Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości

Data zamieszczenia: 2023-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Radziejowie ,,INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI"
Rynek 22
88-200 Radziejów
powiat: radziejowski
509 263 740
maciej.kacki@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142662
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Radziejów
Wadium: ---
Nr telefonu: 509 263 740
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie
Powstaje w kontekście projektu
RPKP.07.01.00-04-0002/21 - Adaptacja budynku i zakup wyposażenia na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie

Część 1
Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsię

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zapytanie ofertowe w ramach projektu pt. ,,Adaptacja budynku i zakup wyposażenia na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie" planowanego do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa RPKP.07.00.00 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność; Działanie RPKP.07.01.00 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność
Nr projektu: RPKP.07.01.00-04-0002/21
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa i adres Zamawiającego: Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Radziejowie ,,INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI", Ul. Rynek 22; 88-200 Radziejów,
KRS: 0000614165 NIP: 8891514519 REGON 364259658
Adres do korespondencji / Osoba do kontaktu: Maciej Kącki, Ul. Jaskółcza 28, 87-800 Włocławek, tel. 509 263 740, e-mail: maciej.kacki@gmail.com

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa zadania będącego przedmiotem zamówienia: Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zamówienie jest niezbędne do realizacji projektu pt. ,,Adaptacja budynku i zakup wyposażenia na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie" realizowanego w ramach poddziałania RPKP.07.01.00 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.
Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086).
Adres inwestycji: województwo kujawsko-pomorskie, pow. radziejowski, gm. Radziejów, miejscowość Radziejów, Ul. Rynek 22; 88-200 Radziejów,
Cel zamówienia i opis projektu:
Przedmiotem projektu jest adaptacja budynku w celu uruchomienia inkubatora przedsiębiorczości. Wyposażenie obiektu będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji dołączonej do niniejszego zapytania ofertowego towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanych w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe i estetyczne co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Przedmiar robót należy rozpatrywać łącznie z wyciągiem z projektu budowlanego, które zawierają szczegóły realizacyjne. Dokument ten ma jedynie charakter pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty.
Budynek jest zlokalizowany w Radziejowie przy Ul. Rynek 22, na działce o nr. ew. 394 o pow. 501m2. Obiekt jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Jest budynkiem narożnym. Od strony Rynku tworzy z pozostałymi budynkami zabudowę pierzejową. Budynek jest murowany, stropy między-kondygnacyjne żelbetowe, dach drewniany dwuspadowy. Ogrzewanie gazowe. Pow. użytkowa części budynku handlowo-usługowego z przeznaczeniem na inkubator wynosi 220,69m2. Istniejący obiekt składa się z 4 części: jedna - przeznaczona do rozbiórki, dwie - do remontu w późniejszym terminie (po okresie trwałości inkubatora) oraz ostatnia - przeznaczana zgodnie
z załączonym projektem na inkubator.
Część pod inkubator nie jest obecnie użytkowana - nie jest tu prowadzona żadna działalność.
W zakresie projektu nie zmienia się pierwotnych funkcji pomieszczeń, jednak planuje się zmienić ich układ funkcjonalny o dodatkowe typu socjalne, porządkowe oraz sanitarne. Budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych z ograniczeniami ruchowymi (łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych, platforma w klatce schodowej) oraz innymi. W ramach prac architektonicznych przewidziano m.in.:
- ścianki działowe; tynki wew. i zew. podłogi i posadzki;
- rekuperacja; w kotłowni komin wykonany w technologii Schiedel lub równoważnej; do odprowadzenia spalin z pieca c.o., system rondo plus, pustaki wentylacyjne o przekroju kanałów 12x17cm; kominy powyżej połaci dachowych z cegły klinkierowej; dostęp do komina: drabiny dech. montowane na bocznej elewacji;
- izolacja pozioma posadzki; izolacja paro-przepuszczalna dachu; izolacja termiczna: cieplna
i dźwiękowa posadzki;
- izolacja cieplna dachu w poziomie stropu nad piętrem;
- okna i drzwi balkonowe;
- dach dwuspadowy kryty blachodachówką; bez zmian wysokości budynku; konstrukcja dachu drewniana płatwiowokleszczowa;
- obróbki blacharskie dachowe systemowe; rynny i rury spustowe;
- wew. klatka schodowa żelbetowa monolityczna;
- balustrady stalowe lub drewniane.
Roboty budowlane związane z przebudową lokali wiążą się ze zmianami w elementach konstrukcyjnych budynku, tj. powstanie nowa żelbetowa klatka schodowa (wew. obiektu), nastąpi wymiana drewnianych stropów na żelbetowe, wybicie otworu drzwiowego w istniejącej wew. ścianie nośnej, demontaż i montaż nowej konstrukcji dachowej, zachowując jej geometrię, wymiana stolarki okiennej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i sanitarnej.
Wyposażenie obiektu będzie przedmiotem, odrębnego postępowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a do zapytania ofertowego (przedmiar robót) oraz 2b Wyciąg z dokumentacji projektowej.
Umowa z Wykonawcą: Umowa zostanie zawarta w wyniku wyboru oferty przez Zamawiającego.
Opis sposobu przygotowania ofert, miejsce oraz termin składania ofert oraz pozostałe warunki zostały zawarte w zapytaniu ofertowym.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45400000-1

