Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz ich pielęgnacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz ich pielęgnacji

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Cieszynianka" w Cieszynie
nr domu Hajduka 17
43-400 Cieszyn
powiat: cieszyński
telefony (33)8520-218 w. 51 lub (33)8513-351 (33)8520-218 w. 46 lub (33)8522-046
tpu@smcieszynianka.org.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Cieszyn
Wadium: 6.000,00 zł
Nr telefonu: telefony (33)8520-21
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia sa usługi w zakresie wykonania nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz ich pielęgnacji przez okres 6 mcy oraz likwidacji krzewów na osiedlu Centrum w Cieszynie przy budynkach Hallera 2, 4, 6 (dz. nr 1/1 obr. 52) i Korfantego 4, 6, 8 (dz. nr 152/1 obr. 42).
2. Zakres robót: zgodny z dokumentacją projektową z listopada 2022 r.
3. Podstawa realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji: ,,Szczegółowa inwentaryzacja zieleni, gospodarka drzewostanem, projekt zagospodarowania zieleni - aktualizacja" z listopada 2022 r. opracowanej przez Zakład Urządzania, Utrzymania Zieleni Sp. z o.o. Ul. Słoneczna 17, 43-445 Dzięgielów.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, odrębnie na obie lokalizacje.
4. Warunki techniczne realizacji przedmiotu zamówienia:
a) przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru robót, sztuką ogrodniczą, przy zachowaniu optymalizacji wykonania, b) do wykonania zadania będą użyte sadzonki z odpowiednich źródeł, w dobrej kondycji zdrowotnej; materiał roślinny w ramach gatunku i odmiany musi być wyrównany, jednolity w całej partii; wady niedopuszczalne sadzonek: silne uszkodzenia mechaniczne roślin, ślady żerowania szkodników, oznaki chorobowe, martwice i pęknięcia kory pędów, uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
c) za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca,
d) odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich, jak i z tytułu zdarzeń losowych ponosi Wykonawca,
e) przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać obowiązujących przepisów prawa,
f) w czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał dojazdu do nieruchomości, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,
g) Wykonawca przejmuje obowiązki wytwórcy odpadów i zagospodaruje je zgodnie z przepisami o odpadach.

Otwarcie ofert: 3. Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 103, dnia 6.02.2023 r. o godz. 1100.
4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji.
5. Bezpośrednio po otwarciu poszczególnych ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji.

Specyfikacja:
Uwaga: wszystkie dokumenty przetargowe znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.smcieszynianka.org.pl zakładka PRZETARGI I KONKURSY OFERT.

Składanie ofert:
XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Cieszynianka", Ul. Hajduka 17, 43-400 Cieszyn, I piętro, pokój 205 lub wysłać pocztą na ww. adres. Termin wpływu ofert na dziennik podawczy Spółdzielni upływa w dniu 6.02.2023 r. o godz.1000.
2. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
? telefon 33 8520-218
? fax 33 8520-077
IV. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia robót: po podpisaniu umowy.
2. Termin końcowy wykonania zadania: 30.04.2023 roku.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie konkursu ofert w oparciu o Regulamin zasad wyboru wykonawców na prace projektowe, roboty remontowe i inwestycyjne i usługi oraz pracy Komisji Przetargowej do oceny ofert i wyboru wykonawców w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Cieszynianka".
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora, mającą wyższe wyksztalcenie ogrodnicze,
b) udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 oddzielnych realizacji zieleni o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - polegających na wykonywaniu ogrodów, rewitalizacji zieleni miejskiej czy osiedlowej o wartości min. 100.000,00 zł brutto łącznie.
c) wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie VI niniejszej specyfikacji.
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie łącznie z ofertą mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie V. ust. 1 pkt c) niniejszej specyfikacji są:
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie,
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie,
c) kserokopia polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Uwaga: W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
2. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie V. ust.1 pkt a) niniejszej specyfikacji jest:
a) wykaz zawierający imiona i nazwiska osób zatrudnionych przez Wykonawcę (sporządzony wg załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora robót,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie, zawarte w druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie V. ust.1 pkt b) niniejszej specyfikacji są:
a) sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych robót (wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie V. ust.1 pkt b.) niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację realizacji, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego,
b) dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie np. referencje, kserokopie protokołów odbioru końcowego robót.
4. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
a) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
b) Wykaz roślin - wycinki, nasadzenia, pielęgnacja - Hallera: Kosztorys ofertowy I -
załącznik nr 3,
c) Wykaz roślin - wycinki, nasadzenia, pielęgnacja - Korfantego: Kosztorys ofertowy II -
załącznik nr 4,
d) podpisany załącznik nr 7 - Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO,
e) dowód wpłaty wadium,
f) wyciąg z CEIDG lub KRS.
UWAGA:
Zakończone i odebrane protokolarnie prace będą rozliczanie na podstawie zatwierdzonych przez Inspektora Zamawiającego kosztorysów powykonawczych, sporządzonych w oparciu o kosztorys ofertowy, który będzie także wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 7 wzoru umowy.
5. Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Brak któregokolwiek dokumentu jw. wyklucza oferenta z postępowania. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia dokumentów po terminie składania ofert.
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Odpowiedź udzielona będzie Wykonawcom, którzy pobrali specyfikację bezpośrednio od Zamawiającego oraz będzie opublikowana wraz z treścią zapytania na stronie http://www.smcieszynianka.org.pl
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zamawiający dopuszcza prowadzenie korespondencji zawierającej oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje w sprawie zamówienia w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. Jeżeli dana informacja przekazana będzie drogą elektroniczną, to fakt jej otrzymania należy potwierdzić odwrotnie, bez wezwania, Zamawiającemu.
2. Korespondencję należy kierować na adres:
? Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Cieszynianka" w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, Hajduka 17
? telefony (33)8520-218 w. 51 lub (33)8513-351
(33)8520-218 w. 46 lub (33)8522-046
? e-mail tpu@smcieszynianka.org.pl
? strona internetowa http://www.smcieszynianka.org.pl/

