Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku procesowego hermetyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku procesowego hermetyzacji

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku
Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
Telefon: 24 266 23 00, tel. +48 600 423 481, tel.: 515 138 557
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2773
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 24 266 23 0
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY1
PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku
zaprasza do złożenia oferty
na realizację Zakupu pn. ,,Remont budynku procesowego hermetyzacji w Bazie Paliw nr 3 w Boronowie",
zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.
II. PRZEDMIOT ZAKUPU
1. PRZEDMIOT ZAKUPU
1.1 Przedmiot Zakupu obejmuje Zakup pn. ,,Remont budynku procesowego hermetyzacji w Bazie Paliw nr 3 w
Boronowie".
1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu, termin realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określone
zostały w:
1) Szczegółowym opisie przedmiotu Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian
Umowy nie modyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy.

Dokument nr: HZP.231.000017.2023

Otwarcie ofert: 7 OTWARCIE OFERT
Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach Postępowania
Wykonawcy zostaną powiadomieni za pośrednictwem Platformy zakupowej.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2773
4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 07.02.2023 r. o godz. 11:00.
6. ZASADY DOTYCZĄCE TERMINU, MIEJSCA I SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
6.1 Dopuszcza się składanie ofert tylko poprzez Platformę Zakupową W ZAKŁADCE ,,OFERTA".
6.2 Ofertę należy umieścić na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej
www.pern.pl/platforma-zakupowa/ w przewidzianej do tego zakładce przedmiotowego postępowania (tj.
,,Oferta"). Oferty, które zostaną złożone w ramach postępowania, w innej zakładce niż ,,Oferta" zostaną
odrzucone na podstawie § 22 ust. 1 pkt 1) Regulaminu Zakupów w PERN S.A.

Wymagania:
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu i zakresu Zakupu oraz informacje organizacyjne dotyczące
prowadzonego postępowania zawarte są w załączonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu (SIWZ).
Załącznik: Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu (SIWZ)
Dział I - Informacje wprowadzające
Dział II - Przedmiot Zakupu
Dział III - Zasady postępowania
1 Pomimo nieopatrzenia dokumentów przetargowych podpisami, przeszły one wymaganą wewnętrznymi regulacjami PERN S.A.
ścieżkę akceptacji, odpowiadają zasadom reprezentacji i wyrażają wolę Zamawiającego.
Strona 2 z 10
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAKUPU
I. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE
1. PERN S.A. z siedzibą w Płocku zaprasza do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego -
którego przedmiotem jest Remont budynku procesowego hermetyzacji w Bazie Paliw nr 3 w Boronowie.
2. Postępowanie przeprowadzone zostanie z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany do jej stosowania.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu stosuje się przepisy
Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
5. Zamawiający nie dopuszcza:
5.1 składania ofert częściowych;
5.2 składania ofert wariantowych;
5.3 złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty;
5.4 złożenia oferty przez Konsorcjum;
6. Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu, włączając w to kryteria oceny
ofert, warunki udziału w Postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić
w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany,
informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej (www.pern.pl/platformazakupowa/),
w zakładce przedmiotowego Postępowania.
7. Użyte w treści niniejszej SIWZ terminy mają następujące znaczenie:
7.1 ,,PERN" lub ,,Zamawiający" - PERN S.A. z siedzibą w Płocku;
7.2 ,,SIWZ" - niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu;
7.3 ,,Postępowanie" - postępowanie w trybie ,,przetargu nieograniczonego", prowadzone przez
Zamawiającego na podstawie SIWZ;
7.4 ,,Platforma zakupowa" - system elektroniczny u Zamawiającego, przy pomocy którego prowadzone jest
Postępowanie, zlokalizowany na stronie: www.pern.pl/platforma-zakupowa/;
7.5 ,,Regulamin" - Regulamin Zakupów w PERN S.A., opublikowany na Platformie zakupowej Zamawiającego;
7.6 ,,RODO" - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych);
7.7 ,,Zakup" - należy przez to rozumieć nabycie usługi, której przedmiot został opisany w Dziale II SIWZ;
7.8 ,,Wykonawca" - osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba
prawna, która bierze udział w Postępowaniu.
10. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia z Wykonawcami negocjacji ofert w zakresie
kryterium oceny ofert, określonych w Dziale III pkt 4 i 5 SIWZ. O formie, warunkach i terminie przeprowadzenia
negocjacji, Zamawiający poinformuje Wykonawców poprzez Platformę zakupową.
