dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości |
Data zamieszczenia: | 2023-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Radziejowie ,,INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI" Rynek 22 88-200 Radziejów powiat: radziejowski 509 263 740 maciej.kacki@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142662 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Radziejów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 509 263 740 |
Termin składania ofert: | 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie Powstaje w kontekście projektu RPKP.07.01.00-04-0002/21 - Adaptacja budynku i zakup wyposażenia na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie Część 1 Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsię Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zapytanie ofertowe w ramach projektu pt. ,,Adaptacja budynku i zakup wyposażenia na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie" planowanego do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa RPKP.07.00.00 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność; Działanie RPKP.07.01.00 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Nr projektu: RPKP.07.01.00-04-0002/21 ZAMAWIAJĄCY Nazwa i adres Zamawiającego: Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Radziejowie ,,INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI", Ul. Rynek 22; 88-200 Radziejów, KRS: 0000614165 NIP: 8891514519 REGON 364259658 Adres do korespondencji / Osoba do kontaktu: Maciej Kącki, Ul. Jaskółcza 28, 87-800 Włocławek, tel. 509 263 740, e-mail: maciej.kacki@gmail.com OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Nazwa zadania będącego przedmiotem zamówienia: Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamówienie jest niezbędne do realizacji projektu pt. ,,Adaptacja budynku i zakup wyposażenia na potrzeby utworzenia inkubatora przedsiębiorczości w Radziejowie" realizowanego w ramach poddziałania RPKP.07.01.00 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086). Adres inwestycji: województwo kujawsko-pomorskie, pow. radziejowski, gm. Radziejów, miejscowość Radziejów, Ul. Rynek 22; 88-200 Radziejów, Cel zamówienia i opis projektu: Przedmiotem projektu jest adaptacja budynku w celu uruchomienia inkubatora przedsiębiorczości. Wyposażenie obiektu będzie przedmiotem odrębnego postępowania. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji dołączonej do niniejszego zapytania ofertowego towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanych w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe i estetyczne co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Przedmiar robót należy rozpatrywać łącznie z wyciągiem z projektu budowlanego, które zawierają szczegóły realizacyjne. Dokument ten ma jedynie charakter pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty. Budynek jest zlokalizowany w Radziejowie przy Ul. Rynek 22, na działce o nr. ew. 394 o pow. 501m2. Obiekt jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Jest budynkiem narożnym. Od strony Rynku tworzy z pozostałymi budynkami zabudowę pierzejową. Budynek jest murowany, stropy między-kondygnacyjne żelbetowe, dach drewniany dwuspadowy. Ogrzewanie gazowe. Pow. użytkowa części budynku handlowo-usługowego z przeznaczeniem na inkubator wynosi 220,69m2. Istniejący obiekt składa się z 4 części: jedna - przeznaczona do rozbiórki, dwie - do remontu w późniejszym terminie (po okresie trwałości inkubatora) oraz ostatnia - przeznaczana zgodnie z załączonym projektem na inkubator. Część pod inkubator nie jest obecnie użytkowana - nie jest tu prowadzona żadna działalność. W zakresie projektu nie zmienia się pierwotnych funkcji pomieszczeń, jednak planuje się zmienić ich układ funkcjonalny o dodatkowe typu socjalne, porządkowe oraz sanitarne. Budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych z ograniczeniami ruchowymi (łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych, platforma w klatce schodowej) oraz innymi. W ramach prac architektonicznych przewidziano m.in.: - ścianki działowe; tynki wew. i zew. podłogi i posadzki; - rekuperacja; w kotłowni komin wykonany w technologii Schiedel lub równoważnej; do odprowadzenia spalin z pieca c.o., system rondo plus, pustaki wentylacyjne o przekroju kanałów 12x17cm; kominy powyżej połaci dachowych z cegły klinkierowej; dostęp do komina: drabiny dech. montowane na bocznej elewacji; - izolacja pozioma posadzki; izolacja paro-przepuszczalna dachu; izolacja termiczna: cieplna i dźwiękowa posadzki; - izolacja cieplna dachu w poziomie stropu nad piętrem; - okna i drzwi balkonowe; - dach dwuspadowy kryty blachodachówką; bez zmian wysokości budynku; konstrukcja dachu drewniana płatwiowokleszczowa; - obróbki blacharskie dachowe systemowe; rynny i rury spustowe; - wew. klatka schodowa