Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1014z dziś
7104z ostatnich 7 dni
25560z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego

Data zamieszczenia: 2023-01-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PYSZNICA
ul. Wolności 322
37-403 Pysznica
powiat: stalowowolski
18 841 00 04, faks 15 841 00 17
ug@pysznica.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Pysznica
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 18 841 00 04, faks 1
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Brandwicy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa miejsc postojowych, wiaty rekreacyjnej oraz zagospodarowanie rekreacyjne terenu obejmujące: plac zabaw, boisko rekreacyjne oraz utwardzenie terenu działek pod ciągi piesze, oświetlenie zewnętrzne terenu.
Projekt przewiduje lokalizację na terenie opracowania następujących elementów:
- miejsc postojowych;
- wiaty rekreacyjnej,
- placu zabaw
- boiska rekreacyjnego o nawierzchni piaskowej
- oświetlenia zewnętrznego terenu
- utwardzenie terenu pod ciągi piesze komunikującą poszczególne elementy zagospodarowania
Teren objęty zakresem opracowania zlokalizowany jest w centralnej części Brandwicy w rejonie istniejącego przedszkola na terenie działek o numerze ewidencyjnym: 996/1, 997/2, 997/6.
Zakres opracowania oznaczono na Projekcie zagospodarowania terenu literami A - I.
Ponadto:
- Przedmiotowa inwestycja nie zalicza się do inwestycji, dla których wymagane jest sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko,
- Przedmiotowy teren nie znajduje się w obrębie parków narodowych, rezerwatów przyrody lub krajobrazowych oraz nie występująca nim formy przyrody podlegające ochronie.
- Sposób odprowadzenia wód opadowych - na teren własny Inwestora.
Rozwiązania techniczne poszczególnych elementów zagospodarowania
Miejsca postojowe:
Projektuje się dwie lokalizacje miejsc postojowych: jako rozbudowę istniejących od strony wschodniej budynku przedszkola oraz oddzielne po stronie zachodniej opracowanego terenu.
Miejsca postojowe posiadają 5 i 6 stanowiska postojowe w tym po 1 dla osoby niepełnosprawnej.
Miejsce postojowe o wymiarach 2,5x5,0m oraz dla niepełnosprawnej osoby 3,6x5,0m i droga manewrowa o szerokości 5,0m. Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm ujęta w krawężniki drogowe na ławie betonowej z oporem.
Konstrukcja utwardzenia terenu pod plac manewrowy i miejsca postojowe składa się z następujących warstw:
- kostka betonowa 8cm,
- podsypka piaskowo-cementowa 4cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 25cm,
- podbudowa z piasku średnioziarnistego stabilizowanego cementem 15cm.
Powierzchnie utwardzone pod ciągi piesze:
Pomiędzy elementami gospodarowania rekreacyjnego zaprojektowano utwardzenie terenu pod ciągi piesze. Utwardzenie terenu zostało zaprojektowane z kostki betonowej bez fazy w obrzeżach betonowych 8x30cm. Nie narzucono kolorystyki nawierzchni lecz musi być ona w kolorach pastelowych ze zróżnicowaniem kolorystycznym elementów nawierzchni.
Konstrukcja utwardzenia terenu pod ciągi piesze składa się z następujących warstw:
- kostka betonowa 6cm,
- podsypka piaskowo-cementowa 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 15cm,
- warstwa ubitego piasku 15cm.
Wiata rekreacyjna
Wiata rekreacyjna o konstrukcji drewnianej, na planie ośmiokąta o boku 2,41m. Dach o konstrukcji drewnianej kopertowy, kryty blachą powlekaną. Wiata jako obiekt plenerowy będzie pełnić role grilla zadaszonego.
Forma architektoniczna i funkcja obiektu budowlanego, sposób jego dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy.
Układ konstrukcyjny obiektu stanowią słupy drewniane o przekroju 18x18cm posadowione
poprzez łączniki typu BMF z ławą żelbetową. Na słupach zaprojektowano płatwie drewniane o wymiarach przekroju 16x20 cm. Konstrukcje więźby dachowej stanowią krokwie 8x16cm. W
Kolorystyka obiektu
Elementy drewniane w kolorze - pine. Blacha kolor ceglasty lub grafit.
