Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
319z dziś
6481z ostatnich 7 dni
26864z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Instalacja fotowoltaiczna wraz z projektem i montażem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Instalacja fotowoltaiczna wraz z projektem i montażem

Data zamieszczenia: 2023-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: O2a Polska Sp. z o.o
Astrów 66
55-200 Stanowice
powiat: oławski
501 558 851
magda.banys@o2a.pt
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143610
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Stanowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 501 558 851
Termin składania ofert: 2023-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Instalacja fotowoltaiczna wraz z projektem i montażem.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.02-00-2019/20 - Innowacyjny system finger lift na materiałach izolacyjnych dla branży motoryzacyjnej oraz AGD

Część 1
Instalacja fotowoltaiczna

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest instalacja fotowoltaiczna wraz z projektem i montażem.
Wymagania techniczne dla instalacji fotowoltaicznej do 50 KWp (montowanej na dachu istniejącego obiektu, nośność dachu 15kg/m2)
1. Wymagania technologiczne w zakresie mocy instalacji
a) Typ ogniw moduły monokrystaliczne o mocy nie mniejszej niż 450 W (STC) z dodatnią tolerancją mocy minimum +3 W
b) Dopuszcza się użycie optymalizatorów mocy.
c) Minimalna wydajność modułu 20,7%
d) Współczynnik temperaturowy dla Pmax nie gorszy niż -0.350%/°C
e) Panele powinny pracować w zakresie temperatur od -40 do +85 stopni Celsjusza.
f) Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na konstrukcji dedykowanej do tego typu rozwiązań dla danego rodzaju i nośności dachu. Dopuszcza się konstrukcje aluminiowe, ze stali nierdzewnej lub ze stali ocynkowanej. Moduły zamocować zgodnie z instrukcją montażu modułów oraz zgodnie z instrukcją montażu dedykowanego systemu montażowego.
g) System montażowy powinien posiadać odpowiednie certyfikaty, dopuszczenia oraz dokumenty potwierdzające ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami technicznymi.
h) Inwerter:
o powinien umożliwiać gromadzenie i prezentację danych o ilości energii elektrycznej wytworzonej w instalacji (przez Internet z wykorzystaniem strony www i/lub dedykowanej aplikacji mobilnej)
o ma zawierać moduł komunikacyjny do przesyłania danych (Wi-Fi lub Ethernet),
o ma umożliwiać kontrolowanie procesu przekazywania energii,
o ma umożliwiać archiwizację danych pomiarowych na centralnym serwerze
o ma udostępniać zgromadzone dane o ilości wytworzonej energii elektrycznej za pośrednictwem API (Application programming interface)
o odczyt menu w języku polskim
o powinien być wyposażony i obsługiwać optymalizatory mocy
i) Kable fotowoltaiczne - powinny cechować się podwyższoną odpornością na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, odpornością na podwyższoną temperaturę pracy oraz być odporne na promieniowanie UV. Całość okablowania powinna być prowadzona w korytkach kablowych lub rurach elektroinstalacyjnych /czy peszlach kablowych odpornych na działanie promieniowania UV. Kable powinny zapewniać pracę w temperaturach: -40°C - + 90°C.
j) Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą być fabrycznie nowe.
k) Wszystkie moduły fotowoltaiczne dostarczone Zamawiającemu powinny być wyprodukowane nie później niż na 12 miesięcy przed datą ich montażu.
l) Zastosowane urządzenia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, dyrektywami oraz kryteriami przyłączenia i wymaganiami technicznymi dla mikroinstalacji opracowanymi przez odpowiedniego Operatora Sieci Dystrybucyjnej, do którego sieci instalacja fotowoltaiczna zostaną przyłączone.
m) Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą posiadać gwarancję producentów:
o na wady ukryte modułów fotowoltaicznych min. 12 lat;
o na uzysk mocy z modułów fotowoltaicznych w ciągu 1 roku minimum 98%;
o na uzysk mocy z modułów fotowoltaicznych w ciągu 25 lat minimum 80,7 %
o na spadek mocy modułu fotowoltaicznego pomiędzy 2 a 25 rokiem nie więcej niż 1 % rocznie
n) Mikroinstalacja musi posiadać gwarancję wykonawcy instalacji na co najmniej 2 lata.
o) Mikroinstalacja musi posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
p) Możliwość monitorowania sytemu poprzez aplikacje podłączoną do Internetu.

