Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości gruntowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości gruntowej

Data zamieszczenia: 2023-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pajęczno
Parkowa 8/12
98-330 Pajęczno
powiat: pajęczański
Telefon: 34 311 15 23
Województwo: łódzkie
Miasto: Pajęczno
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 34 311 15 2
Termin składania ofert: 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE Burmistrz Pajęczna zwraca się z zapytaniem o przedstawienie ceny za wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna 4562 z działkami sąsiadującymi nr 4564/2 i 4564/1 położonymi w obrębie ewidencyjnym Miasto Pajęczno
III. Nazwa zadania: ,,Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Miasto Pajęczno oznaczonej jako działka ewidencyjna 4562 z działkami sąsiadującymi nr 4564/2 i 4564/1 położonymi w obrębie ewidencyjnym Miasto Pajęczno".
IV. Przedmiot Zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia celem ustalenia przebiegu granicy pomiędzy nieruchomością oznaczoną jako działka ewidencyjna 4562 z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działkami ewidencyjnymi nr 4564/2 i 4564/1 położonymi w obrębie ewidencyjnym Miasto Pajęczno, gm. Pajęczno (długość granicy ok. 30 m) przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiedniej dokumentacji geodezyjnej celem wydania decyzji administracyjnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 z późn. zm.) a także Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45, poz. 453).

Dokument nr: PN.6830.18.2022/23

Składanie ofert:
X. Termin i miejsce składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Pajęcznie, Ul. Parkowa 8/12. sekretariat pokój nr 201 w terminie do dnia 15 lutego 2023 r. do godz. 15:00.
1) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2) Wykonawca może przed upływem terminu na składanie ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
VIII. Termin realizacji zadania 4 miesiące od daty podpisania umowy.

Wymagania:
II. Rodzaj zamówienia: Usługa
2. Zakres rzeczowy prac geodezyjnych:
Analiza stanu prawnego rozgraniczanych nieruchomości.
Wyznaczenie terminu rozpoczęcia czynności ustalenia przebiegu granic i wezwanie stron do stawienia się na gruncie.
Przeprowadzenie czynności ustalenia granic w trybie rozgraniczenia na gruncie, wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych znakami granicznymi, według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii.
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej z przeprowadzonego rozgraniczeńia+dodatkowo 4 egz.
map z rozgraniczenia oklauzulowane pieczęciami PODGiK w Pajęcznie.
Mapa z lokalizacją działki stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O zlecenie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
VII. Warunki Płatności:
Płatność dokonana zostanie na podstawie rachunku/faktury VAT, w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionego rachunku/faktury VAT do siedziby Zamawiającego po odbiorze przedmiotu zamówienia.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
1) W ofercie należy podać cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia.
2) Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
3) W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
4) Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
5) Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą,
6) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
7) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
XI. Umowa:
Podpisanie umowy nastąpi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Oferent stawi się i podpisze umowę w wyznaczonym miejscu i terminie.
Umowa może zostać zmodyfikowana w zakresie niezbędnym do jej dostosowania do złożonej oferty oraz zakresie logicznie wynikających z oferty zmian i ich spójności z treścią i kształtem zobowiązań umownych. Nie dopuszcza się składania wraz z ofertą postanowień modyfikacji treści umowy. Ewentualne zmiany zostaną ustalone drogą porozumienia pomiędzy stronami.
XII. Postępowanie niniejsze jest prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710).
XIII. Wzór oferty określa załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
XIV. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania.

Uwagi:
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty:
1) Kryterium wyboru oferty jest cena (cena - 100%).
2) Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną. spełniającą wymagania Zamawiającego.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela: Sylwia Pułka. telefon (34) 311-15-23. wew. 252, pok. 209.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.