Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
627z dziś
6717z ostatnich 7 dni
25175z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Sprzętu Ochronnego ,,MASKPOL" Spółka Akcyjna z siedzibą w Konieczkach
42-140 Panki
powiat: kłobucki
tel. 539 016 732, tel.: (+48) 34 310 93 00 , fax: (+48) 34 317 98 31
rafal.kapuscik@maskpol.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Panki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 539 016 732, te
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji związanych z przebudową i modernizacją budynku produkcyjno - magazynowego PSO MASKPOL S.A. zlokalizowanego w Częstochowie (42-202) przy Ul. Strefowej14B.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem niniejszego postępowania (zwanego dalej: Postępowaniem), jest wybór Wykonawcy - podmiotu, który samodzielnie lub przy udziale zespołu swoich specjalistów realizować będzie roboty budowalne oraz rozbiórkowe, instalacyjne a także zapewni dostawy i montaż materiałów związanych z przebudową i modernizacją budynku produkcyjno - magazynowego PSO MASKPOL S.A. zlokalizowanego w Częstochowie (42-202) przy Ul. Strefowej14B, zgodnie Zapytaniem Ofertowym 2 / TI /2023 oraz złożoną ofertą.
2.7 Zakres prac związanych z wyborem Wykonawcy Robót instalacyjnych wentylacji oraz kanalizacji związanych z przebudową i modernizacją budynku produkcyjno - magazynowego PSO MASKPOL S.A. zlokalizowanego w Częstochowie (42-202) przy Ul. Strefowej14B.
Roboty rozbiórkowe związane z demontażem istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej.
Demontaż kanałów wentylacyjnych.
1) Demontaż uchwytów montażowych.
2) Demontaż oraz ponowny montaż instalacji zasilającej systemy wentylacji.
3) Demontaż wentylatora wraz z jego wymianą na nowy.
4) Demontaż przeciwpożarowej klapy odcinającej.
5) Demontaż tłumików kanałowych.
6) Demontaż kratek wentylacyjnych.
7) Demontaż przepustnic, zestawów anemostatów, czerpni, wyrzutnie.
8) Utylizacja materiałów rozbiórkowych.
Roboty budowlane:
9) Wykonanie płyty fundamentowej pod centralę wentylacyjną i agregat chłodniczy.
10) Zestawy montażowe pod jednostki zewnętrzną klimatyzatorów kanałowych.
11) Zestawy montażowe pod jednostki zewnętrzną agregatów chłodniczych istniejących centrali.
12) Zestawy montażowe pod jednostki zewnętrzne klimatyzatorów ściennych.
13) Wykonanie przejść oraz przebić w przegrodach, ścianach, stropach wraz z ich izolowaniem
dla instalacji wentylacji oraz klimatyzacji.
14) Wypełnienie otworów po zdemontowanej instalacji wentylacyjnej w przegrodach, ścianach, stropach.
Centrala wentylacyjna:
15) DOSTAWA oraz montaż kompletnej centrali wentylacyjne wraz z węzłem pompowym.
16) Automatyka.
17) Rozruch centrali wentylacyjnej.
18) Regulacja układu wentylacji oraz klimatyzacji dla całego układu.
( wszystkich centrali oraz agregatów)
Wykonanie zasilania nagrzewnicy glikolowej centrali wentylacyjnej z węzła ciepłego:
19) Rurociąg zasilających wraz z ich izolacją.
20) Montaż zaworów, filtrów, termometrów, manometrów.
21) Montaż pomp obiegowych.
22) Wymiennik płytowy.
23) Naczynie wzbiorcze.
24) Płukanie instalacji oraz próba szczelności.
25) Napełnienie czynnikiem oraz uruchomienie.
Instalacja wentylacyjna nawiewna:
26) Kanały wentylacyjne okrągłe stalowe.
27) Zawory, tłumiki kanałowe, nawiewniki.
28) Kratki wentylacyjne.
29) Przewody wentylacyjne elastyczne izolowane.
30) Przepustnice nawiewniki, zestawy anemostatów, czerpnie, wyrzutnie.
31) Izolacja kanałów wentylacyjnych.
Instalacja wentylacyjna wywiewna:
32) Kanały wentylacyjne okrągłe stalowe.
33) Kanały tekstylne.
34) Zawory, tłumiki kanałowe, filtry, przepustnice.
35) Kratki wentylacyjne, nawiewniki.
36) Izolacja kanałów wentylacyjnych.
Instalacja wentylacyjna wywiewna odciągowa:
37) Przewody wentylacyjne okrągłe stalowe.
38) Przewody wentylacyjne elastyczne izolowane.
39) Filtry, zawory, przepustnice.
40) Wentylator dachowy.
41) Ramie odciągowe Nederman.
42) Izolacja kanałów wentylacyjnych.
43) Regulacja układu wentylacji odciągowej.
Wentylacja pomieszczenia wymiennikowni:
44) Wentylatory.
