Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1216z dziś
7067z ostatnich 7 dni
24320z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Likwidacja nieużytkowanych budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Likwidacja nieużytkowanych budynków

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN S.A
Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
Telefon: 24 266 23 00, tel: +48 (24) 266 23 03, tel.: +48 698-474-609, tel.: +48 618 124 995
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2754
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: Telefon: 24 266 23 0
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
PERN S.A. z siedzibą w Płocku niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty na realizację Zakupu,
pn.: ,,Likwidacja nieużytkowanych budynków w Bazie Paliw nr 4 w Rejowcu".
zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu i zakresu Zakupu oraz informacje organizacyjne dotyczące prowadzonego postępowania zawarte są w załączonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu (SIWZ).
II. PRZEDMIOT ZAKUPU
1. Przedmiot Zakupu jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w ramach realizacji Zakupu pn.: ,,Likwidacja nieużytkowanych budynków w Bazie Paliw nr 4 w Rejowcu".
2. Szczegółowy zakres Zakupu, terminy realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określone zostały
w:
2.1 Opis przedmiotu Zakupu, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.2 Wzór Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dokument nr: HZP.231.000013.2023

Otwarcie ofert: 7. OTWARCIE OFERT
Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach Postępowania Wykonawcy zostaną powiadomieni za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2754
4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 6 lutego 2023 r. o godz. 13:00.
6. ZASADY DOTYCZĄCE TERMINU, MIEJSCA I SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
6.1 Dopuszcza się składanie ofert tylko poprzez Platformę Zakupowa.
6.2 Ofertę należy umieścić na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pern.pl w zakładce przedmiotowego postępowania.

Wymagania:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAKUPU
I. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE
1. PERN S.A. z siedzibą w Płocku zaprasza do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego - którego przedmiotem realizacja Zakupu pn.: ,,Likwidacja nieużytkowanych budynków w Bazie Paliw nr 4 w Rejowcu".
2. Postępowanie zostanie przeprowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany do jej stosowania.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
5. Zamawiający nie dopuszcza:
5.1 Składania ofert częściowych
5.2 Składania ofert wariantowych;
5.3 Złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty;
6. Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, włączając w to kryteria oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej Zamawiającego [https://platformazakupowa.pern.pl1. w zakładce przedmiotowego postępowania.
7. Użyte w treści niniejszej SIWZ terminy mają następujące znaczenie:
7.1 ,,PERN" lub ,,Zamawiający" - PERN S.A. z siedzibą w Płocku;
7.2 ,,SIWZ" - niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia;
7.3 ,,Platforma zakupowa" - system elektroniczny u Zamawiającego, za pomocą którego prowadzone jest
postępowanie;
7.4 ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone w trybie ,,przetargu nieograniczonego" przez Zamawiającego na podstawie niniejszej SIWZ;
7.5 ,,Regulamin" - Regulamin Zakupów w PERN S.A. opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego (www.pern.pl/platforma-zakupowa);
7.6 ,,RODO" - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
7.7 ,,Zakup" - należy przez to rozumieć zakup, którego przedmiot został w sposób szczegółowy
opisany w Dziale II niniejszej SIWZ;
7.8 ,,Wykonawca" - osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba prawna, która bierze udział w Postępowaniu.
10. Zamawiający zastrzega, że rozstrzygnięcie Postępowania poprzez wybór najkorzystniejszej oferty oraz zawarcie umowy na realizacje Zakupu nastąpi pod warunkiem uprzedniego uzyskania przez Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód wydanych prze organy korporacyjne PERN.
11. Zamawiający informuje, że wzory gwarancji bankowych/ubezpieczeniowych obowiązujących obecnie w PERN znajdują się na stronie www.pern.pl - zakładka Platforma Zakupowa: https://pern.pl/platforma-zakupowa/
3. PODWYKONAWCY
3.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców.
3.2. Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców.
3.3. Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.4. Zamawiający dopuszcza. aby Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w Postępowaniu o których mowa w pkt. 1.2 ppk. 3 lit. a) i lit b) Dział III SIWZ polegał na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie doświadczenia (referencje lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku).
4. WIZJA LOKALNA
4.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest - pod rygorem wykluczenia z Postępowania - do sprawdzenia warunków ewentualnej realizacji Zakupu poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej na terenie Bazy Paliw nr 4 w Rejowcu (dalej jako: ,,Obiekt"), po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I SIWZ. Preferowany termin odbycia wizji lokalnej: do 5 dni przed upływem terminu składania ofert.
4.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy przesłać e-mailem na adres wskazany w pkt 9.2 Dz. I SIWZ, należy podać:
- proponowany termin przeprowadzenia wizji,
- dane osób, które będą brać udział w wizji (imię i nazwisko).
4.3 Uwaga: Jeśli w wizji lokalnej brać będą osoby nie będące obywatelami RP albo posiadające podwójne obywatelstwo, zgłoszenie zamiaru jej przeprowadzenia powinno nastąpić co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia do wizji lokalnej zgłoszonych osób - bez podawania uzasadnienia. Odmowa dopuszczenia do wizji lokalnej nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec PERN.

