Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Całoroczne utrzymanie dróg krajowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Całoroczne utrzymanie dróg krajowych

Data zamieszczenia: 2023-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89
10-083 Olsztyn
powiat: Olsztyn
Tel.: +48 895212882
klubieniecka@gddkia.gov.pl
https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: Tel.: +48 895212882
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Całoroczne utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w podziale na 3 części

Numer referencyjny: O/OL.D-3.2421.62.2022
II.1.2)Główny kod CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w podziale na 3 części:

Część nr 1 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Orzysz, nazywana również zadaniem nr 1.

Część nr 2 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 2, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Sedranki, nazywana również zadaniem nr 2.

Część nr 3 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Pisz, nazywana również zadaniem nr 3.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część nr 1 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Orzysz, nazywana również zadaniem nr 1.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL623 Ełcki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Orzysz objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 16

Droga nr 63

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Część nr 1 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Orzysz, nazywana również zadaniem nr 1.

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Orzysz objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 16 od km 261+730 do km 290+776;

Droga nr 63 od km 69+252 do 92+693.

2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, kluczowe zadania określone w Grupie Robót nr 11 - Zarządzanie Kontraktem, tj. czynności wykonywane przez następujących członków Zespołu ds. Utrzymania Dróg:

- Kierownik ds. Utrzymania Dróg;

- Z-ca Kierownika ds. Utrzymania Dróg.

3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane:

1) Część nr 1 - od 30.04.2023 r. do 30.04.2027 r., z zastrzeżeniem pkt 2.

Jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po datach wskazanych powyżej, wykonanie przedmiotu Umowy rozpocznie się od dnia jej zawarcia.

Szczegółowe terminy rozpoczęcia prac, w każdej grupie zostały określone w Załączniku nr 14 do Umowy. Terminy wskazane w Załączniku nr 14 do Umowy mogę ulec zmianie. O zmianie terminu wskazanego w Załączniku nr 14, Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem.

2) Umowa wygasa, jeżeli przed upływem terminu zakończenia Umowy, kwota pozostała do realizacji zamówienia jest niewystarczająca do realizacji prac objętych niniejszą Umową. Przy czym ww. kwota będzie uwzględniać kwotę ewentualnej waloryzacji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Emisja spalin / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Kwalifikacje zawodowe personelu / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/04/2023
Koniec: 30/04/2027
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 230 000 PLN.

2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wartości umowy brutto i wówczas będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część nr 2 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 2, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Sedranki, nazywana również zadaniem nr 2.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL623 Ełcki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 65

Droga nr 65b

Droga nr 65c

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Część nr 2 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 2, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Sedranki, nazywana również zadaniem nr 2.

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 65 od km 0+590 do km 2+255;

Droga nr 65b od km 0+000 do km 5+622;

Droga nr 65 od km 5+578 do km 35+100;

Droga nr 65c od km 0+000 do km 7+645;

Droga nr 65 od km 43+289 do km 65+2951.

2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, kluczowe zadania określone w Grupie Robót nr 11 - Zarządzanie Kontraktem, tj. czynności wykonywane przez następujących członków Zespołu ds. Utrzymania Dróg:

- Kierownik ds. Utrzymania Dróg;

- Z-ca Kierownika ds. Utrzymania Dróg.

3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane:

1) Część nr 1 - od 30.04.2023 r. do 30.04.2027 r., z zastrzeżeniem pkt 2.

Jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po datach wskazanych powyżej, wykonanie przedmiotu Umowy rozpocznie się od dnia jej zawarcia.

Szczegółowe terminy rozpoczęcia prac, w każdej grupie zostały określone w Załączniku nr 14 do Umowy. Terminy wskazane w Załączniku nr 14 do Umowy mogę ulec zmianie. O zmianie terminu wskazanego w Załączniku nr 14, Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem.

2) Umowa wygasa, jeżeli przed upływem terminu zakończenia Umowy, kwota pozostała do realizacji zamówienia jest niewystarczająca do realizacji prac objętych niniejszą Umową. Przy czym ww. kwota będzie uwzględniać kwotę ewentualnej waloryzacji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Emisja spalin / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Kwalifikacje zawodowe personelu / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/04/2023
Koniec: 30/04/2027
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 370 000 PLN.

2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wartości umowy brutto i wówczas będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część nr 3 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Pisz, nazywana również zadaniem nr 3.

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL623 Ełcki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 58

Droga nr 58b

Droga nr 63

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Część nr 3 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Pisz, nazywana również zadaniem nr 3.

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Pisz objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 58 od km 105+574 do km 120+505;

Droga nr 58b od km 0+000 do 3+659;

Droga nr 63 od km 93+595 do km 112+213.

2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, kluczowe zadania określone w Grupie Robót nr 11 - Zarządzanie Kontraktem, tj. czynności wykonywane przez następujących członków Zespołu ds. Utrzymania Dróg:

- Kierownik ds. Utrzymania Dróg;

- Z-ca Kierownika ds. Utrzymania Dróg.

3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane:

1) Część nr 1 - od 30.04.2023 r. do 30.04.2027 r., z zastrzeżeniem pkt 2.

Jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po datach wskazanych powyżej, wykonanie przedmiotu Umowy rozpocznie się od dnia jej zawarcia.

Szczegółowe terminy rozpoczęcia prac, w każdej grupie zostały określone w Załączniku nr 14 do Umowy. Terminy wskazane w Załączniku nr 14 do Umowy mogę ulec zmianie. O zmianie terminu wskazanego w Załączniku nr 14, Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem.

2) Umowa wygasa, jeżeli przed upływem terminu zakończenia Umowy, kwota pozostała do realizacji zamówienia jest niewystarczająca do realizacji prac objętych niniejszą Umową. Przy czym ww. kwota będzie uwzględniać kwotę ewentualnej waloryzacji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Emisja spalin / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Kwalifikacje zawodowe personelu / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 30/04/2023
Koniec: 30/04/2027
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 250 000 PLN.

2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wartości umowy brutto i wówczas będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki.

CPV: 90620000

Dokument nr: 024734-2023, O/OL.D-3.2421.62.2022

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 10/02/2023
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem (https://gddkia.eb2b.com.pl/)

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/02/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Orzysz objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 16

Droga nr 63

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 65

Droga nr 65b

Droga nr 65c

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to:

Droga nr 58

Droga nr 58b

Droga nr 63

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 09/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/01/2023

Kontakt:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89
Olsztyn
Kod NUTS: PL622 Olsztyński
10-083
Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Lubieniecka
E-mail: klubieniecka@gddkia.gov.pl
Tel.: +48 895212882

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.