45) Przewody wentylacyjne okrągłe stalowe.
46) Izolacja kanałów wentylacyjnych.
47) Wyrzutnia
48) Zawory, przepustnice.
Wentylacja pomieszczenia WC parter oraz piętro:
49) Przedłużenie istniejących kanałów poniżej sufitów
kasetonowych.
50) Rozbudowa kanałów wentylacyjnych do dodatkowych kabin.
Dodatkowa jednostka chłodzenia do istniejącej centrali:
51) Chłodnica kanałowa.
52) Urządzenia zewnętrzne chłodnicy kanałowej.
53) Rurociągi instalacji chłodniczej.
54) Automatyka.
55) Izolacja rurociągów instalacji chłodniczej.
56) Próba szczelności.
57) Napełnienie czynnikiem, uruchomienie oraz konfiguracja.
Klimatyzacja ścienna:
58) Urządzenia zewnętrzne klimatyzatorów ściennych (serwerownia).
59) Klimatyzatory jednostki wewnętrzne 6 kW.
60) Rurociągi instalacji chłodniczej.
61) Automatyka.
62) Izolacja rurociągów instalacji chłodniczej.
63) Próba szczelności.
64) Napełnienie czynnikiem, uruchomienie oraz konfiguracja.
Klimatyzacja kanałowa:
65) Urządzenia zewnętrzne klimatyzatorów kanałowych (hala szwalni).
66) Klimatyzatory kanałowy jednostki wewnętrzne 19 kW
67) Rurociągi instalacji chłodniczej.
68) Automatyka.
69) Izolacja rurociągów instalacji chłodniczej.
70) Próba szczelności.
71) Napełnienie czynnikiem, uruchomienie oraz konfiguracja.
Agregat do centrali wentylacyjnej :
72) Freonowy agregat chłodniczy.
73) Rurociągi instalacji chłodniczej.
74) Izolacja rurociągów instalacji chłodniczej.
75) Automatyka.
76) Próba szczelności, przedmuchanie azotem.
77) Napełnienie czynnikiem, uruchomienie oraz konfiguracja.
2.8 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a. Realizacji robót instalacyjnych i budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami, obowiązującymi normami.
b. Udział w narad koordynacyjnych związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji.
c. Wykonywanie poleceń Kierownika Budowy oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
d. Znajomość dokumentacji projektowej, pozwolenia na budowę wraz z uzgodnieniami, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zapisów SIWZ, treści oferty Wykonawcy robót.
e. Przedstawienie Inwestorowi dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji, projektów warsztatowych i/lub montażu i innych dokumentów dotyczących wbudowywanych materiałów, wyrobów i urządzeń przed ich wbudowaniem.
f. Zgłaszanie Inwestorowi do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, oceny wykonanych robót zanikających i ulegających zakryciu, wraz z potwierdzeniem ich dokonania wpisem do dziennika budowy.
g. Opracowanie Harmonogramu oraz kontrola zgodności terminów realizacji robót w stosunku do terminów określonych w harmonogramie, oraz dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac.
h. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów wykonania robót.
i. Przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym utrzymywania porządku na budowie.
j. Dysponowanie Kierownikami Robót wpisanymi na listę członków samorządu zawodowego Właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej - instalacje sanitarne.
k. Dokonywanie przez Kierowników Robót wpisów w Dziennik budowy stwierdzających wszystkie procesy budowlane.
l. Przedstawienie przez Wykonawcę przy odbiorze końcowym, zatwierdzonej dokumentacji powykonawczej oraz potwierdzanie protokolarne faktycznie wykonanych robót.
m. Udział w przeglądach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, przy udziale: Wykonawcy, Zamawiającego, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.

Dokument nr: 2 / TI /2023

Otwarcie ofert: 8.3. Miejsce i tryb otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później jednak niż w terminie 7 (siedmiu) dni od ww. daty, w zależności od decyzji Komisji Przetargowej. Otwarcie ofert nastąpi bez udziału podmiotów trzecich, w tym przedstawicieli Oferentów.

Składanie ofert:
8.1. Miejsce i termin składania ofert: 10 luty 2023r.
2) Ofertę należy złożyć do dnia 10 luty 2023 r., do godz. 14.00 w sekretariacie Zamawiającego - osobiście, listem poleconym lub kurierem, przy czym decydująca jest data i godz. wpływu oferty do sekretariatu Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
2.4 Inwestycja zlokalizowana jest przy Ul. Strefowej 14B, (42-202) w Częstochowie w Filii Przedsiębiorstwa Sprzętu Ochronnego ,,MASKPOL'' Spółka Akcyjna z siedzibą w Konieczkach, 42-140 Panki.
4.1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia:
w dniu następnym po podpisania umowy;
4.2. Realizacja zamówienia nastąpi w terminie wskazanym w umowie z wykonawcą. Inwestor oczekuje wykonania całości prac objętych zapytaniem do dnia 16.06.2023r.

