Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
517z dziś
6597z ostatnich 7 dni
24903z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa obsługa eventów w tym dostawa, przygotowanie i implementacja elementów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa obsługa eventów w tym dostawa, przygotowanie i implementacja elementów eventowej strefy edukacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Departament Polskiego Bonu Turystycznego z siedzibą w Wieliczce
Janińska 32
32-020 Wieliczka
powiat: wielicki
zamowieniaoz@pot.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieliczka
Wadium: nie jest przewidywane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie pod nazwą:
Kompleksowa obsługa eventów w tym dostawa, przygotowanie i implementacja elementów eventowej strefy edukacyjnej
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa eventów w tym dostawa, przygotowanie i implementacja elementów eventowej strefy edukacyjnej dla Mobilnego Centrum Edukacji Turystyczna Szkoła.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ) - stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ

Dokument nr: DPBT.261.RS.179.2022

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2023 r., po upływie terminu składania ofert.

Składanie ofert:
Oferty należy składać wyłącznie w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, przesłanego na adres e-mail: zamowieniaoz@pot.gov.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 29.01.2023 r. do godz. 23:59

Miejsce i termin realizacji:
HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA/TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Termin realizacji zadania:
Maksymalny czas trwania usług: od dnia zawarcia umowy do 31.03.2023 r.
Kompleksowa obsługa eventów w tym dostawa, przygotowanie i implementacja elementów eventowej strefy edukacyjnej będzie realizowana zgodnie z Terminarzem wyjazdów stanowiącym załącznik nr 3 do SOPZ (terminarz może ulec zmianie).

