dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Wyszków)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2023-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nozdrzec Nozdrzec 224 36-245 Nozdrzec powiat: brzozowski tel.: 013 43 98 020 wew. 36 przetargi@nozdrzec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nozdrzec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 013 43 98 020 |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa dla potrzeb Gminy Nozdrzec Przedmiot zamówienia (zaznaczyć odpowiednio): roboty budowlane, CS dostawy, usługi Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszywa wraz z ważeniem i rozładunkiem oraz usługę transportową na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Nozdrzec, tj. w miejscowościach: a) Huta Poręby; b) Siedliska; c) Nozdrzec; d) Hłudno; e) Wesoła; f) Izdebki; Ilość i rodzaj produktu obrazuje poniższa tabela: Rodzaj kruszywa Ilość całkowita Lokalizacja dostarczenia kruszywa Huta Poręby Siedliska Nozdrzec Hludno Wesoła Izdebki 1. Pospółka [t] 378 54 54 108 54 54 54 2. Mieszanka 0-31,5nim [t] 891 81 81 270 108 162 189 3. Kliniec 4-31,Smm [t] 432 54 54 108 54 81 81 4. Piasek płukany [t] 324 - - 324 - - - 5. Grys 8-16mra [t] 270 - - 270 - - - RAZEM 2 295,00 189,00 189,00 1 080,00 216,00 297,00 324,00 Otwarcie ofert: Miejsce oraz termin otwarcia ofert: 1) Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu: 06.02.2023 r. o godz. 10:30 w budynku Urzędu Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224, pok. nr 27. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 06.02.2023 r. o godz. 10:00 Dopuszcza się złożenie oferty (zaznaczyć odpowiednio): pocztą na adres: Urząd Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224 (adres zamawiającego) Forma składania oferty: na piśmie/w formie pisemnej. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin wykonania zamówienia: 90 dni od podpisania umowy. Wymagania: DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 130 000 ZŁOTYCH W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, Zasady i formy przekazywania oświadczeń, wniosków i innych: o Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. o Pytania powinny być kierowane na adres: Urząd Gminy Nozdrzec, 36-245 Nozdrzec 224 o Inne dopuszczalne formy porozumiewania się z Wykonawcami: Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@nozdrzec.pl o Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. o Jeśli któraś ze stron - mimo wyraźnego żądania - nie potwierdzi faktu otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub innych informacji przekazanych drogą elektroniczną, wiadomość zostaje uznana za dostarczoną. Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Kryterium: Waga: cena 100 % Razem: 100 % Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów -100) punkty będą liczone według wzoru: C(W...)=C^CbX 100 gdzie: C(i,2,3...)" liczba przyznanych punktów badanej oferty Cn - cena brutto najniższej oferty w PLN Cb - cena brutto badanej oferty w PLN Oferta Wykonawcy będąca odpowiedzią na niniejsze zapytanie powinna zawierać co najmniej: ? nazwę i adres Wykonawcy, ? ofertę wykonania zamówienia, wyszczególnionego w zapytaniu cenowym, ? cenę ofertową (netto oraz brutto), ? termin wykonania zamówienia, ? termin ważności oferty, ? inne wymagane informacje i dokumenty, ? warunki gwarancji (jeżeli dotyczy), ? dane osoby do kontaktu z podaniem nr telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, ? datę sporządzenia oraz podpis Wykonawcy, (inne informacje ważne dla zamawiającego) Art. 78. KC § 1. Do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Do zawarcia umowy wystarcza wymiana dokumentów obejmujących treść oświadczeń woli, z których każdy jest podpisany przez jedną ze stron, lub dokumentów, z których każdy obejmuje treść oświadczenia woli jednej ze stron i jest przez nią podpisany. Sposób zaadresowania oferty: 1) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 2) Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: Oferta na - Dostawę kruszywa dla potrzeb Gminy Nozdrzec oraz opatrzona ostrzeżeniem: Nie otwierać przed dniem 06.02.2023 r., godz. 10:30 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 4) Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom. 2) Wykonawcy, którzy złożyli ofertę w postępowaniu zostaną pisemnie powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 ROPO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Nozdrzec z siedzibą 36-245 Nozdrzec 224 ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nozdrzec jest Pani Katarzyna Nowosielska, e-mail: katarzyna@nozdrzec.pl, tel. 134398020, wew. 48; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; -- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: -- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ~ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -- na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: imię i nazwisko: Ewelina Bąk tel.: 013 43 98 020 wew. 36 w godz. 7:30 - 15:30 (poniedziałek, wtorek, czwartek), 7:30 - 16:30 (środa), 7:30 - 14:30 (piątek) e-mail: przetargi@nozdrzec.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024