Wymagania:
2.2 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, określa zapytanie ofertowe oraz treść oferty Wykonawcy (z zastrzeżeniem możliwych negocjacji, o których mowa w rozdziale 11 Zaproszenia).
2.3 W celu opracowania przez Wykonawcę oferty do Postępowania konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania - Hala PSO ,,MASKPOL" S.A. w Częstochowie (42-202) przy ul. Strefowej14B mogącej ujawnić informacje techniczne, technologiczne, handlowe itp., stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i które mogą zostać udostępnione potencjalnym Oferentom po podpisaniu przez nich Umowy o zachowaniu poufności, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
2.5 Przed złożeniem oferty Oferent zobowiązuje się do zapoznania z projektem budowlanym, projektem technicznym obiektu i infrastruktury, projektami wykonawczymi branżowymi i innymi dokumentami źródłowymi opracowanymi na potrzeby realizacji inwestycji, które udostępnione zostaną na wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji po podpisaniu Umowy o zachowaniu poufności Załącznik nr 1do Zapytania Ofertowego.
2.6 Wykonawca zobowiązany zostanie do złożenia oświadczenia iż posiada niezbędne środki, maszyny, urządzenia oraz doświadczenie konieczne do wykonania ww. robót, a także, że zapewni odpowiedni zespół pracowników niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym dysponowanie kadrą inżynierów posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w wymaganych branżach.
2.9 Każdy potencjalny Oferent ma obowiązek osobistego przeprowadzenia wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu terminu spotkania poprzez pocztę elektroniczną e-mail: rafal.kapuscik@maskpol.com.pl oraz podpisaniu umowy o zachowaniu poufności. Koszt ewentualnych oględzin miejsca budowy ponosi Oferent;

Rozdział 3
TRYB I OGÓLNE ZASADY POSTĘPOWANIA
3.1. Z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału 11 Negocjacje, postępowanie realizowane jest w trybie ofertowym, w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku kodeks cywilny (Dz.U. 2022, poz. 1360 ze zm.) - na podstawie ofert wstępnych złożonych przez Oferentów w oparciu o zasady określone w Negocjacjach i nie podlegające przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022, poz. 1933 z późn. zm.).
3.2. Oferty wstępne mogą złożyć wszyscy oferenci, którzy spełniają warunki określone w Zaproszeniu.
3.3. W toku Postępowania Zamawiający będzie kierował się zasadami równego traktowania Oferentów, uczciwej konkurencji.
3.4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3.5. Zamawiający - od momentu podjęcia pierwszej czynności w niniejszym Postępowaniu oraz Oferenci - od chwili dokonania pierwszej czynności w Postępowaniu, są związani postanowieniami niniejszego Zaproszenia oraz zobowiązani do działania zgodnie z jego treścią.
3.6. Każdy Oferent może złożyć w Postępowaniu tylko jedną ofertę.
3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
3.8. Zamawiający nie dopuszcza wykonania prac opisanych w Zaproszeniu za pośrednictwem podwykonawców, jak również w wyniku złożenia oferty wspólnej w ramach utworzonego przez kilka podmiotów konsorcjum.
3.9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu Oferentom kosztów udziału w Postępowaniu, w tym kosztów
związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty wstępnej oraz kosztów ewentualnych negocjacji, które to koszty oferenci ponoszą w całości we własnym zakresie.
3.10. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego (pisemnie, faxem lub mailem) o wyjaśnienie lub uszczegółowienie treści niniejszego Zaproszenia, w terminie 8 dni od daty opublikowania Zaproszenia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień na piśmie. W uzasadnionych wypadkach, gdy wyjaśnienie treści Zaproszenia wiązałoby się z istotną jego zmianą, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (wydłużenia) terminu składania ofert wstępnych. Informacja o treści otrzymanych przez Zamawiającego pytań (bez podawania autora tych pytań) oraz o treści odpowiedzi na nie zostanie przesłana drogą mailową do wszystkich znanych Zamawiającemu Oferentów.
Jeśli pytanie do treści Zaproszenia wpłynie do Zamawiającego po upływie ww. terminu, Zamawiający ma prawo, ale nie ma obowiązku, udzielić na nie odpowiedzi.
Postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio w przypadku wystąpienia potencjalnego Oferenta z wnioskiem o podpisanie umowy o zachowaniu poufności (stanowiącej Załącznik nr 1 do Zaproszenia).
Wskazana osoba nie udziela informacji dotyczących treści Zaproszenia - w tym zakresie należy
stosować procedurę określoną w ust. 3.10 powyżej.
3.12. Zamawiający urzęduje w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00 (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy).
