mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa wieży widokowej wraz z utworzeniem sieci ścieżek turystyczno-rowerowych i towarzyszącą im infrastrukturą |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KOSZYCE ul. Elżbiety Łokietkówny 14 32-130 Koszyce powiat: proszowicki 413514048 ug@koszyce.gmina.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Koszyce |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 413514048 |
Termin składania ofert: | 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa wieży widokowej wraz z utworzeniem sieci ścieżek turystyczno-rowerowych i towarzyszącą im infrastrukturą Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: Budowa wieży widokowej i utworzenie ścieżek turystyczno-rowerowych Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania: Projektowany obiekt budowlany - wieża widokowa - z otwartymi ścianami (słupy drewniane) - będzie posiadała wymiary 9,80 x9,80m wysokość 11,55m - do szczytu dachu. Wieża widokowa usytuowana będzie na działce nr 321/1 (dawniej działka 321) w miejscowości Witów. Przedmiotowa działka jest niezabudowana. Teren przy wieży widokowej będzie posiadał nawierzchnię z kostki betonowej. Działka nie posiada uzbrojenia . Południowa część to teren rolny, oraz zieleń nieurządzona. Teren jest nieogrodzony. Z planowanym obiektem związane jest projektowane utwardzenie terenu - nawierzchnia z kostki brukowej - dojście piesze o szer. 1,5m W zakresie robót utworzenia sieci ścieżek turystyczno-rowerowych należy przewidzieć montaż następujących elementów małej architektury. Tablice informacyjne (przykładowy wzór tablicy w załączeniu; na tablicach będą znajdować się logotypy programu polski ład) Przy obiektach: 4 tablice informacyjno- turystyczne (po 2,0m2): - nr dz ewid. 132/1 Książnice Małe - nr dz ewid. 257/2 Morsko - nr dz ewid 153 Przemyków - nr dz ewid. 200 Rachwałowice 2 tablice informacyjno- turystyczne zbiorcze (po 3,0m2): - dz nr ewid. 792/17 Koszyce - dz nr ewid. 321 Witów, 60 tablic w ciągu trasy (po 0,3m2) oznakowanie trasy (ok 35 w pasach dróg gminnych i ok 25 szt. w pasach dróg powiatowych. Ławki z oparciem - 10 szt. Stojaki na rowery - 8 szt. Stacja naprawcza - 2 szt. Kosze na odpadki - 6 szt. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót- stanowiące załącznik nr 8.1 do specyfikacji warunków zamówienia. Część 2: Remont drogi gminnej w miejscowości Witów na działce nr 325 i 339 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi w miejscowości Witów , lokalizacja działka nr 325 i 339 w obręb Witow. W zakres robót wchodzą: roboty przygotowawcze-odtworzenie trasy i punktów wysokościowych-0,455km, karczowanie zagajników/krzaków 0,500ha, mechaniczne usunięcie warstwy humusu 1592,50m2 ; roboty ziemne- wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odkład w gr. kat.IV na odległość do 10km-wykop pod konstrukcje drogi 180,00m3; wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów przepuszczalnych 3750,00m3 ; podbudowy- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1365,00m2 wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu 25 cm-1547,00m2, wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0,31,5 mm-20cm-1456,00m2; nawierzchnie- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6cm-325,00m2 , oczyszczenie 325,00m2 i skropienie powierzchni emulsja asfaltowa szybkorozpadową 325,00m2 . Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót- stanowiące załącznik nr 8.2 do specyfikacji warunków zamówienia. CPV: 45000000-7, 45400000-1,45236000-0,45233300-2, 45260000-7,45200000-9,45316213-1, 45233140-2,45233220-7,45100000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00039402, ZPI 1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c08a931c-96fe-11ed-b4ea-f64d350121d2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ Oraz poczty elektronicznej ug@koszyce.gmina.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 9.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze". Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Zamawiający dopuszcza komunikowanie się a pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: ug@koszyce.gmina.pl z zastrzeżeniem, iż ofertę i załączniki wraz z ofertą należy złożyć wyłączenie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.Na wskazany przez wykonawcę adres e-mail wykonawca będzie otrzymywał od zamawiającego wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem po otwarciu ofert. 10.W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).11.Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.12.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".15.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem"16.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.17.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.18.Pozostałe informacje zawarto w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarto w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-03 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024