4.4 Odbycie wizji zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem, przygotowanym przez Wykonawcę, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
4.5 Osoby biorące udział w wizji lokalnej na terenie Obiektu zobowiązane są do posiadania i stosowania odzieży o właściwościach antyelektrostatycznych. Kompletny zestaw okrywający tułów, ramiona i nogi składa się z kurtki, spodni oraz butów posiadających certyfikat na zgodność z PN-EN 1149-5 lub oznakowanie CE oraz z kasku ochronnego ze znakiem CE kat. II. Wskazane jest użycie kamizelki ostrzegawczej, antyelektrostatycznej ( zgodnej z PN EN 1149-5). W przypadku braku kompletu ww. odzieży ochronnej, osoby przeprowadzające wizje lokalne mają obowiązek stosować kombinezony ochronne jednorazowe o właściwościach antyelektrostatycznych oraz opaski antyelektrostatyczne założone na obuwie zgodnie z instrukcją ich użytkowania.
III. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH POTWIERDZENIE
1.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniżej wskazane warunki:
1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu Zakupu oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do jego realizacji;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu;
4) Nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze, w szczególności sądowym bądź arbitrażowym, z Zamawiającym.
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Warunek wskazany w ppkt 4 znajduje zastosowanie także do podmiotów trzecich, o których mowa w pkt 1.4 poniżej.
1.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów
i oświadczeń, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć, w formie skanu, wraz z ofertą na Platformie Zakupowej:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, bądź wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia Wykonawcy, tj.:
a) wykaz (zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ) - zrealizowanych
w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 prac zbliżonych zakresem do przedmiotu Zakupu, ze wskazaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców (nazwa i adres), wraz z pisemnymi referencjami (lub protokołami odbioru końcowego) wystawionymi przez inwestora lub generalnego wykonawcę, potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie/referencie) wskazane w akt 2) lit a) powyżej. posiadał podwykonawca Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość akceptacji lub odrzucenia wskazanej firmy podwykonawczej
b) wykaz (zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ) wykwalifikowanej
kadry technicznej, niezbędnej do wykonania przedmiotu Zakupu posiadającej niżej wymienione uprawnienia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie nw. uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność wymienionych osób do Izby Inżynierów Budownictwa:

? uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
^ konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba ^ inżynieryjnej wyburzeniowej - co najmniej 1 osoba
? Uprawnienia do projektowania w specjalnościach:
^ konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej 1 osoba ^ inżynieryjnej wyburzeniowej - co najmniej 1 osoba Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia wskazane w pkt. 2) lit b) powyżej posiadał podwykonawca Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość akceptacji lub odrzucenia wskazanej firmy podwykonawczej.
3) Aktualny certyfikat potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania jakością spełniający wymagania normy ISO 9001:2015, a w przypadku jego braku - pisemne oświadczenie podpisane przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli (dalej: ,,Osoby Uprawnione"), że jest on w stanie sprostać wymaganiom aktualnego wydania normy ISO 9001:2015;
4) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 3 do SIWZ;
5) Podpisane przez Osoby Uprawnione Oświadczenie w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 6 do SIWZ;
1.3 Zamawiający odstąpi od żądania od Wykonawców dokumentów określonych w pkt 1.2, jeżeli zostaną
spełnione łącznie poniżej wymienione okoliczności:
1) Ww. dokumenty zostały złożone przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 miesięcy, w ramach innego postępowania organizowanego przez Zamawiającego;
2) Informacje/ dane przedstawione w tych dokumentach nie uległy zmianie i są nadal aktualne;
3) Data wystawienia ww. dokumentów spełnia wymagania pod względem aktualności, określone w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty;
4) Ww. dokumenty potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu; na dowód czego Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 3 do SIWZ.
1.4 UWAGA:
1) Wykonawca może polegać na uprawnieniach, potencjale technicznym oraz kadrowym podmiotu trzeciego;
2) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1 polega na zasobach podmiotu trzeciego:
a) Wykonawca obowiązany będzie ujawnić dane tego podmiotu poprzez podanie firmy, siedziby, formy prowadzenia działalności oraz dołączyć do oferty odpis z właściwego rejestru lub ewidencji na zasadach wskazanych w pkt 1.2 ppkt 1,
b) Wykonawca dołączy do oferty właściwe - spośród wymienionych w pkt 1.2 ppkt 3) lit. b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, tytułem potwierdzenia spełnienia określonego warunku udziału w Postępowaniu, wraz z pisemnym oświadczeniem tego podmiotu, że wykonywał będzie Zakup w zakresie wskazanym przez Wykonawce, w charakterze Podwykonawcy. Wykaz Podwykonawców, na których potencjał powołuje się Wykonawca, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi.
c) Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu lub zastrzeżeń w stosunku do zaproponowanego przez Wykonawcę podmiotu trzeciego, w przypadku, gdy podmiot ten pozostaje w sporze z Zamawiającym albo nie daje rękojmi należytego wykonania Zakupu,
d) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń lub sprzeciwu w stosunku do podmiotu trzeciego, Wykonawca obowiązany będzie - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego -wskazać inny podmiot trzeci. Na wypadek niezastosowania się Wykonawcy do wezwania Zamawiającego lub uchybienia terminowi na doręczenie Zamawiającemu odpowiedzi, Wykonawca ten podlega wykluczeniu z Postępowania;
3) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany przez Zamawiającego nie jest i nie może być
interpretowany przez Wykonawcę, jako zgoda na zawarcie umowy przez Wykonawcę
z Podwykonawcą, o której mowa w przepisie art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego. Zamawiający nie dopuszcza zgłaszania w ofercie innych Podwykonawców;
4) Powierzenie Podwykonawcy do realizacji jakiegokolwiek zakresu przedmiotu Zakupu
wymaga każdorazowo zgody PERN, wyrażonej na warunkach wskazanych we Wzorze Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wówczas od Wykonawcy ponownego przedłożenia aktualnych dokumentów, o których mowa w ppkt 2 lit. a-b powyżej, dla potwierdzenia,
że zgłaszany Podwykonawca, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w Postępowaniu w celu wykazania spełniania warunków udziału w nim, nadal nim dysponuje.
1.5 KONSORCJUM:
1) W przypadku oferty składanej przez Konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy Konsorcjum
spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową Konsorcjum.
W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie Konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 2 - 5 . Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 1.2 ppkt 1 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego
z członków Konsorcjum. Oświadczenie wskazane w pkt. 1.2 ppkt. 5) dział III SIWZ winno zostać złożone przez Lidera Konsorcjum w imieniu i na rzecz całego Konsorcjum;
2) W przypadku składania oferty przez Konsorcjum konieczne jest dołączenie do niej:
a) skanu umowy Konsorcjum, potwierdzonej przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem", przy czym umowa ta powinna przewidywać solidarną odpowiedzialność przedsiębiorców wchodzących w skład Konsorcjum za zobowiązania wobec Zamawiającego wynikające i związane z Postępowaniem oraz realizacją Zakupu,
b) skanu pełnomocnictwa dla podmiotu (Lidera Konsorcjum), który reprezentuje Konsorcjum w Postępowaniu;
3) W przypadku składania oferty przez Konsorcjum postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do członków Konsorcjum.
4) W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum:
a) Członkowie Konsorcjum będą solidarnie odpowiedzialni względem Zamawiającego za realizację Umowy, a także za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją Umowy, w tym szkody na osobie trzeciej lub w mieniu osoby trzeciej i szkody w środowisku naturalnym -niezależnie od podstawy odpowiedzialności z tego tytułu. Powyższy zakres odpowiedzialności obejmował będzie także następstwa działania lub zaniechania Podwykonawców, a także obowiązek zwolnienia Zamawiającego z odpowiedzialności względem osób trzecich,
b) Członkowie Konsorcjum wyznaczą spośród siebie odpowiednio umocowanego pełnomocnika (Lidera) upoważnionego do zaciągania zobowiązań i przyjmowania oświadczeń w imieniu wszystkich członków Konsorcjum realizujących wspólnie Umowę jako Wykonawca. Lider upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń, zawiadomień i oświadczeń na rzecz
i w imieniu wszystkich podmiotów realizujących wspólnie Umowę,