3.13. Oświadczenia, pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Oferenci przekazują pisemnie. Jeżeli Zaproszenie nie stanowi inaczej, Zamawiający dopuszcza także możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem jednak, że adresat korespondencji winien zwrotnie potwierdzić niezwłocznie (w tej samej formie) fakt otrzymania korespondencji. Korespondencja przesyłana po godzinach urzędowania (tj. która wpłynie do Zamawiającego po godzinie wskazanej w ust. 3.12) zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego i uznana za wniesioną w dniu rejestracji. Możliwość przesyłania korespondencji drogą elektroniczną nie dotyczy składania przez Oferentów ofert wstępnych (wraz z wymaganymi załącznikami) oraz wszelkich ich zmian, uzupełnień lub wyjaśnień (jeżeli Zamawiający poprosi o ich złożenie), gdzie zastrzeżona zostaje wyłącznie forma pisemna pod rygorem nieważności.
3.14. Z przebiegu postępowania sporządzony zostanie protokół, który ma charakter niejawny. Szczegóły ofert wstępnych oraz szczegóły prowadzonych negocjacji również pozostają poufne i nie podlegają ujawnieniu. Poufne pozostają w szczególności te elementy ofert wstępnych lub ostatecznych warunków Umowy, jakie Oferent oznaczy klauzulą tajemnicy przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2020, poz. 1913 z późn. zm.), o ile Oferent wykaże zasadność takiego zastrzeżenia.
3.15. Każdy Oferent ma prawo i obowiązek poinformować Zamawiającego o - jego zdaniem - niezgodnej z prawem lub Zaproszeniem czynności podjętej lub czynności zaniechanej przez Zamawiającego w toku Postępowania, wskazując uzasadnienie faktyczne i prawne takiego zawiadomienia. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający ma prawo powtórzyć kwestionowaną czynność albo dokonać czynności zaniechanej, informując o tym wszystkich znanych mu Oferentów biorących udział w Postępowaniu. Zawiadomienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym winno zostać wniesione do Zamawiającego w terminie 5 dni od daty powzięcia przez Oferenta informacji o dostrzeżonym naruszeniu, jednakże w przypadku dotyczącym zapisów
Zaproszenia zawiadomienie takie nie może być wniesione później niż na 7 dni przed terminem składania ofert wstępnych. Zawiadomienia wniesione po tym terminie pozostawione zostaną bez rozpoznania.
3.16. Od decyzji Zamawiającego podejmowanych w toku Postępowania nie przysługują środki odwoławcze, co nie narusza uprawnień określonych w art. 72 § 2 kodeksu cywilnego.
Rozdział 4
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki udziału:
a) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:
- Oferent winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie inwestycje dla zadania o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj. roboty instalacyjne związane z dostawą oraz montażem systemu wentylacji oraz klimatyzacji, centrali wentylacyjnej, systemów odciągowych. Zamawiający nie dopuszcza posługiwania (powoływania) się na referencje (doświadczenie) podmiotu trzeciego.
b) posiada zasoby ludzkie do realizacji zamierzenia inwestycyjnego , tj.:
- jest podmiotem legalnie działającym (zarejestrowanym) na terenie RP lub innego kraju UE,
c) znajduje się w sytuacji prawnej, ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- posiada stosowne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wysokości min 1.000.000,00 zł
d) złoży stosowne oświadczenie (według wzoru określonego w Załączniku nr 2), iż nie podlega wykluczeniu z niniejszego Postępowania.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu:
a) Zamawiający oceni, czy oferent spełnia warunki, o których mowa w ust. 5.1. na podstawie złożonych wraz z ofertą wstępną dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków;
b) ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: ,,spełnia" albo ,,nie spełnia" poszczególne warunki. W przypadku, gdy Oferent spełni wszystkie warunki formalne udziału w Postępowaniu jego oferta wstępna zostanie oceniona pod względem merytorycznym, zgodnie z postanowieniami rozdziału 12 poniżej lub zostanie on uprzednio zaproszony do negocjacji, o których mowa w rozdziale 11, z zastrzeżeniem jednak ograniczeń wynikających z rozdziału 11 ust. 11.1. W przypadku, gdy Oferent nie spełni choćby jednego warunku formalnego do udziału w Postępowaniu - zostanie on wykluczony z dalszego udziału w Postępowaniu;
c) jeżeli Oferent nie dołączy do oferty wstępnej wymaganych oświadczeń lub dokumentów albo z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 5.1, Zamawiający ma prawo lecz nie obowiązek wezwania Oferenta do usunięcia wskazanych nieprawidłowości, w terminie nie dłuższym niż 5 dni, pod rygorem wykluczenia go z Postępowania. Wezwanie dotyczące wykazania spełnienia określonego warunku będzie dokonane tylko jeden raz, co oznacza, że w przypadku, gdy w wykonaniu wezwania Oferent nie przedłoży wymaganych dokumentów lub przedłoży dokumenty niewłaściwe, niekompletne lub w nieodpowiedniej formie, Zamawiający uzna, że Oferent nie spełnia warunku udziału w Postępowaniu i podlega wykluczeniu. Dokumenty przedłożone przez Oferenta na
wezwanie, o którym mowa powyżej winny potwierdzać spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na dzień upływu terminu składania ofert wstępnych.