12. Zamawiający zastrzega, że rozstrzygnięcie Postępowania poprzez wybór najkorzystniejszej oferty oraz zawarcie
umowy na realizację Zakupu nastąpi pod warunkiem uprzedniego uzyskania przez Zamawiającego wszelkich
niezbędnych zgód wydanych przez organy korporacyjne PERN.
2. PODWYKONAWCY
2.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców.
2.2 Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców.
2.3 Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. WIZJA LOKALNA
3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia ewentualnych warunków
realizacji Zakupu poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej obiektu na realizację
Zakupu po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ.
3.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy uzgodnić telefonicznie lub za pośrednictwem
poczty elektronicznej z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ, należy podać:
- proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej,
- dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej (imię i nazwisko),
Uwaga: jeśli w wizji lokalnej uczestniczyć będą osoby nie będące obywatelami RP albo posiadające podwójne
obywatelstwo, zgłoszenie zamiaru jej przeprowadzenia powinno nastąpić co najmniej 5 dni roboczych
przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy
dopuszczenia do wizji lokalnej zgłoszonych osób - bez podawania uzasadnienia. Odmowa dopuszczenia do
wizji lokalnej nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec PERN.
3.3 Odbycie wizji zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.4 Osoby biorące udział w wizji lokalnej na terenie Obiektu zobowiązane są do posiadania i stosowania odzieży
o właściwościach antyelektrostatycznych. Kompletny zestaw, okrywający tułów, ramiona i nogi składa się z
kurtki, spodni oraz butów posiadających certyfikat na zgodność z PN-EN 1149-5 lub oznakowanie CE oraz z
kasku ochronnego ze znakiem CE kat. II. Wskazane jest użycie kamizelki ostrzegawczej, antyelektrostatycznej
(zgodnej z PN EN 1149-5). W przypadku braku kompletu ww. odzieży ochronnej, osoby przeprowadzające
wizje lokalne mają obowiązek stosować kombinezony ochronne jednorazowe o właściwościach
antyelektrostatycznych oraz opaski antyelektrostatyczne założone na obuwie zgodnie z instrukcją ich
użytkowania.
Strona 4 z 10
III. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH POTWIERDZENIE
1.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniżej wskazane warunki:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu Zakupu
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do jego realizacji;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu;
4) nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze z Zamawiającym, w szczególności sądowym
lub arbitrażowym;
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
1.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów
i oświadczeń, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć, w formie skanu, wraz z ofertą na Platformie
Zakupowej:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru
Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, bądź wydruk
z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Wykaz zamówień (zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ) - zrealizowanych w
okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 pracy zbliżonej zakresem do przedmiotu Zakupu, ze wskazaniem
przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców (nazwa i adres), wraz z pisemnymi referencjami (lub
innymi dokumentami) wystawionymi przez inwestora lub generalnego wykonawcę, potwierdzającymi
ich należyte wykonanie.
Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie wskazane powyżej posiadał podwykonawca Wykonawcy,
przy czym Zamawiający zastrzega możliwość akceptacji lub odrzucenia wskazanej firmy
podwykonawczej;
3) Wykonawca dysponować będzie personelem posiadającym kwalifikacje zawodowe
oraz ważne przeszkolenie umożliwiające prawidłowe zrealizowanie Zakupu, w tym:
a) Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia wskazane powyżej posiadał podwykonawca Wykonawcy,
przy czym Zamawiający zastrzega możliwość akceptacji lub odrzucenia wskazanej firmy
podwykonawczej;
4) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym przez
Załącznik nr 3 do SIWZ;
5) Podpisane przez Osoby Uprawnione Oświadczenie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SIWZ;
6) Aktualny certyfikat potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania jakością
spełniający wymagania normy ISO 9001:2015, a w przypadku jego braku - pisemne oświadczenie
podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu
oświadczeń woli (dalej: ,,Osoby Uprawnione"), że jest on w stanie sprostać wymaganiom aktualnego
wydania normy ISO 9001.
