dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świekatowo)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Sierpc)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków |
Data zamieszczenia: | 2023-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SUBKOWY ul. Józefa Wybickiego 19 A 83-120 Subkowy powiat: tczewski 585368501 urzad@subkowy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Subkowy |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 585368501 |
Termin składania ofert: | 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Subkowach Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" w zakresie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Subkowach. Przedsięwzięcie zakłada zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację, zbyt małej względem istniejących potrzeb, oczyszczalni ścieków, pracującej w technologii przepływowego nieobciążonego osadu z osadnikiem wtórnym. CPV: 45252127-4, 71320000-7,71322000-1,71322200-3,71242000-6, 71245000-7, 45000000-7,45100000-8,45111200-0,45231000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00035254, RK.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-01-31 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d67598af-9595-11ed-b4ea-f64d350121d2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,RODO, Administrator informuje, że: 1. Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Subkowy, z siedzibą przy Ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy. 2. Inspektor Ochrony Danych Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych - p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e-mail: iod@subkowy.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3. Podstawa prawna przetwarzania Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4. Cel przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Przewóz dzieci do placówek przedszkolnych w gminie Subkowy" i zawarcia umowy oraz jej realizacji i rozliczenia. 5. Odbiorcy danych Dostęp do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp. 6. Okres przechowywania Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Prawa osób, których dane są przetwarzane W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-01-31 10:00 Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące Wymagania: Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 31 stycznia 2023 roku do godziny 10:00. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014 Urzędu Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem: ,,Wadium - Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Subkowach ". Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniężnej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na Gminę Subkowy adres: ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy. Wadium za poprawnie wniesione uznaje się w momencie: 1) w formie pieniężnej - uznania na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie upływu składania ofert; 2) w formie gwarancji lub poręczeń - przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z jego treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Subkowy; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga, aby obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RK.271.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" w zakresie modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Subkowach. Przedsięwzięcie zakłada zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację, zbyt małej względem istniejących potrzeb, oczyszczalni ścieków, pracującej w technologii przepływowego nieobciążonego osadu z osadnikiem wtórnym. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 45000000-7 - Roboty budowlane 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków 45232460-4 - Roboty sanitarne 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 1) cena - przypisując jej wagę procentową: 60%; 2) okres gwarancji - przypisując mu wagę procentową: 10%, 3) doświadczenie technologa rozruchu - przypisując mu wagę procentową: 20%, 4) doświadczenie kierownika budowy - przypisując mu wagę procentową: 10%. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktacji z ww. kryteriów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie technologa rozruchu 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających, że: a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. 10 000 000 zł; b) Wykonawca posiada informacje banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) w wysokości co najmniej 5 000 000 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w zakresie zdolności technicznej: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, że wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie na roboty budowlane) polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 300m3/d. b) w zakresie zdolności zawodowej: dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji następujące osoby: - kierownika budowy - minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, - kierownika robót budowlanych - minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, - kierownika robót elektrycznych - minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, - technologa rozruchu - minimalna liczba osób: 1, posiadającą doświadczenie jako technolog rozruchu oczyszczalni ścieków lub kierownik/specjalista ds. rozruchu oczyszczalni ścieków co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień), - projektanta branży sanitarnej - minimalna liczba osób: 1 posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlach w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - projektant konstruktor - minimalna liczba osób: 1, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - projektant branży elektrycznej - minimalna liczba osób: 1, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 1) oświadczenie Wykonawcy zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, 2) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 5 ust. 2 pkt 4, 3) wykazu osób, o których mowa w rozdziale 5 ust. 2 pkt 2, 4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, 5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do 31 stycznia 2023 roku do godziny 10:00. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014 Urzędu Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem: ,,Wadium - Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Subkowach ". Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniężnej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na Gminę Subkowy adres: ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy. Wadium za poprawnie wniesione uznaje się w momencie: 1) w formie pieniężnej - uznania na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie upływu składania ofert; 2) w formie gwarancji lub poręczeń - przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 2) z jego treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Subkowy; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga, aby obejmowało swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ; 2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: a) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: wstępne oświadczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierająca co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu umowy; 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 5. Spółka cywilna traktowana będzie jako wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. 7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy oraz zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 1) cena - przypisując jej wagę procentową: 60%; 2) okres gwarancji - przypisując mu wagę procentową: 10%, 3) doświadczenie technologa rozruchu - przypisując mu wagę procentową: 20%, 4) doświadczenie kierownika budowy - przypisując mu wagę procentową: 10%. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów w wyniku zsumowania punktacji z ww. kryteriów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie technologa rozruchu 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024