Rozdział 6
INFORMACJA O DOKUMENTACH WYMAGANYCH DO ZŁOŻENIA PRZEZ OFERENTA
6.1. W celu udziału w Postępowaniu Oferent winien złożyć ofertę wstępną, na którą składają się:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do Zaproszenia,
2) następujące oświadczenia lub dokumenty, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu:
a) wykaz zrealizowanych prac potwierdzonych referencjami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Zaproszenia), zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w punkcie 5 ust. 5.1 lit. a) niniejszego Zaproszenia, z podaniem:
I. oznaczenia zamawiającego, na rzecz którego były wykonywane prace,
II. terminu wykonania zadania,
III. przedstawienie listów referencyjnych
b) harmonogram realizacji zadania zgodny z Załącznikiem nr 5 do Zaproszenia)
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z treścią Załącznika nr 2.
4) Harmonogram terminowy realizacji zadania (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Zaproszenia),
6.2 W przypadku niewykazania przez Oferenta spełnienia warunków udziału w Postępowaniu lub podania przez Oferenta w treści oferty wstępnej (w tym w treści załączników do niej), informacji nieprawdziwych lub nierzetelnych, Zamawiający wykluczy takiego Oferenta z Postępowania.
Rozdział 7
WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY WSTĘPNEJ
7.1. Oferent składa ofertę wstępną (zwaną dalej: ofertą) zgodną z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu.
7.2. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami - pod rygorem jej odrzucenia - musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Oferenta.
7.3. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta wobec Zamawiającego.
7.4. Zaleca się, aby każda strona oferty (w tym wszystkie załączniki do niej):
a) była parafowana przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta,
b) była ponumerowana, a oferta przygotowana w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (tj. spięta, zszyta, bindowana itp.).
7.5. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty (w tym w załącznikach do oferty) muszą być parafowane (podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Oferenta.
7.6. Wszelkie dokumenty stanowiące elementy oferty winny być złożone w oryginałach albo kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
7.7. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
7.8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację osoby (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
7.9. Oferent ma prawo - najpóźniej w chwili składania ofert - zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie może dotyczyć w szczególności informacji dotyczących wykazu zrealizowanych usług, referencji, o ile nie są one dostępne publicznie. Zastrzeżenie winno być dokonane poprzez wyraźne oznaczenie w treści oferty tych jej elementów, które podlegają nieujawnianiu innym uczestnikom Postępowania; dokumenty takie winny być wyraźnie odseparowane od pozostałej treści oferty. Dane adresowe Oferenta (w tym jego nazwa), jak również cena ofertowa nie podlegają utajnieniu.
7.10. Cena ofertowa winna być podana w złotych polskich, z dokładnością dwóch miejsc po przecinku. Przez cenę ofertową należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 roku o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. 2019, poz. 178 z zm.), tj. cenę netto powiększoną o podatek VAT. Cena ofertowa musi zawierać kompletną i jednoznaczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie zobowiązania i koszty Oferenta związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem opłat i podatków oraz wydatków (w tym dotyczące kosztów zakwaterowania, wyżywienia, dojazdu i diet pracowników Oferenta). Cena winna zostać wyrażona cyfrowo i słownie; jeżeli cena ofertowa zostanie podana rozbieżnie cyfrowo i słownie, Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę podaną słownie.
7.11. Warunki płatności za wykonanie Przedmiotu Zamówienia:
a) Zaliczka w wysokości maksymalnie 40 % wartości zamówienia wypłacona w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia doręczenia do Inwestora przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT zaliczkowej, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, nie wcześniej jednak niż przed dniem dostarczenia Inwestorowi nieodwołalnej, bezwarunkowej gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej zwrotu zaliczki.
b) Kwota w wysokości minimalnej 60 % wartości zamówienia wypłacona zostanie w terminie 14 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego i doręczenia do Inwestora prawidłowo wystawionej faktury końcowej VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT. Podstawę do wystawienia faktury VAT stanowi protokół odbioru końcowego.
Ostatecznie uzgodniona cena stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie Oferenta, co oznacza, że Oferent nie będzie miał prawa żądać w toku realizacji Umowy zwiększenia wynagrodzenia przy niezmienionym zakresie prac w stosunku do zapisów Umowy.
7.12. Zamawiający przewiduje kary umowne za niedopełnienie warunków umownych:
a) z tytułu odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - kara umowna w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia brutto, wskazanego Umowie;
b) z tytułu opóźnienia w wykonaniu czynności Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu umowy w terminach wynikających z Umowy - po 0,2 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki.
