Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1128z dziś
7208z ostatnich 7 dni
25513z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja dróg

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NIDZICY
ul. Kolejowa 29
13-100 Nidzica
powiat: nidzicki
896252313, faks 896254129
pzdnidzica@wp.pl
https://pzdn.logintrade.net/zapytania_email,115741,fbafc1b2d0224743d855af23532a7cb0.html
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Nidzica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 896252313, faks 8962
Termin składania ofert: 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Rozbudowa ulicy Nr 3732N Warszawskiej oraz ulicy Nr 3728N Sienkiewicza w m. Nidzica
Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 1 - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, badania archeologiczne, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki i obrzeża, roboty odwadniające, nawierzchnia, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń, pobocza, roboty towarzyszące (usunięcie kolizji, przebudowa sieci)
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, projekcie/ wzorze umowy

Część nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1587N Szkotowo - Rogóż - Kozłówko - Zakrzewo - Sarnowo - Działdowo (dr.woj.Nr 545) Ul. Kościelna w m. Kozłowo
1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 2 - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki i obrzeża, roboty odwadniające, nawierzchnia, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń, pobocza, roboty towarzyszące
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, projekcie/ wzorze umowy

Część nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1253N w m. Gołębiewo

1) Zakres robót obejmuje w szczególności:
Dla części nr 3 - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki i obrzeża, roboty odwadniające, nawierzchnia, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, pobocza, roboty towarzyszące
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, projekcie/ wzorze umowy

CPV: 45233140-2

Dokument nr: 2023/BZP 00054195, 02/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowania prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ko-munikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w NIdzicy: https://pzdn.logintrade.net/ . Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odby-wa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji da-nych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Prze-targowej Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy: https://pzdn.logintrade.net/ ma do-stęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności po-zwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wy-konawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Szczegółowe instrukcje dostępne są pod adresem: https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Plat-formy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany ter-minu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Kore-spondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platfor-my do konkretnego wykonawcy.
5. W przypadku przerwy w działaniu Platformy zamawiający może przesłać korespon-dencję do wykonawców przy użyciu poczty elektronicznej z adresu:
pzdnidzica@wp.pl
6. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań doku-mentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie spo-sobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla doku-mentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
8. W niniejszym postępowaniu wymagane jest użycie elektronicznego podpisu kwalifi-kowalnego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Pozostałe informacje zostały zawarte w Dziale XIII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, tel.: 89/ 625 23 13 faks: 89/ 625 41 29, e-mail: pzdnidzica@wp.pl
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatnidzicki.pl pod numerem telefonu 089/ 625 23 13;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 01/2023 ,,Modernizacja dróg w powiecie nidzickim z podziałem na 3 części";
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710 z późn. zm.) zwanej dalej PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://pzdn.logintrade.net/zapytania_email,115741,fbafc1b2d0224743d855af23532a7cb0.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-09 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://pzdn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.