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Oddziale Zamiejscowym do Spraw Obsługi i Promocji Polskiego Bonu Turystycznego stanowiącego załącznik do Zarządzenia Prezesa POT nr 37/2021 z dnia 24 maja 2021 roku, zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym dokumencie.
Do postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi jej przyjęcia.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek udziału w postępowaniu lit. b) zostanie uznany za spełniony, gdy:
Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się: zrealizowanie co najmniej 2 eventów (przez które rozumie się odrębne od siebie pod względem miejsca organizacji wydarzenia, realizowane w ramach tej samej usługi), w których Wykonawca odpowiadał za logistykę wydarzenia, budowę stref eventowych i zaprojektowanie funkcjonalności stref eventowych dla min. 80 osób w minimum 2 różnych lokacjach na terenie Polski, potwierdzone referencjami, protokołami odbioru lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień wystawionych przez Zamawiających (dokumenty potwierdzające na wezwanie Zamawiającego).
(wzór: 1 usługa = 2 eventy dla min. 80 osób każdy, w dwóch różnych lokacjach).
UWAGA! - przez ,,różne lokacje" nie należy rozumieć różnych miejscowości - dopuszcza się również różne lokacje w ramach jednej miejscowości.
Usługi, o których mowa powyżej, należy wykazać w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 3 do IWZ.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum). W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, dokumenty wymienione w pkt VI IWZ. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty:
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z wykazem usług - wzór stanowi załącznik nr 3,
- Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - wzór stanowi załącznik nr 4.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści IWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści IWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści IWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcy, który się o nie zwrócił, innym Wykonawcom, którzy ujawnili się na danym etapie procedury, a także zamieszcza je w miejscu ogłoszenia o zamówieniu.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść IWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje wszystkim wykonawcom, którym przekazano IWZ oraz w miejscu ogłoszenia o zamówieniu. W razie istotnej zmiany treści IWZ, Zamawiający przesuwa termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian we wnioskach lub ofertach
WADIUM:
Zamawiający nie przewiduje wadium w przedmiotowym postępowaniu.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający może, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, przedłużyć ten termin o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do IWZ. Do oferty należy załączyć dokumenty wskazane w pkt VI IWZ oraz załączyć:
a) wykaz eventów (do oceny w kryterium ,,Doświadczenie") do wykazania w Formularzu ofertowym;
b) projekt kreacji koła fortuny - w tym opis dla kategorii związanej z bonem turystycznym (do oceny w kryterium ,,Kreacja", poodkryterium 3.1);
c) wizualizacja kreacji puzzli wielkoformatowych, wraz z instrukcją użycia/formą zabawy (do oceny w kryterium ,,Kreacja" podkryterium 3.2).
Szczegółowy opis oceny kryteriów oceny ofert znajduje się w pkt. XII IWZ.
Oferta powinna być zgodna ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do IWZ.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty pod rygorem nieważności.
Wykonawca sporządza wycenę w formularzu oferty na podstawie Formularza wyceny stanowiącego Załącznik nr 1 do Formularza Oferty.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać od wykonawców oświadczeń lub dokumentów, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
Zamawiający, na każdym etapie postępowania, może żądać oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że dokumenty załączone do oferty są zgodne ze stanem faktycznym oraz zwrócić się o złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie treści oferty. Oferta Wykonawcy, który nie odpowie na takie wezwanie, lub odpowie w sposób niepełny, zostanie odrzucona.
Ofertę należy złożyć w języku polskim.
Niekompletne oferty i oferty, które wpłyną po upływie terminu wyznaczonego w IWZ Zamawiający może odrzucić.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający poprawia w ofercie:
o oczywiste omyłki pisarskie,
o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
o inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym lub IWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Oferta powinna zostać przygotowana na wskazanych formularzach.
Oferty, które dotrą do Zamawiającego po tym terminie nie będą uwzględnione.
KRYTERIA OCENY OFERT:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena (C) brutto (w PLN) - 60 pkt
2. Doświadczenie (D) - 10 pkt
3. Kreacja - 30 pkt
Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Waga punktowa = (C) + (D) + (K)
Ad. 1) Wartość punktowa kryterium Cena będzie wyliczana według wzoru:
C = (C min: C b) x 60%
gdzie:
C min - najniższa Cena brutto z przysłanych ofert
C b - Cena brutto ocenianej oferty
gdzie 1 % = 1 pkt
Ad. 2) Wartość punktowa kryterium Doświadczenie:
Zamawiający dokona oceny poprzez przyznanie punktów Wykonawcy w następujący sposób:
Obsługa do 2 eventów w ciągu ostatnich 2 lat
0 pkt
Obsługa od 3 do 4 eventów w ciągu ostatnich 2 lat
5 pkt
Obsługa 5 eventów lub więcej w ciągu ostatnich 2 lat
10 pkt
Za event Zamawiający rozumie prawidłowo zrealizowane wydarzenie dla min. 80 osób potwierdzone referencjami, które muszą być różne od tych wskazanych dla potwierdzenia spełnienia warunku w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do przedłożenia referencji (lub innych dowodów) na żądanie Zamawiającego.
Ad. 3) Wartość punktowa kryterium Kreacja:
Zamawiający dokona oceny poprzez przyznanie punktów za przedłożone projekty atrakcji zlokalizowanych w strefie 6 - Grywalizacje z bonem turystycznym, tj.:
3.1 projektu kreacji koła fortuny (w tym opis dla kategorii związanej z bonem turystycznym) - maksymalnie 20 punktów;
3.2 projektu puzzli wielkoformatowych wraz z instrukcją użycia - maksymalnie 10 punktów.
Szczegółowy opis przyznania punktów:
Opis podkryteriów ,,Kreacji"
Co będzie podlegało ocenie
Wytyczne do oceny
Liczba punktów
3.1 Projekt koła fortuny wraz z opisem kategorii Polski Bon Turystyczny
(max 20 pkt)
Poprawność merytoryczna przedstawionych materiałów
W ramach koła fortuny związanego z bonem turystycznym ocenie podlegać będą:
1. Wskazanie i opis kategorii
2. propozycja pytań wraz z odpowiedziami
Podczas oceny Zamawiający uwzględniać będzie poprawność merytoryczna pytań, odniesienia do turystyki, zastosowanie oryginalnych i przyciągających uwagę rozwiązań dostosowanych do wieku grupy docelowej (dzieci szkolne), uwzględnienie wartości edukacyjnych projektu.
0 - 8
Atrakcyjność wizualna projektu