c) Zamawiający będzie mógł przekazywać oświadczenia, zawiadomienia oraz realizować płatności jedynie na rzecz Lidera, o którym mowa powyżej - będzie to wystarczające dla należytego wykonania Umowy przez Zamawiającego, a realizacja płatności do rąk Lidera zwolni go z zobowiązań wobec pozostałych członków Konsorcjum. Niezależnie od powyższego Zamawiający:
> Będzie miał prawo żądać od każdego z członków Konsorcjum osobistego złożenia lub powtórzenia dowolnego oświadczenia lub zapewnienia przewidzianego Umowie,
> Ma prawo kierować wszelkie oświadczenia i zawiadomienia do dowolnego z członków Konsorcjum realizujących wspólnie Umowę jako Wykonawca i będą one skuteczne względem pozostałych wszystkich wykonawców,
> Nie ma obowiązku przyjmować jakichkolwiek oświadczeń lub zawiadomień Wykonawcy, które nie pochodzą od Lidera lub nie zostały złożone za jego pośrednictwem,
> Członkowie Konsorcjum, którzy ubiegali się wspólnie o udzielenie Zakupu zawrą Umowę w tym samym składzie podmiotowym, w jakim ubiegali się o udzielenie Zakupu i tylko w takim składzie traktowani będą jako Wykonawca. Zmiana składu podmiotowego Konsorcjum będzie dopuszczalna i skuteczna względem Zamawiającego wyłącznie za uprzednią wyraźną, pisemną zgodą Zamawiającego, forma ta jest zastrzeżona pod rygorem nieważności;
5) W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum Zamawiający wprowadzi do Umowy postawienia wskazane w ppkt 4 powyżej.
1.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1, 2 lub ich odpowiedników, których w kraju jego siedziby lub miejsca zamieszkania nie wystawia się, składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie Zakupu,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2, pkt 1.4 ppkt 2 lit. a-b, pkt 1.5 ppkt 1-2 lub pkt 1.6 ppkt 1 sporządzone w języku obcym, składa w skanie poświadczonym przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem", wraz z tłumaczeniem na język polski uwierzytelnionym przez tłumacza przysięgłego.
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
2.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie Osób Uprawnionych do działania w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, gdy wynika ono z treści dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1;
2) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) Wykaz Podwykonawców (stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ), których Wykonawca zamierza zaangażować do wykonania zakupu, wraz z podaniem nazwy podwykonawcy, zakresu czynności do