Podstawowe dane
- pow. zabudowy - 29,98m2
- wysokość całkowita - 4,99m
Plac zabaw
Zestawienie urządzeń zabawowych oraz elementów wyposażenia zastosowanych w projekcie:
- bujak sprężynowiec - szt. 1
- karuzela - szt. 1
- huśtawka - szt. 1
- zestaw zabawowy - szt. 1
- zestaw do ćwiczeń - szt. 1
- zestaw do ćwiczeń - szt. 1
- ławka parkowa - szt. 24
- kosz na śmieci - szt. 9
- tablica informacyjna - szt. 2
Przy każdym urządzeniu należy umieścić czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń. Dodatkowo na placu zabaw należy umieścić regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z placu zabaw, numer telefonu do zarządcy, a ponadto numery telefonów alarmowych.
Jako nawierzchnię bezpieczną przewiduje się dla urządzeń zabawowych i piaskownicy - warstwa piasku o uziarnieniu 0,2-2 mm grubości min. 30 cm.
Piasek musi być drobnoziarnisty ,,miękki", wyklucza się stosowanie piasku gruboziarnistego. Piasek nie może zawierać kamieni oraz innych niebezpiecznych cząstek. Piasek nie może się kurzyć.
W projekcie przewidziano ujęcie nawierzchni w obrzeża betonowe 5x30cm na podsypce cementowo-piaskowej (wszystkie obrzeża betonowe muszą znajdować się poza strefami bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń zabawowych).
W projekcie przewidziano ujęcie nawierzchni piaskownicy w obrzeża z granulatu gumowego SBR 5x25x100cm na podsypce cementowo-piaskowej
Uwaga! W przypadku zamiany urządzeń (zastosowania urządzeń równoważnych) należy zwrócić uwagę czy strefa bezpieczna każdego urządzenia nowego mieści się w wyznaczonej nawierzchni bezpiecznej z piasku i czy wysokość upadku HIC odpowiada zaprojektowanej nawierzchni. Przed wykonaniem nawierzchni należy wcześniej wykonać fundamenty pod urządzenia zabawowe.
Przy budowie infrastruktury rekreacyjnej będącej przedmiotem zadania inwestycyjnego wymagane jest przestrzeganie Polskich Norm, a w szczególności norm z grupy PN-EN 1176 odnoszących się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw.
Boisko o nawierzchni piaskowej
W miejscu istniejącego boiska o wierzchni naturalnej trawiastej zaprojektowano boisko o nawierzchni piaskowej o wymiarach 30x15m. Boisko ujęte w obrzeża z granulatu gumowego SBR 5x25x100cm na podsypce cementowo-piaskowej. Grubość piasku 30cm, pod warstwą piasku rozłożyć geowłókninę.
Jako wyposażenie zaprojektowano:
- dwie bramki aluminiowe 3x2m,
- zestaw przenośny do siatkówki.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45111291-4,45223300-9,45233253-7,45212140-9,45112723-9,45112720-8,45315300-1,45316100-6

Dokument nr: 2023/BZP 00044355, RI.III.271.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0a1da0f-97e4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b0798342-95a1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-zamówienia, która jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ lub ePUAPu oraz poczty elektronicznej.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia.
3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zapytania można składać za pomocą środków wymienionych w ust. 1 oraz za pomocą poczty elektronicznej na adres email: ug@pysznica.pl powołując się w temacie wiadomości na numer postepowania RI.III.271.2.2023.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@pysznica.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest
Wójt Gminy Pysznica Ul. Wolności 322 37-403 Pysznica
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych adres e-mail: iod@pysznica.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych;
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności: z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w szczególności osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74 i 75 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-06 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" udostępnioną na Platformie e-Zamówienia 2. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza Ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2022.2080 t.j. z dnia 2022.10.11).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko; nr rachunku 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002 z dopiskiem
,,Wadium - nr postępowania RI.III.271.2.2023"
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pysznica, 37- 403 Pysznica, ul. Wolności 322
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.III.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa miejsc postojowych, wiaty rekreacyjnej oraz zagospodarowanie rekreacyjne terenu obejmujące: plac zabaw, boisko rekreacyjne oraz utwardzenie terenu działek pod ciągi piesze, oświetlenie zewnętrzne terenu.