Ocenie koła fortuny podlegać będą: atrakcyjność i oryginalność projektu, wygląd projektu oraz mechanika działania wraz z propozycją wymiarów urządzenia.
0 - 8
Spójność wizualna projektu
Ocenie będzie podlegać zachowanie spójności projektu koła fortuny pod kątem wszystkich elementów strefy MCETS, jak i identyfikacji wizualnej Zamawiającego
0 - 4
3.2 Projekt puzzli wielkoformatowych (Wykonawca przedkłada do oceny jedną wizualizację wraz
Dopasowanie i spójność wizualna
Ocenie podlegać będzie projekt puzzli wielkoformatowych ze szczególnym uwzględnieniem:
1. Atrakcyjność przedstawionej formy
2. nawiązanie do tematyki turystycznej
0 - 7
z instrukcją użycia - formą zabawy)
(max 10 pkt)
3. dopasowanie projektu do grupy docelowej projektu (dzieci szkolne).
4. efektowność i estetyka projektu
Atrakcyjność wizualna projektu
Ocenie podlegać będzie spójność linii kreacyjnej przedstawionego projektu w odniesieniu do całej przestrzeni edukacyjnej, z uwzględnieniem kolorystyki, układów graficznych, przejrzystości projektu itp.
0 - 3
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cenę wykonania zamówienia należy obliczyć w Formularzu wyceny - którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego.
2. W Formularzu wyceny należy podać cenę jednostkową netto za wykonanie zamówienia w zakładkach: ,,Działania ogólne" i ,,Działania związane ze strefami". Cenę oferty netto będzie stanowiła suma wszystkich pozycji z zakładki ,,Działania ogólne" i ,,Działania związane ze strefami" - które zostaną zsumowane w zakładce ,,Podsumowanie kosztorysu". Cenę tę, powiększoną o należny podatek od towarów i usług (VAT) należy wpisać w Formularzu oferty - załączniku nr 1 do IWZ. Wartość ta zostanie wykorzystana dla porównania ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej i jednocześnie będzie stanowiła maksymalną nominalną wartość zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. Strony umowy będą rozliczać się na podstawie cen jednostkowych, zgodnie z umową.
3. Zamawiający informuje, że ilości podane w Formularzu wyceny są ilościami orientacyjnymi i podane są tylko w celu wyliczenia ceny oferty (stanowiącej także maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy) a także służą do oceny ofert w kryterium oceny ofert - cena. Poszczególne ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w okresie wykonywania zamówienia. Faktyczne ilości uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie wykonywania zamówienia, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego, wynikającego z danej umowy.
4. Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
5. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
6. Cena oferty w zł brutto (cena brutto wykonania zamówienia) i wszystkie pozostałe ceny winny być podane w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia można wykluczyć:
1) Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) Wykonawców, z którymi Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
3) Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali lub nienależycie wykonali wcześniejszą umowę w zakresie zamówienia zawartą z Zamawiającym;
4) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
5) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
10) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
11) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
12) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
13) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z dnia 15 kwietnia 2022 r. poz. 835) z postępowania wyklucza się:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014" albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu.
2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści IWZ;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
5) nie wniesiono lub nie przedłużono ważnego wadium;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. X IWZ;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
INFORMACJE DODATKOWE ISTOTNE NA ETAPIE ZAWARCIA UMOWY:
Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru oferty.
Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców biorących udział w postępowaniu o wynikach za pośrednictwem mailowym.
Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego ofertę wybrano, o miejscu i terminie podpisania umowy.
Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia polisy OC w zakresie objętym przedmiotem umowy, na kwotę wynoszącą co najmniej 450.000,00 zł.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Od prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający nie wymaga żadnych zabezpieczeń należytego wykonania umowy.
XVII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
o nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu;
o cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
o w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
o wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
o postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;
o środki publiczne, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty - podając uzasadnienie faktyczne.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Polska Organizacja Turystyczna z siedzibą w Warszawie, ul. Młynarska 42, NIP: 525 21 50 196 (dalej jako POT lub Administrator);
2) We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez POT można kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych:
o mailowo: dpo@pot.gov.pl lub
o listownie na adres korespondencyjny administratora: Departament Polskiego Bonu Turystycznego, ul. Janińska 32, 32-020 Wieliczka;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz lit. f) RODO w celu realizacji Umowy;
4) Prawnie uzasadnionym interesem, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jest nawiązanie oraz utrzymywanie relacji z kontrahentem będącym wykonawcą przedmiotu zamówienia ujętego w Umowie;
5) Państwa dane zostały udostępnione POT przez organizację, którą Państwo reprezentują w związku z zawarciem Umowy, w zakresie: imię i nazwisko, stanowisko, nr telefonu oraz adres email;
6) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz POT oraz dostawcy oprogramowania, systemów i narzędzi dla POT;
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
8) Państwa dane nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;
9) Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) na podstawie art. 21 RODO prawo do wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 21 ust. 1 RODO,
e) na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 17 ust. 1 RODO,
f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

Kontakt:
KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM:
Kontakt z Zamawiającym odbywa się wyłącznie w formie mailowej. Pytania formalno-merytoryczne dotyczące treści zapytania ofertowego lub inne wnioski związane z postępowaniem należy kierować na adres zamowieniaoz@pot.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.