Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług serwisowych i przegląd centrali wentylacyjnej oraz klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług serwisowych i przegląd centrali wentylacyjnej oraz klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2023-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD MIEJSKI GMINY OPATÓWEK
PI. Wolności 14
62-860 Opatówek
powiat: kaliski
tel. (62) 761-80-80 w.25, faks (62) 76-18-017
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Opatówek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (62) 761-80-80
Termin składania ofert: 2023-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług serwisowych i dwukrotny przegląd w roku 2023 centrali wentylacyjnej oraz klimatyzatorów będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek. Opis przedmiotu zamówienia:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie usług serwisowych i dwukrotny przegląd w roku 2023 centrali wentylacyjnej Ventus N - type oraz klimatyzatorów będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek: Gree GUHD60NM3, Gree GWH24KG-K3DNA6G/0, Hisense AS-09UR. wraz z wymianą i utylizacją filtrów- 2 szt. zakres czynności - klimatyzatory:.
kontrola szczelności, sprawdzenie poprawności działania układu chłodniczego i pomiar parametrów pracy, sprawdzenie pracy automatyki kontrolno - pomiarowej, test sterowników, sprawdzenie i konserwacja układu odprowadzania skroplili, sprawdzenie połączeń rurociągów i ich izolacji, sprawdzenie połączeń elektrycznych, odgrzybianie i dezynfekcja, czyszczenie i ewentualna wymiana filtrów powietrza, czyszczenie wymienników ciepła, sprawdzenie mocowania jednostki/ek zewnętrznej/nych, czyszczenie obudów jednostki/ek zewnętrznej/nych, czyszczenie obudów jednostki/ek wewnętrznej/nych. zakres czynności - centrala wentylacyjna:
oględziny zewnętrzne centrali i instalacji: stan czerpni ściennej, czerpni gruntowej oraz wyrzutni, wymiana filtra czerpni ściennej, czerpni gruntowej, wypoziomowanie centrali w kierunku odpływu skroplin, hałas dobiegający z centrali/instalacji, drożność otworów odpływu awaryjnego, stan instalacji odprowadzania skroplin, stan obwodu zasilającego centrali, stan przewodów sterowniczych, stan wszystkich złączy i połączeń centrali, manipulatora i urządzeń dodatkowych, stan przewodów wentylacyjnych; oględziny wewnętrzne centrali i instalacji: stan uszczelek i filtrów centrali, wymiana filtrów centrali i ich utylizacja, czystość wnętrza centrali, czystość wymiennika ciepła, drożność odpływu skroplin, opory toczenia wentylatorów, stan elementów automatyki wewnątrz central, stan i czystość elementów grzejnych nagrzewnicy kanałowej 1, stan i czystość elementów grzejnych nagrzewnicy kanałowej 2; sprawdzenie funkcjonalne centrali wentylacyjnej: kontrola poprawności pracy wentylatorów na wszystkich biegach, kontrola poprawności działania przepustnicy bypass (zmiana położenia, szczelność przepustnicy, stan uszczelek), kontrola poprawności działania przepustnicy recyrkulacji (zmiana położenia), kontrola poprawności presostatów central, kontrola wartości mierzonych przez sterownik centrali, kontrola układu rozmrożeni owego - wymuszenie zadziałania układu i sprawdzenie: zatrzymania wentylatorów, zmiany stanu przepustnicy, załączenia nagrzewnicy wstępnej, kontrola poprawności działania kanałowej nagrzewnicy wodnej, wysterowanie siłownika oraz pompy wody, kontrola układu przeciwzmrożeniowego nagrzewnicy wodnej, kontrola poprawności działania kanałowej nagrzewnicy elektrycznej, sterowania stycznika nagrzewnicy oraz "pulsera", kontrola zabezpieczeń termicznych nagrzewnic elektrycznych, kontrola czerpni ściennej (zmiana położenia, szczelność docisku, stan uszczelek piankowych), kontrola pracy przepustnicy rozmrażania recyrkulacyjnego - zmiana położenia, szczelność docisku, stan uszczelek piankowych.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 31.01.2023 roku w biurze podawczym Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
luty - grudzień 2023 r.
2. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Urząd Miejski Gminy Opatówek, Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek

Wymagania:
3. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ
Ocenie podlegać będzie oferta sporządzona na formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną brutto podaną w polskich złotych za przedmiot zamówienia, spełniającą wymogi niniejszego zapytania ofertowego.
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres: Urząd Miejski Gminy Opatówek 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 oraz opisane: "Świadczenie usług serwisowych i dwukrotny przegląd w roku 2023 centrali wentylacyjnej oraz klimatyzatorów będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek."
WYBÓR OFERTY ORAZ WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach, gdy:
nie złożono żadnej oferty niepodlegąjącej odrzuceniu,
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli w trakcie jej sprawdzenia stwierdzi, że: jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia zawiera błędy w obliczeniu oferty.
5. O wyborze oferty najkorzystniejszej zostaną powiadomieni pisemnie wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli ofertę.
4. Jedyną akceptowaną przez Zamawiającego formą płatności jest faktura VAT z odroczonym, z 14 - dniowym terminem zapłaty.
Do zapytania ofertowego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności.

Kontakt:
Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
1. Katarzyna Pogorzelec tel. (62) 761-80-80 wew. 25, adres e-mail: promocja@opatowek.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.