Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
94z dziś
6293z ostatnich 7 dni
26661z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych

Data zamieszczenia: 2023-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,STRZECHA"
ul. Osuchowskiego 4
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
telefon (33) 812-60-28, tel. (33) 829 79 61, tel. (33) 829 79 62, tel. (33) 818 28 59
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: telefon (33) 812-60-
Termin składania ofert: 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
do postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: ,,Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych położonych w Bielsku-Białej przy ulicy: Bratków 3, Jesionowa 14, Spółdzielców 8, Spółdzielców 10, Spółdzielców 43, I Armii Wojska Polskiego 1,1 Armii Wojska Polskiego 7, Ikara 4, Ikara 5, Ikara 16, Tańskiego 9, Tańskiego 11, Wapienicka 3, Wapienicka 5, Wapienicka 7, Twórcza 28C."
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu modernizacji instalacji centralnego ogrzewania obejmujące między innymi: zmianę nastaw zaworów termostatycznych, montaż zaworów pod pionami, likwidację grzejników i centralnego odpowietrzenia zgodnie z projektami, uzupełnienie izolacji, remont rozdzielaczy, montaż elementów układu podmieszania pompowego, montaż liczników ciepła.
2. Szczegółowe zakresy robót do wykonania zostały określone w załączonych do specyfikacji przedmiarach robót. W siedzibie zamawiającego można zapoznać się z dokumentacją techniczną.
3. Realizacja prac - po sezonie grzewczym 2022/2023 w maksymalnym terminie do 31.08.2023 r.
4. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty na wybrane budynki. Proponowane przez firmy warunki realizacji rozpatrywane będą w rozróżnieniu na poszczególne budynki. Na każdy z budynków zostanie zawarta odrębna umowa.
5. Zamawiający informuje, że finansowanie zamówienia odbywać się będzie z udziałem środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, z czym związane jest ewentualne fakturowanie częściowe prac oraz ewentualna zmiana terminu zakończenia prac.
§4

Otwarcie ofert: 5. Termin otwarcia ofert: 31.01.2023 r., o godz. 10;00 w siedzibie Zamawiającego tj. SM ,,Strzecha" Bielsko-Biała Ul. Osuchowskiego 4.

