773
tomasz.bien@bikoserwis.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/141723
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Nowiny
Wadium: ---
Nr telefonu: 608 369 773
Termin składania ofert: 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
POPW.01.04.00-26-0001/21 - Podniesienie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa Biko-Serwis dzięki wdrożeniu założeń Strategii wzorniczej

Część 1
DOSTAWA zautomatyzowanego regału do blach

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
BIKO-SERWIS sp. z o.o. spółka komandytowa zaprasza do złożenia oferty na dostawę 1 szt. zautomatyzowanego regału do blach w ramach projektu pn. ,,Podniesienie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa Biko-Serwis dzięki wdrożeniu założeń Strategii wzorniczej", realizowanego w ramach POPW.01.04.00.
Celem niniejszego postępowania ofertowego jest wybór dostawcy środka trwałego.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności obowiązującą w ramach Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa 1 szt. środków trwałych: zautomatyzowany regał do blach
Parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 Specyfikacja techniczna do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, nowy, nieużywany, kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z przeznaczeniem z chwilą uruchomienia.
4. Zamawiający wymaga, aby Dostawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczył kompletną dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia, aktualne wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności producentów lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania, dokumenty gwarancyjne, świadectwa jakości wymaganych przepisami prawa, szczegółowe instrukcje obsługi w języku polskim, dokumenty licencji, a także inne dokumenty, jeżeli są wymagane przez Zamawiającego lub obowiązujące przepisy prawa.
5. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania przedmiotu zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Dostawcę.

Okres gwarancji
24 miesięcy

CPV: 42418910-1

Dokument nr: 2023-439-141723, 11/14

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-09

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
kielecki
Gmina
Sitkówka-Nowiny
Miejscowość
Nowiny

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w następujących przypadkach i zakresie:
a) związanych ze zmianą terminu wykonania zamówienia w przypadku:
o niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, stan epidemii lub zagrożenia epidemicznego itp.),
? niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy,
? oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.,
? wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
b) zmiana terminu płatności:
w przypadku: ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych,
c) zmiana wynagrodzenia: zmiana urzędowej stawki podatku VAT.
d) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej;
e) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich;
f) konieczności zmiany terminów związanych z zapewnieniem finansowania zamówienia;
g) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
h) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów w tym wniosku o dofinansowanie projektu, dokumentów programowych,, mających wpływ na realizację umowy i realizację projektu.
i) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup
wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wymagane jest złożenie oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Zamawiającym a Oferentem.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
8. Zamawiający zastrzega, że Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą oraz pierwszym uruchomieniem przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby Dostawca bez dodatkowego wynagrodzenia przeprowadził instruktaż obsługi przedmiotu zamówienia dla osób wskazanych przez Zamawiającego, który zawierać będzie m.in. zagadnienia związane z konfiguracją urządzeń, ich obsługą i konserwacją.
10. Termin realizacji umowy: dostawa musi być zrealizowane w terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy
11. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez danego Dostawcę potwierdzone zostanie protokołem odbioru bez zastrzeżeń, podpisanym przez Zamawiającego.
12. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Dostawcę świadczeń z niej wynikających.
13. Bieg okresu gwarancyjnego, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
14. Zamawiający informuje, iż w umowie z wybranym Dostawcą znajdą się zapisy:
a) Przewidujące karę umowną za opóźnienie w wykonaniu dostawy przedmiotu zamówienia lub za opóźnienie w wykonaniu montażu przedmiotu zamówienia
w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia.
b) Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia w wysokości 5 % wartości wynagrodzenia umownego brutto.
c) Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze Stron, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, w wysokości 5 % wartości wynagrodzenia umownego brutto.
d) Za opóźnienie w usunięciu wad i usterek przedmiotu zamówienia ujawnionych w okresie gwarancji w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień opóźnienia.
W umowie zostaną wprowadzone także następujące postanowienia:
Kary umowne będą potrącane bezpośrednio z wynagrodzenia Dostawcy lub poprzez osobną zapłatę, według wyboru Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość kwoty naliczonej kary umownej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy z wybranym w niniejszym postępowaniu Dostawcy bez przekazywania Dostawcy uzasadnienia. Dostawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe względem Zamawiającego. W takiej sytuacji wyłączona jest odpowiedzialność Zamawiającego za ewentualne szkody Dostawcy lub utracone korzyści.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-09
Data ostatniej zmiany
2023-01-09 14:51:38

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena:
Przy dokonaniu oceny zamawiający posłuży się następującym wzorem:
C=Cn/Co * 100 pkt.,
gdzie:
C - przyznane punkty
Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert
Co - cena ocenianej oferty

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Bień
tel.: 608 369 773
e-mail: tomasz.bien@bikoserwis.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.