Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
209z dziś
6408z ostatnich 7 dni
26776z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i modernizacja budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i modernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2023-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SIENNO
ul. Rynek 36/40
27-350 Sienno
powiat: lipski
(48) 3786 011
ug@sienno.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sienno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (48) 3786 011
Termin składania ofert: 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa i modernizacja budynku ZSO w Siennie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku Zespołu
Szkół Ogólnokształcących w Siennie w zakresie dostosowania do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych oraz
poprawy efektywności energetycznej budynku.
Zakres robót obejmuje:
zebudowanie dróg ewakuacyjnych,
zebudowanie wyjść ewakuacyjnych,
ntaż klap dymowych,
ęściowa wymiana stolarki okienno-drzwiowej,
dernizacja instalacji wewnętrznych (wod.-kan., c.o., eN),
dernizacja dojść i dojazdów,
mont i naprawa ubytków elewacji,
konanie instalacji fotowoltaicznej.
W przedmiotowym budynku znajduje się: przedszkole, szkoła podstawowa, liceum ogólnokształcące oraz szkoła muzyczna.
W 2021r. dobudowano segment budynku z przeznaczeniem na siedzibę Szkoły Muzycznej I stopnia w Siennie.
Przedmiotowa inwestycja uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar, który należy rozpatrywać wraz
z dokumentacją projektową, gdzie wymagane prace zostały precyzyjnie opisane. Wykonawca jest zobowiązany wykonać
pełny zakres robót wymienionych w przedmiarze opierając się o ilości materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji
projektowej. Zakres winien być rozszerzony o prace dodatkowe, nie uwzględnione w przedmiarze, niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje: dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót stanowiące załączniki nr 1 do niniejszej SWZ oraz wzór umowy.

CPV: 45000000-7, 45210000-2,45261000-4,45262500-6,45310000-3,45300000-0,45443000-4,45330000-9-,45331100-7,45400000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00035547, KIR.271.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-01-31 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba1317e3-95a1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: ug@sienno.pl. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zgodnie z rozdziałem VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-01-31 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KIR.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku Zespołu
Szkół Ogólnokształcących w Siennie w zakresie dostosowania do obowiązujących wymogów przeciwpożarowych oraz
poprawy efektywności energetycznej budynku.
Zakres robót obejmuje:
zebudowanie dróg ewakuacyjnych,
zebudowanie wyjść ewakuacyjnych,
ntaż klap dymowych,
ęściowa wymiana stolarki okienno-drzwiowej,
dernizacja instalacji wewnętrznych (wod.-kan., c.o., eN),
dernizacja dojść i dojazdów,
mont i naprawa ubytków elewacji,
konanie instalacji fotowoltaicznej.
W przedmiotowym budynku znajduje się: przedszkole, szkoła podstawowa, liceum ogólnokształcące oraz szkoła muzyczna.
W 2021r. dobudowano segment budynku z przeznaczeniem na siedzibę Szkoły Muzycznej I stopnia w Siennie.
Przedmiotowa inwestycja uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar, który należy rozpatrywać wraz
z dokumentacją projektową, gdzie wymagane prace zostały precyzyjnie opisane. Wykonawca jest zobowiązany wykonać
pełny zakres robót wymienionych w przedmiarze opierając się o ilości materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji
projektowej. Zakres winien być rozszerzony o prace dodatkowe, nie uwzględnione w przedmiarze, niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje: dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót stanowiące załączniki nr 1 do niniejszej SWZ oraz wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275
pkt 1 ustawy - Roboty budowlane przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót do 20% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegało na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo robót budowlanych, wykończeniowych w zakresie budynku ZSO.
Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. KRYTERIUM WAGA
1. Cena 60
2. Termin wykonania 20
3. Okres gwarancji na cały zakres zamówienia 20
1) Ocena ofert w zakresie kryterium cena dokonana będzie według następujących zasad:
Cn
Cp = x 60
Cb
gdzie:
Cp - oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium cena, Cn - oznacza najniższą cenę,
Cb - oznacza cenę oferty badanej.
2) Ocena ofert w zakresie kryterium termin wykonania dokonana będzie według następujących zasad:
Tn
T = x 20
Tmax
gdzie:
T - oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium termin wykonania,
Tn - oznacza najkrótszy zaoferowany termin wykonania spośród nie podlegających odrzuceniu ofert. Tmax - oznacza termin wykonania zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie.
Uwaga: W zakresie kryterium nr 2, dla porównania i oceny ofert, brany pod uwagę będzie termin wykonania liczony w miesiącach, podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Maksymalny akceptowalny przez Zamawiającego termin wykonania to 24
miesiące. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu wykonania równego 24 miesięcy skutkować będzie uzyskaniem 0 punktów w ramach kryterium termin wykonania, natomiast jeśli Wykonawca zaoferuje termin wykonania dłuższy niż 24 miesiące oferta zostanie odrzucona. Minimalny punktowany przez Zamawiającego termin wykonania to 15 miesięcy. Zaoferowanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania będzie skutkowało przyjęciem przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert 15 miesięcznego terminu wykonania zamówienia.
