dolnośląskie (Wrocław)
lubelskie (Dubienka)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbiórka budynku mieszkalnego |
Data zamieszczenia: | 2023-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki powiat: łódzki wschodni informacja: 044 725 67 10 um@koluszki.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Koluszki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | informacja: 044 725 |
Termin składania ofert: | 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty na rozbiórkę budynku mieszkalnego położonego w Koluszkach przy Ul. Brzezińskiej 30. I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku mieszkalnego położonego w Koluszkach przy ul . Brzezińskiej 30 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. 2. W zakres zamówienia wchodzi : 1) wykonanie robót rozbiórkowych budynku niezamieszkałego, 2) docieplenie ściany budynku sąsiedniego, 3) uprzątnięcie terenu po wykonanych robotach, 4) zagospodarowanie i utylizacja powstałych odpadów. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w: a) Przedmiarze robót b) Projekcie rozbiórki c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. CPV: 45.11.00.00 - 1 Dokument nr: GIZ 271. 04. ( 2 ). 2023 Składanie ofert: Koperta powinna być zaadresowana do zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Koluszkach przy Ul. 11 Listopada 65, 95 - 040 Koluszki i opatrzona napisem: ,, Oferta na wykonywanie rozbiórki budynku w Koluszkach przy Ul. Brzezińskiej 30 " oraz ,,Nie otwierać przed dniem 31 stycznia 2023 r. do godz. 12 00 " 7) Oferty należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach Ul. 11 Listopada 65 w godz. 8oo -16 oo ( we wtorki w godz. 8 oo -17oo a w piątki w godz.ch 8OO - 15OO ) nie później niż do dnia 31 stycznia 2023 r. do godz. 12 00. Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji: Koluszki Ul. Brzezińska 30, Gmina Koluszki. Terminy realizacji zamówienia: rozbiórkę budynku należy wykonać w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wymagania: Tryb postępowania: postępowanie poniżej kwoty 130.000 PLN. Na podstawie Art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późniejszymi zmianami ) do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy. 4. Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pana Marka Iskierkę z Królowej Woli. II. Inne informacje dotyczące przedmiotu prowadzonego postępowania 1. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca, dokonał wizji lokalnej w miejscu rozbiórki budynku celem dokonania właściwej wyceny realizowanych prac. 2. Materiały rozbiórkowe mogą być zagospodarowane przez Wykonawcę a na materiały oddane na składowisko odpadów powinny być wystawione karty przekazania odpadów. 3. Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 4.,, Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 ) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269 /2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. IV. Opis kryteriów oceny oferty : Cena oferty - 100 % 1) Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, która spełni wszystkie wymagania zawarte w niniejszym zaproszeniu. 2) Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. V. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę. 2) Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim. 3) Wszystkie strony oferty powinny być podpisane przez osobę / osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 4) Oferta musi być podpisana czytelnie imieniem i nazwiskiem, albo zaparafowana wraz z pieczątką imienną tak, aby można było stwierdzić tożsamość osoby podpisującej ofertę. 5) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione. Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty elektronicznie poprzez przesłanie oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym. 9) W przypadku składania oferty drogą elektroniczną w tytule e - maila należy wpisać ,, Oferta na rozbiórkę budynku w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 30" i przesłać na adres e - mail : um@koluszki.pl. VI. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty ( załączniki nr 1 do zaproszenia.) 2) Aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, lub aktualny wpis do Krajowego Rejestru Sądowego. Dokument może być załączony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. VII. Płatność: 1) Należność zostanie uregulowana ze środków zabezpieczonych w budżecie Gminy Koluszki. 2) Należność będzie zapłacona przelewem na konto podane na fakturze w terminie do 21 dni od daty przekazania przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury VAT / rachunku. VIII. Postanowienia końcowe: Na podstawie Art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późniejszymi zmianami ) do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy. 2) Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koluszkach. Uwagi: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki informacja: 044 725 67 10 sekretariat: 044 725 67 00 fax. (44) 714 58 40 e-mail: um@koluszki.pl web: www.koluszki.pl elektroniczna skrzynaka podawcza: http://epuap.gov.pl Kontakt: informacja: 044 725 67 10 sekretariat: 044 725 67 00 fax. (44) 714 58 40 e-mail: um@koluszki.pl Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: 1) Inspektor d/s zamówień publicznych Pan Marek Borowiński, lub Inspektor - Pani Agata Witkowska tel. (44) 725- 67- 44, pok. nr 203, lub e - mail: m.borowinski@koluszki.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024