wykonania przy realizacji zamówienia oraz oświadczenia podwykonawcy o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji do realizacji zamówienia lub jego części, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi bez angażowania podwykonawców);
4) Harmonogram rzeczowo-finansowy (zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) harmonogram należy wykonać w formie wykresu Gantta, z przedstawieniem relacji zakończ-rozpocznij),
b) harmonogram winien zawierać etapy fakturowania za kompleksowe wykonane przedmiotu Zakupu (wraz z dokumentacją, zakupem i dostawą materiałów i urządzeń/ wyrobów, robotami budowlano - montażowymi). Zamawiający przewiduje max. 2 etapy fakturowania:
? za opracowanie Dokumentacji - na kwotę wynagrodzenia za sporządzenie Dokumentacji, faktura VAT wystawiona w oparciu o podpisany Protokół Przyjęcia Dokumentacji
? za Roboty - na kwotę wynagrodzenia za Roboty, faktura VAT wystawiona w oparciu o podpisany Protokół Odbioru Końcowego - po zakończeniu wszystkich Robót i dokonaniu zgłoszenia, przy czym ostatnia z nich powinna obejmować przynajmniej 70% wynagrodzenia ryczałtowego.
c) harmonogram należy sporządzić w tygodniach, licząc od dnia zawarcia Umowy
d) pozycje harmonogramu mają zawierać dane dot. poszczególnych planowanych do wykonania robót budowlanych, z podaniem (dla każdego z elementów) ceny oraz okresu ich realizacji,
e) wzór Harmonogramu stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
5) Szczegółowa kalkulacja cenowa (w formie załącznika do oferty) dla pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego, na elementy Dokumentacji i Robót tam zawarte i przypisaniu im kwot składających się na kwotę wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca może przedstawić szczegółową kalkulację cenową w Harmonogramie rzeczowo - finansowym.
6) Stawki do kosztorysowania dla ewentualnych prac zamiennych lub dodatkowych w następującej formie załącznika do oferty; R - stawka robocizny jednostkowa; Kp (od R, S) - wskaźnik narzutów kosztów pośrednich - procentowy; Z (od R, S, Kp (R), Kp @) - wskaźnik narzutu zysku -procentowy; Kz (od M) - wskaźnik narzutu kosztów zakupu (jeżeli materiały są liczone z kosztami zakupu to wstawić 0) - procentowy; Du - dodatek za utrudnienia warunki szczególne związane z pracą na czynnym zakładzie (jeśli jest ujęty w ww. parametrach, to należy wpisać 0) -procentowy; Skróty stosowane do obliczenia narzutów to: M -cena materiałów, R- cena robocizny, S- cena sprzętu
7) Wykaz personelu - wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ;
8) Wykaz zamówień - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ;
9) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu, przygotowane zgodnie z treścią pkt 1 Dz. III SIWZ oraz 5.3 Dział I SIWZ;
10) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające uczestnictwo w wizji lokalnej, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ
11) Jeżeli Wykonawca działa w formie spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia umowy tej spółki;
12) Jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić do realizacji zadania osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że dokonał weryfikacji posiadanych przez cudzoziemców ważności wiz oraz zezwoleń na pobyt i pracę na terenie Polski i posiadane przez cudzoziemców dokumenty są aktualne i spełniają obowiązujące wymagania formalno-prawne w Polsce.
2.2 Wykonawca składając ofertę powinien odnieść się w sposób wyraźny i chronologiczny do wszystkich wymogów określonych w pkt 2.1.
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

3.1 Cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę jest wyrażona w złotych polskich i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do wykonania całości przedmiotu Zakupu w wymaganej jakości i wymaganym terminie, włączając w to wszelkie opłaty i należności związane z wykonaniem Dokumentacji, Robót i innych czynności towarzyszących i stanowi ostateczną globalną kwotę, za którą Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu Zakupu.
3.2 Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest uwzględnić w niej koszty związane z realizacją przedmiotu Zakupu, które zostały opisane w specyfikacji zamówienia
3.3 Cena ofertowa za realizację zadania stanowiącego przedmiot Zakupu jest cena ryczałtowa i nie może ulec pogorszeniu w ramach wyjaśnień do oferty lub iei uzupełnienia i negocjacji.
3.4 Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności.
3.5 Do wynagrodzenia Wykonawcy doliczony będzie podatek od towarów i usług, zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę ofertową netto, podaną jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu Zakupu.
4.2 Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze.
5. NEGOCJACJE
5.1 Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przeprowadzenia z Wykonawcami negocjacji. Przedmiotem negocjacji mogą być: wartości, parametry kryterium/ -ów wyboru oferty. O formie i terminie negocjacji, Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez Platformą Zakupową.
6.3 Oferta powinna być przygotowana w 1 (jednym) egzemplarzu.
6.4 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
6.5 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, pismem innym niż odręczne (z wyjątkiem Załączników nr 3 - 7 do SIWZ, które mogą zostać wypełnione pismem odręcznym), zawierać datę sporządzenia oraz pełną nazwę i adres Wykonawcy. Wszystkie strony oferty powinny być zapisane oraz zaparafowane (wymóg nie dotyczy formy elektronicznej). Skany dokumentów musza być poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście oferty musza być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez Osoby Uprawnione.
6.6 Oferta lub dokumenty mogą być złożone w formie elektronicznej. Dokumenty złożone w formie elektronicznej muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisanym w formacie XAdes i PAdes w celu umożliwienia weryfikacji wiarygodności dokumentów przez Zamawiającego. Dokument podpisany za pomocą innego formatu, niż w zdaniu poprzednim

