Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont i przebudowa dróg gminnych i parkingów przydrożnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont i przebudowa dróg gminnych i parkingów przydrożnych

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CHARSZNICA
Miechów-Charsznica 20
32-250 Miechów-Charsznica
powiat: miechowski
urzad@charsznica.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Miechów-Charsznica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont i przebudowa dróg gminnych i parkingów przydrożnych w Gminie Charsznica"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - Remont i przebudowa 17 dróg o łącznej długości 12,27 km.
1) Remont drogi gminnej K140049 Swojczany - Augustynów dz. nr 732, 299 w km 0+385 do 0+924 na dł. 539 mb
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych.
2) Remont drogi wewnętrznej Miechów-Charsznica dz.nr 490 w km 0+000 do 0+321 na dł. 321 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
3) Przebudowa drogi wewnętrznej Miechów Charsznica dz. nr 489/1 w km 0+000 do 0+150 na dł. 150 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
4) Remont drogi gminnej K140013 dz.nr 352/3, 328/9, 342/1, 327/3, 206 w km 0+000 do 0+380 na dł. 380 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, elementy uliczne krawężniki, obrzeża, nawierzchnia z kostki, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, znaki drogowe pionowe.
5) Remont drogi wewnętrznej Miechów Charsznica dz. nr 387 w km 0+000 do 0+280 na dł. 280 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, elementy uliczne krawężniki, obrzeża, nawierzchnia z kostki, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
6) Remont drogi gminnej K140051 Swojczany - Charsznica dz. nr 186 w km 0+000 do 1+400 na dł 1400 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, pionowe znaki drogowe, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
7) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Szarkówka dz. nr183 w km 0+000 do 0+260 na dł. 260 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, elementy uliczne krawężniki, obrzeża, nawierzchnia z kostki, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
8) Remont drogi gminnej K140001 Charsznica -Dąbrowiec Kolonia dz. nr 204, 206/2, 175 w km 0+000 do 1+420 na dł. 1420 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
9) Remont drogi gminnej K140012 Miechów-Charsznica dz. nr 283, 309 w km 0+000 do 0+722 na dł. 722mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, elementy uliczne, nawierzchnia z kostki, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, pionowe znaki drogowe, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
10) Remont drogi gminnej K140069 Uniejów Rędziny Zakopane dz. nr 264/2 w km 0+000 do 0+320 na dł. 320 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, pionowe znaki drogowe, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
11) Przebudowa drogi wewnętrznej Witowice Góry dz. nr 502 w km 0+000 do 0+150 na dł. 150 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
12) Przebudowa drogi wewnętrznej Witowice dz. nr 531 w km 0+000 do 0+400 na dł.400 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
13) Przebudowa drogi wewnętrznej Witowice dz. nr 532 w km 0+000 do 0+230 na dł. 230 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
14) Przebudowa drogi wewnętrznej Uniejów Parcela dz. nr 751/1, 751/2 w km 0+000 do 0+150 na dł. 150 mb.
Zakres robót: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa, nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych.
15) Remont drogi wewnętrznej Wierzbie - Jelcza Monar, dz.nr 388, 395/1, odcinek od km 0+000 do km 1+255 oraz od km 1+445 do km 1+687, na dł 1497 mb.
Zakres robót: Roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa.
16) Remont drogi wewnętrznej Tczyca - Jelcza dz. nr 1389, odcinek od km 0+000 do km 2+400, na dł. 2400 mb.
Zakres robót: Roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa.
17) Remont drogi wewnętrznej Rędziny Doły, dz. nr 84/2, 214, odcinek od km 0+000 do km 1+631, na dł. 1631 mb.
Zakres robót: Roboty ziemne i odwodnieniowe, podbudowa.
CZĘŚĆ 2 - Budowa 3 parkingów przydrożnych na terenie Gminy Charsznica
1) Budowa parkingu dla samochodów osobowych w Swojczanach.
Zakres robót:
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
- Montaż altany
- Prace rozbiórkowe i zimne
2) Budowa parkingu dla samochodów osobowych w Uniejowie Rędzinach dz. 288/45
Zakres robót:
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
- Budowa zjazdów, zieleń, geodezja
- Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
3) Budowa parkingu dla samochodów osobowych w rejonie stacji Tunel w Uniejowie Rędzinach dz. nr 288/41
Zakres robót:
- Budowa zjazdu, zieleń, geodezja
- Budowa chodnika z kostki betonowej i obiektów małej architektury
- Parking zielony z betonowych płyt ażurowych

CPV: 45233000-9, 45100000-8,45111100-9,45111200-0, 45233200-1, 45110000-1,45233222-1

Dokument nr: 2023/BZP 00053517, RI.7226.05.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-938742ee-9bbe-11ed-94da-6ae0fe5e7159
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Charsznica, Adres: Ul. Kolejowa 20, 32-250 Charsznica
ni/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
biorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.);
ni/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
owiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
siada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
e przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XIV SWZ

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.