Projekt przewiduje lokalizację na terenie opracowania następujących elementów:
- miejsc postojowych;
- wiaty rekreacyjnej,
- placu zabaw
- boiska rekreacyjnego o nawierzchni piaskowej
- oświetlenia zewnętrznego terenu
- utwardzenie terenu pod ciągi piesze komunikującą poszczególne elementy zagospodarowania
Teren objęty zakresem opracowania zlokalizowany jest w centralnej części Brandwicy w rejonie istniejącego przedszkola na terenie działek o numerze ewidencyjnym: 996/1, 997/2, 997/6.
Zakres opracowania oznaczono na Projekcie zagospodarowania terenu literami A - I.
Ponadto:
- Przedmiotowa inwestycja nie zalicza się do inwestycji, dla których wymagane jest sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko,
- Przedmiotowy teren nie znajduje się w obrębie parków narodowych, rezerwatów przyrody lub krajobrazowych oraz nie występująca nim formy przyrody podlegające ochronie.
- Sposób odprowadzenia wód opadowych - na teren własny Inwestora.
Rozwiązania techniczne poszczególnych elementów zagospodarowania
Miejsca postojowe:
Projektuje się dwie lokalizacje miejsc postojowych: jako rozbudowę istniejących od strony wschodniej budynku przedszkola oraz oddzielne po stronie zachodniej opracowanego terenu.
Miejsca postojowe posiadają 5 i 6 stanowiska postojowe w tym po 1 dla osoby niepełnosprawnej.
Miejsce postojowe o wymiarach 2,5x5,0m oraz dla niepełnosprawnej osoby 3,6x5,0m i droga manewrowa o szerokości 5,0m. Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm ujęta w krawężniki drogowe na ławie betonowej z oporem.
Konstrukcja utwardzenia terenu pod plac manewrowy i miejsca postojowe składa się z następujących warstw:
- kostka betonowa 8cm,
- podsypka piaskowo-cementowa 4cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 25cm,
- podbudowa z piasku średnioziarnistego stabilizowanego cementem 15cm.
Powierzchnie utwardzone pod ciągi piesze:
Pomiędzy elementami gospodarowania rekreacyjnego zaprojektowano utwardzenie terenu pod ciągi piesze. Utwardzenie terenu zostało zaprojektowane z kostki betonowej bez fazy w obrzeżach betonowych 8x30cm. Nie narzucono kolorystyki nawierzchni lecz musi być ona w kolorach pastelowych ze zróżnicowaniem kolorystycznym elementów nawierzchni.
Konstrukcja utwardzenia terenu pod ciągi piesze składa się z następujących warstw:
- kostka betonowa 6cm,
- podsypka piaskowo-cementowa 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 15cm,
- warstwa ubitego piasku 15cm.
Wiata rekreacyjna
Wiata rekreacyjna o konstrukcji drewnianej, na planie ośmiokąta o boku 2,41m. Dach o konstrukcji drewnianej kopertowy, kryty blachą powlekaną. Wiata jako obiekt plenerowy będzie pełnić role grilla zadaszonego.
Forma architektoniczna i funkcja obiektu budowlanego, sposób jego dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy.
Układ konstrukcyjny obiektu stanowią słupy drewniane o przekroju 18x18cm posadowione
poprzez łączniki typu BMF z ławą żelbetową. Na słupach zaprojektowano płatwie drewniane o wymiarach przekroju 16x20 cm. Konstrukcje więźby dachowej stanowią krokwie 8x16cm. W
Kolorystyka obiektu
Elementy drewniane w kolorze - pine. Blacha kolor ceglasty lub grafit.