7.13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a dostawcą dokonywane będą w złotych polskich.
7.14. O ile w treści Zaproszenia nie zastrzeżono wyraźnie inaczej, jakiekolwiek zastrzeżenia w treści oferty dotyczące warunków wskazanych w Zaproszeniu (w tym odnośnie treści projektu), jak również
jakiekolwiek oświadczenia warunkowe, wariantowe lub opcjonalne są niedopuszczalne i mogą / będą skutkować odrzuceniem oferty.
7.15. W celu opracowania oferty, Zamawiający zobowiązuje potencjalnych Oferentów do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie zakładu Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na realizację ww. działań na wniosek potencjalnych Oferentów i po podpisaniu przez nich Umowy o zachowaniu poufności, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia. W przypadku, gdy Zamawiający posiada już podpisaną umowę o zachowaniu poufności z Oferentem, Zamawiający ma prawo odstąpić od wymogu podpisywania dodatkowej umowy, o której mowa w zdaniu poprzednim.
Rozdział 8
8.2. Ofertę wstępną wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy umieścić w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do momentu otwarcia ofert.
1) Koperta powinna być zaadresowana w następujący sposób:
Przedsiębiorstwo Sprzętu Ochronnego MASKPOL S.A.
Konieczki, 42-140 Panki
OFERTA NA WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT
INSTALACJI WENTYLACYJNEJ ORAZ KLIMATYZACJI DLA INWESTYCJI ZWIĄZANEJ Z PRZEBUDOWĄ I MODERNIZACJĄ BUDYNKU PRODUKCYJNO - MAGAZYNOWEGO PSO ,,MASKPOL" S.A. ZLOKALIZOWANEGO W CZESTOCHOWIE (42-202)
PRZY UL. STREFOWEJ 14B.
sygn. 2 / TI / 2023
Nie otwierać przed dniem 10 luty 2023 roku, godz. 14.00.
3) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w Zaproszeniu) ponosi Oferent.
4) Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Oferentowi bez otwierania.
8.4. Zamawiający nie ujawni do publicznej wiadomości, jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8.5. Modyfikacja i wycofanie oferty:
1) Oferent może wprowadzić zmianę do treści złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmiany przed upływem terminu składania ofert. Zmiana do oferty musi być dokonana według zasad obowiązujących przy składaniu oferty, tj. musi być złożona w zamkniętej kopercie odpowiednio oznakowanej z dopiskiem ,,ZMIANA".
2) Koperty oznakowane dopiskiem ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Oferenta, który wprowadził zmiany. Po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmiany zawartość koperty zostanie dołączona do głównej oferty.
3) Oferent ma prawo wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie (oświadczenie) o wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie oferty z Postępowania może nastąpić poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (oświadczenia) w kopercie opatrzonej napisem ,,WYCOFANIE" - według takich samych zasad, jakie obowiązują przy wprowadzaniu zmian do oferty.
Rozdział 9
Termin związania ofertą
9.1 Termin związania ofertą wynosi 90 dni.
9.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
9.3 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo, po otwarciu ofert, zwrócić się do Oferentów o przedłużenie okresu związania ofertami o kolejne 30 dni, wyznaczając im stosowny termin w tym zakresie, nie krótszy niż 3 dni. Nie złożenie przez Oferenta oświadczenia o zgodzie na przedłużenie okresu związania ofertą w terminie wskazanym przez Zamawiającego traktowane jest jak brak zgody Oferenta na takie przedłużenie. Brak zgody Oferenta na przedłużenie związania ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Rozdział 10
OCENA FORMALNA OFERT WSTĘPNYCH
10.1. Ocena ofert wstępnych dokonana zostanie przez Komisję, składającą się z wyznaczonych pracowników / współpracowników Zamawiającego. Członków Komisji nie mogą łączyć żadne relacje prawne (pracy / współpracy/ rodzinne) z Oferentami.
10.2. Zamawiający ma prawo lecz nie obowiązek wezwać Oferentów, którzy wraz z ofertą:
a) nie złożyli wymaganych w Zaproszeniu oświadczeń lub dokumentów albo złożyli takie dokumenty i oświadczenia wadliwe lub błędne;
b) nie złożyli wymaganych pełnomocnictw, albo złożyli je wadliwe lub błędne, do ich złożenia na zasadach określonych w części 5 ust. 5.2. ppkt. c) niniejszych Warunków, chyba że mimo ich złożenia oferta podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie Postępowania.
