Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont klatki schodowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont klatki schodowej

Data zamieszczenia: 2023-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa ,,RAZEM"
ul. Wieżowa 73
61-111 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 853 24 10, tel. 512 138 097
spoldzielniarazem@wp.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 61 853 24 10, t
Termin składania ofert: 2023-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont klatki schodowej
budynku mieszkalnego nr 6
ul. Różana 6 w Poznaniu
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont klatki schodowej budynku znajdującego
się przy Ul. Różanej 6 w Poznaniu.
Szczegółowy zakres prac został zawarty w szczegółowej specyfikacji technicznej, stanowiącej
załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

CPV: 45400000-1, 45442100-8

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2.02.2023. godz. 13:00 w siedzibie zamawiającego.

Składanie ofert:
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Oferty należy składać w biurze MSM L-W ,,RAZEM", pocztą na adres: Wieżowa 73, 61-
111 Poznań
2. Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem poczty e-mail na adres: spoldzielniarazem@wp.pl, z zastrzeżeniem, że muszą mieć one formę skanu, podpisanych lub
parafowanych stron, opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
3. Obowiązuje jeden termin składania ofert: do dnia 1.02.2023 godz. 16.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia do 30 dni roboczych od dnia rozpoczęcia prac. Jednak nie
później niż do 30 kwietnia 2023r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego, w
formie oferty pisemnej.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania przetargowego.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH
SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK
PODSTAW WYKLUCZENIA:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do
SIWZ.
2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzoru określonego w
załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Kopia oryginalnych dokumentów określających profil działalności oferenta (odpis z KRS
lub CEIDG) wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce
przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna polisa ubezpieczeniowa.
6. Oferent może załączyć referencje z wykonanych inwestycji z okresu ostatnich 5 lat.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Nie dotyczy.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni od upływu terminu składania ofert.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Ofertę należy sporządzić pismem czytelnym, w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w niniejszej
specyfikacji, na załączonych formularzach oraz dołączyć wszystkie wymagane
dokumenty.
3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, lub osoba
przez niego upoważniona.
4. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do
występowania w imieniu wykonawcy, a wszystkie strony oferty ponumerowane.
5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
upoważnionej.
6. Oferent zobowiązuje się do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, na swoją
odpowiedzialność, ryzyko i koszt, w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty na realizację zamówienia.
7. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedstawieniem oferty.
8. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie w jednym
egzemplarzu. Koperta powinna być zaadresowana na adres:
MSM L-W ,,RAZEM"
ul. Wieżowa 73, 61 - 111 Poznań
z dopiskiem
,,REMONT KLATKI SCHODOWEJ - RÓŻANA 6"
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.
2. W formularzu oferty przetargowej należy podać wartość podatku VAT oraz wartość brutto
obejmującą wartość netto i wartość podatku VAT.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do
jego wykonania oraz koszty robót przygotowawczych.
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU
OCENY OFERT
1. Przed dokładną ewaluacją ofert Zamawiający ustali, czy każda oferta zawiera wykaz
dokumentów zawartych w SIWZ - pkt VI. Oferty nie spełniające powyższych warunków
przetargowych, zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty spełniające warunki przetargowe zostaną poddane ocenie wg poniższego kryterium:
o Cena brutto - 1 punkt to oferta zawierająca najwyższą cenę brutto, każda kolejna
oferta niższa otrzyma punkt więcej, aż do najniższej (np. oferta nr 1: 1000 zł = 1 pkt, oferta
nr 2: 950 zł = 2 pkty, oferta nr 3: 850 zł = 3 pkty, itd.)
o Gwarancja - minimalny okres gwarancji 3 lata, najbardziej pożądany to okres 5 lat
o Czas realizacji zamówienia w roboczodniach - przyznawanie punktów
analogicznie, jak w przypadku ceny, z tym, że 1 punkt otrzyma oferta zakładająca
najdłuższy okres realizacji. Czym krótszy okres, tym wyższa punktacja.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę
punktów.
L.p. Kryterium Punkty Waga Sposób punktowania
1 Cena (brutto) 1 - 10 70 Liczba punktów x 60
2 Gwarancja 1 - 10 10 Liczba punktów x 20
3 Czas realizacji zamówienia 1 - 10 20 Liczba punktów x 20
XIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA
UMOWY
1. Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wartości 5% ceny przedmiotu zamówienia.
2. Dopuszcza się możliwość potrącenia powyższej kwoty z rozliczenia wystawionej przez
Wykonawcę faktury za realizację zamówienia.
3. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostanie zwrócona w ciągu 21 dni po
upływie okresu gwarancji.
XIV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE
DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO,
OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY
WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część - załącznik nr 4.
XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest podpisać umowę zgodną
ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną
ofertą w ciągu 7 dni od powiadomienia go o wyborze oferty.
2. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu kosztorys ofertowy
oraz harmonogram robót.
XVI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Środki ochrony prawnej stosuje się zgodnie z działem VI -Środki Ochrony Prawnej ustawy
Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2015, poz. 2164 oraz z
2016, poz. 831)
XVII. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZEŚCIOWYCH LUB
WARIANTOWYCH
XVIII.ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO UNIEWAŻNIENIA PRZETARGU
BEZ PODANIA PRZYCZYNY NA KAŻDYM ETAPIE POSTĘPOWANIA
PRZETARGOWEGO.
XIX. SPRAWY NIEUREGULOWANE NINIJESZĄ SIWZ REGULUJĄ PRZEPISY PRAWA,
A W SZCZEGÓLNOŚCI USTAWA PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I KODEKS
CYWILNY

Kontakt:
XX. INFORMACJE DODATKOWE:
Osoby uprawnione do udzielania informacji wykonawcom:
Maciej Siwek - tel. 512 138 097
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.