Dokument nr: 2023-47192-142662

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
radziejowski
Gmina
Radziejów
Miejscowość
Radziejów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z zasadami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, w zakresie terminów jej wykonania oraz innych elementów w następujących okolicznościach:
- możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wyrażania zgody na wydłużenie terminu zakończenia realizacji ww. projektu przez Instytucje Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020;
- możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od niego, np. wystąpienia zjawisk związanych
z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe; ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy,
- zmiana terminu płatności w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi i innymi czynnikami, które nie były możliwe do przewidzenia w terminie zawarcia umowy;
- zmiany harmonogramu płatności - w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w dniu podpisania umowy okoliczności, wpływających na wysokość i termin częściowych płatności np. wcześniejsze wykonanie robót;
- innymi zdarzeniami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego, w tym zagrożeniem epidemiologicznym, uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy lub jej części zgodnie
z zapytaniem ofertowym;
- możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych / technologicznych itp. w zakresie przedmiotu zamówienia niż te istniejące w chwili przeprowadzenia
i zakończenia postępowania ofertowego celem wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia;
- zmiana postanowień umowy innych niż zapisy wynikające z oferty - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści umowy,
- innych okoliczności określonych w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
Zmiany powyższe nie mogą wpływać na całkowitą wartość zamówienia przyjętą przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawcy zobowiązani są do spełnienia warunków podmiotowych określonych w Załączniku nr 3 i Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Ich niezałączenie, niepełne lub błędne wypełnienie będzie równoznaczne z niespełnieniem warunku formalnego, wykluczającego ofertę z oceny.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. Warunek zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego na podstawie CEIDG/KRS lub na podstawie dokumentów założycielskich Wykonawcy, takich jak umowa, statut lub innych równoważnych.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-19
Data ostatniej zmiany
2023-01-19 20:54:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a) Kryterium Cena - w kryterium kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg. wzoru:
Cena = [Cb/Co] x 60% x 100 punktów
Gdzie:
Cb - łączna cena brutto najtańszej oferty
Co - łączna cena brutto ocenianej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
b) Kryterium Gwarancja - w kryterium w kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
Gwarancja (okres liczony w miesiącach) = [Gb/Gn] x 30% x 100 punktów
Gdzie:
Gb - okres gwarancji badanej oferty
Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
c) Kryterium Czas reakcji serwisowej (CRS) - w kryterium kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg. wzoru:
CRS serwisowej (czas w godzinach) = [CRSmin/CRSo] x 10% x 100 punktów
Gdzie:
CRSmin - najkrótszy CSR spośród wszystkich ocenianych ofert
CRSo - CSR podany w badanej ofercie cen

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Maciej Kącki
tel.: 509 263 740
e-mail: maciej.kacki@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.