żelbetowa monolityczna; - balustrady stalowe lub drewniane. Roboty budowlane związane z przebudową lokali wiążą się ze zmianami w elementach konstrukcyjnych budynku, tj. powstanie nowa żelbetowa klatka schodowa (wew. obiektu), nastąpi wymiana drewnianych stropów na żelbetowe, wybicie otworu drzwiowego w istniejącej wew. ścianie nośnej, demontaż i montaż nowej konstrukcji dachowej, zachowując jej geometrię, wymiana stolarki okiennej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej i sanitarnej. Wyposażenie obiektu będzie przedmiotem, odrębnego postępowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a do zapytania ofertowego (przedmiar robót) oraz 2b Wyciąg z dokumentacji projektowej. Umowa z Wykonawcą: Umowa zostanie zawarta w wyniku wyboru oferty przez Zamawiającego. Opis sposobu przygotowania ofert, miejsce oraz termin składania ofert oraz pozostałe warunki zostały zawarte w zapytaniu ofertowym. Okres gwarancji minimum 12 miesięcy CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45400000-1 Dokument nr: 2023-47192-142662 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-03 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat radziejowski Gmina Radziejów Miejscowość Radziejów Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zgodnie z zasadami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik do ogłoszenia. Warunki zmiany umowy Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, w zakresie terminów jej wykonania oraz innych elementów w następujących okolicznościach: - możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wyrażania zgody na wydłużenie terminu zakończenia realizacji ww. projektu przez Instytucje Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; - możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od niego, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe; ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy, - zmiana terminu płatności w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi i innymi czynnikami, które nie były możliwe do przewidzenia w terminie zawarcia umowy; - zmiany harmonogramu płatności - w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w dniu podpisania umowy okoliczności, wpływających na wysokość i termin częściowych płatności np. wcześniejsze wykonanie robót; - innymi zdarzeniami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego, w tym zagrożeniem epidemiologicznym, uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy lub jej części zgodnie z zapytaniem ofertowym; - możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych / technologicznych itp. w zakresie przedmiotu zamówienia niż te istniejące w chwili przeprowadzenia i zakończenia postępowania ofertowego celem wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia; - zmiana postanowień umowy innych niż zapisy wynikające z oferty - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; - wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści umowy, - innych okoliczności określonych w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na całkowitą wartość zamówienia przyjętą przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawcy zobowiązani są do spełnienia warunków podmiotowych określonych w Załączniku nr 3 i Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Ich niezałączenie, niepełne lub błędne wypełnienie będzie równoznaczne z niespełnieniem warunku formalnego, wykluczającego ofertę z oceny. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. Warunek zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego na podstawie CEIDG/KRS lub na podstawie dokumentów założycielskich Wykonawcy, takich jak umowa, statut lub innych równoważnych. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-01-19 Data ostatniej zmiany 2023-01-19 20:54:13 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a) Kryterium Cena - w kryterium kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg. wzoru: Cena = [Cb/Co] x 60% x 100 punktów Gdzie: Cb - łączna cena brutto najtańszej oferty Co - łączna cena brutto ocenianej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis b) Kryterium Gwarancja - w kryterium w kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru: Gwarancja (okres liczony w miesiącach) = [Gb/Gn] x 30% x 100 punktów Gdzie: Gb - okres gwarancji badanej oferty Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert Czy kryterium cenowe NIE Opis c) Kryterium Czas reakcji serwisowej (CRS) - w kryterium kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg. wzoru: CRS serwisowej (czas w godzinach) = [CRSmin/CRSo] x 10% x 100 punktów Gdzie: CRSmin - najkrótszy CSR spośród wszystkich ocenianych ofert CRSo - CSR podany w badanej ofercie cen Kontakt: Osoby do kontaktu Maciej Kącki tel.: 509 263 740 e-mail: maciej.kacki@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024