Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6101z ostatnich 7 dni
24559z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa uchwytów łazienkowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa uchwytów łazienkowych

Data zamieszczenia: 2023-01-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Gardeja
ul. Kwidzyńska 27
82-520 Gardeja
powiat: kwidzyński
tel. 0-55 262 40 50 fax 0-55 262 40 55
k.regula@gardeja.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gardeja
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 0-55 262 40 50
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA uchwytów łazienkowych
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Gardeja zaprasza do składania ofert na dostawę uchwytów łazienkowych dla
potrzeb projektu pn.: ,,Dostępny Samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz
Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18. Programu Operacyjnego
Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego.

I. Informacje o Zamawiającym:
Gmina Gardeja, Ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, NIP 5811850255
Strona internetowa prowadzonego postępowania:
http://www.gardeja.biuletyn.net/
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
Katarzyna Reguła-Lubińska, e-mail: k.regula@gardeja.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Postępowanie o wartości poniżej kwoty 130 000 zł, stosownie do art. 2 ust. 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.
zm.).
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurą rozeznania rynku wynikającą z
Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020.
IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uchwytów łazienkowych dla potrzeb realizacji projektu ,,Dostępny Samorząd - granty", zgodnie z poniższym opisem i innymi warunkami wykonania przedmiotu zamówienia:
L.p.
Nazwa
Ilość
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
1.
Uchwyt łazienkowy
5 sztuk
Minimalne parametry
- lakierowany na kolor biały,
- długość 70 cm,
- średnica rury 32 mm,
- uchwyt uchylny,
- zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie,
- posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych,
- obciążenie 120 kg.
2. Inne wymagani i warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1. Dostarczone uchwyty łazienkowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich i pochodzące z legalnych źródeł.
2.2. Uchwyty łazienkowe muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu producenta.
2.3. Uchwyty łazienkowe muszą być dedykowane na polski rynek i w edycji polskiej oraz posiadać polską instrukcję i inną dokumentację, jeżeli jest w załączeniu.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany w ciągu 7 dni wadliwego bądź niezgodnego z warunkami zamówienia produktu na produkt nowy oraz wolny od wad.
2.5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego, w terminie 7 dni od podpisania umowy.
2.6. Odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
2.7. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez strony protokołu odbioru, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.

Dokument nr: ZP/3/2023/PFRON

Składanie ofert:
VI. Miejsce, termin i forma składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć według Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen jednostkowych (brutto) oraz do wyliczenia ceny łącznej za cały przedmiot zamówienia (brutto), zgodnie z treścią formularza ofertowego, o którym mowa powyżej.

4. Ofertę należy:
4.1. złożyć osobiście lub listownie do Urzędu Gminy Gardeja, Ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja z dopiskiem na kopercie: Oferta na dostawę uchwytów łazienkowych na potrzeby realizacji projektu ,,Dostępny samorząd - granty", lub 4.2. przesłać skan oferty (w formacie pdf) na adres e-mailowy: k.regula@gardeja.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.02.2023 r. do godz. 14:00.

Wymagania:
III. Udział środków europejskich:
1. Zamówienie realizowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
2. Umowa Nr DSG/0598 o powierzenie grantu w ramach projektu ,,Dostępny Samorząd -
granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w
ramach Działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020,
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich.
3. Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

VII. Wyjaśnienia dotyczące treści zapytania ofertowego:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego, przesyłając zapytanie na adres e-mailowy: k.regula@gardeja.pl.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, Zamawiający przekaże Wykonawcom poprzez publikację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

VIII. Podstawy odrzucenia oferty:
Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu w przypadku gdy jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego lub została złożona po wyznaczonym terminie na składanie ofert.

IX. Wybór oferty:
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania i wysłana drogą mailową do Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
3. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający Wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż zaproponowane w złożonych ofertach.

X. Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania, od jego wszczęcia do zawarcia umowy.
2. Informację o unieważnieniu postępowania zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania i wyśle drogą mailową do Wykonawców, którzy złożyli oferty.

Uwagi:
V. Kryteria oceny ofert:
Kryterium oceny ofert: Najniższa cena

Kontakt:
XI. Obowiązki informacyjne wynikające z RODO:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Gardeja, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na potrzeby projektu pn.: ,,Dostępny Samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
3. RODO - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4. Podstawą prawną przetwarzania jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
5. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celach innym niż te, w których dane osobowe zostały zebrane.
6. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, którym należy udostępnić dane osobowe oraz podmioty, które na
podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. Ponadto odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania, jak również do czasu upływu okresu wymagalności roszczeń związanych z umową, wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz przez okres wskazany przez przepisy prawa w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych, ubezpieczeniowych i archiwizacyjnych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- zgodnie z art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,
- zgodnie z art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- zgodnie z art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości wyboru Pani/Pana oferty.
10. Decyzje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Nie profilujemy Pani/Pana danych osobowych.
11. Jak uzyskać dodatkowe informacje o przetwarzania Pani/Pana danych osobowych?
Adres do korespondencji: Gmina Gardeja, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja.
Adres email: info@gardeja.pl
Inspektor Ochrony Danych: Krzysztof Jóźwik, e-mail: biuro@solved.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.