Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Nadzór inwestorski nad pracami budowlanymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Nadzór inwestorski nad pracami budowlanymi

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademicki Klub Morski Gdańsk
Stogi 18
80-642 Gdańsk
powiat: Gdańsk
504071909
kuba@marjanski.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143374
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: 504071909
Termin składania ofert: 2023-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPPM.08.04.00-22-0011/18 - Rozbudowa i przebudowa przystani klubowej Akademickiego Klubu Morskiego w Górkach Zachodnich w ramach przedsięwzięcia pn. Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej

Część 1
Nadzór inwestorski nad pracami budowlanymi

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ,,Inspektora nadzoru dla projektu pn. ,,Rozbudowa i przebudowa przystani klubowej Akademickiego Klubu Morskiego w Górkach Zachodnich w ramach przedsięwzięcia pn. Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej"" (dalej jako ,,Przedmiot zamówienia").
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
Zadanie 2 Nadzór inwestorski nad pracami budowlanymi:
1) Nadzór techniczny nad robotami budowlanymi i jakością ich wykonywania jako inspektor nadzoru z ramienia Zamawiającego zgodnie ze sztuką i obowiązującymi przepisami.
2) Nadzór inwestorski nad całością robót budowlano-montażowych realizowanych w ramach projektu, w tym Zadania nr 1 dot. ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/01/AKM/RPOPOMORSKIE8.4.
o remont nabrzeża oczepowego w zmiennej technologii (zadanie nr 1, dot. ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/01/AKM/RPOPOMORSKIE8.4.) ,
o budowa nowych pomostów pływających - pomost ,,A" i ,,C" w zmiennej technologii,
o budowa budynku infrastruktury lądowej - sanitarnego,
o wybudowanie tablicy typu ,,żagiel",
o wykonanie przyłączy - sanitarnych,
o oraz sprawowanie kontroli nad prawidłowym ich wykonaniem.
Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi przez cały okres wykonywania robót budowlanych w ramach projektu, w tym Zadania nr 1, do dnia podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu końcowego odbioru wszystkich robót.

3) Sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania procedur unijnych oraz dopełnienie w tym zakresie wszelkich formalności.
Nadzór inwestorski musi być prowadzony w oparciu o następującą dokumentację techniczną:
o dokumentację konstrukcji i posadowienia nowych pomostów pływających, wraz z oznakowaniem nawigacyjnym,
o dokumentacje wymiany pomostu stałego ,,C" na pomost pływający pełno-betonowy,
o dokumentację budynku zaplecza lądowego,
o dokumentację dla zainstalowania źródeł energii odnawialnej - fotowoltaika i pompy ciepła zabezpieczenie energetyczne przystani w okresie sezonu nawigacyjnego i zabezpieczenie podtrzymania temperatury w budynku klubowym w okresie zimowym,
o kanalizacji sanitarnej z przepompownią i jej podłączeniem do sieci miejskiej przy jednoczesnej likwidacji prowizorycznej sieci grawitacyjnej połączonej z siecią COSA AZS,
o sieć wodną z podłączeniem do sieci miejskiej z pominięciem COSA AZS z niezbędnymi punktami poboru wody dla cumujących jednostek,
o projekt sieci elektroenergetycznej od punktu zasilania do poszczególnych odbiorów,
o oświetlenia terenu LED (wysokiego i niskiego) wraz z niezbędnymi punktami poboru energii elektrycznej,
o sieć telekomunikacyjną i monitoringu terenu,
o ewidencją i ochroną zieleni/drzew,
o system segregacji śmieci i odpadów: budowa śmietników (segregacja, oleje, wody zęzowe),
o inna dokumentacja techniczna, jak i wydane pozwolenia dotyczące realizacji projektu.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do Zapytania.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 2023-47764-143374, 2/01/AKM/RPOPOMORSKIE8.4.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03
Przewidywany termin realizacji robót budowlanych do 14.12.2023 roku, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi do czasu faktycznego zakończenia zadań w projekcie.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-03-01
Koniec realizacji
2023-12-14
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Zadanie 2 - Nadzór inwestorski nad pracami budowlanymi:
1. Nadzór techniczny nad robotami budowlanymi i jakością ich wykonywania jako inspektor nadzoru z ramienia Zamawiającego zgodnie ze sztuką i obowiązującymi przepisami.
2.Nadzór inwestorski nad całością robót budowlano-montażowych realizowanych w projekcie tj:
o remont nabrzeża oczepowego w zmiennej technologii (zadanie nr 1 dot. ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/01/AKM/RPOPOMORSKIE8.4),
o budowa nowych pomostów pływających - pomost ,,A" i ,,C" w zmiennej technologii,
o budowa budynku infrastruktury lądowej - sanitarnego,
o wybudowanie tablicy typu ,,żagiel",
o wykonanie przyłączy - sanitarnych,
o oraz sprawowanie kontroli nad prawidłowym ich wykonaniem.
3.Sprawowanie kontroli prawidłowości stosowania procedur unijnych oraz dopełnienie w tym zakresie wszelkich formalności.
Nadzór inwestorski musi być prowadzony w oparciu o następującą dokumentację techniczną:
o dokumentację konstrukcji i posadowienia nowych pomostów pływających, wraz z oznakowaniem wigacyjnym,
o dokumentacje wymiany pomostu stałego ,,C" na pomost pływający pełno-betonowy,
o dokumentację budynku zaplecza lądowego,
o dokumentację dla zainstalowania źródeł energii odnawialnej- fotowoltaika i pompy ciepła zabezpieczenie energetyczne przystani w okresie sezonu nawigacyjnego i zabezpieczenie podtrzymania temperatury w budynku klubowym w okresie zimowym,
o kanalizacji sanitarnej z przepompownią i jej podłączeniem do sieci miejskiej przy jednoczesnej likwidacji prowizorycznej sieci grawitacyjnej połączonej z siecią COSA AZS,
o sieć wodną z podłączeniem do sieci miejskiej z pominięciem COSA AZS z niezbędnymi punktami poboru wody dla cumujących jednostek,
o projekt sieci elektroenergetycznej od punktu zasilania do poszczególnych odbiorów,
o oświetlenia terenu LED (wysokiego i niskiego) wraz z niezbędnymi punktami poboru energii elektrycznej,
o sieć telekomunikacyjną i monitoringu terenu,
o ewidencją i ochroną zieleni/drzew,
o system segregacji śmieci i odpadów: budowa śmietników (segregacja, oleje, wody zęzowe),
o inna dokumentacja techniczna, jak i wydane pozwolenia dotyczące realizacji projektu.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do Zapytania - wzorem umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub czynności Zamawiający stawia następujące wymagania względem zatrudnianego przez potencjalnego Wykonawcę inspektora nadzoru (zadanie nr 2):
- posiadającego uprawnienia bez ograniczeń lub dysponującego odpowiednim personelem do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, bądź inne obejmującej budownictwo hydrotechniczne wydanych na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, oraz legitymującym się minimum 5-letnim stażem pracy (na stanowisku kierownik robót, kierownik budowy, inspektor nadzoru) na budowach przebudowach lub remontach budowli hydrotechnicznych i posiadającym doświadczenia jako inspektor nadzoru na dwóch zakończonych i odebranych inwestycjach z zakresu budownictwa hydrotechnicznego o wartości minimum 1 milion złotych netto każda.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ramach zadania nr 2 Zamawiający uzna dysponowanie następującymi osobami:
- inspektora nadzoru w specjalności branży sanitarnej oraz legitymującym się minimum 5-letnim stażem pracy w danej specjalności,
- inspektora nadzoru w specjalności branży elektrycznej oraz legitymującym się minimum 5-letnim stażem pracy w danej specjalności
- inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bądź inne obejmującej budownictwo hydrotechniczne wydanych na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, oraz legitymującym się minimum 5-letnim stażem pracy w danej specjalności.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej, wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, gdy wykonawca:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z Przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 180 000,00 zł (słownie sto osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
a) wykonawców, którzy nie spełnili warunków udziału w postępowaniu,
b) wykonawców, w odniesieniu do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego,
c) wykonawców, w przypadku których występują okoliczności wskazujące na ich osobowe lub kapitałowe powiązania z Zamawiającym; przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
podstawą wykluczenia wykonawcy mogą być też inne powiązania osobowe lub kapitałowe, jeżeli na skutek tego powiązania dochodzi do naruszenia zasady konkurencyjności,
d)wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu lub spełnia warunki udziału w postępowaniu,
e)wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu,
f)wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
g)wykonawcę, ze względu na wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), .
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są przedstawić:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały zrealizowane, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Zapytania,
b) dowody określające czy w/w usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty np. protokół odbioru wykonanych usług wraz z określeniem ich przedmiotu i zakresu,
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji Przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności i informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Zapytania,
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w punkcie V.5.a) Zapytania (wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczenia).
2. Ponadto na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy zobowiązani są przedstawić:
a) aktualny odpis lub wydruk z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie lub wydruk o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy pkt. V.1.a)
b) podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i nie ma osobowych lub kapitałowych powiązań z Zamawiającym, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do Zapytania.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 a składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez wykonawców, dokumenty określone w pkt 2 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę. Pozostałe warunki wykonawcy ci mają spełniać łącznie.
5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Dokumenty sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Zamawiający zobligowany jest do wzajemnego uznawania dyplomów, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji, zgodnie z polskim prawem.
7. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji Zapytania w Bazie Konkurencyjności.
8. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełniania braków w ofercie, w tym uzupełniania oferty o brakujące oświadczenia i dokumenty, po wyznaczeniu wykonawcy przez Zamawiającego dodatkowego terminu na ich złożenie. Zamawiający zastrzega, iż może wezwać do uzupełnienia braków w ofercie tylko tego wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza oraz że wezwanie do uzupełnienia braków nie może dotyczyć informacji, które będą uwzględniane do obliczenia oceny oferty na podstawie kryteriów oceny.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-23
Data ostatniej zmiany
2023-01-23 19:08:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto (C) - waga 100%,
maksymalna liczba punktów 100 pkt: będzie obliczona wg następującego wzoru:
C = C(min) / C(b) x 100
gdzie:
C- liczba punktów zdobytych w kryterium ,,cena"
C(min) - najniższa cena łączna brutto ze wszystkich złożonych ofert
C(b) - cena łączna brutto wskazana w ofercie

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jakub Marjański
tel.: 504071909
e-mail: kuba@marjanski.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.