mazowieckie (Józefów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont klatki schodowej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa ,,RAZEM" ul. Wieżowa 73 61-111 Poznań powiat: Poznań tel. 61 853 24 10, tel. 512 138 097 spoldzielniarazem@wp.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. 61 853 24 10, t |
Termin składania ofert: | 2023-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego nr 6 ul. Różana 6 w Poznaniu Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont klatki schodowej budynku znajdującego się przy Ul. Różanej 6 w Poznaniu. Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowej specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. CPV: 45400000-1, 45442100-8 Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2.02.2023. godz. 13:00 w siedzibie zamawiającego. Składanie ofert: X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: 1. Oferty należy składać w biurze MSM L-W ,,RAZEM", pocztą na adres: Wieżowa 73, 61- 111 Poznań 2. Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem poczty e-mail na adres: spoldzielniarazem@wp.pl, z zastrzeżeniem, że muszą mieć one formę skanu, podpisanych lub parafowanych stron, opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym. 3. Obowiązuje jeden termin składania ofert: do dnia 1.02.2023 godz. 16.00. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia do 30 dni roboczych od dnia rozpoczęcia prac. Jednak nie później niż do 30 kwietnia 2023r. Wymagania: II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego, w formie oferty pisemnej. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Kopia oryginalnych dokumentów określających profil działalności oferenta (odpis z KRS lub CEIDG) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna polisa ubezpieczeniowa. 6. Oferent może załączyć referencje z wykonanych inwestycji z okresu ostatnich 5 lat. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: Nie dotyczy. VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od upływu terminu składania ofert. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: 1. Ofertę należy sporządzić pismem czytelnym, w języku polskim, w jednym egzemplarzu. 2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w niniejszej specyfikacji, na załączonych formularzach oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, lub osoba przez niego upoważniona. 4. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy, a wszystkie strony oferty ponumerowane. 5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej. 6. Oferent zobowiązuje się do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, na swoją odpowiedzialność, ryzyko i koszt, w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty na realizację zamówienia. 7. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedstawieniem oferty. 8. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie w jednym egzemplarzu. Koperta powinna być zaadresowana na adres: MSM L-W ,,RAZEM" ul. Wieżowa 73, 61 - 111 Poznań z dopiskiem ,,REMONT KLATKI SCHODOWEJ - RÓŻANA 6" XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY: 1. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 2. W formularzu oferty przetargowej należy podać wartość podatku VAT oraz wartość brutto obejmującą wartość netto i wartość podatku VAT. 3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania oraz koszty robót przygotowawczych. XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Przed dokładną ewaluacją ofert Zamawiający ustali, czy każda oferta zawiera wykaz dokumentów zawartych w SIWZ - pkt VI. Oferty nie spełniające powyższych warunków przetargowych, zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2. Oferty spełniające warunki przetargowe zostaną poddane ocenie wg poniższego kryterium: o Cena brutto - 1 punkt to oferta zawierająca najwyższą cenę brutto, każda kolejna oferta niższa otrzyma punkt więcej, aż do najniższej (np. oferta nr 1: 1000 zł = 1 pkt, oferta nr 2: 950 zł = 2 pkty, oferta nr 3: 850 zł = 3 pkty, itd.) o Gwarancja - minimalny okres gwarancji 3 lata, najbardziej pożądany to okres 5 lat o Czas realizacji zamówienia w roboczodniach - przyznawanie punktów analogicznie, jak w przypadku ceny, z tym, że 1 punkt otrzyma oferta zakładająca najdłuższy okres realizacji. Czym krótszy okres, tym wyższa punktacja. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów. L.p. Kryterium Punkty Waga Sposób punktowania 1 Cena (brutto) 1 - 10 70 Liczba punktów x 60 2 Gwarancja 1 - 10 10 Liczba punktów x 20 3 Czas realizacji zamówienia 1 - 10 20 Liczba punktów x 20 XIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wartości 5% ceny przedmiotu zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość potrącenia powyższej kwoty z rozliczenia wystawionej przez Wykonawcę faktury za realizację zamówienia. 3. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócona w ciągu 21 dni po upływie okresu gwarancji. XIV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część - załącznik nr 4. XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest podpisać umowę zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyborze oferty. 2. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu kosztorys ofertowy oraz harmonogram robót. XVI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Środki ochrony prawnej stosuje się zgodnie z działem VI -Środki Ochrony Prawnej ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z 2016, poz. 831) XVII. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZEŚCIOWYCH LUB WARIANTOWYCH XVIII.ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO UNIEWAŻNIENIA PRZETARGU BEZ PODANIA PRZYCZYNY NA KAŻDYM ETAPIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO. XIX. SPRAWY NIEUREGULOWANE NINIJESZĄ SIWZ REGULUJĄ PRZEPISY PRAWA, A W SZCZEGÓLNOŚCI USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I KODEKS CYWILNY Kontakt: XX. INFORMACJE DODATKOWE: Osoby uprawnione do udzielania informacji wykonawcom: Maciej Siwek - tel. 512 138 097 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00 |
© eurobudowa.pl 2004-2024