Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
844z dziś
6924z ostatnich 7 dni
25229z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

WYKONANIE I MONTAŻ KOMÓR PIECÓW BADAWCZYCH ORAZ INSTALACJI ODCIĄGOWEJ SPALINW

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

WYKONANIE I MONTAŻ KOMÓR PIECÓW BADAWCZYCH ORAZ INSTALACJI ODCIĄGOWEJ SPALINW

Data zamieszczenia: 2023-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Certbud sp. z o. o
Mokotowska 46/8
00-543 Warszawa
powiat: Warszawa
600450602
f.mironski@certyfikacja-certbud.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142423
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 600450602
Termin składania ofert: 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.02-00-1915/20 - Zastosowanie pieca w technologii prefabrykowanych modułów izolowanych natryskowo do świadczenia usług badania, oceny i obrazowania ognioodpornych wyrobów budowlanych

Część 1
Realizacja przedmiotu zamówienia

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
WYKONANIE I MONTAŻ KOMÓR PIECÓW BADAWCZYCH ORAZ INSTALACJI ODCIĄGOWEJ SPALIN NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI ZAMAWIAJĄCEGO
Okres gwarancji
24

CPV: 45262400-5, 45262500-6, 45262630-6

Dokument nr: 2023-6481-142423, Z10/2301/01/CB

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-01-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
otwocki
Gmina
Celestynów
Miejscowość
Ostrów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
POSTANOWIENIA UMOWY MOGĄ ZASTAĆ ZMIENIONE JEŚLI:
1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w zapytaniu ofertowym oraz określił warunki takiej zmiany, o ile nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy.
2. Zmiany dotyczą terminu realizacji umów lub terminów realizacji poszczególnych prac lub etapów harmonogramu prac przewidzianych Umową - jeżeli z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie Umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe lub jeśli zaistniały ku temu istotne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w terminie zawarcia Umowy.
3. Zmiany dotyczą postanowień przedmiotowych Umowy - jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze specyfiki projektu i Umowy lub nie dała się wcześniej przewidzieć, a przedmiotowa zmiana ma charakter istotny i celowy z punktu widzenia celów lub założeń projektu/Umowy.
4. Zmiany dotyczą podatku VAT i wynikają ze zmiany przepisów.
5. Zmiany dotyczą osób wykonujących zamówienie - w przypadkach losowych, w których dalsze wykonywanie zamówienia przez osoby dotychczas wskazane do jego realizacji nie jest możliwe z przyczyn nie dających się wcześniej przewidzieć i uniemożliwiających tym osobom dalsze wykonywanie Umowy.
6. Zmiany dotyczą wynagrodzenia Wykonawcy lub ceny w zakresie wynikającym lub związanym z koniecznymi zmianami przedmiotowymi lub osobowymi lub zmianą terminów realizacji Umowy lub zmian zakresu przedmiotowego.
7. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
8. Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
9. Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a. na podstawie postanowień umownych,
b. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO:
1. W przypadku gdy w wyniku błędów wykonawczych lub montażowych, przedmiot zamówienia okaże się nie spełniać wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu, Wykonawca zobowiąże się do pokrycia kosztów ich usunięcia w terminie nieprzekraczającym 2 tyg. i pokryć koszty związane z opóźnieniem z tym związanym;
2. Jeżeli Wykonawca w ramach realizacji umowy będzie wymagał zaliczek to muszą one dotyczyć wyłącznie materiałów które są niezbędne do realizacji zamówienia. Płatność zaliczki ma być poprzedzona przedstawieniem faktury lub faktury proforma na zakup materiałów objętych zaliczką. Po otrzymaniu zaliczki wykonawca jest zobowiązany przedstawić potwierdzenie płatności za zapłacony materiał;
3. Materiały za które została zapłacona faktura lub faktura proforma stają się własnością Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności przy wykorzystaniu materiału Zamawiającego. Na każde żądanie Zmawiającego wykonawca ma obowiązek udostępnić materiały i przedstawić proces montażu wyrobów niezbędnych do realizacji Zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenia płatności za materiał lub nie udostępni do wglądu nabytych materiałów Zamawiający może przeprowadzić egzekucję na podstawie art. 777 kpc. Wykonawca w stosunku do realizacji niniejszego punktu oraz punktów 3 i 4 niniejszego ustępu, poddaje się wprost egzekucji na podstawie art. 777 kpc.
5. Jeżeli Wykonawca zaprzestanie realizacji umowy oraz pomimo pisemnego żądania Zamawiającego nie zakończy prac w wyznaczonym terminie, to Zamawiający ma prawo wg własnego uznania dokończyć realizację zamówienia lub usunąć wady w zamówieniu. Opłatą za realizacją obciąży Wykonawcę przesyłając mu fakturę proforma z terminem płatności 14 dni. W stosunku do powyższego Wykonawca poddaje się wprost egzekucji zgodnie z art. 777 kpc.
6. Po podpisaniu Umowy Zamawiający może żądać przedstawiania aktualnych zaświadczeń o nie zaleganiu z opłatami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego (nie częściej niż co 30 dni).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wymaganie posiadania wiedzy i doświadczenia (w szczególności osoby oddelegowane do realizacji) do wykonania zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wymaganie niezalegania z opłatami wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wymaganie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-13
Data ostatniej zmiany
2023-01-13 18:37:31

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
D=CMIN/COO × 100 [pkt], gdzie:
D - liczba punktów przyznanych Wykonawcy
CMIN - najniższa zaoferowana cena (netto)
COO - cena zaoferowana w ofercie ocenianej (netto)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Filip Miroński
tel.: 600450602
e-mail: f.mironski@certyfikacja-certbud.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.