Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
189z dziś
6361z ostatnich 7 dni
23598z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja węzłów cieplnych, instalacji wentylacji oraz wprowadzenia systemu...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja węzłów cieplnych, instalacji wentylacji oraz wprowadzenia systemu zarządzania i monitoringu mediów w formule zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2023-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań
powiat: Poznań
zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/716047
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: 5.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja węzłów cieplnych, instalacji wentylacji oraz wprowadzenia systemu zarządzania i monitoringu mediów w formule zaprojektuj i wybuduj w wybranych budynkach UP w Poznaniu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót opisanych w dokumentach PFU stanowiących załącznik nr 10 do SWZ, w zakresie budynków:
1.1. Budynek główny, Ul. Dąbrowskiego 159
1.2. Plomba, Ul. Botaniczna 1
1.3. Centrum Kultury Fizycznej, Ul. Dojazd 7
1.4. Biocentrum, Ul. Dojazd 11
2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy uczestnictwa w obowiązkowej wizji lokalnej w przedmiotowych budynkach, w celu zapoznania się z miejscami prowadzenia robót. Wizja lokalna zostaje wyznaczona na dzień 20 stycznia 2023r. na godzinę 10:00 (zebranie Wykonawców w miejscu: Biocentrum, Ul. Dojazd 11, Poznań, a następnie w budynkach przy Ul. Dąbrowskiego 159). Udział w wizji lokalnej potwierdzić należy poprzez Oświadczenie w formularzu oferty Oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej niezbędnej do realizacji zamówienia, zgodnie zart. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4. Zamawiający wyraża zgodę na czasowe wyłączenie węzłów cieplnych bezterminowo w okresie temperatur powyżej 20°C. W okresie temperatur od 20°C do 5°C, termin realizacji prac należy uzgodnić z Zamawiającym. W temperaturach poniżej 5°C, czas wyłączenia pracy węzłów cieplnych nie może trwać dłużej niż 24h.
5. Ze względu na funkcjonujący system monitoringu i zarządzania węzłami cieplnymi, które zostały zmodernizowane w wcześniejszych latach, wykonawca wykona telemetrię węzłów cieplnych wymienionych w Rozdział 3, Punkt 1, która jest kompatybilna z istniejącym systemem Imperius Connect. W przypadku zastosowania innego typu systemu, wykonawca wymieni telemetrię i automatykę w 14 węzłach cieplnych, aby uzyskać jeden wspólny system.

CPV: 71320000-7, 51900000-1,45317100-3,45321000-3,45331100-7,45351000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00034741, 295/AZ/262/2022

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan w wierszu
oznaczonym numerem sprawy oraz tytułem zgodnym z niniejszym postępowaniem.
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio
na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku
osobno. Zgodnie z art. 63 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 składa się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się
odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać zapisy
,,Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji
elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W
przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć
tłumaczenie na język polski.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na
ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do
zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu email.
Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Ul. Wojska Polskiego 38/42 60-627 Poznań
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799
uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Modernizacja węzłów cieplnych, instalacji wentylacji oraz wprowadzenia systemu zarządzania i monitoringu mediów w formule zaprojektuj i wybuduj w wybranych budynkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp
a) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
b) podanie przez wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
c) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
awo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
e przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
awo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/716047
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-06 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 295/AZ/262/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót opisanych w dokumentach PFU stanowiących załącznik nr 10 do SWZ, w zakresie budynków:
1.1. Budynek główny, ul. Dąbrowskiego 159
1.2. Plomba, ul. Botaniczna 1
1.3. Centrum Kultury Fizycznej, ul. Dojazd 7
1.4. Biocentrum, ul. Dojazd 11
2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy uczestnictwa w obowiązkowej wizji lokalnej w przedmiotowych budynkach, w celu zapoznania się z miejscami prowadzenia robót. Wizja lokalna zostaje wyznaczona na dzień 20 stycznia 2023r. na godzinę 10:00 (zebranie Wykonawców w miejscu: Biocentrum, ul. Dojazd 11, Poznań, a następnie w budynkach przy ul. Dąbrowskiego 159). Udział w wizji lokalnej potwierdzić należy poprzez Oświadczenie w formularzu oferty Oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej niezbędnej do realizacji zamówienia, zgodnie zart. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4. Zamawiający wyraża zgodę na czasowe wyłączenie węzłów cieplnych bezterminowo w okresie temperatur powyżej 20°C. W okresie temperatur od 20°C do 5°C, termin realizacji prac należy uzgodnić z Zamawiającym. W temperaturach poniżej 5°C, czas wyłączenia pracy węzłów cieplnych nie może trwać dłużej niż 24h.
5. Ze względu na funkcjonujący system monitoringu i zarządzania węzłami cieplnymi, które zostały zmodernizowane w wcześniejszych latach, wykonawca wykona telemetrię węzłów cieplnych wymienionych w Rozdział 3, Punkt 1, która jest kompatybilna z istniejącym systemem Imperius Connect. W przypadku zastosowania innego typu systemu, wykonawca wymieni telemetrię i automatykę w 14 węzłach cieplnych, aby uzyskać jeden wspólny system.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany został w Rozdziale 18 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1.4.1 co najmniej 2 (dwie) roboty polegające na remoncie, przebudowie lub budowie źródeł ciepła, przy czym każda z tych robót musi obejmować roboty w co najmniej 2 budynkach, w których wdrożeno System Zarządzania Energią, z czego co najmniej jedna z nich obejmowała swoim zakresem wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie branży sanitarnej oraz elektrycznej, każda z robót o wartości co najmniej 300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
1.4.2 warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
1.4.2.1 kierownik robót elektrycznych i AKPiA. - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.), minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji
1.4.2.2 kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych,
1.4.2.3. projektanta robót elektrycznych i AKPiA - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu,
1.4.2.4 projektanta robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), minimum 3 letnie doświadczenie w projektowaniu,
Osoby zaproponowane do pełnienia wyspecyfikowanych powyżej funkcji muszą posługiwać się biegle językiem polskim w mowie i piśmie lub Wykonawca zapewni stałą i profesjonalną obsługę tłumaczy. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób, stanowiący załącznik nr 7 skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego i do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Uwagi:
uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).
puszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załacznik nr 8 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2021, poz. 1129 ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót,
Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku opisanego w Rozdziale 12 ust. 1 lit. d SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Dowody potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wykazanych w załączniku nr 6 do SWZ, o których mowa w Rozdziale 12 ust. 1 pkt. 1.4 ppkt. 1.4.1-1.4.2 SWZ.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego i do kierowania robotami budowlanymi.
Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku opisanego w Rozdziale 13 ust. 1 pkt.1.4.3 ppkt. 1.4.3.1-1.4.3.2 SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ
Zestawienie kosztów poszczególnych prac projektowo-wykonawczych - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Jeżeli dotyczy:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (konsorcjanci).
Jeżeli dotyczy:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 5 do SWZ.
Załacznik nr 8 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2021, poz. 1129 ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, zgodnie z zapisem w rozdziale 17 SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,wykonawcę"; w miejscu ,,np. nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Ponadto, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa nie tylko oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia, ale i oświadczenie wstępne o spełnieniu warunków (zał. Nr 5 do SWZ).
7. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - składa Pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określają istotne postanowienia umowy, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany został w Rozdziale 18 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.