uważa się za niezłożony.
6.7 W przypadku składania kopii dokumentów za równoważne z poświadczeniem ,,za zgodność z oryginałem" uważa się dokumenty lub oświadczenia potwierdzone przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego , o którym mowa pkt. 6.6 powyżej.
6.8 W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród informacji zawartych w ofercie i/ lub dokumentach złożonych wraz z ofertą stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy oznaczyć klauzulą ,,Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Brak jakichkolwiek wzmianek w powyższym zakresie, będzie traktowany jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie informacji na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych Zamawiającego.
6.9 Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie zmiany dokonuje się na Platformie Zakupowej.
. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
8.1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie: ,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy zamieszczają na Platformie Zakupowej.
8.2 Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść została zamieszczona na Platformie Zakupowej przed upływem terminu wyznaczonego na jej złożenie.
9. WYJAŚNIENIA
Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba o udzielenie wyjaśnienia - złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 8 - wpłynęła nie później niż 5 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej.
10. ZMIANY W TREŚCI OFERTY
Niedopuszczalne jest dokonywanie jakiejkolwiek zmiany treści oferty, z zastrzeżeniem korekty oczywistych omyłek pisarskich oraz oczywistych omyłek rachunkowych w ofercie, do których stosuje się postanowienia § 11 ust. 12 Regulaminu oraz negocjacji kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 5 powyżej.
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
11.1 Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Dziale I pkt 4 SIWZ
11.2 Przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym

powinna zostać przesłana za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem że z ubiegania się o udzielenie Zakupu zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wyrazili zgody w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
12. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY:
12.1 Wybrany Wykonawca zobowiązuje się podpisać Umowę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty otrzymania zaproszenia do podpisania/ otrzymania stosownej informacji od Zamawiającego.
12.2W przypadku wygrania postępowania przetargowego przez podmiot należący do GK PERN, Wykonawca ten po uzyskaniu informacji o wygranej zobowiązany jest niezwłocznie przekazać Zamawiającemu dokumenty wymienione w Procedurze Cen Transferowych w GK.
12.3Jeżeli w ramach niniejszego postępowania przetargowego wygra spółka z Grupy Kapitałowej PERN Zamawiający informuje, że dokona zmian we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - w zakresie obowiązków wynikających z Procedury Cen Transferowych w Grupie Kapitałowej PERN.
13. WADIUM: Nie dotyczy

Uwagi:
14. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:
14.1 Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę jest PERN S.A.
z siedzibą w Płocku, 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: PERN S.A. lub Zamawiający).
14.2 PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez następujący adres email: iod@pern.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt I, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
14.3 Cele przetwarzania danych osobowych obejmują:
a) przeprowadzenie postępowania zakupowego i wybór najkorzystniejszej oferty,
b) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy
w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego imieniu,
c) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa,
d) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji
w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych przez Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG),
e) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami,
f) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego.
14.4 Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt III powyżej na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającego, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów podatkowych i rachunkowych,
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń. Prawnie uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego Zamawiającego poprzez utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem postępowań

zakupowych, których stroną jest PERN S.A. oraz poprzez ochronę ewentualnych roszczeń, a także zapewnienie kontaktów z Partnerami biznesowymi PERN S.A.
14.5 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia przetwarzania danych osobowych do ich przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą.
14.6 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/ jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
14.7 Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/ jego danych osobowych na Platformie Zakupowej PERN S.A. dostępnej https://pern.pl/platforma-zakupowa oraz na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO".

Kontakt:
9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
9.1. W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Eliza Durzyńska-Kurcz,
tel.: +48 698-474-609, e-mail: eliza.durzynska-kurcz@pern.pl lub za pośrednictwem
Platformy Zakupowej;
9.2. W zakresie wizji lokalnej: Pan Maciej Bruss, tel.: +48 618 124 995, e-mail: Maciej.Bruss@pern.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.