dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Całoroczne utrzymanie dróg krajowych |
Data zamieszczenia: | 2023-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Al. Warszawska 89 10-083 Olsztyn powiat: Olsztyn Tel.: +48 895212882 klubieniecka@gddkia.gov.pl https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | w opisie przedmiotu |
Nr telefonu: | Tel.: +48 895212882 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Całoroczne utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w podziale na 3 części Numer referencyjny: O/OL.D-3.2421.62.2022 II.1.2)Główny kod CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie w podziale na 3 części: Część nr 1 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Orzysz, nazywana również zadaniem nr 1. Część nr 2 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 2, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Sedranki, nazywana również zadaniem nr 2. Część nr 3 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Pisz, nazywana również zadaniem nr 3. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2 II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część nr 1 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Orzysz, nazywana również zadaniem nr 1. Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL623 Ełcki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Orzysz objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 16 Droga nr 63 II.2.4)Opis zamówienia: 1. Część nr 1 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 1, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Orzysz, nazywana również zadaniem nr 1. Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Orzysz objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 16 od km 261+730 do km 290+776; Droga nr 63 od km 69+252 do 92+693. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, kluczowe zadania określone w Grupie Robót nr 11 - Zarządzanie Kontraktem, tj. czynności wykonywane przez następujących członków Zespołu ds. Utrzymania Dróg: - Kierownik ds. Utrzymania Dróg; - Z-ca Kierownika ds. Utrzymania Dróg. 3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane: 1) Część nr 1 - od 30.04.2023 r. do 30.04.2027 r., z zastrzeżeniem pkt 2. Jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po datach wskazanych powyżej, wykonanie przedmiotu Umowy rozpocznie się od dnia jej zawarcia. Szczegółowe terminy rozpoczęcia prac, w każdej grupie zostały określone w Załączniku nr 14 do Umowy. Terminy wskazane w Załączniku nr 14 do Umowy mogę ulec zmianie. O zmianie terminu wskazanego w Załączniku nr 14, Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. 2) Umowa wygasa, jeżeli przed upływem terminu zakończenia Umowy, kwota pozostała do realizacji zamówienia jest niewystarczająca do realizacji prac objętych niniejszą Umową. Przy czym ww. kwota będzie uwzględniać kwotę ewentualnej waloryzacji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Emisja spalin / Waga: 30 Kryterium jakości - Nazwa: Kwalifikacje zawodowe personelu / Waga: 10 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 30/04/2023 Koniec: 30/04/2027 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 230 000 PLN. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wartości umowy brutto i wówczas będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część nr 2 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 2, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Sedranki, nazywana również zadaniem nr 2. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL623 Ełcki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 65 Droga nr 65b Droga nr 65c II.2.4)Opis zamówienia: 1. Część nr 2 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 2, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Sedranki, nazywana również zadaniem nr 2. Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 65 od km 0+590 do km 2+255; Droga nr 65b od km 0+000 do km 5+622; Droga nr 65 od km 5+578 do km 35+100; Droga nr 65c od km 0+000 do km 7+645; Droga nr 65 od km 43+289 do km 65+2951. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, kluczowe zadania określone w Grupie Robót nr 11 - Zarządzanie Kontraktem, tj. czynności wykonywane przez następujących członków Zespołu ds. Utrzymania Dróg: - Kierownik ds. Utrzymania Dróg; - Z-ca Kierownika ds. Utrzymania Dróg. 3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane: 1) Część nr 1 - od 30.04.2023 r. do 30.04.2027 r., z zastrzeżeniem pkt 2. Jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po datach wskazanych powyżej, wykonanie przedmiotu Umowy rozpocznie się od dnia jej zawarcia. Szczegółowe terminy rozpoczęcia prac, w każdej grupie zostały określone w Załączniku nr 14 do Umowy. Terminy wskazane w Załączniku nr 14 do Umowy mogę ulec zmianie. O zmianie terminu wskazanego w Załączniku nr 14, Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. 2) Umowa wygasa, jeżeli przed upływem terminu zakończenia Umowy, kwota pozostała do realizacji zamówienia jest niewystarczająca do realizacji prac objętych niniejszą Umową. Przy czym ww. kwota będzie uwzględniać kwotę ewentualnej waloryzacji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Emisja spalin / Waga: 30 Kryterium jakości - Nazwa: Kwalifikacje zawodowe personelu / Waga: 10 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 30/04/2023 Koniec: 30/04/2027 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 370 000 PLN. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wartości umowy brutto i wówczas będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część nr 3 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Pisz, nazywana również zadaniem nr 3. Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL623 Ełcki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 58 Droga nr 58b Droga nr 63 II.2.4)Opis zamówienia: 1. Część nr 3 - obejmująca całoroczne (bieżące i zimowe) utrzymanie dróg krajowych w zakresie części nr 3, obejmującej utrzymanie dróg krajowych Rejonu w Ełku OD Pisz, nazywana również zadaniem nr 3. Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Pisz objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 58 od km 105+574 do km 120+505; Droga nr 58b od km 0+000 do 3+659; Droga nr 63 od km 93+595 do km 112+213. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, kluczowe zadania określone w Grupie Robót nr 11 - Zarządzanie Kontraktem, tj. czynności wykonywane przez następujących członków Zespołu ds. Utrzymania Dróg: - Kierownik ds. Utrzymania Dróg; - Z-ca Kierownika ds. Utrzymania Dróg. 3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane: 1) Część nr 1 - od 30.04.2023 r. do 30.04.2027 r., z zastrzeżeniem pkt 2. Jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po datach wskazanych powyżej, wykonanie przedmiotu Umowy rozpocznie się od dnia jej zawarcia. Szczegółowe terminy rozpoczęcia prac, w każdej grupie zostały określone w Załączniku nr 14 do Umowy. Terminy wskazane w Załączniku nr 14 do Umowy mogę ulec zmianie. O zmianie terminu wskazanego w Załączniku nr 14, Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. 2) Umowa wygasa, jeżeli przed upływem terminu zakończenia Umowy, kwota pozostała do realizacji zamówienia jest niewystarczająca do realizacji prac objętych niniejszą Umową. Przy czym ww. kwota będzie uwzględniać kwotę ewentualnej waloryzacji. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Emisja spalin / Waga: 30 Kryterium jakości - Nazwa: Kwalifikacje zawodowe personelu / Waga: 10 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 30/04/2023 Koniec: 30/04/2027 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 250 000 PLN. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki w wysokości 5% wartości umowy brutto i wówczas będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki. CPV: 90620000 Dokument nr: 024734-2023, O/OL.D-3.2421.62.2022 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 10/02/2023 Czas lokalny: 11:15 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem (https://gddkia.eb2b.com.pl/) Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/open-auctions.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 10/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Orzysz objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 16 Droga nr 63 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 65 Droga nr 65b Droga nr 65c Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Drogi administrowane przez Rejon w Ełku OD Sedranki objęte przedmiotem zamówienia to: Droga nr 58 Droga nr 58b Droga nr 63 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 09/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/01/2023 Kontakt: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Al. Warszawska 89 Olsztyn Kod NUTS: PL622 Olsztyński 10-083 Polska Osoba do kontaktów: Katarzyna Lubieniecka E-mail: klubieniecka@gddkia.gov.pl Tel.: +48 895212882 |
© eurobudowa.pl 2004-2024