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45223810-7, 45261215-4, 45311000-0

Dokument nr: 2023-14234-143610

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-23
Oferta może zostać dostarczona: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres magda.banys@o2a.pt lub firmy kurierskiej na adres firmowy Zamawiającego, przez Bazę Konkurencyjności, lub osobiście pod adres: Ul. Poziomkowa 65 Stanowice, pow. oławski. woj.
dolnośląskie.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oławski
Gmina
Oława
Miejscowość
Stanowice
Termin realizacji zamówienia: II - III kwartał 2023

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunkiem ostatecznego wyboru oferty będzie podpisanie umowy z wybranym Oferentem / Oferentami na
realizację przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy we wskazanym przez
Zamawiającego terminie, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie terminu realizacji pod warunkiem wystąpienia obiektywnych i
niezależnych od Dostawcy okoliczności powodujących uzasadnione wydłużenie okresu realizacji zlecenia.
Dopuszcza się również zmiany terminów i warunków płatności oraz zamówienia dodatkowe. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą wynikać:
- z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektu polegających na niezgodności dokumentacji z bieżącymi uwarunkowaniami których nie można było przewidzieć lub zidentyfikować na etapie sporządzania dokumentacji projektu;
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
- z powodu okoliczności działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
Zmiana umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego ze Zleceniobiorcą jest dopuszczalna w zakresie zmiany terminów realizacji usług w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie,
- gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy do zrealizowania z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
- konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/zezwoleń.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin wykonania przedmiotu zamówienia
może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres:
- Niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
- Niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty
- Niezbędny do uzyskania przedmiotowej dokumentacji
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie).
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w umowie (zamówienie uzupełniające lub dodatkowe) w przypadku zaistnienia przyczyn technicznych lub gospodarczych. Zamawiający przewiduje również możliwość rozwiązania umowy z Wykonawcą w przypadku, gdy Wykonawca nie wywiązuje się z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, lub gdy przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub nie spełnia wymogów wskazanych w ofercie Dostawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższych uprawnień.
2. Z postępowania wykluczone, są podmioty powiązane z Zamawiającym kapitałowo i osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w
szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub niezostał określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa
lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty, które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji,
potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość odrzucenia ofert, których zakres merytoryczny budzi uzasadnione wątpliwości.
5. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich zawartych w zapytaniu zasad.
6. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań lub telekonferencji (dokumentowane protokołem) lub drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega brak możliwości uzgodnienia w trakcie negocjacji gorszych warunków w stosunku do pierwotnie zawartych w otrzymanej ofercie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert.
8. Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się integralną częścią zapytania ofertowego oraz zostanie doręczona do wszystkich Oferentów.
9. Zapytanie nie jest realizowane w ramach prawa zamówień publicznych. Ocena ofert dokonana przez Zamawiającego jest ostateczna.
10. Opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia skutkować będzie karami umownymi o wartości odpowiadającej 0,1% wartości brutto całkowitego wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją tego warunku. Warunek ten zostanie zapisany w umowie z wybranym wykonawcą.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferent obowiązkowo składa formularz z propozycją oferty ( zał. 1 Formularz ofertowy).
2. Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenia o potencjale technicznym wykonania dostawy oraz braku powiązań z Zamawiającym wg załączonego wzoru (Zał. 2 Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu). W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub większą ilość oferentów (konsorcja), każdy członek konsorcjum zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym w powyższym rozumieniu wg załączonego wzoru.
3. Specyfikacja techniczna z zaznaczeniem oferowanych parametrów technicznych i dodatkowym potwierdzeniem kryteriów wymaganych np. poprzez dodanie karty / folderu produktu.
4. Oferent obowiązkowo składa oświadczenie o wykonaniu obowiązków informacyjnych, o których mowa art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób, których dane osobowe przekazał w związku z udziałem w przetargu. (Załącznik nr 4.) Szczegóły dotyczące klauzuli informacyjnej RODO znajdują się w w części Klauzula informacyjna RODO.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Wykonawca posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia i wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie wystarczającym do należytego wykonania zamówienia.
3. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która umożliwia należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.
Za termin dostarczenia oferty uznaje się datę wpływu do Zamawiającego, otrzymania przesyłki pocztowej, wiadomości e-mail lub dostarczenia osobiście.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-23
Data ostatniej zmiany
2023-01-23 14:35:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia 80 pkt.
Punktacja w kategoriach ceny zostanie obliczona wg następującego
wzoru:
Liczba uzyskanych pkt.= (najkorzystniejsza oferta w kategorii)/( oferta n) x liczba pkt.w kategorii
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja instalacji fotowoltaicznej (w miesiącach przy założeniu - minimalny okres gwarancji 12 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy)- 20 pkt.
Punktacja zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:
Liczba uzyskanych pkt.= ( oferta n/najkorzystniejsza oferta w kategorii) x liczba pkt w kategorii.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magda Banyś
tel.: 501 558 851
e-mail: magda.banys@o2a.pt
W razie pytań proszę o kontakt mailowy magda.banys@o2a.pt

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.