Podstawowe dane
- pow. zabudowy - 29,98m2
- wysokość całkowita - 4,99m
Plac zabaw
Zestawienie urządzeń zabawowych oraz elementów wyposażenia zastosowanych w projekcie:
- bujak sprężynowiec - szt. 1
- karuzela - szt. 1
- huśtawka - szt. 1
- zestaw zabawowy - szt. 1
- zestaw do ćwiczeń - szt. 1
- zestaw do ćwiczeń - szt. 1
- ławka parkowa - szt. 24
- kosz na śmieci - szt. 9
- tablica informacyjna - szt. 2
Przy każdym urządzeniu należy umieścić czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń. Dodatkowo na placu zabaw należy umieścić regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z placu zabaw, numer telefonu do zarządcy, a ponadto numery telefonów alarmowych.
Jako nawierzchnię bezpieczną przewiduje się dla urządzeń zabawowych i piaskownicy - warstwa piasku o uziarnieniu 0,2-2 mm grubości min. 30 cm.
Piasek musi być drobnoziarnisty ,,miękki", wyklucza się stosowanie piasku gruboziarnistego. Piasek nie może zawierać kamieni oraz innych niebezpiecznych cząstek. Piasek nie może się kurzyć.
W projekcie przewidziano ujęcie nawierzchni w obrzeża betonowe 5x30cm na podsypce cementowo-piaskowej (wszystkie obrzeża betonowe muszą znajdować się poza strefami bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń zabawowych).
W projekcie przewidziano ujęcie nawierzchni piaskownicy w obrzeża z granulatu gumowego SBR 5x25x100cm na podsypce cementowo-piaskowej
Uwaga! W przypadku zamiany urządzeń (zastosowania urządzeń równoważnych) należy zwrócić uwagę czy strefa bezpieczna każdego urządzenia nowego mieści się w wyznaczonej nawierzchni bezpiecznej z piasku i czy wysokość upadku HIC odpowiada zaprojektowanej nawierzchni. Przed wykonaniem nawierzchni należy wcześniej wykonać fundamenty pod urządzenia zabawowe.
Przy budowie infrastruktury rekreacyjnej będącej przedmiotem zadania inwestycyjnego wymagane jest przestrzeganie Polskich Norm, a w szczególności norm z grupy PN-EN 1176 odnoszących się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi dla bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw.
Boisko o nawierzchni piaskowej
W miejscu istniejącego boiska o wierzchni naturalnej trawiastej zaprojektowano boisko o nawierzchni piaskowej o wymiarach 30x15m. Boisko ujęte w obrzeża z granulatu gumowego SBR 5x25x100cm na podsypce cementowo-piaskowej. Grubość piasku 30cm, pod warstwą piasku rozłożyć geowłókninę.
Jako wyposażenie zaprojektowano:
- dwie bramki aluminiowe 3x2m,
- zestaw przenośny do siatkówki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów, przypisując im odpowiednią wagę:
- Cena całkowita oferty brutto 60%
- Długość okresu rękojmi i gwarancji jakości 40%
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie realizacji terenu rekreacyjnego o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych);
- w zakresie niezbędnym do wykazania doświadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Przez zamówienie należy rozumieć: zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie lub zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.
UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj.
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - kierownik budowy;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót elektrycznych;
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2021.2351 t. j. z dnia 20.12.2021 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646 t.j. z dnia 2021.09.08).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a w przypadku kierownika budowy również z informacjami na temat doświadczenia zawodowego o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 pkt 4b SWZ, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ.
1.6. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Kosztorysy ofertowe. Wykonawca składający ofertę składa kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych
do SWZ przedmiarów robót.
(jeżeli dotyczy):
2. Pełnomocnictwo. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który
składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym
zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika.
Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem
adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument wadium w poręczeniach lub gwarancjach. W przypadku wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca załączenie
do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium na rachunek bankowy Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2022.2080 t.j. z dnia 2022.10.11).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko; nr rachunku 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002 z dopiskiem
,,Wadium - nr postępowania RI.III.271.2.2023"
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pysznica, 37- 403 Pysznica, ul. Wolności 322
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są
zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym
art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wzorze umowy - zał. nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów, przypisując im odpowiednią wagę:
- Cena całkowita oferty brutto 60%
- Długość okresu rękojmi i gwarancji jakości 40%
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.