Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
631z dziś
6746z ostatnich 7 dni
25252z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa infrastruktury i terenów rekreacyjnych nad jeziorami

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa infrastruktury i terenów rekreacyjnych nad jeziorami

Data zamieszczenia: 2023-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Chełmża
Wodna 2
87-140 Chełmża
powiat: toruński
/+48/ 56 675 60 75
info@gminachelmza.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Chełmża
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: /+48/ 56 675 60 75
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa infrastruktury i terenów rekreacyjnych nad jeziorami na terenie Gminy Chełmża.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów małej architektury, placów zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego, skateparku, pumptracku, parku linowego, ścianki wspinaczkowej dla małych dzieci, terenów zielonych, chodników, parkingu oraz oświetlenia z monitoringiem w miejscowościach: Kuczwały, Zalesie, Strużal i Dźwierzno nad Jeziorem Chełmżyńskim i Jeziorem Dźwierzno.
Zakres Części I zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 ,,Budowa elementów małej architektury, boiska wielofunkcyjnego, skateparku, pumptracku, parku linowego i ścianki wspinaczkowej dla małych dzieci w miejscowości Zalesie";
2) Zadanie nr 2 ,,Zagospodarowanie terenu zielonego przy istniejącej świetlicy wiejskiej, w tym budowa ścieżek, parkingu, wiaty z grillem, wykonanie ogrodzenia, budowy placu zabaw i elementów siłowni zewnętrznej, oświetlenie terenu z monitoringiem, nasadzenia w miejscowości Strużal";
3) Zadanie nr 3 ,,Budowa trybun przy istniejącym boisku do piłki siatkowej, chodników, elementów małej architektury, 8 lamp oświetleniowych z monitoringiem i placu zabaw w miejscowości Dźwierzno";
4) Zadanie nr 4 ,,Budowa wiaty, placu zabaw i małej architektury w miejscowości Kuczwały".
Szczegółowo zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 a - OPZ dla Części I
i Załączniku nr 2 a - WZÓR UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wieży widokowych w miejscowości Zalesie oraz Zelgno.
Zakres Części II zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 ,,Budowa wieży widokowej w miejscowości Zelgno"
2) Zadanie nr 2 ,,Budowa wieży widokowej w miejscowości Zalesie".
Szczegółowo zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 b - OPZ dla Części II i Załączniku nr 2 b - WZÓR UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. : ,,Budowa dwumasztowego elektrycznego wyciągu dla narciarzy wodnych wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i wybudowaniem przyłącza elektroenergetycznego w miejscowości Zalesie".
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie dwumasztowego elektrycznego wyciągu nart wodnych, z możliwością pływania na deskach wakeboardowych, o długości liny napędowej ok. 190m (stosownie do wybranego i zaakceptowanego urządzenia) oraz pomostu w rejonie masztu startowego, pomostu drewnianego na palach osadzonych w dnie jeziora lub pomostu pływającego wyciągu kotwiczonego za pomocą martwych kotwic.
Szczegółowo zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 c - OPZ dla Części III i Załączniku nr 2 c - WZÓR UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zasilenia urządzeń terenowych i oświetlenia terenów rekreacyjnych w miejscowości Zalesie.
Szczegółowo zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 d - OPZ dla Części IV i Załączniku nr 2 d - WZÓR UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu do wieży widokowej, budowa parkingu, budowa chodnika, budowa oraz przebudowa dróg w miejscowościach: Zelgno, Kuczwały, Strużal, Zalesie, Bielczyny.
W zakres Części V zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 ,,Zagospodarowanie terenu do wieży widokowej w miejscowości Zelgno, obręb ewidencyjny 0029, Gmina Chełmża";
2) Zadanie nr 2 ,,Budowa parkingu do 10 miejsc postojowych na działce nr 9/3 w miejscowości Kuczwały";
3) Zadanie nr 3 ,,Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 8 w miejscowości Kuczwały" ;
4) Zadanie nr 4 ,,Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 117 w miejscowości Bielczyny";
5) Zadanie nr 5 ,,Przebudowa drogi wewnętrznej działka n r 130 w miejscowości Bielczyny";
6) Zadanie nr 6 ,,Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 131 w miejscowości Głuchowo";
7) Zadanie nr 7 ,,Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 135/1 w miejscowości Bielczyny";
8) Zadanie nr 8 ,,Budowa chodnika przy drodze wewnętrznej w miejscowości Struża, Ul. Jaśminowa";
9) Zdanie nr 9 ,,Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 18, 19/15 w miejscowości Strużal, Ul. Lawendowa";
10) Zadanie nr 10 ,,Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 24/273 w miejscowości Zalesie".
Szczegółowo zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 e - OPZ dla Części V i Załączniku nr 2 e - WZÓR UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45311000-0, 45316100-6, 45233140-2

Dokument nr: 2023/BZP 00049180, OSO.271.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16) Pzp przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest -platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Zamawiający dopuszcza, awaryjnie np. np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej, komunikację z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: embo@gminachelmza.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Chełmża. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres siedziby: Ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża,
- e-mail: info@gminachelmza.pl
- telefonicznie 56 675 60 76 lub 56 675 60 77.
Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@gminachelmza.pl
1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak również w celu zawarcia umowy między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana oraz jej realizacji (też umowa o podwykonawstwo), a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające)
2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zamówienia publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, właściciele platformy zakupowej, na której prowadzone będzie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty świadczące usługi bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pracownikom oraz współpracownikom administratora.
3. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) przez okres 5 lat dla dokumentacji zamówień publicznych. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy;
2) przez okres 10 lat dla umów cywilno-prawnych wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy;
3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora masz prawo do:
1) dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dostępu wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO, jeżeli:
a) wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla których były przetwarzane,
c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.
W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych nie przysługuje;
4) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem.
6. Podanie Twoich danych:
1) jest wymogiem ustawy na podstawie, której działa administrator związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) jest wymogiem umownym. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli podpisać i realizować z Tobą umowy;
3) jest dobrowolne w zakresie zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie.
7. Przysługuje Ci także skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Warszawa Ul. Stawki 2, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.
9. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings - w myśl Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.