10.3. W przypadku niespełnienia warunków udziału w Postępowaniu (w tym w przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nierzetelnych lub złożenia oferty wstępnej w sposób wadliwy) Oferent
zostanie wykluczony z Postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
10.4. Zamawiający odrzuci ofertę, której / która:
a) będzie niezgodna z treścią Zaproszenia lub
b) złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub jej poszczególnych etapów (zadań), rozumianą jako cena nierealistyczna, niewiarygodna na danym rynku, niemożliwa do zaoferowania w odniesieniu do oferowanych prac:
? bez uszczerbku dla majątku Oferenta i niezapewniająca mu zysku, w szczególności zaoferowana poniżej kosztów wartości usługi, np. w celu eliminacji konkurencji lub
? bez uszczerbku dla jakości i rzetelności oferowanych usług,
d) została złożona przez Oferenta wykluczonego z udziału w Postępowaniu lub
e) wybór mógłby mieć negatywny wpływ na interes publiczny, w tym interes majątkowy Zamawiającego lub
f) w innych przypadkach wskazanych w Zaproszeniu.
10.5. W toku badania i oceny ofert wstępnych Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Powyższe nie dotyczy oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych w treści oferty, które Zamawiający może poprawiać samodzielnie.
10.6. Zamawiający unieważni Postępowanie w sytuacji:
a) gdy w terminie określonym w Zaproszeniu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna niepodlegająca odrzuceniu oferta wstępna lub,
b) wykluczenia wszystkich Oferentów z Postępowania lub,
c) odrzucenia wszystkich ofert, jakie wpłyną do Zamawiającego lub,
d) gdy wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie Postępowania lub zawarcie umowy nie będzie leżeć w interesie Zamawiającego lub,
e) w przypadku prowadzenia negocjacji na bazie ofert wstępnych - w sytuacji nieosiągnięcia w toku negocjacji zadowalających Zamawiającego warunków ekonomicznych lub biznesowych dotyczących realizacji prac.
10.7. Zamawiający ma prawo unieważnić Postępowanie:
a) w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert - bez podania przyczyny lub,
b) gdy najniższa cena ofertowa przekracza wysokość budżetu zaplanowanego przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
10.8. Oferty spełniające wymogi formalne określone w Zaproszeniu zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu Postępowania, o którym mowa w Rozdziale 11 (negocjacje) i 12 (merytoryczna ocena ofert).
Rozdział 11
NEGOCJACJE
11.1. Zamawiający ma prawo - ale nie obowiązek - przeprowadzić negocjacje ze wszystkimi Oferentami, których oferty nie zostały zakwestionowane na etapie oceny formalnej. W przypadku jednak, jeżeli Zamawiający otrzyma więcej niż 5 (pięć) niepodlegających odrzuceniu ofert, przed przystąpieniem do negocjacji ma prawo dokonać ich preselekcji pod kątem wyłącznie parametru ceny i zaprosić do negocjacji jedynie wybranych Oferentów. Jeśli Zamawiający nie zdecyduje się na przeprowadzenie negocjacji warunki wskazane przez Oferentów w ofertach wstępnych traktuje się jako ostateczne, a oferty te podlegają ocenie merytorycznej (punktacji).
11.2. Negocjacje mogą dotyczyć, według uznania Zamawiającego, wszystkich lub tylko poszczególnych albo tylko jednego z poniższych parametrów:
a) łącznej ceny ofertowej oraz ceny za poszczególne etapy prac,
b) zasad i terminów płatności,
c) szczegółowych obowiązków Oferenta,
d) innych, wskazanych przez Zamawiającego parametrów lub warunków, przy czym zakres przedmiotowy negocjacji z każdym z Oferentów będzie taki sam.
11.3. Zamiast negocjacji lub po ich zakończeniu, Zamawiający może zwrócić się do wszystkich Oferentów, których oferty nie zostały odrzucone lub - w przypadku negocjacji - do tych, z którymi prowadził negocjacje, o złożenie ofert uzupełniających (dodatkowych) w zakresie parametrów wskazanych w zaproszeniu do złożenia ofert dodatkowych, w szczególności, gdyby w toku negocjacji zasadne stało się wprowadzenie odstępstw lub innego typu zmian w stosunku do założeń zawartych uprzednio przez Zamawiającego w Zaproszeniu. Do procedury oceny formalnej ofert uzupełniających stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące ofert wstępnych.
11.4. Oferent nie ma obowiązku przystąpić do negocjacji, ani składać ofert uzupełniających, o których mowa w ust. 11.3. W takim wypadku warunki przedstawione przez niego w ofercie wstępnej traktuje się jako ostateczne, jednakże ze wszystkimi konsekwencjami z tego wynikającymi.
11.5. Z negocjacji z każdym z Oferentów sporządzany jest niejawny protokół. Uzgodnione w toku negocjacji warunki, potwierdzone w protokole podpisanym przez przedstawicieli obu Stron, stanowią wiążącą Oferenta zmianę warunków oferty wstępnej.
11.6. W przypadku, gdy Zamawiający zdecyduje się na podjęcie negocjacji z Oferentami powiadomi o tym Oferentów wraz z informacją o zakresie (przedmiocie) negocjacji, a następnie będzie kolejno zapraszał ich na spotkania negocjacyjne. Negocjacje nie powinny trwać dłużej niż łącznie 14 dni licząc od daty pierwszego zaproszenia. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć okres trwania negocjacji o dodatkowy, wymagany okres.
