Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa stopu cynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa stopu cynku

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: FAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Burakowska 6/7
01-066 Warszawa
powiat: Warszawa
przetarg@famgk.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143771
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/FAM.1426/2022 na dostawę stopu cynku do przeprowadzenia badań demonstracyjnego procesu cynkowania, zgromadzenia danych z przebiegu procesu pilotażowego oraz stworzenia bazy wiedzy.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1426/20 - ,,Wdrożenie koncepcji przemysłu 4.0 w procesie cynkowania ogniowego w celu wytworzenia wysoce efektywnej technologii o zmniejszonym negatywnym wpływie na środowisko naturalne

Część 1
DOSTAWA stopu cynku

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stopu cynku do przeprowadzenia badań demonstracyjnego procesu cynkowania, zgromadzenia danych z przebiegu procesu pilotażowego oraz stworzenia bazy wiedzy zgodnie ze specyfikacją poniżej:
Stop wytwarzany na bazie cynku pierwotnego z czterema dodatkami stopowymi (Al, Sn, Ni, Bi). Cynk jest podstawą opracowania receptury stopu i stworzenia składu kąpieli cynkowej. Cynk elektrolityczny 99,995%, gatunek Z1 wg normy PN-EN 1179.
Dokładna specyfikacja zawartości dodatków stopowych tj. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia zostanie przekazana na prośbę zainteresowanych Wykonawców, zgodnie z procedurą opisaną w punkcie 2 niniejszego Zapytania Ofertowego.
Zamawiana ilość maksymalnie: 147 Mg,
Gąski: 0,5-1,5 Mg
Zamawiający dopuszcza możliwość, iż wielkość przedmiotu zamówienia poszczególnych pakietów Przedmiotu Zamówienia może ulec zmianie, w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia Przedmiotu Zamówienia o maksymalnie 5%. Jednakże łączna ilość zamawianego cynku nie ulegnie zmianie.
Przedmiot zamówienia będzie podzielony na minimum 5, maksymalnie 7 pakietów, który każdorazowo będzie zawierał minimalnie 23 tony, maksymalnie 25 ton cynku. Za termin wykonania poszczególnych pakietów Przedmiotu Zamówienia, uznaje się dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru każdego pakietu bez zastrzeżeń. Protokół odbioru danego pakietu Przedmiotu Zamówienia zostanie wystawiony po dostarczeniu przez Wykonawcę cynku danego pakietu.

Termin dostawy każdego pakietu: maks. 4 tygodnie od daty otrzymania pisemnego (mailowego) zlecenia dostawy od zamawiającego.

CPV: 14713000-2

Dokument nr: 2023-16674-143771, 3/FAM.1426/2022

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-01

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
rawski
Gmina
Rawa Mazowiecka
Miejscowość
Rawa Mazowiecka

