małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa krzeseł studenckich |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Poznańska Pl. M. Skłodowskiej- Curie 5 60-965 Poznań powiat: Poznań Tel.: +48 616653538, Faks: +48 616653738 jakub.lawniczak@put.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 616653538, |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Zakup i dostawa 500 sztuk krzeseł studenckich stanowiących doposażenie sal wykładowych w budynkach WA i WIZ i Centrum Mechatroniki Politechniki Poznańskiej z podziałem na części Numer referencyjny: AD/ZP/5/23 II.1.2)Główny kod CPV 39100000 Meble II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Zakup i dostawa 500 sztuk krzeseł studenckich stanowiących doposażenie sal wykładowych w budynkach WA i WIZ i Centrum Mechatroniki Politechniki Poznańskiej z podziałem na części: Pakiet nr 1 - 250 szt. krzeseł w budynkach WA i WIZ PP Pakiet nr 2 - 250 szt. krzeseł w Budynku Mechatroniki PP II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet nr 1 - 250 szt. krzeseł w budynkach WA i WIZ PP Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39112000 Krzesła II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Wydział Architektury Politechniki Poznańskiej, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej II.2.4)Opis zamówienia: Zakup i dostawa 500 sztuk krzeseł studenckich stanowiących doposażenie sal wykładowych w budynkach WA i WIZ i Centrum Mechatroniki Politechniki Poznańskiej z podziałem na części: Pakiet nr 1 - 250 szt. krzeseł w budynkach WA i WIZ PP II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 40,00 Cena - Waga: 60,00 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 70 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SWZ Zamawiający wymaga przedstawienia następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1)Opisy techniczne,: 2)Próbki mebli a)Próbki gotowego mebla: krzesło studenckie - Zgodnie z pkt. 7 SWZ II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Pakiet nr 2 - 250 szt. krzeseł w budynku Centrum Mechatroniki PP Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39112000 Krzesła II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Centrum Mechatroniki Politechniki Poznańskiej II.2.4)Opis zamówienia: Zakup i dostawa 500 sztuk krzeseł studenckich stanowiących doposażenie sal wykładowych w budynkach WA i WIZ i Centrum Mechatroniki Politechniki Poznańskiej z podziałem na części: Pakiet nr 2 - 250 szt. krzeseł w Budynku Centrum Mechatroniki PP II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: termin dostawy / Waga: 40,00 Cena - Waga: 60,00 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 70 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SWZ Zamawiający wymaga przedstawienia następujących przedmiotowych środków dowodowych: 1)Opisy techniczne,: 2)Próbki mebli a)Próbki gotowego mebla: krzesło studenckie - Zgodnie z pkt. 7 SWZ CPV: 39100000, 39112000 Dokument nr: 033465-2023, AD/ZP/5/23 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 20/02/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Ofertę należy złożyć na Platformie: https:// ezamowienia.gov.pl, Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://info.put.poznan.pl/zamowienia Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 20/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Wydział Architektury Politechniki Poznańskiej, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Centrum Mechatroniki Politechniki Poznańskiej Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 20/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13/01/2023 Kontakt: Politechnika Poznańska Pl. M. Skłodowskiej- Curie 5 Poznań Kod NUTS: PL Polska 60-965 Polska E-mail: jakub.lawniczak@put.poznan.pl Tel.: +48 616653538 Faks: +48 616653738 |
© eurobudowa.pl 2004-2024