warmińsko-mazurskie (Giżycko)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-01-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie Mickiewicza 8 33-100 Tarnów powiat: Tarnów 14 63 16 500, faks 14 63 16 600 rektorat@anstar.edu.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/716889 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Tarnów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 14 63 16 500, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2023-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na dachu budynku E i budynku F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie fabrycznie nowych instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją mocującą i niezbędnymi do montażu elementami oraz infrastrukturą towarzyszącą oraz uruchomienie i przyłączenie do sieci zgodnie z warunkami przyłączenia. Roboty należy wykonać zgodnie z decyzją nr 217/2022 z dnia 7 lipca 2022r. - znak WAB- I.6740.56.2022.SZ stanowiącą załącznik nr 3E do SWZ, oraz zgodnie z pozwoleniem nr 300 z dnia 30.06.2021r. - znak DT-I.5174.21.2021.MW zawartym w załączniku nr 3A-Projekt budowlany (plik PROJEKT BUDOWLANY ANS TARNÓW, str. 88-90). Małopolski Konserwator Zabytków nie wymaga, aby roboty były objęte nadzorem konserwatorskim. Pozwolenie nr 300 zawiera wytyczne konserwatora, które Wykonawca powinien uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) Dostawę i montaż konstrukcji wsporczej modułów fotowoltaicznych na dachu budynku, 2) Dostawę i montaż inwerterów, 3) Dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych, 4) Dostawę i montaż rozdzielnic, 5) Dostawę elementów do rozbudowy i rozbudowa RGNN, 6) Dostawę materiałów i wykonanie linii zasilania i tras kablowych, 7) Dostawę i montaż masztów odgromowych wraz z podłączeniem do instalacji odgromowej, 8) Dostawę elementów pomiarowych i zapewnienie zdalnego monitoringu, 9) Wykonanie pomocniczych prac budowlanych, 10) Wykonanie prac porządkowych, 11) Dokonanie rozruchu instalacji, 12) Dostawę gaśnic, 13) Oznakowanie do prowadzenia działań ratowniczych w związku z instalacją PV, 14) Wykonanie prób, kontroli i pomiarów instalacji, 15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 16) Przyłączenie instalacji PV do sieci elektroenergetycznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie materiałów, urządzeń oraz sposobu wykonania zamówienia, znajduje się w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 3A-F: 1) Załącznik nr 3A - Projekt budowlany, 2) Załącznik nr 3B - Projekt wykonawczy, 3) Załącznik nr 3C - Przedmiar robót 4) Załącznik nr 3D - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 5) Załącznik nr 3E - Pozwolenie na budowę, 6) Załącznik nr 3F - Warunki przyłączenia do sieci. 4. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe. 5. Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu były jednego typu oraz posiadały datę produkcji nie starszą niż 1 rok od daty montażu. Okres gwarancji: -Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych: minimum 12 lat. Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych stanowi kryterium oceny ofert. -Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały: minimum 5 lat. Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały stanowi kryterium oceny ofert. CPV: 09331200-0, 45311000-0,45261215-4,45223810-7 Dokument nr: 2023/BZP 00049321, K-dzpz/382-1/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-01-30 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/716889 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_tarnow 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale 25 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/716889 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-01-30 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/ans_tarnow Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-1/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na dachu budynku E i budynku F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie fabrycznie nowych instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją mocującą i niezbędnymi do montażu elementami oraz infrastrukturą towarzyszącą oraz uruchomienie i przyłączenie do sieci zgodnie z warunkami przyłączenia. Roboty należy wykonać zgodnie z decyzją nr 217/2022 z dnia 7 lipca 2022r. - znak WAB- I.6740.56.2022.SZ stanowiącą załącznik nr 3E do SWZ, oraz zgodnie z pozwoleniem nr 300 z dnia 30.06.2021r. - znak DT-I.5174.21.2021.MW zawartym w załączniku nr 3A-Projekt budowlany (plik PROJEKT BUDOWLANY ANS TARNÓW, str. 88-90). Małopolski Konserwator Zabytków nie wymaga, aby roboty były objęte nadzorem konserwatorskim. Pozwolenie nr 300 zawiera wytyczne konserwatora, które Wykonawca powinien uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) Dostawę i montaż konstrukcji wsporczej modułów fotowoltaicznych na dachu budynku, 2) Dostawę i montaż inwerterów, 3) Dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych, 4) Dostawę i montaż rozdzielnic, 5) Dostawę elementów do rozbudowy i rozbudowa RGNN, 6) Dostawę materiałów i wykonanie linii zasilania i tras kablowych, 7) Dostawę i montaż masztów odgromowych wraz z podłączeniem do instalacji odgromowej, 8) Dostawę elementów pomiarowych i zapewnienie zdalnego monitoringu, 9) Wykonanie pomocniczych prac budowlanych, 10) Wykonanie prac porządkowych, 11) Dokonanie rozruchu instalacji, 12) Dostawę gaśnic, 13) Oznakowanie do prowadzenia działań ratowniczych w związku z instalacją PV, 14) Wykonanie prób, kontroli i pomiarów instalacji, 15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 16) Przyłączenie instalacji PV do sieci elektroenergetycznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie materiałów, urządzeń oraz sposobu wykonania zamówienia, znajduje się w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 3A-F: 1) Załącznik nr 3A - Projekt budowlany, 2) Załącznik nr 3B - Projekt wykonawczy, 3) Załącznik nr 3C - Przedmiar robót 4) Załącznik nr 3D - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 5) Załącznik nr 3E - Pozwolenie na budowę, 6) Załącznik nr 3F - Warunki przyłączenia do sieci. 4. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe. 5. Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu były jednego typu oraz posiadały datę produkcji nie starszą niż 1 rok od daty montażu. Okres gwarancji: -Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych: minimum 12 lat. Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych stanowi kryterium oceny ofert. -Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały: minimum 5 lat. Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały stanowi kryterium oceny ofert. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45223810-7 - Konstrukcje gotowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1). Cena 60% 2). Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 15% 3). Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 15% 4). Termin realizacji zamówienia 10% 2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów: 1). Cena Punkty w kryterium oceny ofert - 60% (60 pkt) Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie: Cmin - najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert Cof - cena zł brutto podana w badanej ofercie Wc - waga kryterium 'cena' 2).Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych Punkty w kryterium oceny ofert - 15% (15 pkt) Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 12 lat - 0 punktów Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 13-15 lat - 5 punktów Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 16-19 lat - 10 punktów Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 20 lat i więcej - 15 punktów Uwaga! Oferowaną gwarancję należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższej gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji. 3).Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały Punkty w kryterium oceny ofert - 15% (15 pkt) Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 5 lat - 0 punktów Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 6-7 lat - 5 punktów Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 8-9 lat - 10 punktów Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 10 lat i więcej - 15 punktów Uwaga! Oferowaną gwarancję należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższej gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji. 4).Termin realizacji zamówienia Punkty w kryterium oceny ofert - 10% (10 pkt) Termin realizacji zamówienia 71-80 dni - 0 punktów Termin realizacji zamówienia 61-70 dni - 5 punktów Termin realizacji zamówienia 60 dni i mniej - 15 punktów Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1). Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 2). Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 3). Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 4). Zdolność techniczna i zawodowa: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej jedną dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej, o mocy nie mniejszej niż 50 kWp każda. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Rozdziale 8 SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 9 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw - załącznik nr 10 do SWZ. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy dostaw, które Wykonawca ten bezpośrednio wykonał. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - załącznik nr 4 do SWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SWZ, 3) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (o ile dotyczy) - Załącznik nr 6 do SWZ, 4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy) - Załącznik nr 7 do SWZ, 5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (o ile dotyczy) - Załącznik nr 8 SWZ, 6) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia - konsorcja, spółki cywilne), 7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4 do SWZ. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik nr 6 do SWZ. 5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1). Cena 60% 2). Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 15% 3). Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 15% 4). Termin realizacji zamówienia 10% 2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów: 1). Cena Punkty w kryterium oceny ofert - 60% (60 pkt) Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie: Cmin - najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert Cof - cena zł brutto podana w badanej ofercie Wc - waga kryterium 'cena' 2).Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych Punkty w kryterium oceny ofert - 15% (15 pkt) Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 12 lat - 0 punktów Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 13-15 lat - 5 punktów Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 16-19 lat - 10 punktów Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 20 lat i więcej - 15 punktów Uwaga! Oferowaną gwarancję należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższej gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji. 3).Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały Punkty w kryterium oceny ofert - 15% (15 pkt) Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 5 lat - 0 punktów Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 6-7 lat - 5 punktów Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 8-9 lat - 10 punktów Okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 10 lat i więcej - 15 punktów Uwaga! Oferowaną gwarancję należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższej gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji. 4).Termin realizacji zamówienia Punkty w kryterium oceny ofert - 10% (10 pkt) Termin realizacji zamówienia 71-80 dni - 0 punktów Termin realizacji zamówienia 61-70 dni - 5 punktów Termin realizacji zamówienia 60 dni i mniej - 15 punktów Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta modułów fotowoltaicznych 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-02-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024