6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
4 tygodnie od daty pisemnego zlecenia dostawy wszystkich pakietów. Przewidywany termin złożenia zamówienia: marzec 2023 r. lecz nie później niż do dnia 15 kwiecień 2023 rok.
Za termin wykonania przedmiotu zamówienia uznaje się dzień podpisania przez Zamawiającego protokołów odbioru wszystkich pakietów, zgodnie z zapisami § 5 wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 3.
7. Miejsce realizacji zamówienia: Rawa Mazowiecka, Ul. Opoczyńska 16A, woj. łódzkie, Polska.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany Umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.1 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach określonych w części 6.5.2 pkt. 20 lit. b) - e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość, że przewidywany termin przekazania przez Zamawiającego pisemnego zlecenia na realizację dostawy danej części może ulec zmianie w przypadku opóźnień związanych z koniecznością wprowadzenia zmian w harmonogramie prac rozwojowych projektu Zamawiającego.
1.3 Wielkość poszczególnych pakietów Przedmiotu Zamówienia może ulec zmianie, w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia Przedmiotu Zamówienia o maksymalnie 5%.
a) Zmiana może nastąpić w wyniku niedoszacowania przez Wykonawcę odpowiedniej ilości cynku których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć na etapie podpisywania Umowy z Zamawiającym. Rozliczenie kosztów nastąpi w ww. przypadku, w oparciu o iloczyn faktycznie zamówionej i dostarczonej ilość surowca oraz ceny netto, podatku VAT oraz ceny brutto za 1 jednostkę miary,
1.4 Termin bądź zakres realizacji Przedmiotu Umowy może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) W przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, którego Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie zawierania umowy. W takim przypadku termin realizacji Przedmiotu Zamówienia zostanie wydłużony o czas wystąpienia zdarzenia oraz usuwania jego skutków.
b) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada.
c) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie zawierania umowy i nie jest przez niego zawiniona. Termin realizacji danego zakresu Przedmiotu Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający nie odpowiada.
d) Zawieszenia dostawy przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technologicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania prac, o czas zawieszenia. O zawieszeniu dostawy Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia.
e) W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w projekcie badawczym Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej. W takim przypadku termin realizacji Przedmiotu Zamówienia może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą.
1.5 Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach:
a) Zmiana obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni, tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu dostawy objętego umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony.
b) W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia oferty przez Wykonawcę, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego umową.
c) Zmiana może nastąpić w wyniku niedoszacowania przez Wykonawcę odpowiedniej ilości cynku których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć na etapie podpisywania Umowy z Zamawiającym. Rozliczenie kosztów nastąpi w ww. przypadku, w oparciu o iloczyn faktycznie zamówionej i dostarczonej ilość surowca oraz ceny netto, podatku vat oraz ceny brutto za 1 jednostkę miary,
1.6 Inne zmiany:
a) W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
b) W przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na znaczący postęp technologiczny;
1.7 Inicjowanie zmian nastąpi na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
1.8 Forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; nie dotyczy ppkt 1.3.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty.
2. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy załączonych do niniejszego Zapytania ofertowego. Dopuszcza się złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę samodzielnie, pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje i oświadczenia zawarte w formularzach Zamawiającego.
3. Oferty należy sporządzić w języku polskim lub angielskim. Dokumenty sporządzone w innych językach powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski lub angielski.
4. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub przez pełnomocnika, w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej dokumenty.
5. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.
6. Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć:
6.1 Specyfikację oferowanego Przedmiotu Zamówienia.
6.2 Podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z wzorem zawartym w części ,,Oświadczenie Wykonawcy dot. braku powiązań z Zamawiającym" Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego ,,Formularza oferty";
6.3 Podpisane Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z wzorem zawartym w części ,,Oświadczenie Wykonawcy o braku wykluczenia" Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego ,,Wzór formularza oferty";
6.4 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, którego treść uwzględniona została w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego ,,Wzór formularza oferty"
6.5 W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik (osoba nie umocowana do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
7. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu o zamówienie są jawne. Oferty są udostępniane na pisemny wniosek Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działanie w celu zachowania ich poufności.
8. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę wysłane w oddzielnym pliku nazwanym jako ,,tajemnica przedsiębiorstwa", w sposób niebudzący wątpliwości, które spośród zawartych informacji stanowią taką tajemnicę.
9. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, nazwy (firmy), terminu wykonania zamówienia.
10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację przedmiotu zamówienia.
11. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszy związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczeni są Wykonawcy:
1.1. w stosunku do których zachodzą powiązania kapitałowe lub osobowe. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.2. którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 z ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 853) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. Zamawiający wyklucza:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
1.3. którzy podlegają wykluczeniu na postawie Art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
2. W celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 powyżej, Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć Oświadczenie własne zawarte w części ,,Oświadczenie Wykonawcy dot. braku powiązań z Zamawiającym" Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego ,,Formularza oferty".
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

Baza dostawy DAP, siedziba Zamawiającego.
2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia o której mowa w punkcie 1 niniejszego Zapytania ofertowego zostanie przekazana na pisemną prośbę Wykonawców po przedstawieniu przez nich, podpisanego zgodnie ze sposobem reprezentacji, ,,Oświadczenia dopuszczającego do informacji poufnych Zamawiającego" zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie należy przesłać na adres e-mail Zamawiającego. Szczegółowa specyfikacja Przedmiotu zamówienia zostanie przekazana mailowo na adres wskazany przez potencjalnego Wykonawcę w przesłanym Oświadczeniu drugiego dnia roboczego od otrzymania prawidłowo podpisanego dokumentu przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (mailowo). Zamawiający szacuje, iż niezbędny czas na przygotowanie oferty po otrzymaniu dostępu do szczegółowej specyfikacji Przedmiotu zamówienia wynosi minimum pięć dni roboczych, w związku z tym w przypadku otrzymania podpisanego dokumentu dopuszczającego do informacji poufnych w terminie późniejszym niż 7 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert dokumenty nie zostaną przesłane.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych. W przypadku ofert wspólnych, należy złożyć ,,Oświadczenie Wykonawcy dot. braku powiązań z Zamawiającym" z Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego ,,Formularza oferty" podpisane osobno przez każdego członka konsorcjum we własnym imieniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać numer niniejszego Zapytania ofertowego, dane osobowe ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-01-24
Data ostatniej zmiany
2023-01-24 13:53:44

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA CAŁKOWITA BRUTTO (Kc)
WAGA PUNKTOWA: 100
SPOSÓB OCENY:
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący:
Kc = cena brutto najtańszej spośród złożonych ofert/cena brutto badanej oferty x 100
Dodatkowe informacje w części IX załączonego Zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Karolina Stróżyk
tel.:
e-mail: przetarg@famgk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.