1.3 Zamawiający odstąpi od żądania od Wykonawców dokumentów określonych w pkt 1.2, jeżeli zostaną
spełnione łącznie poniżej wymienione okoliczności:
Strona 5 z 10
1) Ww. dokumenty zostały złożone przez Wykonawcę w ramach innego postępowania organizowanego
przez Zamawiającego w ciągu ostatnich 3 miesięcy przed upływem, wyznaczonego w niniejszej SIWZ,
terminie składania ofert;
2) Informacje/dane przedstawione w tych dokumentach nie uległy zmianie i są nadal aktualne;
3) Data wystawienia ww. dokumentów spełnia wymagania pod względem aktualności, określone
w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty;
4) Ww. dokumenty potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu;
na dowód czego Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym -
Załącznik nr 3 do SIWZ.
1.4 UWAGA:
1) Wykonawca może polegać na doświadczeniu i uprawnieniach podmiotu trzeciego w zakresie
wskazanym w pkt 1.2 ppkt 2) i 3);
2) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa
w pkt 1.1 polega na zasobach podmiotu trzeciego:
a) Wykonawca obowiązany będzie ujawnić dane tego podmiotu poprzez podanie firmy, siedziby, formy
prowadzenia działalności oraz dołączyć do oferty odpis z właściwego rejestru lub ewidencji na
zasadach wskazanych w pkt 1.2 ppkt 1,
b) Wykonawca dołączy do oferty właściwe - spośród wymienionych w pkt 1.2 ppkt 2) i 3) dokumenty
dotyczące podmiotu trzeciego, tytułem potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału w
Postępowaniu, wraz z pisemnym oświadczeniem tego podmiotu, że wykonywał będzie Zakup w
zakresie wskazanym przez Wykonawcę, w charakterze Podwykonawcy i posiada odpowiednie
kwalifikacje wymagane do realizacji Zakupu lub jego części. Wykaz Podwykonawców stanowi
Załącznik nr 7 do SIWZ.
c) Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu lub zastrzeżeń w stosunku do zaproponowanego przez
Wykonawcę podmiotu trzeciego, w przypadku, gdy podmiot ten pozostaje w sporze
z Zamawiającym albo nie daje rękojmi należytego wykonania Zakupu,
d) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń lub sprzeciwu w stosunku do podmiotu
trzeciego, Wykonawca obowiązany będzie - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego -
wskazać inny podmiot trzeci. Na wypadek niezastosowania się Wykonawcy do wezwania
Zamawiającego lub uchybienia terminowi na doręczenie Zamawiającemu odpowiedzi, Wykonawca
ten podlega wykluczeniu z Postępowania;
3) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany przez Zamawiającego nie jest i nie może być interpretowany
przez Wykonawcę , jako zgoda na zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą, o której mowa
w przepisie art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego. Zamawiający nie dopuszcza zgłaszania w ofercie innych
Podwykonawców;
4) Powierzenie Podwykonawcy do realizacji jakiegokolwiek zakresu przedmiotu Zakupu wymaga
każdorazowo zgody PERN S.A., wyrażonej na warunkach wskazanych we Wzorze Umowy. Zamawiający
zastrzega sobie prawo żądania wówczas od Wykonawcy ponownego przedłożenia aktualnych
dokumentów, o których mowa w ppkt 2 lit. a-b powyżej, dla potwierdzenia, że zgłaszany
Podwykonawca, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w Postępowaniu celem wykazania
spełniania warunków udziału w nim, nadal nim dysponuje.
1.5 KONSORCJUM:
Nie dotyczy
1.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1 lub ich odpowiedników, których w kraju jego
siedziby lub miejsca zamieszkania nie wystawia się, składa dokument zawierający oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
Strona 6 z 10
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji,
ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie Zakupu,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2, pkt 1.4 ppkt 2 lit. a-b, pkt 1.5 ppkt 1-2 lub pkt 1.6 ppkt 1
sporządzone w języku obcym, składa w skanie poświadczonym przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z
oryginałem", wraz z tłumaczeniem na język polski uwierzytelnionym przez tłumacza przysięgłego.