Składanie ofert:
3. Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 43-300 Bielsko - Biała, Ul. Osuchowskiego 4, w sekretariacie Spółdzielni (registratura Zamawiającego).
4. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 30.01.2023 r. do godz. 14;00 w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Osuchowskiego 4 w Bielsku-Białej (termin wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie ,,przetargu nieograniczonego", zgodnie
z ,,Regulaminem wyboru wykonawców robót budowlanych, remontowych oraz usług związanych
z konserwacją i utrzymaniem nieruchomości, realizowanych na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej
,,STRZECHA" w Bielsku - Białej" (dostępny na www.smstrzecha.pl
OPIS WARUNKÓW NIEZBĘDNYCH DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYMAGAŃ
FAKULTATYWNYCH:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadają doświadczenie w robotach związanych z modernizacjami instalacji centralnego ogrzewania w budynkach wielolokalowych,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają uzasadnionemu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) spełnią wymogi określone w niniejszej ,,Specyfikacji warunków zamówienia".
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć:
a) Wykonawców, w stosunku do których wszczęto postępowanie ugodowe, upadłościowe lub otwarto likwidację,
b) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w minimalnej wysokości określonej w niniejszej Specyfikacji,
c) Wykonawców, których oferta zawiera rozbieżności w stosunku do niniejszej ,,Specyfikacji warunków zamówienia".
§5
INFORMACJA O DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w podatkach, nie starsze niż 3 m-ce.
3. Aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek, nie starsze niż 3 m-ce.
4. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmujący okres wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia.
5. Potwierdzenie wpłaty wadium.
6. Potwierdzenie wniesienia opłaty w wysokości 200,00 zł za materiały przetargowe dokonanej na rachunek bankowy Spółdzielni: PKO O/Bielsko-Biała nr 0410 2013 9000 0066 0201 1829 06, tytułem ,,za materiały przetargowe dotycząc modernizacji instalacji centralnego ogrzewania",
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przygotowuje ofertę na własny koszt i własnym staraniem.
2. Przed obliczeniem ceny Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokonania wizji lokalnej w budynku w którym będzie miało miejsce wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności materiałów i urządzeń, robocizny, jak również koszty towarzyszące związane z ww. robotami
4. Zawartość oferty:
a) wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej ,,Specyfikacji warunków zamówienia",
b) kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie przedmiarów robót załączonych do ,,Specyfikacji warunków zamówienia" - załączniki nr 2,
c) podpisane oświadczenie - załącznik nr 3,
d) wykaz wykonanych prac o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia wraz ze stosownymi referencjami - załącznik nr 4,
e) oświadczenie o gotowości podjęcia obowiązków kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej OIIB - załącznik nr 5,
f) dokumenty wg kolejności określonej w § 5 niniejszych ,,Specyfikacji warunków zamówienia",
g) pełnomocnictwo (w formie oryginału łub potwierdzonej jego kopii) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa.
h) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6.
5. W przypadku zastosowania materiałów zamiennych w stosunku do wskazanych w przedmiarze robót konieczne jest przedłożenie aktualnych aprobat technicznych potwierdzających jakość techniczną nie niższą niż materiały określone w tym przedmiarze.
6. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty winny być podpisane wyłącznie przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę/y przez niego upoważnioną/e na podstawie załączonego do oferty pełnomocnictwa.
7. W przypadku, gdy Wykonawca składa kserokopię dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem wyłącznie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub przez niego upoważnioną, na podstawie załączonego do oferty pełnomocnictwa - z wpisaniem klauzuli: za zgodność z oryginałem, podpis, pieczęć imienna.
8. Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane kolejnymi numerami zaparafowane wyłącznie przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub przez niego upoważnione, na podstawie załączonego do oferty pełnomocnictwa.
§7
INNE WARUNKI ORAZ TERMINY OCZEKIWANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:
1. Gwarancja jakości na prace minimum 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego.
2. Termin płatności i składania faktur: nie mniej niż 14 dni, licząc od daty przedłożenia Zamawiającemu faktur VAT. Płatność częściowa faktur zgodnie z § 3 ust. 4 projektu umowy.
§8
WADIUM:
1. Wysokość wadium:
o Bratków 3 - 3000,00 zł
o Jesionowa 14 - 17000,00 zł
o Spółdzielców 8 - 3000,00 zł
o Spółdzielców 10 - 3000,00 zł
o Spółdzielców 43 - 8000,00 zł
o I Armii Wojska Polskiego 1 - 12000,00 zł
o I Armii Wojska Polskiego 7 - 6000,00 zł
o Ikara 4 - 5000,00 zł
o Ikara 5 - 4000,00 zł
o Ikara 16 - 5000,00 zł
o Tańskiego 9 - 5500,00 zł
o Tańskiego 11 - 5500,00 zł
o Wapienicka 3 - 5500,00 zł
o Wapienicka 5 - 5500,00 zł
o Wapienicka 7 - 5500,00 zł
o Twórcza 28C - 3 000,00 zł
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.01.2023 r.
3. Wadium należy wnieść w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO O/Bielsko-Biała nr 0410 2013 9000 0066 0201 1829 06 z adnotacją dotyczącą nazwy przetargu.
4. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
5. Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zatwierdzeniu wyniku przetargu przez Zarząd Spółdzielni.
§9
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
1. Wybranemu do realizacji prac wykonawcy wadium zostanie zaliczone na poczet, zabezpieczenia należytego wykonania umowy i roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.
2. Rozliczenie kwoty stanowiącej zabezpieczenie, o którym mowa ust. 1 odbędzie się w następujący sposób:
a) zwrot 50% kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od bezusterkowego protokołu odbioru prac będących przedmiotem umowy,
b) zwrot pozostałej kwoty nastąpi w terminie 15 dni, po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości na wykonane prace, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru ostatecznego (pogwarancyjnego).
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę wraz z kompletem dokumentów należy umieścić w zamkniętej i opisanej wg poniższego wzoru kopercie:
Oferta przetargowa: ,,Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w ... (należy wymienić liczbę budynków, na które składana jest oferta) budynkach mieszkalnych położonych w Bielsku-Białej przy ulicy:... (należy wymienić adresy budynków, na które składana jest oferta).
2. Oferta winna posiadać ponadto oznaczenie Wykonawcy z podaniem adresu do korespondencji.
6. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, w przypadku zmiany oferty na kopercie należy umieścić dopisek ,,ZMIANA".
§11
SPOSÓB OKREŚLENIA CENY ORAZ KRYTERIÓW OCENY OFERTY:
1. Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie załączonych przedmiarów robót.
2. Ceny ofertowe powinny obejmować koszt wykonania całości przedmiotowego zamówienia.
3. Cena oferty winna być podana jako wartość ogółem netto oraz wartość brutto (wraz z podatkiem VAT).
4. Kryteria oceny ofert: a) cena - 100 %
5. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z § 12, ust. 2., lit. g) Regulaminu wyboru wykonawców robót budowlanych, remontowych (...) Spółdzielni Mieszkaniowej ,,STRZECHA" w Bielsku-Białej, przysługuje mu prawo swobodnego wyboru oferty lub unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.
INFORMACJE O POZOSTAŁYCH FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej.
2. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w terminie do 20 dni od daty zatwierdzenia wyników przetargu przez Zarząd Spółdzielni.

Kontakt:
3. Osobami uprawnionymi do udzielania informacji po stronie Zamawiającego są:
o Lidia Kozik, tel. (33) 829 79 61,
Piotr Wróbel, tel. (33) 829 79 62: sprawy formalno-prawne,
o Robert Szarfenberg, tel. (33) 818 28 59: sprawy techniczne.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.