3) Ocena ofert w zakresie kryterium okres gwarancji na cały zakres zamówienia dokonana będzie według następujących zasad:
Gn
G= x 20
Gmax
gdzie:
G - oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium okres gwarancji na cały zakres zamówienia,
Gn - oznacza okres gwarancji na cały zakres zamówienia zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie, Gmax - oznacza najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na cały zakres zamówienia spośród nie podlegających odrzuceniu ofert.
Uwaga: W zakresie kryterium nr 3, dla porównania i oceny ofert, brany pod uwagę będzie okres gwarancji na roboty budowlane liczony w miesiącach podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji na roboty budowlane to 60 miesiące. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 60-miesięcznego. Minimalny akceptowalny przez Zamawiającego okres gwarancji na roboty budowlane to 36 miesięcy. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji na roboty budowlane równego 36 miesięcy skutkować będzie uzyskaniem 0 punktów w ramach kryterium okres gwarancji na roboty budowlane, natomiast jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na roboty budowlane krótszy niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
4) Ostateczna liczba punktów uzyskanych przez ofertę stanowić będzie sumę punktów przyznanych w ramach wszystkich kryteriów.
Zamawiający dokonana oceny złożonych ofert na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Wyniki wszystkich powyższych obliczeń Zamawiający zaokrągli do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
olności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania
ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę
budowlaną o podobnym charakterze i zakresie tj. polegającą na budowie/przebudowie/nadbudowie/modernizacji/remontu
budynku o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. brutto.
Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy.
W przypadku gdy w wykazie robót budowlanych przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenie między Wykonawcą a
Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający (do celu
oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego
kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku
Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana
tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli
przed wszczęciem postępowania.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył.
2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, które skieruje
do wykonania zamówienia tj.:
a. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu
uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane
uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.
U. z 2019 r. poz. 1186) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz.
831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
5. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić na
podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu
ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do SWZ).
3. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, art. 108 ust. 1
pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1
pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt
6 Pzp (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
14. Do oferty należy dołączyć:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotu udostępniającego zasoby (wzór stanowi zał. nr 9 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią SWZ oraz załącznikiem nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. KRYTERIUM WAGA
1. Cena 60
2. Termin wykonania 20
3. Okres gwarancji na cały zakres zamówienia 20
1) Ocena ofert w zakresie kryterium cena dokonana będzie według następujących zasad:
Cn
Cp = x 60
Cb
gdzie:
Cp - oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium cena, Cn - oznacza najniższą cenę,
Cb - oznacza cenę oferty badanej.
2) Ocena ofert w zakresie kryterium termin wykonania dokonana będzie według następujących zasad:
Tn
T = x 20
Tmax
gdzie:
T - oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium termin wykonania,
Tn - oznacza najkrótszy zaoferowany termin wykonania spośród nie podlegających odrzuceniu ofert. Tmax - oznacza termin wykonania zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie.
Uwaga: W zakresie kryterium nr 2, dla porównania i oceny ofert, brany pod uwagę będzie termin wykonania liczony w miesiącach, podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Maksymalny akceptowalny przez Zamawiającego termin wykonania to 24
miesiące. Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu wykonania równego 24 miesięcy skutkować będzie uzyskaniem 0 punktów w ramach kryterium termin wykonania, natomiast jeśli Wykonawca zaoferuje termin wykonania dłuższy niż 24 miesiące oferta zostanie odrzucona. Minimalny punktowany przez Zamawiającego termin wykonania to 15 miesięcy. Zaoferowanie przez Wykonawcę krótszego terminu wykonania będzie skutkowało przyjęciem przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert 15 miesięcznego terminu wykonania zamówienia.
3) Ocena ofert w zakresie kryterium okres gwarancji na cały zakres zamówienia dokonana będzie według następujących zasad:
Gn
G= x 20
Gmax
gdzie:
G - oznacza wartość punktową oferty w ramach kryterium okres gwarancji na cały zakres zamówienia,
Gn - oznacza okres gwarancji na cały zakres zamówienia zaoferowany w ocenianej (badanej) ofercie, Gmax - oznacza najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na cały zakres zamówienia spośród nie podlegających odrzuceniu ofert.
Uwaga: W zakresie kryterium nr 3, dla porównania i oceny ofert, brany pod uwagę będzie okres gwarancji na roboty budowlane liczony w miesiącach podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji na roboty budowlane to 60 miesiące. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 60-miesięcznego. Minimalny akceptowalny przez Zamawiającego okres gwarancji na roboty budowlane to 36 miesięcy. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji na roboty budowlane równego 36 miesięcy skutkować będzie uzyskaniem 0 punktów w ramach kryterium okres gwarancji na roboty budowlane, natomiast jeśli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na roboty budowlane krótszy niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
4) Ostateczna liczba punktów uzyskanych przez ofertę stanowić będzie sumę punktów przyznanych w ramach wszystkich kryteriów.
Zamawiający dokonana oceny złożonych ofert na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Wyniki wszystkich powyższych obliczeń Zamawiający zaokrągli do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-01

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.