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
2.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie Osób Uprawnionych do działania
w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, gdy wynika ono z treści dokumentów, o których mowa w pkt
1.2 ppkt 1;
2) Harmonogram Rzeczowo - Finansowy (HRF), sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr do 8 SIWZ, przy uwzględnieniu poniższych wytycznych:
a) harmonogram ma zawierać etapy fakturowania za kompleksowe wykonane robót budowlanych
(wraz z zakupem i dostawą materiałów i urządzeń/ wyrobów); Zamawiający przewiduje max. 1
etap fakturowania,
b) harmonogram należy wykonać w formie wykresu Gantta (z przedstawieniem relacji zakończrozpocznij),
c) harmonogram powinien zostać sporządzony w tygodniach, licząc od dnia zawarcia umowy,
d) pozycje harmonogramu mają zawierać dane dot. poszczególnych planowanych do wykonania
robót budowlanych, z podaniem (dla każdego z elementów) ceny oraz okresu ich realizacji,
e) wzór harmonogramu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
3) Stawki do kosztorysowania dla ewentualnych prac zamiennych lub dodatkowych w formie Tabeli
Elementów zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr do 9 SIWZ;
4) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym przez
Załącznik nr 3 do SIWZ;
5) Wykaz Podwykonawców, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ, na których potencjał powołuje się
Wykonawca lub których Wykonawca zamierza zaangażować do wykonywania Zakupu wraz z
podaniem nazwy podwykonawcy, zakresu czynności do wykonania przy realizacji Zakupu oraz
oświadczenie podwykonawcy o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji do realizacji Zakupu lub jego
części dla zgłoszonego zakresu lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi bez
udziału Podwykonawców;
6) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1.2 ppkt 5;
7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu,
przygotowane zgodnie z treścią pkt 1;
8) Jeżeli Wykonawca działa w formie spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia umowy tej spółki;
9) W przypadku gdy Wykonawca zamierza zatrudnić do realizacji zadania osoby nie posiadające
obywatelstwa polskiego wraz z ofertą handlową należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca dokonał
weryfikacji posiadanych przez ww. cudzoziemców wiz oraz zezwoleń na pobyt i pracę na terenie Polski
a posiadane przez cudzoziemców dokumenty są aktualne i spełniają obowiązujące wymagania
formalnoprawne.
2.2 Wykonawca składając ofertę powinien odnieść się w sposób wyraźny i chronologiczny do wszystkich
wymogów określonych w pkt 2.1.
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
3.1 Cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę jest wyrażona w złotych polskich i obejmuje wszystkie koszty
niezbędne do wykonania całości przedmiotu Zakupu wymaganej jakości i w wymaganym terminie, włączając
Strona 7 z 10
w to wszelkie opłaty i należności związane z wykonaniem Dokumentacji, Robót i czynności im towarzyszących
i stanowi ostateczną globalną kwotę, za którą Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu
Zakupu.
3.2 Przyjętą formą wynagrodzenia za realizację Zakupu jest wynagrodzenie ryczałtowe zdefiniowane
w § 3 OWUZ, który stanowi Załącznik nr 2 do Wzoru Umowy.
3.3 Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest uwzględnić w niej wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu Zakupu, które zostały opisane w Opisie przedmiotu Zakupu.
3.4 Cena za realizację zadania stanowiącego przedmiot Zakupu jest ceną ryczałtową i nie może ulec pogorszeniu
w ramach wyjaśnienia do oferty lub jej uzupełnienia.
3.5 Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności.
3.6 Do wynagrodzenia Wykonawcy doliczany będzie podatek od towarów i usług zgodnie z powszechnie
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę ofertową
netto, podaną jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu
Zakupu.
4.2 Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze.
5. NEGOCJACJE
Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia
z Wykonawcami negocjacji warunków handlowych oraz kryterium/-ów złożonych ofert. O formie i terminie
negocjacji, Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez Platformę zakupową.
6.3 Oferta powinna być przygotowana w 1 (jednym) egzemplarzu.
6.4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy
zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
6.5 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, pismem innym niż odręczne (z wyjątkiem
Załączników nr 3-7 i 9 do SIWZ, które mogą zostać wypełnione pismem odręcznym), zawierać datę
sporządzenia oraz pełną nazwę i adres Wykonawcy. Zamawiający udostępni wersję edytowalną Załącznika nr
8 do SIWZ. Wszystkie strony oferty powinny być zapisane oraz zaparafowane. Skany dokumentów muszą być
poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście oferty
muszą być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez Osoby Uprawnione.
6.6 Oferta lub dokumenty mogą być złożone także w formie elektronicznej. Dokumenty złożone w formie
elektronicznej muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisanym w formacie
XAdES lub PAdES w celu umożliwienia weryfikacji wiarygodności dokumentu przez Zamawiającego. Dokument
podpisany za pomocą innego formatu, niż wskazany w zdaniu poprzednim, uważa się za niezłożony.
