Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków

Data zamieszczenia: 2023-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Siemianicach Śląskich
ul. k. Paryskiej 4B
41-100 Siemianowice Śląskie
powiat: Siemianowice Śląskie
tel. 032 766-00-00 faks: 032 766-01-04, tel. 32 766-77-26
amowieniapubliczne@mpgkim.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Siemianowice Śląskie
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 032 766-00-00 f
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związane z realizacją zadania pn:
Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków w zasobie Gminy
Siemianowice Śląskie.
Zakres kontroli obejmuje:
Wykonanie pięcioletniej okresowej kontroli stanu technicznego sprawności obiektu
budowlanego zgodnie z w art. 62 ust. 1 pkt. 1 pp. a z ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo
budowlane Dz. U. 2021r poz. 2351
W ramach usługi należy dokonać kontroli i sprawdzenia :
- zewnętrzne warstwy przegród zewnętrznych (warstwy fakturowe), elementy ścian
zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy itp.), balustrady loggii i balkonów itp.;
- urządzenia zamocowane do ścian i dachu budynku;
- elementy odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich;
- pokrycia dachowe;
- instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej;
- urządzenia stanowiące zabezpieczenie pożarowe budynku;
- elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku;
- przejścia przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku.
Wykaz budynków do wykonania przeglądów budowlanych stanowi Dodatek nr 7 do ZO ,
Zamawiaj ący przewiduje, iż minimalny zakres zlecenia jaki zostanie przekazany wykonawcy
do realizacji - wykaz budynków - z zastrzeżeniem, że ilość wskazanych budynków może ulec
zmianie w przypadku gdy budynek przestanie należeć do mieszkaniowego zasobu Gminy
Siemianowice Śląskie.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole z kontroli okresowej stanu technicznego
budynku /obiektu budowlanego/ stanowiący Dodatek nr 8 do ZO.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy (Dodatek nr 9 do Zapytania Ofertowego).

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Siemianowicach Śląskich przy Ul. Komuny Paryskiej 4B w
dniu 07.02. 2023 r. o godz. 9:00

Składanie ofert:
IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. do
dnia 07.02.. 2023 r. do godz. 8:30.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie zostanie wykonane w terminie: 30.11.2023r.

Wymagania:
IV. Wykaz dokumentów jakie powinni dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą
1. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawców warunków Wykonawca winien
przedłożyć na dzień składania oferty:
Dokumenty
wymagane
21 Formularz ofertowy
Formularz cenowy (załącznik nr 1 do oferty)
Dodatek nr 1
do ZO
(załącznik nr 1
do oferty)
2. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub Dodatek nr 2
ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat przed do ZO
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia (załącznik nr 2
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, do oferty)
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających , czy te
usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie
wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu;
Wykaz obejmujący:
- co najmniej 3 usługi polegające na sprawdzeniu stanu technicznego
elementów budynku narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i
niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania
obiektu o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1 pp Prawa
Budowlanego z których każda wynosi co najmniej 30 000,00 zł
brutto w ramach jednej umowy
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców -np. konsorcjum -
wykaz ten składają wspólnie), a dowody czy usługi zostały wykonane
należycie składa Wykonawca, który potwierdza spełnienie tego
warunku w imieniu Wykonawców występujących wspólnie)
33 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Dodatek nr 3 do
publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, ZO
kontrole jakości lub kierowania wraz z informacjami na temat ich (załącznik nr 3
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia do oferty)
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami tj: wykaz obejmujący następujące osoby:
Wykaz obejmujący: co najmniej 2 osobami z których każda posiada
kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na
podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z
2017r. poz.1332 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów;
w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców -np. konsorcjum -
wykaz ten składają wspólnie)
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument (załącznik nr 4
potwierdzający,
że
wykonawca
jest
ubezpieczony
od do oferty)
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z podmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż
50.000,00 zł
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zmówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np.: konsorcjum-
dokumenty te składają wykonawcy, którzy potwierdzają spełnienie tego
warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie)
Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane zgodnie z (załącznik nr 5
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
do oferty)
Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu (załącznik nr 6
zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają do oferty)
obowiązek posiadania takich uprawnień
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców- np. konsorcjum -
oświadczenie składają wspólnie)
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z
Wykonawcami oraz przekazywania dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Ustala się sposób porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z wykonawcami:
? droga
elektroniczna - Adres poczty
z amowieniapubliczne@mpgkim.com.pl
Strona internetowa: www.mpgkim.com.pl
elektronicznej
Prowadzącego
postępowanie:
2. Jeżeli Prowadzący postępowanie lub wykonawca przekazują dokumenty, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie
drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
VI. Wymagania dotyczące wadium
Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Termin związania ofertą.
1. Wykonawca, jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Prowadzącego postępowanie może przedłużyć
termin związania ofertą, z tym że Prowadzący postępowanie może tylko raz, co najmniej na 3
dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody
na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Wykonawca nie może zmieniać treści formularzy, które stanowią dodatek do zaproszenia
3. Oferta musi być sporządzona na lub dokładnie wg dołączonego do zaproszenia wzoru for-
mularza ofertowego.
4. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
5. Ofertę należy przygotować w języku polskim, pismem czytelnym, przy użyciu nośnika pi-
sma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
6. Oferta powinna być trwale spięta, mieć kolejno ponumerowane strony/ kartki. Należy wy-
kazać łączną liczbę stron/kartek oferty. Dodatki do oferty stanowią jej integralną część.
7. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do repre-
zentowania Wykonawcy.
8. Każda zapisana strona winna być parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezen-
towania Wykonawcy
9. Każda ewentualna poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna
ostateczna cena.
11. Treść oferty musi odpowiadać treści zamówienia.
12. Ofertę wraz z złącznikami wymienione w pkt. IV ppkt 1 należy dostarczyć w zaklejonym,
nieprzeźroczystym, nienaruszonym opakowaniu z napisem:
NIE OTWIERAĆ PRZED 07.02. 2023 r. godz. 9:00
Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków w zasobie Gminy
Siemianowice Śląskie.
wraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu wykonawcy.
513.
14.
Wykonawca może przed, upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
X. Kryterium oceny ofert
Kryteria oceny złożonych ofert
Kryterium oceny ofert: cena netto
Prowadzący postępowanie udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.
Sposób obliczenia ceny:
1. Ceny netto i brutto oferty należy podać cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi
składnikami wpływającymi na ostateczną cenę uwzględniając podatek VAT.
2. Ceny netto i brutto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
(groszy).
3. Cena może być tylko jedna nie dopuszcza się wariantowania cen. Wszelkie upusty, rabaty
winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona za realizację cena była ceną
ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w
celu jej określenia.
4. Ceny oferty netto i brutto muszą obejmować całość zamówienia i uwzględniać wszystkie
koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z wykonaniem kompletnego przedmiotu
zamówienia.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XI. Inne postanowienia postępowania:
1. Prowadzący postępowanie zaleca zapoznanie się z miejscem robót.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.
3. Prowadzący postępowanie lub Zamawiający na każdym etapie może odstąpić od
przeprowadzenia postępowania bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi przez Prowadzącego postępowanie do kontaktowania się z
wykonawcami są:
4Grzegorz Waniek - Dział Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji (sprawy techniczne)
MPGKiM ul. K. Paryskiej 4B, 41-100 Siemianowice Śl. Numer tel. 32 766-77-26

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.