11.7. Przebieg negocjacji jest poufny. Ostateczne wyniki negocjacji z Oferentami nie podlegają ujawnieniu.
Rozdział 12
KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR NAJLEPSZEJ OFERTY
12.1. Oferty niepodlegające odrzuceniu lub - w przypadku dokonania preselekcji ofert dla potrzeb przeprowadzenia negocjacji - oferty tych Oferentów, z którymi prowadzono negocjacje (z uwzględnieniem ewentualnych zmian wynikających z negocjacji lub ofert uzupełniających) podlegają końcowej ocenie merytorycznej (punktacji).
12.2. Kryteriami oceny ofert są (według wagi danego kryterium):
a) cena - 90 punktów,
b) doświadczenie zawodowe Oferenta - 10 punktów,
12.3. Sposób obliczenia punktów w stosunku do kryterium ,,cena":
liczba punktów = Cn/Co x 90
gdzie:
Cn - oznacza najniższą cenę spośród wszystkich badanych (nieodrzuconych) ofert,
Co - oznacza cenę oferty badanej,
przy czym wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
12.4. Sposób obliczenia punktów w stosunku do kryterium ,,doświadczenie zawodowe": udział Oferenta (potwierdzony referencjami), w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie inwestycje dla zadania o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj. roboty instalacyjne związane z dostawą oraz montażem systemu wentylacji oraz klimatyzacji, centrali wentylacyjnej, systemów odciągowych.
a) 2 inwestycja - 1 punktów
b) 3 inwestycje - 5 punktów,
c) 4 i więcej inwestycji - 10 punktów,
12.5. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zaproszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru, tj. osiągnie najwyższą ilość punktów.
12.6. W sytuacji, gdy w wyniku oceny ofert dwie lub więcej najkorzystniejszych ofert uzyska tę samą ilość punktów, Zamawiający zwróci się do Oferentów, którzy je złożyli o przedstawienie - w terminie nie dłuższym niż 5 dni - oferty uzupełniającej (wyłącznie w zakresie ceny), a po ich wpłynięciu powtórzy
procedurę oceny tych ofert i ich wyboru.
Rozdział 13
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
13.1. Zamawiający poinformuje Oferenta, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o terminie i miejscu zawarcia Umowy, przy czym Umowa winna zostać podpisana w terminie do 10 dni roboczych od daty powiadomienia Oferenta o dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty - w każdym wypadku przed upływem terminu związania ofertą.
13.2. Umowa z Oferentem podpisana zostanie na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym, z uwzględnieniem dopuszczalnych zapisów oferty oraz z zastrzeżeniem dopuszczalnych modyfikacji wynikających z uzgodnień dokonanych w toku negocjacji oraz treści ewentualnych ofert uzupełniających.
13.3. Jakiekolwiek dodatkowe negocjacje po wyborze najlepszej oferty są wykluczone.
13.4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający - według własnej oceny - wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert (bez przeprowadzania ich powtórnego badania i oceny) lub będzie domagał się zawarcia Umowy przed sądem lub też unieważni Postępowanie w całości. Pod pojęciem ,,uchylenia się od podpisania umowy" rozumie się niepodpisanie przez Oferenta Umowy w terminie 10 dni roboczych od daty zaproszenia do jej podpisania przesłanego przez Zamawiającego.
13.5. Podmiot, którego oferta wybrana zostanie jako najlepsza, a który uchyli się od zawarcia umowy, zobowiązany będzie - niezależnie od ewentualnych konsekwencji opisanych
w ust. 13.5. - do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10 % ceny netto wskazanej w jego ofercie wstępnej.
Rozdział 14
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
14.1. Przed podpisaniem umowy Zamawiający nie będzie wymagał od Oferenta, którego oferta została wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14.2. Inwestor wymagać będzie Gwarancji Ubezpieczeniowej Należytego Wykonania Umowy oraz Usunięcia Wad i Usterek o wartości 10% wartości zamówienia na okres 36 miesięcy.
Rozdział 15
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
15.1. Zamawiający ma prawo wyznaczać Oferentom - z własnej inicjatywy lub na ich uzasadniony wniosek - dłuższe terminy niż określone w niniejszym Zaproszeniu, w szczególności dotyczące terminów uzupełnienia braków formalnych ofert.
15.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian lub modyfikacji w treści niniejszego Zaproszenia do dnia upływu terminu składania ofert wstępnych, przy czym każda ewentualna zmiana zostanie przesłana drogą mailową do Oferentów.
15.3. Wszelkie spory mogące powstać w toku lub w związku z Postępowaniem rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Zamawiającego.

Kontakt:
3.11. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Oferentami jest:
Rafał Kapuścik tel. 539 016 732 mail: rafal.kapuscik@maskpol.com.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.