Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1195z dziś
7285z ostatnich 7 dni
25741z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu i oprogramowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu i oprogramowania

Data zamieszczenia: 2023-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA POŚWIĘTNE
Poświętne nr 21
18-112 Poświętne
powiat: białostocki
tel. 48 85 650 13 14 w.1
sekretariat@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Poświętne
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 85 650 13 14
Termin składania ofert: 2023-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOSTAWA sprzętu i oprogramowania dla Gminy Poświętne w ramach projektu grantowego Cyfrowa
II. Przedmiot zamówienia:
1. Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Urzędu
Gminy w Poświętnem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Wykonawca przed złożeniem oferty powinien szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu
zamówienia i na jego podstawie złożyć ofertą.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany
przedmiot zamówienia.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia
umowy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął
wyroby/urządzenia, systemy o których mowa w OPZ, czy też uwzględnił wyroby/urządzenia
o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany
jest załączyć do oferty: wykaz urządzeń/wyrobów systemów równoważnych przyjętych
do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane urządzenia/
wyroby, systemy zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych
w OPZ. Poprzez dokumentację potwierdzającą minimalne wymagania parametrów jakościowych,
Zamawiający rozumie wymagania zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach,
stronach internetowych producentów sprzętu, oprogramowania.
7. W przypadku zaoferowania urządzeń/wyrobów, systemów niespełniających minimalnych parametrów
jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie
odrzucona jako nieodpowiadająca treści niniejszego zapytania ofertowego.
8. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom. O fakcie powierzenia części
zamówienia podwykonawcom należy poinformować w składanej ofercie.

CPV: 30200000-1, 48000000-8, 30191000-4, 85312320-8

Dokument nr: GPZ.271.4.2023

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02 luty 2023 roku o godz. 10.00.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce składania, termin składania oraz termin otwarcia ofert
1. Oferty należy złożyć w terminie do 02 luty 2023 roku do godz. 09.00 za pomocą platformy
Baza konkurencyjności dostępnej pod adresem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
Instrukcja dla użytkowników dostępna jest pod adresem: https://archiwumbazakonkurencyjnosci.
funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction
3. Zamawiający dopuszcza również składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora
pocztowego. Oferty należy składać: Urząd Gminy Poświętne, 18-112 Poświętne 21 z dopiskiem
na kopercie: ,,Oferta DOSTAWA sprzętu i oprogramowania dla Gminy Poświętne w ramach projektu
grantowego Cyfrowa Gmina".

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Nie dłużej niż do 35 dni od daty podpisania umowy

Wymagania:
Podstawa prawna udzielenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j.
Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), wartość zamówienia jest niższa od kwoty 130 000
zł netto.
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurami określonymi w Wytycznych w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z
21.12.2020 r.
3. Zapytanie upublicznione zostało na stronie:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
oraz na stronie internetowej beneficjenta: https://ugposwietne.wrotapodlasia.pl/
IV. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
Wypełniony przez wykonawcę formularz oferty- załącznik nr 1 do zapytania.
V. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej.
1 Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty jakie poniesie wykonawca, a które są
niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Cena powinna zawierać również
należne podatki i opłaty w tym także wszelkie koszty nie wynikające bezpośrednio z opisu
przedmiotu zamówienia, opisu projektu i projektowanych postanowień umowy, ale możliwe do
przewidzenia przez Wykonawcę w dniu składania przez niego oferty.
2 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej.
3 W formularzu ofertowym należy podać cenę oferty netto i brutto.
4 Właściwe ustalenie należnego podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z
przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
5 Jeżeli zaoferowana cena będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzi
wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów,
zamawiający będzie wymagał od wykonawcy złożenia stosownych wyjaśnień oraz dowodów
w zakresie wyliczenia ceny.
6 Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu należy do wykonawcy.
Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień
w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają w
pełni podanej w ofercie ceny.
8 W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty ze względu na tą samą cenę najkorzystniejszych
ofert, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
9 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących
treści złożonej oferty, w tym także zaoferowanej ceny.
VI. Kryteria oceny ofert
1 W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował następujące kryteria i
ich znaczenia:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie
(waga) kryterium
1. Cena (C) 100%
2 Punkty będą liczone według następującego wzoru:
gdzie: Cmin - najniższa zaoferowana cena oferty
Cbad - cena oferty badanej
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami (nie dotyczy składania
ofert)
Porozumiewanie z wykonawcami odbywa się za pomocą:
a) formularzy (zakładka pytania) dostępnych na platformie Baza Konkurencyjności pod adresem
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
b) poczty elektronicznej: alfred.dobrzynski@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl
c) Elektronicznej Skrzynki Podawczej: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/
opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/u6443hhjgk
znajdującej się na platformie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
d) operatora pocztowego
2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, składaną za pomocą Bazy Konkurencyjności należy
sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) wg załączonych wzorów i złożyć jako
dokument/dokumenty elektroniczne podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem
zaufanym lub podpisem osobistym

4. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane.
6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Zamawiający nie wymaga przedstawiania
ofert wariantowych i nie dopuszcza ich składania.
IX. Odrzucenie ofert
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) jej treść jest niezgodna z warunkami niniejszego zapytania;
3) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
X. Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty.
XI. Postanowienia umowy
Z wybranym wykonawca zostanie zawarta umowa w formie pisemnej. W przypadku, gdy wybrany
wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z zamawiającym, zamawiający zawrze umowę z kolejnym
wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Szczegółowe postanowienia umowy, w tym zakres dopuszczalnych zmian, zawierają projektowane
postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Uwagi:
XII. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej
,,RODO", informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Poświętne,
18-112 Poświętne nr 21,
? tel. 085 650 13 14,
? faks 085 650 11 83,
? e-mail: sekretariat@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Poświętnem jest Pani Anna
Roszkowska, e-mail: ido@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl, tel. 085 650 13 14 w. 9*;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu prowadzenia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę
sprzętu informatycznego w ramach programu Cyfrowa Gmina oraz jego rozstrzygnięcia,
jak również zawarcia umowy (art. 6 ust.1
lit. b) RODO) w sprawie zamówienia publicznego oraz jego realizacji i udokumentowania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym administrator będzie
zobowiązany udostępnić dokumentację postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy
prawa w tym w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp
? Pani/Pana dane osobowe przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania,
nie krócej niż okres wskazany w art. 78 ustawy Pzp i w przepisach o archiwizacji, w
tym w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp.
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO;
- prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16
RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
na podstawie art. 18 RODO, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/
Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
1. Ze strony zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu jest Pan Alfred Dobrzyński
tel. 85 650 14 14 w.1 e-mail: alfred.dobrzynski@ug.poswietne.wrotapodlasia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.