6.7 W przypadku składania kopii dokumentów za równoważne z poświadczeniem ,,za zgodność z oryginałem"
uważa się dokumenty lub oświadczenia potwierdzone przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
o którym mowa w pkt 6.6 powyżej.
6.8 W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
Strona 8 z 10
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości
zastrzec, które spośród informacji zawartych w ofercie i/ lub dokumentach złożonych wraz z ofertą stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy oznaczyć klauzulą
,,Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Brak jakichkolwiek wzmianek w powyższym
zakresie, będzie traktowany jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie informacji na zasadach określonych
w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych Zamawiającego.
6.9 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to
przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie zmiany dokonuje się na Platformie Zakupowej.
8 INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
8.1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie:
,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy zamieszczają na Platformie Zakupowej.
8.2 Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść została zamieszczona na Platformie
Zakupowej przed upływem terminu wyznaczonego na jej złożenie.
9 WYJAŚNIENIA
Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba o udzielenie
wyjaśnienia - złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 8 powyżej - wpłynie w terminie nie krótszym
niż 5 dni kalendarzowe przed upływem terminu składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie niezwłocznie
opublikowana na Platformie zakupowej.
10 ZMIANY W TREŚCI OFERTY
Niedopuszczalne jest dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, z zastrzeżeniem korekty oczywistych
omyłek pisarskich oraz oczywistych omyłek rachunkowych w ofercie, do których stosuje się postanowienia
§ 11 ust. 12 Regulaminu oraz negocjacji kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 5 powyżej.
11 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
11.1 Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Dziale I. pkt 4 SIWZ.
11.2 Przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody
na przedłużenie tego terminu. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym powinna być wyrażona na
piśmie, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem że z ubiegania się o udzielenie
Zakupu zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wyrazili zgody w sprawie przedłużenia terminu związania
ofertą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
11.3 W przypadku wygrania postępowania przetargowego przez podmiot należący do GK PERN, Wykonawca ten
po uzyskaniu informacji o wygranej zobowiązany jest niezwłocznie przekazać Zamawiającemu dokumenty
wymienione w Procedurze Cen Transferowych w GK.
11.4 Jeżeli w ramach niniejszego postępowania przetargowego wygra spółka z Grupy Kapitałowej PERN
Zamawiający informuje, że dokona zmian we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ -
w zakresie obowiązków wynikających z Procedury Cen Transferowych w Grupie Kapitałowej PERN.
12 INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
Strona 9 z 10
Wybrany Wykonawca zobowiązuje się podpisać i odesłać Umowę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni
od daty otrzymania stosownej w tym zakresie informacji od Zamawiającego.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA ,,RODO"
13.1 Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę jest PERN S.A. z siedzibą w Płocku,
09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: ,,PERN" lub ,,Zamawiający").
13.2 PERN wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej
przetwarzania danych osobowych, poprzez następujący adres email: iod@pern.pl lub pisemnie
na adres wskazany w pkt 13.1 powyżej, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
13.3 Cele przetwarzania danych osobowych obejmują:
1) przeprowadzenie Postępowania i wybór najkorzystniejszej oferty;
2) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy
w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego imieniu;
3) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa;
4) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji
w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych
przez Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG);
5) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami;
6) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego.
13.4 Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt 13.3 powyżej na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy;
2) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na Zamawiającym, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
przepisów podatkowych i rachunkowych;
3) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających
z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń.
Prawnie uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego Zamawiającego
poprzez utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem postępowań zakupowych,
których stroną jest PERN oraz poprzez ochronę ewentualnych roszczeń, a także zapewnienie kontaktów
z Partnerami biznesowymi PERN.
13.5 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych osobowych
przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych
osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia przetwarzania danych osobowych do ich
przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją
osoby, której dane dotyczą.
13.6 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych
narusza przepisy RODO.
13.7 Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze szczegółowymi
informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/jego danych osobowych na Platformie zakupowej, dostępnej na:
www.platformazakupowa.pl/pern oraz na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO".

Kontakt:
9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
9.1 W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Alina Kujawska, tel. +48 600 423 481 lub za
pośrednictwem Platformy Zakupowej;
9.2 W zakresie wizji lokalnej: Marian Ślęzok, tel.: 515 138 557, e-mail: marian.slezok@pern.pl lub osoba
przez niego upoważniona.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.