Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
718z dziś
6808z ostatnich 7 dni
25266z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont wolnych lokali mieszkalnych w trybie ,,zaprojektuj-wybuduj" wraz z remontem klatki...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont wolnych lokali mieszkalnych w trybie ,,zaprojektuj-wybuduj" wraz z remontem klatki schodowej i strychu

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Generała Andersa 48
58-304 Wałbrzych
powiat: Wałbrzych
mzb@mzbwalbrzych.pl
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,115645,97c685f9eaf4ff6114138b59e067c8b8.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont wolnych lokali mieszkalnych nr 4,6,7 w trybie ,,zaprojektuj-wybuduj" wraz z remontem klatki schodowej i strychu w budynku zlokalizowanym przy Ul. Wałbrzyskiej 35 w Wałbrzychu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wolnych lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7
w budynku przy Ul. Wałbrzyskiej w Wałbrzychu w trybie zaprojektuj i wybuduj, jak również wykonanie remontu klatki schodowej i strychu w budynku mieszkalnycm przy Ul. Wałbrzyskiej 35 w Wałbrzychu (działka nr 167/1, obręb Glinik Nr 44).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy:
1) Etap nr 1 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona:
a) koncepcję (przedstawiającą układ funkcjonalny mieszkań, sposób wykonania wentylacji nawiewno - wywiewnej), i dopiero na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiajaćego koncepcji, Wykonawca sporządzi dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót na przebudowę lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7, tj.:
o wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej - 2 egz.,
o kompletnego projektu budowlanego wielobranżowego- 4 egz. wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie *pdf,
o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót na przebudowę lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7;
o specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.
2) Etap 2 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona roboty budowlane w zakresie zaprojektowanej przebudowy i remontu lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7.
3) Etap 3 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona roboty budowlane w zakresie remontu klatki schodowej i strychu na podstawie posiadanego opracowania technicznego i przedmiaru robót (przedmiar robót stanowi element pomocniczy w wyliczeniu ceny ofertowej).

CPV: 45000000-7, 45453000-7,45100000-8,45410000-4,45442100-8,45450000-6, 71320000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00052303, T-8/01/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html )
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Wałbrzych:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26 Opera 18
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11
d) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. z/s w Wałbrzychu, Ul. Andersa 48, e-mail mzb@mzbwalbrzych.pl
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iodo@mzbwalbrzych.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, chyba, że czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Dane Wykonawcy będą udostępniane podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu lub kurierowi, w celu przekazywania korespondencji papierowej oraz podmiotom, którym powierzono pomocnicze czynności na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679
art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679
art. 22 ust. 1 - ust. 4 rozporządzenia 2016/679
art. 46 rozporządzenia 2016/679
art. 21 ust. 1 rozporządzenia 2016/679

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,115645,97c685f9eaf4ff6114138b59e067c8b8.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 10:00
Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: T-8/01/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wolnych lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7
w budynku przy ul. Wałbrzyskiej w Wałbrzychu w trybie zaprojektuj i wybuduj, jak również wykonanie remontu klatki schodowej i strychu w budynku mieszkalnycm przy ul. Wałbrzyskiej 35 w Wałbrzychu (działka nr 167/1, obręb Glinik Nr 44).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy:
1) Etap nr 1 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona:
a) koncepcję (przedstawiającą układ funkcjonalny mieszkań, sposób wykonania wentylacji nawiewno - wywiewnej), i dopiero na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiajaćego koncepcji, Wykonawca sporządzi dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót na przebudowę lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7, tj.:
o wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej - 2 egz.,
o kompletnego projektu budowlanego wielobranżowego- 4 egz. wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie *pdf,
o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót na przebudowę lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7;
o specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.
2) Etap 2 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona roboty budowlane w zakresie zaprojektowanej przebudowy i remontu lokali mieszkalnych nr 4, 6 i 7.
3) Etap 3 - w ramach niniejszego etapu Wykonawca wykona roboty budowlane w zakresie remontu klatki schodowej i strychu na podstawie posiadanego opracowania technicznego i przedmiaru robót (przedmiar robót stanowi element pomocniczy w wyliczeniu ceny ofertowej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:
A) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu/przebudowy lokali mieszkalnych i wykonaniu remontu/przebudowy klatki schodowej, zrealizowanych w ramach jednej umowy, lub dwóch odrębnych umów.
B) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
1) DLA ZAKRESU ETAPU 1
a) Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba majaca Uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
b) Projektant branży sanitarnej - 1 osoba mająca Uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
c) Projektant branży elektrycznej - 1 osoba Uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
2) DLA ZAKRESU ETAPU 2 i 3
a) kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej* bez ograniczeń
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót i/lub kierowaniu robotami (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy, lub kierownik robót, lub inspektor nadzoru inwestorskiego,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ,
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące załącznik nr 6 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 (jeżeli dotyczy),
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ (jeżeli dotyczy),
4) dowód wniesienia wadium (jeżeli jest wymagane),
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa składane w oryginale (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-09

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.