Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
683z dziś
6843z ostatnich 7 dni
25142z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa donic betonowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa donic betonowych

Data zamieszczenia: 2023-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA NAGŁOWICE
UL. M.REJA 9
28-362 NAGŁOWICE
powiat: jędrzejowski
tel. 41 38 145 23
gmina@naglowice.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: NAGŁOWICE
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 38 145 23
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Zakup i dostawa donic betonowych" w ramach realizacji operacji pn. "Zagospodarowanie przestrzeni integracyjno- wypoczynkowej wraz z modernizacją i wyposażeniem sal rekondycyjno- rekreacyjnych w Gminnym Ośrodku Kultury w Nagłowicach" Zadanie C. Koszty działań przyczyniających się do ochrony środowiska, przyrody
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa wraz z rozładunkiem i ustawieniem na placu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Nagłowicach donic betonowych przedstawionych w załączniku nr 1 do formularza ofertowego. Przedstawione w załączniku nr 1 grafiki są jedynie poglądowe, stanowią jedynie zobrazowanie jakiego rodzaju infrastruktury oczekuje Zamawiający.
Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji na okres 36 miesięcy liczonej od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z rozładowaniem i ustawieniem na placu następujących elementów:
- donica betonowa o wymiarach 35x35x35 cm - 10 szt.
- donica betonowa o wymiarach 31x25x63 cm - 2 szt.
- donica betonowa o wymiarach 60x22x40 cm - 2 szt.
- donica betonowa o wymiarach 45x45x90 cm - 4 szt.
- donica betonowa o wymiarach 60x60x60 cm - 4 szt.

Dokument nr: ZP.ZO.271.1.2023

Otwarcie ofert: 4.2 Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Nagłowicach, pokój nr 7 w dniu 08-02-2023r o godz. 10:30.

Składanie ofert:
4.1 Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać na adres: Urząd Gminy w Nagłowicach, Ul. Mikołaja Reja 9; 28-362 Nagłowice
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu do dnia 08-02-2023r do godz. 10:00.
Ofertę należy opisać w następujący sposób: "Oferta na Zakup i dostawę donic betonowych" - nie otwierać przed 08-02-2023r godz. 10:30"

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy

Wymagania:
4.3 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Oferentom nie otwarte.
4.4 Wszystkie oferty złożone faxem lub mailem nie będą rozpatrywane.
4.5 Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.6 Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
4.7 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Warunki płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego
7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano.
8. Sposób przygotowania oferty: oferty winny być składane tylko i wyłącznie w formie pisemnej, w języku polskim na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Niedopuszczalne jest składanie ofert w formie faksu bądź formie elektronicznej.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
10. Kryterium oceny ofert: cena -100% ,
11. Opis sposobu obliczania ceny:
a) Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowej za realizację
przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym.
b) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
c) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
d) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
e) Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia
okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
12. Termin związania z ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Unieważnienie postępowania
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny
b) Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym
14. W przypadku, gdy Oferent nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający wezwie Oferenta do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
15. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą:
- załącznik nr 1 formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego
- załącznik nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków
- załącznik nr 3 oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
- upoważnienie / pełnomocnictwo (oryginał albo kopia poświadczona notarialnie) do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty,
- katalog/zdjęcia/ inne dokumenty przestawiające proponowane produkty
Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej.
Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
16. WYKLUCZENIA Z MOŻLIWOŚCI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PODMIOTOM POWIĄZANYM OSOBOWO LUB KAPITAŁOWO
Zamawiający zastrzega, iż nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim kapitałowo lub osobowo, z zastrzeżeniem dotyczącym nie otrzymania żadnej oferty. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
(1). Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, (2). Posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji w kapitale innego podmiotu @. Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego, kontrolnego lub zarządzającego,
prokurenta, pełnomocnika
(4). Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
17. ZMIANY UMOWY
Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.

Uwagi:
18. Informacje związane z RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a), administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nagłowice, ul. Mikołaja Reja nr 9,28-362 Nagłowice tel. 041 38 145-23, fax. 041 38 145-67, email:gmina@naglowice.pl
b). inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nagłowice jest:
Pan Sylwester Cieśla kontakt: iod@czi24.pl c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Zakup i dostawa donic betonowych" - znak sprawy ZP.ZO.271.1.2023 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
e). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata -przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
g).w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i), nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewelina Dudek tel. 41 38 145 23, e-mail: gmina@naglowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.