VIII. Wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w przypadku wniesienia oferty na całość zamówienia lub 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) na każdą lokalizację w przypadku oferty częściowej.
2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniężnej na konto Zamawiającego: Bank PKO 0/Cieszyn nr 06 1020 1390 0000 6102 0018 9738 z dopiskiem wadium ,,REWITALIZACJA ZIELENI NA OSIEDLU CENTRUM PRZY ULICACH HALLERA 2,4,6 I KORFANTEGO 4, 6, 8 W CIESZYNIE",
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U 2022 poz. 2080 z późn. zm.).
4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
IX. Termin związania ofertą.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
X. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Przygotowanie oferty
a) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym,
b) koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę,
c) oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa,
d) oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego,
e) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji,
f) dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach,
g) poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę,
h) wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
2. Zalecenia dotyczące opakowania i oznakowania ofert.
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie zaadresowanej: ,,Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Cieszynianka" w Cieszynie, ul. Hajduka 17, 43-400 Cieszyn" oraz opisanej według poniższego wzoru:
,,KONKURS OFERT - REWITALIZACJA ZIELENI NA OSIEDLU CENTRUM PRZY ULICACH HALLERA 2,4,6 I KORFANTEGO 4, 6, 8 W CIESZYNIE" z dopiskiem ,,Nie otwierać przed godziną 10-tą dnia 6.02.2023 r."
Kopertę, poza oznakowaniem Zamawiającego, należy opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
3. Oferta wspólna.
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych Wykonawców musi spełniać następujące warunki:
a) oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego,
b) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie/partnerów - należy załączyć do oferty,
c) przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
d) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań,
e) w przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, termin na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
6. Oferenci mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
2. Przedstawiona w druku ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia cena brutto jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty, pozostaje stała przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji.
3. Wszystkie wartości cenowe w ramach przetargu będą określone w złotych polskich (zł), a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Zamawiający przyzna zamówienie i podpisze umowę z Wykonawcą/Wykonawcami, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
6. Badanie ofert, sposób poprawiania omyłek, uzupełnianie dokumentów.
a) w celu wyboru Wykonawcy zamówienia, wszystkie oferty zostaną dokładnie przebadane pod względem kwalifikacji i wiarygodności Wykonawców oraz poziomu cen ofertowych, terminów wykonania zamówienia i gwarancji.
b) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w ofercie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
c) w przypadku innych omyłek lub wprowadzenia pozycji dodatkowych - Zamawiający odrzuci ofertę,
d) szczegółowe badanie ofert odbędzie się w sposób niejawny. Zamawiający może zwracać się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawcy są zobowiązani do udzielenia żądanych wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie w czasie nie krótszym niż 14 dni roboczych od dnia przesłania pocztą elektroniczną zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, biorących udział w postępowaniu.
3. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
5. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców.
XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania potrącenia 2% wartości robót netto objętych umową, tytułem zabezpieczenia należytego wykonania robót.
Zamawiający zdeponuje potrącone środki pieniężne na rachunku bankowym oprocentowanym zgodnie z regulaminem banku na okres gwarancji i zwróci ją do 14 dni po okresie gwarancji wraz z należnymi odsetkami bankowymi - dotyczy to robót o wartości powyżej 25 tys. zł netto.
3. Zabezpieczenie opisane w pkt 2 może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO 0/Cieszyn nr 06 1020 1390 0000 6102 0018 9738 z dopiskiem - ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - REWITALIZACJA ZIELENI NA OSIEDLU CENTRUM PRZY ULICACH HALLERA 2,4,6 I KORFANTEGO 4, 6, 8 W CIESZYNIE", przy czym za termin wniesienia zabezpieczenia w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2022, poz. 2080 z późn. zm.).
XVI. Postanowienia końcowe.
1. Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosownie do przedstawionych istotnych jej warunków, zawartych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
3. Udostępnienie dokumentów zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:
a) zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,
b) zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów,
c) zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty,
d) zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów,
e) udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego w czasie godzin pracy.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Uwagi:
XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w niniejszej specyfikacji oraz na druku oferty - wykaz załączników do oferty.
Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego kryterium:
- cena - 100 %

Kontakt:
4. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Monika Kuzyk - Inspektor Nadzoru.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.