Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1014z dziś
7104z ostatnich 7 dni
25560z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-01-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZIP Sp. z o.o
Zamkowa 34
34-200 Sucha Beskidzka
powiat: suski
+48 660 809 171
j.guzik@venifloor.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/141883
Województwo: małopolskie
Miasto: Sucha Beskidzka
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 660 809 171
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-12-0071/21 - Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X

Część 1
Siatka zgrzewana do betonu drogowego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby inwestycji realizowanej w miejscowości Mucharz, w powiecie wadowickim.
Materiał budowlany stanowiący przedmiot dostawy: siatka zgrzewana do betonu drogowego o oczku 150x150 mm z prętów #8 w gatunku B500SP o wymiarach 5m x2,15 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający ilość i jednostkę miary został przedstawiony w załączniku nr 1 zapytania ofertowego - zestawienie i specyfikacja materiałów budowlanych.
2. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.

Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 34941100-6, 44000000-0, 44313000-7, 44313200-9

Dokument nr: 2023-34184-141883

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-14
? Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.02.2023, do godz. 13:00.
? Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym. Przygotowane niezgodnie z formularzem ofertowym oferty będą podlegały odrzuceniu.
? Dozwolone jest dostarczenie ofert poprzez:
o portal Baza Konkurencyjności;
o osobiście lub listownie na adres: ZIP Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 34, kod pocztowy 34-200, Sucha Beskidzka;
o w formie elektronicznej na adres: j.guzik@venifloor.com, z tytułem wiadomości zawierającym nr ogłoszenia z Bazy Konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
wadowicki
Gmina
Mucharz
Miejscowość
Mucharz
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-12-27
Koniec realizacji
2023-05-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Umowa podpisana zostanie niezwłocznie z wybranym Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w okresie realizacji robót budowlanych przewidzianych w terminie do końca maja 2023 roku, a poszczególne dostawy będą realizowane w terminach zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na dany asortyment. Zamawiający w porozumieniu z Dostawcą ustali dokładny termin dostawy przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy do czasu dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Po dostarczeniu oraz weryfikacji ilościowej elementów przedmiotu umowy, Zamawiający potwierdza odbiór. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą właściwości dostarczonego materiału (karta charakterystyki / specyfikacja / deklaracja lub inny dokument potwierdzający).
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wystąpienia braków, wad lub innych nieprawidłowości przedmiotu dostawy objętej postanowieniami niniejszej umowy, Zamawiający jest uprawniony według własnego wyboru do żądania usunięcia wady lub innej nieprawidłowości albo do żądania wymiany dotkniętego wadą lub inną nieprawidłowością dostawy lub części dostawy, wyznaczając Wykonawcy w tym celu odpowiedni termin nie dłuższy niż 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia wady lub innej nieprawidłowości.
W przypadku wystąpienia w trakcie ponownego odbioru wad i uzasadnionej odmowy Zamawiającego dokonania odbioru, Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy z powodu przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni licząc od dnia zaistnienia przyczyny odstąpienia.
Wynagrodzenie będzie płatne do 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) i po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia ustala się w okresie do końca marca 2023 r. z zastrzeżeniem, że jest to termin przybliżony. Dokładny termin będzie uzależniony od postępu robót na budowie i wynikającej z tego możliwości dokonania montażu i będzie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
o zmiany wynikające z jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
o zmiany terminu realizacji zamówienia:
- z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- lub w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- lub z powodu opóźnień zawinionych przez Zamawiającego - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
o zmiany terminu płatności;
o zmiany ilości danego materiału wynikających z rzeczywistego zużycia,
o zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
o zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu miejsca siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych Wykonawcy i Zamawiającego,
o zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
o wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, jeżeli w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oferenci nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu prawidłowego złożenia oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) oferta sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę oraz składania w jego imieniu oświadczeń woli.
b) oświadczenie o braku powiązań pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oświadczenie musi być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę oraz składania w jego imieniu oświadczeń woli.
c) wstępnie zaparafowana umowa stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania. Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności lub do reprezentanta Zamawiającego - P. Justyny Guzik, na adres e-mailowy: j.guzik@venifloor.com.
Zamawiający udzieli wyjaśnień w terminie do 3 dni od dnia ich wpływu. Jeżeli w ocenie Zamawiającego udzielone odpowiedzi będą miały wpływ na możliwość i sposób przygotowania oferty, Zamawiający podejmie decyzję o przedłużeniu terminu składania ofert.
Zamawiający będzie odpowiadał na pytania i wątpliwości tylko w przypadku gdy wpłyną one do zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed terminem składania ofert.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi lub zmian zapytania, jako obowiązującą należy przyjąć treść późniejszego oświadczenia Zamawiającego.

4. Kryteria oceny
Kryterium cena - 100%
Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt. Pc=(Cmin/Cc) x Pmax,
gdzie:
Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cc - cena brutto oferty badanej
Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. Cena

Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z formularzem ofertowym. Wskazana w Formularzu ofertowym wartość całkowita będzie uznawana za cenę ofertową. Cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przez Komisję w trakcie wyboru oferty najkorzystniejszej.
Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie pozycje opisane w formularzu. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian w formularzu.
Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w postępowaniu.
Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Składając ofertę wykonawca w takim przypadku ma obowiązek:
? poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
? wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,
? wskazania wartości towaru lub usługi objętych obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
? wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.
Ocenie w toku postepowania będą podlegały wyłącznie oferty, które wpłynęły do zamawiającego w terminie do dnia 14.02.2023 r. do godziny 13:00.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-11
Data ostatniej zmiany
2023-01-11 13:42:51

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt.
Pc=(Cmin/Cc) x Pmax, gdzie:
Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cc - cena brutto oferty badanej
Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. cena

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Justyna Guzik
tel.: +48 660 809 171
e-mail: j.guzik@venifloor.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.